Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on sukunimessä jotain minuun liittyvää.
Anna vähän enemmän vinkkiä pliis pliis..... alkaa kuulostamaan tutulta.
Sun vuoro laittaa. Kerron jos kolahtaa.
Jos vähän muokkaa sukunimeä niin se muistuttaa paikkaa jossa tapasimme ekan kerran.
Meidän sukunimien kirjaimista saa tehtyä "tilanteen" ,kun siihen uuteen sanaan lisää yhden kirjaimen vielä lisäksi.
Me kaksi kalliolla
sylissä ajan ja meren.
Hellä tuuli hiuksillasi,
auringon säteet leikkivät vartaloillamme.
Suudellessani sinua
tiedän, että onni on juuri tässä ja nyt.
Milloin sä meinasit kertoo teistä vai meneeks niin että sitten joskus vaan tulette vastaan joku kaunis päivä? Mä kyllä silloin avaan suuni ja kerron minä ajankohtina hän yritti lähestyä mua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vähän muokkaa sukunimeä niin se muistuttaa paikkaa jossa tapasimme ekan kerran.
Tää riippuu siitä mikä on pieni muokkaus ja miten miellät asiayhteyden. Tarvitaan lisävihje?
Vierailija kirjoitti:
Yöllä valvoessa mietin sinua. Tuli polttava ikävä ja kaipuu. Me kuulutaan yhteen, sä kuulut mun viereen.
Tiedän.
Olli ❤️
Tulin juuri töistä. Istun terassilla ja kaipaan sinua. 💕
T. Ollin kaipaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää riippuu siitä mikä on pieni muokkaus ja miten miellät asiayhteyden. Tarvitaan lisävihje?
Jos olisit oikea hän , niin tajuisit kyllä ilman lisävihjeitä.
Kaivattuni. ❤ Sinulla on niin kauniit kädet. Joillakin vaan on niin ihanat kädet ja sinulla on. Saisinpa joskus pitää sinua kädestä. Halauksia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni. ❤ Sinulla on niin kauniit kädet. Joillakin vaan on niin ihanat kädet ja sinulla on. Saisinpa joskus pitää sinua kädestä. Halauksia sinulle.
Millaiset kädet on kauniit?
Minulla on paha olla tämän meidän juttumme takia. Paha olo aina kun puhut vaimostasi, vaikka onhan sinulla siihen täysi oikeus. Ethän edes tiedä tunteistani. En silti pysty jäämään kuuntelemaan, olen pahoillani.
Ihan paska päivä.
Sinulla oli tänään kivat vaatteet. Olet muutenkin aina niin kaunis.....
Vierailija kirjoitti:
Mitä väriä?
Vierailija kirjoitti:
Kenelle, missä?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on paha olla tämän meidän juttumme takia. Paha olo aina kun puhut vaimostasi, vaikka onhan sinulla siihen täysi oikeus. Ethän edes tiedä tunteistani. En silti pysty jäämään kuuntelemaan, olen pahoillani.
Ihan paska päivä.
Rakastan vaimoani. Hän on minulle hyvin tärkeä ja läheinen, paras ystäväni, rakkain rakastettuni. Olet sinäkin ihan söpö ja kiva, mutta vaimomatsku on eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan paska päivä.
Rakastan vaimoani. Hän on minulle hyvin tärkeä ja läheinen, paras ystäväni, rakkain rakastettuni. Olet sinäkin ihan söpö ja kiva, mutta vaimomatsku on eri juttu.
Mutta olet silti täällä kaipausketjussa kaipaamassa jotain söpöä ja kivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan paska päivä.
Mutta olet silti täällä kaipausketjussa kaipaamassa jotain söpöä ja kivaa?
Trollailemassa tai mustasukkailemassa, toi alkuperäinenhän kirjoitti ettei kohteensa tiedä tunteistaan
Kaipaan niitä hetkiä, joita sain viettää kanssasi alkuvuodesta. Ikävä.
Sukunimeni kirjaimissa on sinun etunimesi.