Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
3221/4145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hänen tai sinun etu- tai sukunimessä jotain kaivattuusi liittyvää?

Minkä ihmeen hänen?

Kuka on tää mystinen HÄN?

Hän on kaipauksen kohde.

Vierailija
3222/4145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen hänen?

Hän on kaipauksen kohde.

Okei, en siis ymmärrä kysymystä.

Eli onko kaivatun henkilön tai kaipaajan etu- tai sukunimissä jotain kaivattuun henkilöön liittyvää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3223/4145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen hänen?

Hän on kaipauksen kohde.

Eli onko kaivatun henkilön tai kaipaajan etu- tai sukunimissä jotain kaivattuun henkilöön liittyvää?

Tollain joo.... : Onko kaipaamasi henkilön etunimessä tai sukunimessä jotain sinuun liittyvää? Tai sinun etunimessäsi tai sukunimessäsi jotakin häneen liittyvää?

Vierailija
3224/4145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaankohan sua edes oikeasti enää vai onko tää vain paha tapa? Vai olenko peräti koukussa kaipaamiseen? En tiedä, kun en ole nähnyt sua pitkään aikaan, enkä jutellut vielä pitempään.

Taidan ottaa itseäni niskasta kiinni ja pistää tän homman kuriin nyt. Menee liikaa energiaa tähän ja olen arjessa poissaoleva. Kiitos kumminkin, että sain "käyttää" sua, siis ajatusta sinusta, vaikeimpina aikoina. Sen avulla pysyin taas kerran pystyssä. Luulen, ettei se toimi enää jatkossa, ellei välillämme tapahdu jotain kommunikaatiota. Mun pitää nyt muutenkin oppia seisomaan taas omilla jaloillani.

En silti unohda sua koskaan. Oot aina mulle se, vaikket sitä tiedä etkä varmaan edes aavista.

Miksi teillä ei voisi olla kommunikaatiota välillänne?

Ei kai siihen mitään oikeaa estettä ole, mutta ei oikein "syytäkään". Ei nähdä juuri koskaan, eikä kumpikaan ota yhteyttä. Mulla on siihen omat syyni, hänellä voi olla samat tai jotkin toiset syyt. Tai ehkä hänellä ei vain käy mielessäkään ottaa yhteyttä. Ehkä olen hänelle yhdentekevä. En oikeasti tiedä yhtään, mitä hän ajattelee. Merkit ja niiden puute viittaavat niin eri suuntiin, ettei niistä voi päätellä mitään.

Vierailija
3225/4145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käsittänyt tämän niin että minä olen sinulle se yhdentekevä. Sulla on joku toinen tärkeämpi, ja silloin kun se ei ole tavoitettavissa, niin otat minuun yhteyttä. Joskus olet yhteydessä useampaan.

Vierailija
3226/4145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko se teidän juttu päätöksen vai jäikö se ns auki?

Vierailija
3227/4145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mämä mä mä mä mä mäsitä mä tätä mä mämämämämämäämäämäämäämääm

:d vähän turha kommentti. Runsas mä -sanan käyttö ei meinaa välttämättä itsekkyyttä vaan itsensä analysointia. jotkut kokee siihen enemmän tarvetta. D:

Vierailija
3228/4145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on kuunneltava nyt sitä, mitä sydämeni mulle nyt sanoo. Sitä samaa se on sanonut jo heti alusta lähtien.

Vierailija
3229/4145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyt miksi, niin vastaan että sen takia.

Vierailija
3230/4145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin juuri nyt sinun kanssasi kävelylle meren rannalle.

Vierailija
3231/4145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:d vähän turha kommentti. Runsas mä -sanan käyttö ei meinaa välttämättä itsekkyyttä vaan itsensä analysointia. jotkut kokee siihen enemmän tarvetta. D:

Samaa mieltä. Sitä paitsi alkuperäisessä viestissä ei ollut kertaakaan sanaa "mä". Ei edes erilaisessa muodossa. 😆

Vierailija
3232/4145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oksettava. Varmaan siellä jo kähmit muita naisia.

Kyllä mulla on uusi jo kierroksessa. En ole tavannut jäädä muijien perään itkemään. Onneks beibejä riittää.

Anna vähän tunnisteita... jos ei saada kerran irl tätä selvitettyä, niin koitetaan edes sitten täällä. Monta kirjainta: sun ja eks-kaipauksen etunimien, sukunimien ja kotikaupunkien kirjaimet yhteen laskettuna?

Sori, mut en tiedä exieni tai nyxieni sukunimiä. Oon myös aina ollut matemaattisesti lahjaton, että olis mulle muutenkin liian haastava laskutoimitus.

Onko iskenyt välinpitämättömyys?

Joo. Millään ei oikein ole mitään väliä, koska kaikki tuntuu feikiltä.

Voiko sinun käytöksessäsi olla jotain sellaista joka on vaikuttanut tuohon ihastukseesi ja tilanteeseen mikä nyt on, vai mistä on kyse?

Joo. Ylikorostunut itsesuojelun tarve.

Vierailija
3233/4145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen hänen?

Hän on kaipauksen kohde.

Tollain joo.... : Onko kaipaamasi henkilön etunimessä tai sukunimessä jotain sinuun liittyvää? Tai sinun etunimessäsi tai sukunimessäsi jotakin häneen liittyvää?

Siis samoja kirjaimia vai mitä?

Hänen etunimensä on sama kuin veljeni toinen nimi, veljenlapsen etunimi, setäni nimi ja lapsuuden naapurinsedän nimi.:D

Vierailija
3234/4145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Sitä paitsi alkuperäisessä viestissä ei ollut kertaakaan sanaa "mä". Ei edes erilaisessa muodossa. 😆

🤔 aivan. Itsestä puhumista kuittaaja varmaan kritisoi. Mut varsinkin tälläiseen ketjuun se voi kuitenkin sopia, niinkuin omien ajatusten tunteiden ja muun käsittelyä kaipaukseen liittyen.

Vierailija
3235/4145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on sukunimessä jotain minuun liittyvää.

Vierailija
3236/4145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna vähän enemmän vinkkiä pliis pliis..... alkaa kuulostamaan tutulta.

Vierailija
3237/4145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa kuulostamaan säälittävältä ruikutukselta.

Vierailija
3238/4145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun vuoro laittaa. Kerron jos kolahtaa.

Vierailija
3239/4145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sua niin paljon tällaisena hellepäivänä. Tuli taas se vanha tunne, että kaikki elämä missä sä et oo läsnä, ilman sua, menee hukkaan. Näitä hukkaan menneitä vuosia alkaa nyt olla vähän liian paljon. Tiedän ettet enää oo ajatellu mua pitkään aikaan, enkä mäkään ajatellu sua moneen vuoteen mut se oli kaikki vaan itsepetosta. Olisi pitänyt kerätä itteni ja taistella susta, se olis motivoinu mua myös taistelemaan omasta puolestani. Sen sijaan luovutin ja nyt on kaikki jo liian myöhäistä.

Vierailija
3240/4145 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sua niin paljon tällaisena hellepäivänä. Tuli taas se vanha tunne, että kaikki elämä missä sä et oo läsnä, ilman sua, menee hukkaan. Näitä hukkaan menneitä vuosia alkaa nyt olla vähän liian paljon. Tiedän ettet enää oo ajatellu mua pitkään aikaan, enkä mäkään ajatellu sua moneen vuoteen mut se oli kaikki vaan itsepetosta. Olisi pitänyt kerätä itteni ja taistella susta, se olis motivoinu mua myös taistelemaan omasta puolestani. Sen sijaan luovutin ja nyt on kaikki jo liian myöhäistä.

Tiedätkö? Vai luuletko?

Ketju on lukittu.