Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on paha olla tämän meidän juttumme takia. Paha olo aina kun puhut vaimostasi, vaikka onhan sinulla siihen täysi oikeus. Ethän edes tiedä tunteistani. En silti pysty jäämään kuuntelemaan, olen pahoillani.
Ihan paska päivä.
Rakastan vaimoani. Hän on minulle hyvin tärkeä ja läheinen, paras ystäväni, rakkain rakastettuni. Olet sinäkin ihan söpö ja kiva, mutta vaimomatsku on eri juttu.
Mutta olet silti täällä kaipausketjussa kaipaamassa jotain söpöä ja kivaa?
Ihan söpöä, ihan kivaa.... kai muitakin kattella saa ;)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan niitä hetkiä, joita sain viettää kanssasi alkuvuodesta. Ikävä.
Kenelle tämä menee?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua niin paljon tällaisena hellepäivänä. Tuli taas se vanha tunne, että kaikki elämä missä sä et oo läsnä, ilman sua, menee hukkaan. Näitä hukkaan menneitä vuosia alkaa nyt olla vähän liian paljon. Tiedän ettet enää oo ajatellu mua pitkään aikaan, enkä mäkään ajatellu sua moneen vuoteen mut se oli kaikki vaan itsepetosta. Olisi pitänyt kerätä itteni ja taistella susta, se olis motivoinu mua myös taistelemaan omasta puolestani. Sen sijaan luovutin ja nyt on kaikki jo liian myöhäistä.
Mulla on sama. Kevät- ja kesäpäivät tuo sut aina niin vahvasti mieleen. Ei tosiaan olisi pitänyt silloin luovuttaa. Harmi, että kumpikaan ei taistellut. Vaikka useita vuosia on kulunut niin sä oot se mies, joka aina palaa mun ajatuksiin. Muistatkohan sä sen yön kun istuttiin vierekkain ulkorappusilla? Istuin eilen niillä samoilla rapuilla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tullut että ei ole enään sellaisii? Muuttiko se pois?
Hö kirjoitti:
Jätski suli sormille.
Mun sydän suli sun käsissä.
Luulin että rakkautemme olisi ollut vähän kestävämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä menee?
Miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on paha olla tämän meidän juttumme takia. Paha olo aina kun puhut vaimostasi, vaikka onhan sinulla siihen täysi oikeus. Ethän edes tiedä tunteistani. En silti pysty jäämään kuuntelemaan, olen pahoillani.
Ihan paska päivä.
Rakastan vaimoani. Hän on minulle hyvin tärkeä ja läheinen, paras ystäväni, rakkain rakastettuni. Olet sinäkin ihan söpö ja kiva, mutta vaimomatsku on eri juttu.
Toki, ja roikkua vauvapalstan kaipausketjussa _ihan_ kivan ja söpön takia. Trol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tullut että ei ole enään sellaisii? Muuttiko se pois?
En tiedä. Ehkä tilanne liian hankala.
Annoit sen käsityksen, että haluat minut, vain minut.
Ehkä juuri samoja sanoja sanoit muillekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan paska päivä.
Toki, ja roikkua vauvapalstan kaipausketjussa _ihan_ kivan ja söpön takia. Trol.
No ku se on sellainen. Mun ihastus. En mä osaa muuten sitä luonnehtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan paska päivä.
Saa varmaan kattella, mutta miksi kuvittelet että ketään kiinnostaisi katselusi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan paska päivä.
No ku se on sellainen. Mun ihastus. En mä osaa muuten sitä luonnehtia.
No luonnehdi nyt edes vähän, meidän muiden iloksi. Oletko valmis pettämään vaimoasi?
Tuollaisen ihmisen sanomana ”vaimomatsku” saa normaaliakin negatiivisemman kaiun.
Synonyymi typerälle ja sinisilmäiselle kotipiialle, jota on helppo manipuloida ja pitää otteessaan kaikenmaailman selityksin ja lahjoin, kun itse seikkailee ties missä.
Ei siinä, koko termi (vaimomatsku) kuuluu lähinnä typerimmälle kansanosalle.
Sääliksi käy niitä naisia, jotka noihin haksahtavat.
Tänään yksi ihminen teki kädellään samanlaista liikettä kuin sä teet joskus, kun olet ajatuksissasi. Siinä meni sitten mun keskittyminen. Mulla alkaisi nyt olla listaa, mitä kaikkea pitäisi muilta ihmisiltä kieltää.
Ihanaa istua auringosta ja antaa tuskan unohtua. On ihanaa lukea kirjaa ja kävellä koiran kanssa pitkiä lenkkejä.Tajuta että onni on vapautta. Onni on olla pelkäämättä. Onni on sitä että saan olla väsynyt kaiken sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni. ❤ Sinulla on niin kauniit kädet. Joillakin vaan on niin ihanat kädet ja sinulla on. Saisinpa joskus pitää sinua kädestä. Halauksia sinulle.
Millaiset kädet on kauniit?
Kauniita käsiä on monenlaisia, mutta kaivatullani on sirot ja hentoiset ja hellän näköiset kädet. Tekisi mieli vaan silittää niitä ja ottaa omaan käteensä.
Eiks kukaan kaipaa nakkisormista?
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen ihmisen sanomana ”vaimomatsku” saa normaaliakin negatiivisemman kaiun.
Synonyymi typerälle ja sinisilmäiselle kotipiialle, jota on helppo manipuloida ja pitää otteessaan kaikenmaailman selityksin ja lahjoin, kun itse seikkailee ties missä.Ei siinä, koko termi (vaimomatsku) kuuluu lähinnä typerimmälle kansanosalle.
Sääliksi käy niitä naisia, jotka noihin haksahtavat.
Mua ällöttää kans tollaset että (muka) palvoo vaimoaan ja samalla siinä vähän kattelee muita, oikeen tietoisesti. Silmäherkku ei oo "vaimomatskua", mutta silmäherkuksi kelpaa. YÖK.
Minä kiinnitän aina huomiota ihmisten käsiin, ja minunkin hänellä on todella kauniit kädet.