Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Kyllä. Mä rakastan sua edelleen, enkä edes yhtään vähempää kuin maksimiteholla. Ja mä mietin, mitä sulla mahtaa olla päälläsi juuri nyt, kun on aika lämmin ilma? Tahtoisi ihan nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hemmetti kun et ota yhteyttä!
No nyt mä rohkaistuin ja laitoin sulle sähköpostia. Ehdotin tapaamista. Toivon että suostut ja että se tapaamispaikka on sulle hyvä? Kerro mitä mieltä olet?
Et laittanut. 😒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota itse?
Otin jo. Nyt on sun vuoro.
Viimeisin viesti on silti minulta, joten odotan sun "aloitetta". Ja se on muutenkin miehen tehtävä..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mä rakastan sua edelleen, enkä edes yhtään vähempää kuin maksimiteholla. Ja mä mietin, mitä sulla mahtaa olla päälläsi juuri nyt, kun on aika lämmin ilma? Tahtoisi ihan nähdä.
Kerron, jos laitat sp:n. Muuten ei heru tiedonmurusia! 😤
Vierailija kirjoitti:
Tule katsomaan 😊 Sillä se selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt mä rohkaistuin ja laitoin sulle sähköpostia. Ehdotin tapaamista. Toivon että suostut ja että se tapaamispaikka on sulle hyvä? Kerro mitä mieltä olet?
Et laittanut. 😒
Et varmaan sitten ole se oikea henkilö. Keneltä odotat viestiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettaa seurata, kuinka sä pyhität koko elämäsi sille narsistille. Miksi se päättää aina kaikesta, eikä sun omiin tarpeisiin vastata ikinä? Sulla ei ole mitään omaa, koska sä elät sen elämää.
Äläkä sano, että te ootte niin samanlaisia, koska ette te ole. Se on narsisti, ja sinä läheisriippuvaisena joustat ja sopeudut. Sua ärsyttää, kun ulkopuoliset näkee sun heikkouden ja ihmettelee, miten annat vuodesta toiseen kohdella itseäsi. Silti oot salaa kateellinen heille, joilla on rohkeutta ja uskallusta elää omaa elämää.
Toivon, että sä joskus pysähdyt vielä miettimään, millainen sä itse oikeasti olet. Mikä sua itseäsi kiinnostaa? Mitä sä itse haluaisit harrastaa? Mihin sulla on lahjoja, taipumuksia ja intohimoa? Mitä sä haluaisit ostaa? Minne haluaisit matkustaa?
Lopeta sen narsistin palvominen ja ala elää!
Naiselle vai miehelle?
Naiselle.
Ei niitä vihjeiden antoja kannata hävetä. Seuraavana päivänä aloitetaan taas puhtaalta pöydältä. Olen monta kertaa ollut hetken lähes varma, että juuri hän on kirjoittanut jonkin viestin, koska vihje on osunut kohdilleen. Viimeistään seuraavana päivänä sitä kuitenkin palaa tajuihinsa ja ymmärtää, että se on kuitenkin vain sattumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et laittanut. 😒
Ystävältäni
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä vihjeiden antoja kannata hävetä. Seuraavana päivänä aloitetaan taas puhtaalta pöydältä. Olen monta kertaa ollut hetken lähes varma, että juuri hän on kirjoittanut jonkin viestin, koska vihje on osunut kohdilleen. Viimeistään seuraavana päivänä sitä kuitenkin palaa tajuihinsa ja ymmärtää, että se on kuitenkin vain sattumaa.
Riippuu vihjeestä. Jotkut voi täsmätä 100% vain yhteen henkilöön.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä ajattelisit, että mulla voisi olla päällä lämpimillä ilmoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et laittanut. 😒
Ystävältäni
No jos se on sun oikea ystävä niin varmaan pystytte kommunikoimaan muutenkin kuin tässä ketjussa? Onko ystäväsi nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kesäinen mekko saattaisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Näitä sattuu itse kullekin. Ja sitten sitä ei edes uskalla kysyä mitään lisäkysymyksiä, kun tulee sellainen olo, että apua, mitä jos se olisikin juuri se ihminen. Tosin itse luulen, että oma ihastukseni ei ikinä edes haluaisi tulla tunnistetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et laittanut. 😒
Ystävältäni
Ihan ystävän vinkkinä, miksi et itse voi laittaa viestiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kesäinen mekko saattaisi olla?
Mekko oli, mutta se ei ollut kovin kesäinen. Tuli kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettaa seurata, kuinka sä pyhität koko elämäsi sille narsistille. Miksi se päättää aina kaikesta, eikä sun omiin tarpeisiin vastata ikinä? Sulla ei ole mitään omaa, koska sä elät sen elämää.
Äläkä sano, että te ootte niin samanlaisia, koska ette te ole. Se on narsisti, ja sinä läheisriippuvaisena joustat ja sopeudut. Sua ärsyttää, kun ulkopuoliset näkee sun heikkouden ja ihmettelee, miten annat vuodesta toiseen kohdella itseäsi. Silti oot salaa kateellinen heille, joilla on rohkeutta ja uskallusta elää omaa elämää.
Toivon, että sä joskus pysähdyt vielä miettimään, millainen sä itse oikeasti olet. Mikä sua itseäsi kiinnostaa? Mitä sä itse haluaisit harrastaa? Mihin sulla on lahjoja, taipumuksia ja intohimoa? Mitä sä haluaisit ostaa? Minne haluaisit matkustaa?
Lopeta sen narsistin palvominen ja ala elää!
Naiselle vai miehelle?
Naiselle.
Mikä on tuon naisen etunimen alkukirjain tai olisko jotain muuta tunnistetta?
Olisi kiva saada selvyys tähän meidän "suhteeseen". Se, että yhteydenpito vähitellen hiipuu kokonaan ei ole selvä merkki. Voi olla kiire tai vaikea elämäntilanne taustalla. Siksi kaipaisinkin suoraa puhetta. Haluaisin tietää, välitätkö minusta enää ja millä tasolla. Jos tämän tiedon saisin, niin olisi helpompi suunnitella omaa elämäänsä eteenpäin. Elämässäni on tällä hetkellä jälleen kerran kaikki "auki". En tiedä, missä olen vuoden päästä tai parin kuukauden. Mitä teen, missä asun ym.