Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
2521/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva saada selvyys tähän meidän "suhteeseen". Se, että yhteydenpito vähitellen hiipuu kokonaan ei ole selvä merkki. Voi olla kiire tai vaikea elämäntilanne taustalla. Siksi kaipaisinkin suoraa puhetta. Haluaisin tietää, välitätkö minusta enää ja millä tasolla. Jos tämän tiedon saisin, niin olisi helpompi suunnitella omaa elämäänsä eteenpäin. Elämässäni on tällä hetkellä jälleen kerran kaikki "auki". En tiedä, missä olen vuoden päästä tai parin kuukauden. Mitä teen, missä asun ym.

Jos olet hän niin tunteeni eivät ole kadonneet minnekkään.

Vierailija
2522/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut kuvan, että olen kovasti erilainen kuin sun puolisosi.

Se pitää joiltakin osin paikkansa. Ja siksi kai sua kaipaankin ikuisesti. On teissä yhtäläisyyksiäkin jonkin verran ja luulen, että voisitte tulla hyvin toimeen keskenänne, jos tuntisitte toisenne.

Millaisia yhtäläisyyksiä? Kiinnostuksenkohteissako?

Saattaa niissäkin joitakin yhtäläisyyksiä olla. En oikein osaa selittää. Ehkä huumorintaju ja tietty järkevyys. Vähän muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2523/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan jäänyt miettimään joitakin asioita?

Onko sinulla jäänyt joitakin asioita kysymättä tai vaivaamaan, joita olisit halunnut kysyä mutta et ole jostain syystä kysynyt?

On jäänyt paljonkin kysyttävää. Tuntuu että kaikki jäi kesken ja selvittämättä, enkä itsekään tiedä että mitä selvitettävää tässä edes on. Haluaisin tavata mutta tiedän että sekään ei ole hyvä idea eikä edes tule toteutumaan.

Tää henkilö täydellisesti muutti mun maailman.

Miksi se ei ole mielestäsi hyvä idea? Miksi se ei voisi toteutua?

Ymmärrän, että siinä olisi tietyt riskinsä. Mutta itse ainakaan en tunnu pääsevän ikinä eteenpäin, kun asiat jäi selvittämättä. Vaivaat (hän vaivaa) mun mieltäni edelleen, ja tämä se vasta turhauttavaa on. Ei sillä lopputuloksella niin väliä, kun vain saisin tietää totuuden.

Entä jos lopputulos olisikin se, että molemmat ollaankin ihan rakastuneita toisiimme? Uskaltaako sitä riskiä ottaa?

Minusta sitä asiaa ei oikein uskalla jättää selvittämättäkään.

Kenelle tää oli?

Sille samalle, joka vaivaa edelleen. Voitko ajatella olevasi hän?

Vierailija
2524/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sitä paitsi uusi mielenkiinnon kohde, Pullervo. Katsleen sitä useita kertoja päivässä, toivotan sille hyvää huomenta ja päivän viimeiseksi hyvää yötä. Voisin mennä Pullervon vierelle kalliolle köllimään, ja rapsuttamaan sitä vatsasta, on se niin sulonen .Pullervolla jopa siedän keskivartalolihavuuden, sulla miehellä en lainkaan. Enkä sua huoli muutoinkaan, että mee menojas luuseri.

Vierailija
2525/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva saada selvyys tähän meidän "suhteeseen". Se, että yhteydenpito vähitellen hiipuu kokonaan ei ole selvä merkki. Voi olla kiire tai vaikea elämäntilanne taustalla. Siksi kaipaisinkin suoraa puhetta. Haluaisin tietää, välitätkö minusta enää ja millä tasolla. Jos tämän tiedon saisin, niin olisi helpompi suunnitella omaa elämäänsä eteenpäin. Elämässäni on tällä hetkellä jälleen kerran kaikki "auki". En tiedä, missä olen vuoden päästä tai parin kuukauden. Mitä teen, missä asun ym.

Millä kirjaimella tunteittesi kohteen nimi alkaa? Tai mikä on nimen kolmas kirjain?

Vierailija
2526/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan minä uskon ja tavallaan en usko ollenkaan, että voisit olla minusta kiinnostunut. Jotkut seikat  kertovat että voisit olla, jotkut kertovat että ei se voi olla mahdollista.

Mitkä seikat puhuvat sen puolesta ja mitkä sitä vastaan? Anna meidän analysoida. :)

Vierailija
2527/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kitinää ketjussa (no pun:). Oma päiväni meni näin: juurikin auringossa köllöttelyä, suihku, seksiä. I feel good, näänä näänä näänä nä! *Hyrinää akut täynnä* 

Cheers y'all! ;)

Vierailija
2528/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet se mun ”hän” niin ota yhteyttä koska mulla on sua niin kova ikävä että kohta en enää kestä.

Vierailija
2529/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

días calurosos tarde kirjoitti:

Ihme kitinää ketjussa (no pun:). Oma päiväni meni näin: juurikin auringossa köllöttelyä, suihku, seksiä. I feel good, näänä näänä näänä nä! *Hyrinää akut täynnä* 

Cheers y'all! ;)

Wow, you special snowflake.

Vierailija
2530/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin mä pärjään ilman suakin. Pakkohan se on. Mutta kun olisin halunnut sut, osan sua, vaikka pienen palasen, edes jollakin tavalla. Kuulostaa taaperoikäisen tahtokohtaukselta, mutta mä en ollut koskaan elämässäni ennen halunnut mitään ns. itselleni. En ennen sua.

Vierailija
2531/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheers y'all! ;)

Kiva kuulla! Ketä kaipaat?

Vierailija
2532/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKÄVÄ

Vierailija
2533/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitatkohan sinä tänne? Ei, et sinä kirjoita, et voi olla noiden viestien takana.... tai jos olet, niin kaipaat kuitenkin jotakin toista kuin minua.

Se siitä.

Taas.

Vierailija
2534/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKÄVÄ

Vierailija
2535/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin mä pärjään ilman suakin. Pakkohan se on. Mutta kun olisin halunnut sut, osan sua, vaikka pienen palasen, edes jollakin tavalla. Kuulostaa taaperoikäisen tahtokohtaukselta, mutta mä en ollut koskaan elämässäni ennen halunnut mitään ns. itselleni. En ennen sua.

Hm.. niinkö on 🤔

Vierailija
2536/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuska.

Vierailija
2537/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mä rakastan sua edelleen, enkä edes yhtään vähempää kuin maksimiteholla. Ja mä mietin, mitä sulla mahtaa olla päälläsi juuri nyt, kun on aika lämmin ilma? Tahtoisi ihan nähdä.

Kerron, jos laitat sp:n. Muuten ei heru tiedonmurusia! 😤

NIIN! 🤯

Vierailija
2538/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cheers y'all! ;)

Wow, you special snowflake.

Indeed, miss Downer! ;)

Vierailija
2539/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan tosissasi hän kaipaisi minua, hän olisi kyllä ottanut yhteyttä ja jos hän olisi kiinnostunut, hän olisi tehnyt asioita toisin. Eli: ei hän kaipaa minua, eikä ole kiinnostunut, pelkkää ajatusharhaa ja liiallista toiveikkuutta. Hus pois sellaiset nyt päästä.

Vierailija
2540/4145 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän käy täällä, niin hän etsii sitä yhtä. Tiedän, koska on ollut niin hyvät tunnisteet.

Ketju on lukittu.