Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Sinulla on ihanat silmät. Tiesitkö sitä?
Tämä ketju vahvistaa osaltaan ajatusta siitä, että kuten raha, myös rakkaus jakaantuu tietyille ihmisille siinä missä toisille sitä ei riitä ollenkaan.
Huomaa täälläkin, että ne joilla on jo joku (kumppani siis), niin niillä on sitten monta ja toisaalta ne jotka on yksin, on sitten ihan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on ihanat silmät. Tiesitkö sitä?
Minulla on epäilys siitä. Voit vahvistaa sen.
Terve... Anteeksi, etten ole kirjoitellut tänään. Minun piti käydä ulkona päivällä ja sain jonkinlaisen auringonpistoksen. Pääkipeä ja paha olo koko loppupäivän. 😞 Lämmin kesä ei sovi minulle yhtään 😪
En tiedä mistä alkaisin purkaan tätä, tuntuu että me hypättiin katsomaan elokuvaa keskeltä keskivaihetta. Onko alku sama meille molemmille, miltä susta tuntuu? Millaisena sä näet koko tän jutun ja koko alun?
Ei sua koskaan hävetä olla sä?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä alkaisin purkaan tätä, tuntuu että me hypättiin katsomaan elokuvaa keskeltä keskivaihetta. Onko alku sama meille molemmille, miltä susta tuntuu? Millaisena sä näet koko tän jutun ja koko alun?
Kenelle puhut? 🤨
Vierailija kirjoitti:
Ei sua koskaan hävetä olla sä?
Eipä just.
Vierailija kirjoitti:
Kulta
Olet kultainen 💛
Tulihan noita vanhoja tunteita taas pöyhittyä pintaan tänne eksymisen seurauksena, olitko osallisena viestittelyssä vai et, en lopulta voi tietää. Olin vakuuttunut jossain vaiheessa, mutta sitten taas matto kiskaistiin jalkojeni alta.
Viime päivät ovat muistuttaneet minua siitä tunteiden mylläkästä, jossa elin silloin, kun vaihtamamme katseet meinasivat pakahduttaa ihastuneen sydämeni ja täytit mieleni 24/7. Joutunen kokemaan myös miniversion siitä luopumisen surutyöstä, kun lopullisesti hyväksyn tämän olleen vain pääni sisäistä, tuntemattomien nettikirjoittelijoiden ruokkimaa fantasiaa.
Mitä sitten oikein toivoin, unelmoinko elämästä kanssasi, salasuhteesta vaiko vain yhdestä jaetusta onnenhetkestä? Tässä vaiheessa lienee mikä tahansa toive ylimitoitettu.
Maanantaina palaamme arkeen, näen sinut taas työpisteelläsi tai kokouksessa (ks. kalenterisi). Tervehdimme, katsomme ehkä toisiamme silmiin ja hymyilemme. Sydämeni ottaa muutaman ylimääräisen lyönnin, mutta olet siitä tietämätön.
Olet silti mielessäni ja erityinen. Saavuttamaton unelma.
Tää ei varmaan koskaan tule etenemään,koska on niin paljon epäselvyyksiä joita ei osata ratkoa. Miksi niistä ei voida puhua?
Se alkaa jo yläasteiässä, se rakkauden jakaantuminen.
Niillä, joilla on silloin tyttö-/poikaystäviä se jatkuu sitä samaa rataa ja sitten ne sivustaseuraajat jää helposti sellaisiksi ikuisiksi sivustaseuraajiksi.
Ja joillekin käy kuten sille yhdelle suomalaiselle kirjailijalle, joka löysi vihdoin 30-vuotiaana kumppanin - ja kymmenen vuotta ja kaksi lasta myöhemmin sen mies lähti aamulla töihin ja ilmoitti viestillä, ettei tule enää takaisin ja on löytänyt uuden, jonka luokse muuttaa.
Edellisenä iltana ne oli suunnitellut yhdessä kesälomaa, seuraavana iltana oli vain tyhjä koti ja mies uudessa kodissaan.
Millainenhan sen miehen historia oli silloin, kun ne alkoi olemaan sen kirjailijan kanssa?
kollegalle kirjoitti:
Tulihan noita vanhoja tunteita taas pöyhittyä pintaan tänne eksymisen seurauksena, olitko osallisena viestittelyssä vai et, en lopulta voi tietää. Olin vakuuttunut jossain vaiheessa, mutta sitten taas matto kiskaistiin jalkojeni alta.
Viime päivät ovat muistuttaneet minua siitä tunteiden mylläkästä, jossa elin silloin, kun vaihtamamme katseet meinasivat pakahduttaa ihastuneen sydämeni ja täytit mieleni 24/7. Joutunen kokemaan myös miniversion siitä luopumisen surutyöstä, kun lopullisesti hyväksyn tämän olleen vain pääni sisäistä, tuntemattomien nettikirjoittelijoiden ruokkimaa fantasiaa.
Mitä sitten oikein toivoin, unelmoinko elämästä kanssasi, salasuhteesta vaiko vain yhdestä jaetusta onnenhetkestä? Tässä vaiheessa lienee mikä tahansa toive ylimitoitettu.
Maanantaina palaamme arkeen, näen sinut taas työpisteelläsi tai kokouksessa (ks. kalenterisi). Tervehdimme, katsomme ehkä toisiamme silmiin ja hymyilemme. Sydämeni ottaa muutaman ylimääräisen lyönnin, mutta olet siitä tietämätön.
Olet silti mielessäni ja erityinen. Saavuttamaton unelma.
Onko kaivattusi nainen?
Tiedätkö miksi kaipaat ja miksi juuri häntä jota kaipaat?
On teissä samaakin. Molemmat tosi fiksuja. Ja kivannäköisiä miehiä. Mutta sinä olet jotenkin pehmeämpi luonne.