Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
2281/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan jäänyt miettimään joitakin asioita?

Onko sinulla jäänyt joitakin asioita kysymättä tai vaivaamaan, joita olisit halunnut kysyä mutta et ole jostain syystä kysynyt?

No juu, onhan sitä jäänyt.

Vierailija
2282/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettaa seurata, kuinka sä pyhität koko elämäsi sille narsistille. Miksi se päättää aina kaikesta, eikä sun omiin tarpeisiin vastata ikinä? Sulla ei ole mitään omaa, koska sä elät sen elämää.

Äläkä sano, että te ootte niin samanlaisia, koska ette te ole. Se on narsisti, ja sinä läheisriippuvaisena joustat ja sopeudut. Sua ärsyttää, kun ulkopuoliset näkee sun heikkouden ja ihmettelee, miten annat vuodesta toiseen kohdella itseäsi. Silti oot salaa kateellinen heille, joilla on rohkeutta ja uskallusta elää omaa elämää.

Toivon, että sä joskus pysähdyt vielä miettimään, millainen sä itse oikeasti olet. Mikä sua itseäsi kiinnostaa? Mitä sä itse haluaisit harrastaa? Mihin sulla on lahjoja, taipumuksia ja intohimoa? Mitä sä haluaisit ostaa? Minne haluaisit matkustaa?

Lopeta sen narsistin palvominen ja ala elää!

Tänne on tällaista helppoa kirjoittaa. Pystytkö kertomaan irl hänelle, kenelle tämän tekstin olet tarkoittanut?

(Sivusta:) Sanoisin ystävälleni tasan samat sanat ja olen sanonutkin. Jokainen tekee kuitenkin oman elämänsä ja elämän ratkaisut. Muakin harmittaa, kun näen niin selvästi, että maailman mahtavin ihminen menee samaa alamäkeä kuin puolisonsa. Tyyppi on älykäs, kehittyvä, empaattinen, rakastettava ym ym. Hän ansaitsisi elämäänsä pelkkää iloa, onnea ja aurinkoa. Toivon hänelle ruusuista tulevaisuutta - jonkun muun kuin tämän hetkisen kumppanin kanssa. Yksi iso unelmani on katsoa, kun hän astelee kirkkoon / maistraattiin / kappeliin sellaisen ihmisen kanssa, joka häntä palvoo ja rakastaa. Varmana tippa tirahtaa eikä lopu kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2283/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla jäänyt joitakin asioita kysymättä tai vaivaamaan, joita olisit halunnut kysyä mutta et ole jostain syystä kysynyt?

On jäänyt paljonkin kysyttävää. Tuntuu että kaikki jäi kesken ja selvittämättä, enkä itsekään tiedä että mitä selvitettävää tässä edes on. Haluaisin tavata mutta tiedän että sekään ei ole hyvä idea eikä edes tule toteutumaan.

Tää henkilö täydellisesti muutti mun maailman.

Miksi se ei ole mielestäsi hyvä idea? Miksi se ei voisi toteutua?

Ymmärrän, että siinä olisi tietyt riskinsä. Mutta itse ainakaan en tunnu pääsevän ikinä eteenpäin, kun asiat jäi selvittämättä. Vaivaat (hän vaivaa) mun mieltäni edelleen, ja tämä se vasta turhauttavaa on. Ei sillä lopputuloksella niin väliä, kun vain saisin tietää totuuden.

Vierailija
2284/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jäänyt paljonkin kysyttävää. Tuntuu että kaikki jäi kesken ja selvittämättä, enkä itsekään tiedä että mitä selvitettävää tässä edes on. Haluaisin tavata mutta tiedän että sekään ei ole hyvä idea eikä edes tule toteutumaan.

Ymmärrän, että siinä olisi tietyt riskinsä. Mutta itse ainakaan en tunnu pääsevän ikinä eteenpäin, kun asiat jäi selvittämättä. Vaivaat (hän vaivaa) mun mieltäni edelleen, ja tämä se vasta turhauttavaa on. Ei sillä lopputuloksella niin väliä, kun vain saisin tietää totuuden.

Tiedän jo etukäteen että et tuu antamaan tunnisteta, mutta kysyn kuitenkin. Eli joku pieni tunniste olis kiva?

Vierailija
2285/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olit silloin niin vihainen?

Vierailija
2286/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaas vähän: missä, millainen tilanne, milloin? Naiselle vai miehelle?

Vierailija
2287/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyväähän tämä elämä on. Smooth sailing. Perheilyä ja viikonlopun kiintiöseksiä, silloinkin saatan miettiä sinua. Sielu vain vähän riutuu.

Sano minne ajetaan ...

Vierailija
2288/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle tämä?

Vierailija
2289/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyväähän tämä elämä on. Smooth sailing. Perheilyä ja viikonlopun kiintiöseksiä, silloinkin saatan miettiä sinua. Sielu vain vähän riutuu.

Sano minne ajetaan ...

Ajetaan sinne ja sieltä takaisin.

Vierailija
2290/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko se nimimerkki kollegalle kirjoittanut henkilö, joka kaipaa työkaveriaan, joilla oli joskus 2 vuotta sitten jotain ihastumista ilmassa, Helsingistä?

Vierailija
2291/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juu, onhan sitä jäänyt.

Mitä, millaisia asioita?

Vierailija
2292/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappaisin sinut halaukseen, jos voisin. Kosketuksen kautta välittäisin sinulle, kuinka paljon sinua rakastan. Rakastan sinua ja haluan, että olet onnellinen, sitä kai toivoo toiselle parasta mitä voi olla. Sinä, joka et edes tiedä kuinka tärkeä olet.

Vierailija
2293/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kuulin kolmannelta henkilöltä sanomisiasi, joita et kuitenkaan voinut suoraan kertoa.

Vierailija
2294/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaappaisin sinut halaukseen, jos voisin. Kosketuksen kautta välittäisin sinulle, kuinka paljon sinua rakastan. Rakastan sinua ja haluan, että olet onnellinen, sitä kai toivoo toiselle parasta mitä voi olla. Sinä, joka et edes tiedä kuinka tärkeä olet.

Saat kaapata minut milloin vaan!

Vierailija
2295/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin muuten ihastuit puolisossasi aikanaan? Ovatko ne asiat samoja kuin mihin ihastuit minussa?

Kyllä te olette varmaan aika erilaisia. Se ei ollut niin voimakas hetkessä rakastuminen. Me tapailtiin ja huomattiin tulevamme hyvin toimeen keskenämme. Ymmärrettiin toisiamme ja huumorintajuakin oli molemmilla. Puolisoni on hyvin tasainen luonteeltaan ja puhuu harvoin tunteistaan. Sinä olet varmasti temperamenttisempi ja näytät tunteesi voimakkaammin. Sanot varmasti myös suoremmin asiat.

Jos tämä olisi häneltä, niin sanoisin että pidä puolisosi. Jos minussa sinua kiehtoisi suoraan sanominen, niin ei se kyllä kovin kummoinen pohja ole millekään. Pitää olla syvempi yhteys ja ihailla toista laajemmin. Nuo ovat aika vähäpätöisiä asioita kuitenkin.

Kyllä ihmisessä voi ihastua hyvinkin pieneen yksityiskihtaan, jos se on juuri sellainen mitä kaipaa elämäänsä. Tällöin ei ihastuta itse ihmiseen vaan siihen yksittäiseen piirteeseen jota kaipaa suhteeseensa, ja siltä se kuulostaa tuossa yllä olevassakin tapauksessa. Ei tosiaan hyvä pohja esim suhdetta ajatellen.

Vierailija
2296/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolisoni oli joskus ihana, nykyisin vain lihava.

Vierailija
2297/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan sun juttuja. Sä kerrot mulle asioita ja tarinoita, niinkuin olisin merkityksellinen sulle, joku tärkeä.. ❤️

Vierailija
2298/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua myös ja kaipaan kosketustasi.

Vierailija
2299/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kuvan, että olen kovasti erilainen kuin sun puolisosi.

Vierailija
2300/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut kuvan, että olen kovasti erilainen kuin sun puolisosi.

Oletko mies vai nainen?

Ketju on lukittu.