Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
2341/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä alkaisin purkaan tätä, tuntuu että me hypättiin katsomaan elokuvaa keskeltä keskivaihetta. Onko alku sama meille molemmille, miltä susta tuntuu? Millaisena sä näet koko tän jutun ja koko alun?

Mut tapettiin jo ensimmäisen varttin aikana. Esitin sivuosaa. Ei tule oscaria.

Vierailija
2342/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että sä vaihdat tilanteiden mukaan ihastustasi ja sulla on niitä useempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2343/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että sä vaihdat tilanteiden mukaan ihastustasi ja sulla on niitä useempia.

Kuvittelet omiasi. 😣

Vierailija
2344/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain voi olla myös useampi persoona/identiteetti ja jokaisella niillä oma ihastuksensa tai ihastukset

Vierailija
2345/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä alkaisin purkaan tätä, tuntuu että me hypättiin katsomaan elokuvaa keskeltä keskivaihetta. Onko alku sama meille molemmille, miltä susta tuntuu? Millaisena sä näet koko tän jutun ja koko alun?

Mut tapettiin jo ensimmäisen varttin aikana. Esitin sivuosaa. Ei tule oscaria.

Sä kuitenkin joko katsot elokuvaa tai näyttelet siinä elokuvassa keski-osassa. Heräsitkö kuolleista, miten on mahdollista että seuraat keski-osaa?

Vierailija
2346/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin sinuun, koska päätin ihastua. Oli pakko päästä edellisestä ihastuksesta eroon. Ja sitten ihastuinkin oikeasti sinuun.

Vierailija
2347/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain voi olla myös useampi persoona/identiteetti ja jokaisella niillä oma ihastuksensa tai ihastukset

Nyt menee jo hulluksi! 😫

Vierailija
2348/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko A:ta? Kerro.

No tota, en helvetissä, mitä sä itteäs tykyttät tänne? Kuule T ja sydän, en kaipaa yhtään mitään. Joten voiko tänne kihomato kirjoittaa ihan muutkin kuin sinä? Sama se lopulta on, koska asiani eivät tästä riippuvaisia.

En kaipaa. Mitään.

Vierailija
2349/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelet omiasi. 😣

En kuvittele. Sinä et suostu tunnustamaan.

Vierailija
2350/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kaipaus ei taida ikinä loppua. Joka päivä mietin sua. Välillä sorrun laittamaaan viestin sinulle. Se vaan ei johda mihinkään enää. Taidat vihata mua nykyään tai ainakin haluta pitää etäisyyttä. Tiedän, etten oo käyttäytynyt aina kovin hyvin sua kohtaan. Taisin karkottaa sut luotani omalla käytökselläni ja se sattuu mua.

Älä luovuta.

Vierailija
2351/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin sinuun, koska päätin ihastua. Oli pakko päästä edellisestä ihastuksesta eroon. Ja sitten ihastuinkin oikeasti sinuun.

Onpa kivaa.............................................................................................

Vierailija
2352/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun oli pakko päästä entisestä ihastuksesta eroon?

Vierailija
2353/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kollegalle kirjoitti:

Tulihan noita vanhoja tunteita taas pöyhittyä pintaan tänne eksymisen seurauksena, olitko osallisena viestittelyssä vai et, en lopulta voi tietää. Olin vakuuttunut jossain vaiheessa, mutta sitten taas matto kiskaistiin jalkojeni alta. 

Viime päivät ovat muistuttaneet minua siitä tunteiden mylläkästä, jossa elin silloin, kun vaihtamamme katseet meinasivat pakahduttaa ihastuneen sydämeni ja täytit mieleni 24/7. Joutunen kokemaan myös miniversion siitä luopumisen surutyöstä, kun lopullisesti hyväksyn tämän olleen vain pääni sisäistä, tuntemattomien nettikirjoittelijoiden ruokkimaa fantasiaa. 

Mitä sitten oikein toivoin, unelmoinko elämästä kanssasi, salasuhteesta vaiko vain yhdestä jaetusta onnenhetkestä? Tässä vaiheessa lienee mikä tahansa toive ylimitoitettu. 

Maanantaina palaamme arkeen, näen sinut taas työpisteelläsi tai kokouksessa (ks. kalenterisi). Tervehdimme, katsomme ehkä toisiamme silmiin ja hymyilemme. Sydämeni ottaa muutaman ylimääräisen lyönnin, mutta olet siitä tietämätön. 

Olet silti mielessäni ja erityinen. Saavuttamaton unelma. 

Olisin voinut tämän itse kirjoittaa. Terveiset työkaverille (miehelle)

Vierailija
2354/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on ihan niin kuin ennenkin, H....i. Rauhoitutaan. 😘 

Vierailija
2355/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voisi selittää muutamia asioita. Tämä voisi selittää myös sen, miksi koko ajan mietin että kohta se taas vaan ihastuu johonkin ja mä olen pian historiaa.

Vierailija
2356/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun oli pakko päästä entisestä ihastuksesta eroon?

Osoittautui sekopääksi.

Vierailija
2357/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö miksi kaipaat ja miksi juuri häntä jota kaipaat?

Tiedän miksi kaipasin. Menetin tärkeän ihmisen itselleni ja puolisoni ei tukenut minua missään asiassa vaan teki töitä 24/7, olin yksin, surullinen ja hämmästynyt tällaisesta laiminlyönnistä, koska rahan vuoksi näitä töitä ei olisi pakko tehdä. Nyt mietin mitä teen. Yksin asuminen olisi ihanaa. Ihania unelmia.

Vierailija
2358/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rakkaimmalle kaivatulleni. Sinä olet niin ihana ja rakas ja suloisin ikinä. Tänään ei nähty, joten ikävä on kova. Nämä viikonloput ja vapaat on hankalia. Odotan kyllä viikonloppuja, mutta silti odotan maanantaita, että taas nähdään. Nyt haluaisin vaan silitellä sinut uneen ja olla vieressäsi ja silittää hiuksiasi. Nuku hyvin, rakas.

Vierailija
2359/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä sympaattiselle porrasräyhääjälle <3

Vierailija
2360/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voisi olla selitys sille, miksi olen epäillyt koko ajan enkä voi edelleenkään olla varma. Miten kauan ihastuminen voisi kestää, mistä syistä johtuen alunperin halusit olla kanssani.

Ketju on lukittu.