Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
2241/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä värinen se lyijykynä on, se palkinto kynä?

Vierailija
2242/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin muuten ihastuit puolisossasi aikanaan? Ovatko ne asiat samoja kuin mihin ihastuit minussa?

Kyllä te olette varmaan aika erilaisia. Se ei ollut niin voimakas hetkessä rakastuminen. Me tapailtiin ja huomattiin tulevamme hyvin toimeen keskenämme. Ymmärrettiin toisiamme ja huumorintajuakin oli molemmilla. Puolisoni on hyvin tasainen luonteeltaan ja puhuu harvoin tunteistaan. Sinä olet varmasti temperamenttisempi ja näytät tunteesi voimakkaammin. Sanot varmasti myös suoremmin asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2243/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan sen lyijykynän, laitan ketjun tukkoon kaikilla numeroilla nollasta miljoonaan!

Vierailija
2244/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin muuten ihastuit puolisossasi aikanaan? Ovatko ne asiat samoja kuin mihin ihastuit minussa?

Kauneuteen, hyväsydämisyyteen, oli vaan helppo olla yhdessä.

Sinussa en tiedä mihin ihastuin, mutta jokin vain vetää puoleensa kuin magneetti hulluuteen asti, vaikka puolisoni on kaiken järjen mukaan minulle paljon parempi ja sopivampi. Tätä on jatkunut jo pitkään.

Väsynyttä ja henkisesti köyhää tunnustaa, että alapää vie ihmistä.

Vierailija
2245/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

enään enään enään enään enään enään enään enään enään enään enään enään enään enään enään

Vierailija
2246/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinussa en tiedä mihin ihastuin, mutta jokin vain vetää puoleensa kuin magneetti hulluuteen asti, vaikka puolisoni on kaiken järjen mukaan minulle paljon parempi ja sopivampi. Tätä on jatkunut jo pitkään.

Minne vie?

Vierailija
2247/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan sen lyijykynän, laitan ketjun tukkoon kaikilla numeroilla nollasta miljoonaan!

Jep, ettei tarttis heti poistaa, että trollokka vauvalla työaikana rustaa tänne kökköä.

Vierailija
2248/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtuuko päivittäin toi viennin osoite vai pysyykö samana?

Vierailija
2249/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt onko halusi pelkästään sitä että olet puutteessa.

Vierailija
2250/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te olette varmaan aika erilaisia. Se ei ollut niin voimakas hetkessä rakastuminen. Me tapailtiin ja huomattiin tulevamme hyvin toimeen keskenämme. Ymmärrettiin toisiamme ja huumorintajuakin oli molemmilla. Puolisoni on hyvin tasainen luonteeltaan ja puhuu harvoin tunteistaan. Sinä olet varmasti temperamenttisempi ja näytät tunteesi voimakkaammin. Sanot varmasti myös suoremmin asiat.

Tavallaan imartelee puolisosi vertaaminen, puhuthan hani mieluummin itsestäsi sitten kun tavataan.

Vierailija
2251/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla olisi kaikki hyvin puolisosi kanssa, tuskin olisit huomannut häntä.

Vierailija
2252/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli mukavaa, kun pidit musta jollain tasolla. Et aina? Et näyttänyt sitä. Et hirveästi. Joskus tuuli kääntyili, vai kääntyilikö, kaikki eivät ole niin raskaasti kiinni maassa.

Tai sitten se oli joku muu. Näitä oli hauskaa lukea sillä mielellä että jokin saattaisi olla sinulta, olikohan alkujaankaan, ken tietää, mutta joskus näyttäydyit sillä tavalla mielenkiintoisena ihmisenä, että sanojasi pystyi odottamaan.

Sinäkö? Pidin ihan kaikilla tavoilla ja edelleen. En aina näyttänytkään kun olin hämilläni. Eihän sustakaan selvää saanut. Ja kyllä, tuulen mukana mennään mutta tunteet pysyy.

Vierailija
2253/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan imartelee puolisosi vertaaminen, puhuthan hani mieluummin itsestäsi sitten kun tavataan.

Kenen kanssa sä kirjoittelet täällä? Onko se se yksi kirjain?

Vierailija
2254/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joojoo. Tiedän, ettet tule ikinä kuunaan koskaan laittamaan mulle mitään viestiä, et edes sitä Moi, mitä kuuluu –viestiä. Et voi, et saa, et uskalla, et veny, et ehdi tai et viitsi, mutta oikeammin kai niin, ettet halua. Ja se on ihan okei, tykkään susta silti ja aivan varmasti moikkaan ja hymyilen, jos joskus tähdet osuvat kohdilleen ja suhun jossain törmään.

En vaan tiedä, miksi niin pitkään ajattelin, että susta vielä kuulisin, että haluaisit olla edes jonkinlaisessa yhteydessä. Ja kuitenkin olen koko ajan tiennyt. Ihminen nyt vaan on harhainen. Ketjun nimen voisi muuttaa “Harhan ylläpito – tee se itse” -ketjuksi.

Raivoisan taistelun tää rinnastani löytyvä elin on käynyt, jottet hiipuisi hiljaiseksi haikeudeksi jonnekin takaraivon sopukkaan, ja mun täytyy sitä vähän lepytellä. Suklaakakulla voisin aloittaa, viiniä sitten joskus. Pitkän ajan tavoitteeksi voisin asettaa, että kun joku jonain kauniina (?) päivänä lausuu nuo maagiset sanat ”Moi, mitä kuuluu”, niin voisin vilpittömästi vastata, että paskaaks tässä.

Ja tää oli sitten multa sulle, ettäs tiedät. :)

Kenelle?

Laitetaan nyt viihteen vuoksi alla oleva tehtävä, koska tää voittaa houkuttelevuudessaan siivouksen. Oikein arvannut pääsee toiselle kierrokselle, jossa on mahdollisuus voittaa lyijykynä. Ja olen mies tai nainen.

Meidän molempien etu- ja sukunimissä esiintyvien vokaalien (kaikki esiintymät lasketaan) aakkosten järjestysnumeron mukaisesta summasta vähennetään meidän entisen “yhteisen” osoitteen katunumero. Tästä vielä vähennetään luku, joka syntyy, kun otetaan sun iän ensimmäinen numero ja mun iän ensimmäinen numero ja pistetään peräkkäin, tässä järjestyksessä.

Meidän entisen "yhteisen" osoitteen katunumero

> Onko viesti jollekin eksällesi?

Ei ole eksälle.

Työkaveri?

Kyllä.

Ja homma ratkesi hetimiten kun joku mainitsi että trolli pääosin tuottaa sisällön tänne, kaikkiin ketjuihin. Sama typerä numeroleikki ku ennenki. Kukahan muu ku alikoulutettu kielitohtori taas pohtii täällä kirjoitusasua viesteistä.

Johtopäätös; stalkkasit vähän yli. Se maksoi ei mulle mutta jollekin paaaljon. Kiitti hirveesti.

Meneeköhän poistoon? Yl tää mulkero poistelee öisin viimeistään nämä.

Mikä sulla on hei hätänä?

Ei mikään, asia selvitetty real life. Sun spämmäystä kun kattoo, hätä taitaa olla palstaa tukkivalla ylläpidolla. Älä viittis pitää tyhmänä muita;).

Vierailija
2255/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Olisikohan se lyijykynä ollut kullattu kynä?

-Liittyykö lyijykynään jokin vihje, tunniste?

Ihan tavallinen lyijykynä, ei ole kummoinen palkinto juu, mutta jonotetaanhan niitä ei-kullattuja ämpäreitäkin. Ei liity vihjettä.

Vierailija
2256/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne vie?

Sinne missä sun ajatukset on.

Vierailija
2257/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sua harmittaa, että oon rikas?

Kun et ole mikään rikas, exäni on rikas. Sä olet pelkkä rupinen paskahousu,, siinä on sun rikkautesi.

Vierailija
2258/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy nyt ensin yleisöltä tai kilauta kaverille. :)

Vierailija
2259/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtuuko päivittäin toi viennin osoite vai pysyykö samana?

Riippuu ihmisestä. Jotkut osaa olla edes päivän uskollisia, toiset ei koskaan.

Vierailija
2260/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa seurata, kuinka sä pyhität koko elämäsi sille narsistille. Miksi se päättää aina kaikesta, eikä sun omiin tarpeisiin vastata ikinä? Sulla ei ole mitään omaa, koska sä elät sen elämää.

Äläkä sano, että te ootte niin samanlaisia, koska ette te ole. Se on narsisti, ja sinä läheisriippuvaisena joustat ja sopeudut. Sua ärsyttää, kun ulkopuoliset näkee sun heikkouden ja ihmettelee, miten annat vuodesta toiseen kohdella itseäsi. Silti oot salaa kateellinen heille, joilla on rohkeutta ja uskallusta elää omaa elämää.

Toivon, että sä joskus pysähdyt vielä miettimään, millainen sä itse oikeasti olet. Mikä sua itseäsi kiinnostaa? Mitä sä itse haluaisit harrastaa? Mihin sulla on lahjoja, taipumuksia ja intohimoa? Mitä sä haluaisit ostaa? Minne haluaisit matkustaa?

Lopeta sen narsistin palvominen ja ala elää!

Ketju on lukittu.