Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
2221/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
2222/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

j

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2223/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n

Vierailija
2224/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin muuten ihastuit puolisossasi aikanaan? Ovatko ne asiat samoja kuin mihin ihastuit minussa?

Itsevarmuuteen, huumoriin.. eivät ole samoja asioita. Sinussa ihastuin ystävällisyyteen, reiluuteen, empaattisuuteen, keskustelutaitoon ja toki myös ulkonäköön jne.

Vierailija
2225/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

e

Vierailija
2226/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
2227/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tunkesit väliin.

Vierailija
2228/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joojoo. Tiedän, ettet tule ikinä kuunaan koskaan laittamaan mulle mitään viestiä, et edes sitä Moi, mitä kuuluu –viestiä. Et voi, et saa, et uskalla, et veny, et ehdi tai et viitsi, mutta oikeammin kai niin, ettet halua. Ja se on ihan okei, tykkään susta silti ja aivan varmasti moikkaan ja hymyilen, jos joskus tähdet osuvat kohdilleen ja suhun jossain törmään.

En vaan tiedä, miksi niin pitkään ajattelin, että susta vielä kuulisin, että haluaisit olla edes jonkinlaisessa yhteydessä. Ja kuitenkin olen koko ajan tiennyt. Ihminen nyt vaan on harhainen. Ketjun nimen voisi muuttaa “Harhan ylläpito – tee se itse” -ketjuksi.

Raivoisan taistelun tää rinnastani löytyvä elin on käynyt, jottet hiipuisi hiljaiseksi haikeudeksi jonnekin takaraivon sopukkaan, ja mun täytyy sitä vähän lepytellä. Suklaakakulla voisin aloittaa, viiniä sitten joskus. Pitkän ajan tavoitteeksi voisin asettaa, että kun joku jonain kauniina (?) päivänä lausuu nuo maagiset sanat ”Moi, mitä kuuluu”, niin voisin vilpittömästi vastata, että paskaaks tässä.

Ja tää oli sitten multa sulle, ettäs tiedät. :)

Suoraan sanottuna ärsytti, kun yksi mies, josta ei kuulunut kuukausiin mitään, avautui sitten tunteistaan kun kyselin kuulumisia. Luuli, että mua ei kiinnosta kun en ole yhteydessä ja hän itse "ei halunnut häiritä". Kuulemma mua jatkuvasti kuitenkin ajatteli ja halusi nähdä. No mistäs hitosta minä olisin sen voinut tietää? Ärsyttää myös palstalla rakkaudesta ruikuttajat, jotka eivät oikeassa elämässä tee mitään. Kasvattakaa selkäranka.

Vierailija
2229/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

69😜

Vierailija
2230/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin vastaan 69

Vierailija
2231/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaan 100

Vierailija
2232/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joojoo. Tiedän, ettet tule ikinä kuunaan koskaan laittamaan mulle mitään viestiä, et edes sitä Moi, mitä kuuluu –viestiä. Et voi, et saa, et uskalla, et veny, et ehdi tai et viitsi, mutta oikeammin kai niin, ettet halua. Ja se on ihan okei, tykkään susta silti ja aivan varmasti moikkaan ja hymyilen, jos joskus tähdet osuvat kohdilleen ja suhun jossain törmään.

En vaan tiedä, miksi niin pitkään ajattelin, että susta vielä kuulisin, että haluaisit olla edes jonkinlaisessa yhteydessä. Ja kuitenkin olen koko ajan tiennyt. Ihminen nyt vaan on harhainen. Ketjun nimen voisi muuttaa “Harhan ylläpito – tee se itse” -ketjuksi.

Raivoisan taistelun tää rinnastani löytyvä elin on käynyt, jottet hiipuisi hiljaiseksi haikeudeksi jonnekin takaraivon sopukkaan, ja mun täytyy sitä vähän lepytellä. Suklaakakulla voisin aloittaa, viiniä sitten joskus. Pitkän ajan tavoitteeksi voisin asettaa, että kun joku jonain kauniina (?) päivänä lausuu nuo maagiset sanat ”Moi, mitä kuuluu”, niin voisin vilpittömästi vastata, että paskaaks tässä.

Kenelle?

Laitetaan nyt viihteen vuoksi alla oleva tehtävä, koska tää voittaa houkuttelevuudessaan siivouksen. Oikein arvannut pääsee toiselle kierrokselle, jossa on mahdollisuus voittaa lyijykynä. Ja olen mies tai nainen.

Meidän molempien etu- ja sukunimissä esiintyvien vokaalien (kaikki esiintymät lasketaan) aakkosten järjestysnumeron mukaisesta summasta vähennetään meidän entisen “yhteisen” osoitteen katunumero. Tästä vielä vähennetään luku, joka syntyy, kun otetaan sun iän ensimmäinen numero ja mun iän ensimmäinen numero ja pistetään peräkkäin, tässä järjestyksessä.

Meidän entisen "yhteisen" osoitteen katunumero

> Onko viesti jollekin eksällesi?

Ei ole eksälle.

Työkaveri?

Kyllä.

Pakko kai tähän sitten osallistua. 30. Voitinko?

Kynä jäi saamatta, mutta kiitos osallistumisesta. :)

Vierailija
2233/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdetäänkö huomenna liikenteeseen? Missä nähtäisiin ja mihin aikaan?

Nähdään klo 10, tuutko hakemaan?

Joo sama paikka kuin ennenkin. Käyks se?

Toki. Mihin mennään?

Vierailija
2234/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tark. entinen "yhteinen" osoite? Jonkun työpaikan entinen, yhdessä asuttu entinen, entisen nusintahotellin entinen osoite, mikä?

Vierailija
2235/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle?

Laitetaan nyt viihteen vuoksi alla oleva tehtävä, koska tää voittaa houkuttelevuudessaan siivouksen. Oikein arvannut pääsee toiselle kierrokselle, jossa on mahdollisuus voittaa lyijykynä. Ja olen mies tai nainen.

Meidän molempien etu- ja sukunimissä esiintyvien vokaalien (kaikki esiintymät lasketaan) aakkosten järjestysnumeron mukaisesta summasta vähennetään meidän entisen “yhteisen” osoitteen katunumero. Tästä vielä vähennetään luku, joka syntyy, kun otetaan sun iän ensimmäinen numero ja mun iän ensimmäinen numero ja pistetään peräkkäin, tässä järjestyksessä.

Ei ole eksälle.

Työkaveri?

Kyllä.

Ja homma ratkesi hetimiten kun joku mainitsi että trolli pääosin tuottaa sisällön tänne, kaikkiin ketjuihin. Sama typerä numeroleikki ku ennenki. Kukahan muu ku alikoulutettu kielitohtori taas pohtii täällä kirjoitusasua viesteistä.

Johtopäätös; stalkkasit vähän yli. Se maksoi ei mulle mutta jollekin paaaljon. Kiitti hirveesti.

Meneeköhän poistoon? Yl tää mulkero poistelee öisin viimeistään nämä.

Mikä sulla on hei hätänä?

Vierailija
2236/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin muuten ihastuit puolisossasi aikanaan? Ovatko ne asiat samoja kuin mihin ihastuit minussa?

Kauneuteen, hyväsydämisyyteen, oli vaan helppo olla yhdessä.

Sinussa en tiedä mihin ihastuin, mutta jokin vain vetää puoleensa kuin magneetti hulluuteen asti, vaikka puolisoni on kaiken järjen mukaan minulle paljon parempi ja sopivampi. Tätä on jatkunut jo pitkään.

Vierailija
2237/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle?

Ei ole eksälle.

Työkaveri?

Kyllä.

Pakko kai tähän sitten osallistua. 30. Voitinko?

Kynä jäi saamatta, mutta kiitos osallistumisesta. :)

Voi harmi, lyijykynä jäi saamatta D`: byäääääääääää

Vierailija
2238/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mukavaa, kun pidit musta jollain tasolla. Et aina? Et näyttänyt sitä. Et hirveästi. Joskus tuuli kääntyili, vai kääntyilikö, kaikki eivät ole niin raskaasti kiinni maassa.

Tai sitten se oli joku muu. Näitä oli hauskaa lukea sillä mielellä että jokin saattaisi olla sinulta, olikohan alkujaankaan, ken tietää, mutta joskus näyttäydyit sillä tavalla mielenkiintoisena ihmisenä, että sanojasi pystyi odottamaan.

Vierailija
2239/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että tänne kirjoittaa nykyään enään vaan trollit.

enää

Viisi ylänuolta tälle, miettikää hikistä miestä, jolle tämä elämäntehtävä ja palkkatyö. Lähes 95% muista pää voi paremmin.

Vierailija
2240/4145 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Olisikohan se lyijykynä ollut kullattu kynä?

-Liittyykö lyijykynään jokin vihje, tunniste?

Ketju on lukittu.