Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Oksettaa seurata, kuinka sä pyhität koko elämäsi sille narsistille. Miksi se päättää aina kaikesta, eikä sun omiin tarpeisiin vastata ikinä? Sulla ei ole mitään omaa, koska sä elät sen elämää.
Äläkä sano, että te ootte niin samanlaisia, koska ette te ole. Se on narsisti, ja sinä läheisriippuvaisena joustat ja sopeudut. Sua ärsyttää, kun ulkopuoliset näkee sun heikkouden ja ihmettelee, miten annat vuodesta toiseen kohdella itseäsi. Silti oot salaa kateellinen heille, joilla on rohkeutta ja uskallusta elää omaa elämää.
Toivon, että sä joskus pysähdyt vielä miettimään, millainen sä itse oikeasti olet. Mikä sua itseäsi kiinnostaa? Mitä sä itse haluaisit harrastaa? Mihin sulla on lahjoja, taipumuksia ja intohimoa? Mitä sä haluaisit ostaa? Minne haluaisit matkustaa?
Lopeta sen narsistin palvominen ja ala elää!
Tänne on tällaista helppoa kirjoittaa. Pystytkö kertomaan irl hänelle, kenelle tämän tekstin olet tarkoittanut?
Tunnen intohimoa sua kohtaan mies, ikävöin ja haluan sinua koko ajan. Mitä sinä tunnet minua kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin muuten ihastuit puolisossasi aikanaan? Ovatko ne asiat samoja kuin mihin ihastuit minussa?
Kyllä te olette varmaan aika erilaisia. Se ei ollut niin voimakas hetkessä rakastuminen. Me tapailtiin ja huomattiin tulevamme hyvin toimeen keskenämme. Ymmärrettiin toisiamme ja huumorintajuakin oli molemmilla. Puolisoni on hyvin tasainen luonteeltaan ja puhuu harvoin tunteistaan. Sinä olet varmasti temperamenttisempi ja näytät tunteesi voimakkaammin. Sanot varmasti myös suoremmin asiat.
Jos tämä olisi häneltä, niin sanoisin että pidä puolisosi. Jos minussa sinua kiehtoisi suoraan sanominen, niin ei se kyllä kovin kummoinen pohja ole millekään. Pitää olla syvempi yhteys ja ihailla toista laajemmin. Nuo ovat aika vähäpätöisiä asioita kuitenkin.
Oletkohan jäänyt miettimään joitakin asioita?
Onko sinulla jäänyt joitakin asioita kysymättä tai vaivaamaan, joita olisit halunnut kysyä mutta et ole jostain syystä kysynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettaa seurata, kuinka sä pyhität koko elämäsi sille narsistille. Miksi se päättää aina kaikesta, eikä sun omiin tarpeisiin vastata ikinä? Sulla ei ole mitään omaa, koska sä elät sen elämää.
Äläkä sano, että te ootte niin samanlaisia, koska ette te ole. Se on narsisti, ja sinä läheisriippuvaisena joustat ja sopeudut. Sua ärsyttää, kun ulkopuoliset näkee sun heikkouden ja ihmettelee, miten annat vuodesta toiseen kohdella itseäsi. Silti oot salaa kateellinen heille, joilla on rohkeutta ja uskallusta elää omaa elämää.
Toivon, että sä joskus pysähdyt vielä miettimään, millainen sä itse oikeasti olet. Mikä sua itseäsi kiinnostaa? Mitä sä itse haluaisit harrastaa? Mihin sulla on lahjoja, taipumuksia ja intohimoa? Mitä sä haluaisit ostaa? Minne haluaisit matkustaa?
Tänne on tällaista helppoa kirjoittaa. Pystytkö kertomaan irl hänelle, kenelle tämän tekstin olet tarkoittanut?
Ehkä mulla on joku syy kirjoittaa tänne eikä suoraan hänelle.
Vierailija kirjoitti:
69😜
Menikö tää oikein?
Täytyy kyllä todeta etten kyllä tiedä mitä sinä mies minusta oikein haluat tai saat. En vain ymmärrä. Tätä menoa en tule koskaan ymmärtämäänkään.
Puolisossani ei oikein häirinnyt mikään, siksi kai päädyimme yhteen. Ihan hyvä suhde, mutta ajautui kaverimoodiin jo parissa kuukaudessa, kun olisi pitänyt olla alkuhuuma käynnissä. Sinussa oli jotain enemmän, tunsin vahvaa intohimoa ja tunnen yhä. Vaikeaa, kun ennen kuin tapasin sinut, niin kuvittelin että suhteet ovat aina sellaisia laimeita ja tasapaksuja. Nyt on vaikeaa tyytyä tähän.
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee ylläpito noloksi.
K ar vaiset pa karat kiltti m ies *love* taluttaa kissaa valjaissa. ihana!!!!!! <3
Vierailija kirjoitti:
Puolisossani ei oikein häirinnyt mikään, siksi kai päädyimme yhteen. Ihan hyvä suhde, mutta ajautui kaverimoodiin jo parissa kuukaudessa, kun olisi pitänyt olla alkuhuuma käynnissä. Sinussa oli jotain enemmän, tunsin vahvaa intohimoa ja tunnen yhä. Vaikeaa, kun ennen kuin tapasin sinut, niin kuvittelin että suhteet ovat aina sellaisia laimeita ja tasapaksuja. Nyt on vaikeaa tyytyä tähän.
Miten korkeat liekit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli mukavaa, kun pidit musta jollain tasolla. Et aina? Et näyttänyt sitä. Et hirveästi. Joskus tuuli kääntyili, vai kääntyilikö, kaikki eivät ole niin raskaasti kiinni maassa.
Tai sitten se oli joku muu. Näitä oli hauskaa lukea sillä mielellä että jokin saattaisi olla sinulta, olikohan alkujaankaan, ken tietää, mutta joskus näyttäydyit sillä tavalla mielenkiintoisena ihmisenä, että sanojasi pystyi odottamaan.
Sinäkö? Pidin ihan kaikilla tavoilla ja edelleen. En aina näyttänytkään kun olin hämilläni. Eihän sustakaan selvää saanut. Ja kyllä, tuulen mukana mennään mutta tunteet pysyy.
Oletkohan se. Vaikutat erilaiselta. :D Mutta sekin oli kyllä erilainen eri päivinä ja puoliltaan.
En varmaan olekaan. Mutta puolia kyllä riittää, etkä "sinäkään" kovin yksiulotteinen ole. Sano jotain muuta hänestä tai teidän jutusta, jonka hän tunnistaa?
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan jäänyt miettimään joitakin asioita?
Onko sinulla jäänyt joitakin asioita kysymättä tai vaivaamaan, joita olisit halunnut kysyä mutta et ole jostain syystä kysynyt?
On jäänyt paljonkin kysyttävää. Tuntuu että kaikki jäi kesken ja selvittämättä, enkä itsekään tiedä että mitä selvitettävää tässä edes on. Haluaisin tavata mutta tiedän että sekään ei ole hyvä idea eikä edes tule toteutumaan.
Tää henkilö täydellisesti muutti mun maailman.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä todeta etten kyllä tiedä mitä sinä mies minusta oikein haluat tai saat. En vain ymmärrä. Tätä menoa en tule koskaan ymmärtämäänkään.
Millä tavalla hän käyttäytyy tai mikä sinua ihmetyttää?
Muista rentoutua viikonloppuna, xoxoj* :) (ei kihikselle tämäkään)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
69😜
Menikö tää oikein?
Ei menny.
These are not the droids you are looking for.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli mukavaa, kun pidit musta jollain tasolla. Et aina? Et näyttänyt sitä. Et hirveästi. Joskus tuuli kääntyili, vai kääntyilikö, kaikki eivät ole niin raskaasti kiinni maassa.
Tai sitten se oli joku muu. Näitä oli hauskaa lukea sillä mielellä että jokin saattaisi olla sinulta, olikohan alkujaankaan, ken tietää, mutta joskus näyttäydyit sillä tavalla mielenkiintoisena ihmisenä, että sanojasi pystyi odottamaan.
Sinäkö? Pidin ihan kaikilla tavoilla ja edelleen. En aina näyttänytkään kun olin hämilläni. Eihän sustakaan selvää saanut. Ja kyllä, tuulen mukana mennään mutta tunteet pysyy.
Oletkohan se. Vaikutat erilaiselta. :D Mutta sekin oli kyllä erilainen eri päivinä ja puoliltaan.
En varmaan olekaan. Mutta puolia kyllä riittää, etkä "sinäkään" kovin yksiulotteinen ole. Sano jotain muuta hänestä tai teidän jutusta, jonka hän tunnistaa?
Itse asiassa ei tarvitse tunnistaa. :D Ei mitään varsinaista juttua edes ollut.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt onko halusi pelkästään sitä että olet puutteessa.
Luultavasti on. Mitä sitten?