tinder pettymys - varoitus muille
Olen jonkin verran ylipainoinen 26v nainen. Kasvoilta myös olen myös aika tavallinen mielestäni enkä mitenkään erikoinen vaikka kyllä minua on joskus kehuttukin kauniiksi. Neljä kuukautta sitten tein profiilin tinderiin ja tämä on kokemukseni.
Heti ekana iltana minulle tuli kymmeniä mätchejä. Tämä vaikka olin todella vaativa miesten suhteen ja vedin vain oikealle ne jotka olivat todella komeilta ja vaikuttivat mukavilta. Ihan yllätyin miten helppoa se oli eikä mennyt kuin pari tuntia ennenkuin minulla oli hyvät keskustelut noin kymmenen mielenkiintoisen miehen kanssa. Ajattelin jo onneni miesten suhteen kääntyneen sillä nämä miehet vaikuttivat paljon paremmilta kuin minun exät.
Treffitkin menivät yleensä todella hyvin. Parin kanssa ei synkannut kun olivat liian hiljaisia tai muuten vaan tylsiä.
Seksin jälkeen kuitenkin sitten paljastui karu totuus kun jotkut niistä lopettivat heti yhteydenoton eivätkä enää vastaneet whatsappissa. Ne muutkin hävisivät viikon tai kahden ekan kerran jälkeen. Eli ihan jokaisella oli p*llu vaan mielessä vaikka hyvin vakuuttavasti näyttelivät että olivat niin ihastuneita ja valmiita johonkin vakavaan. Tämä vaikka tekstailin ainakin kaksi viikkoa ennenkun suostuin treffeille ja olin yötä vasta tokalla tai kolmannella treffeillä. Luulin että tämä olisi karsinut pois ne vonkaajat mutta ei. Yksikin jutteli minulle joka päivä kahden kuukauden ajan ennenkuin suostuin treffeille.
Noh, ainakin voin sanoa ettei mennyt kuin viisi miestä ennenkun ymmärsin mikä oli meininki. Että minä olinkin niin tyhmä. Näin jälkeenpäin ajateltuna niillä kyllä oli niin sliipatut rutiinit että varmaan olivat jo käyttäneet ne samat jutut kymmeniin naisiin ennen minua.
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Mä en kelpaa naisille kuin sänkypuuhiin. Alkaa ottaa huolella päähän. Haluisin oikeasti vakituisen suhteen, mutta kun menee tinder deiteille, niin tulee ehdotuksia oikeastaan heti ja muutaman kommentit deiteillä ollu aika vttumaisia. Et sä oikeasti mitään suhdetta hae ethän. Miks noin komee on sinkkuna muka, voidaan me nssia, mutta en mä usko että voitais mennä pitemmälle. Tollasta saanu kuunnella. Aluksi mä kävin hoitelee hommat niin sanotusti ja tein siihen totaalisen stopin. Vappuna on deitit taas.
Missä asut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että näin monella on kokemusta miehistä, jotka haluavat pelkkää seksiä? Kuka siitä tekee ongelman?
Olin sinkkuna muutaman vuoden ja miehiä tuntui riittävän jonoksi asti. Kukaan ei ollut "pelkkää seksiä" eli kaikkien kanssa tapailtiin enemmänkin. Kukaan ei ghostannut tai kohdellut huonosti. Käyttäydyin avoimesti ja ystävällisesti miehiä kohtaan, joten siksikö sain samanlaista kohtelua heiltä?
En ymmärrä myöskään miksi seksi on semmoinen mörkö? Kaikki kai olemme aikuisia ja kaipaamme seksiä? Joku epäili, että ap olisi huono seksikumppani. Luottakaa naiset itseenne! Itsevarma ja seksistä nauttiva nainen on paras seksikumppani, jota kukaan mies ei feidaa vaan haluaa aina vaan lisää. Hyvän ja rennon seksin tuoksinassa mies ei suo ajatustakaan minun selluliiteilleni tai riippurinnoilleni, miksi siis pitäisi minunkaan?
Terv. Nelikymppinen ylipainoinen täti
Siten että nämä "naiset" ovat palstamiehiä yrittämässä uskotella naisille, että nämä menevät seksissä pilalle.
T. Seksistä pitävä nainen, joka tietää, että tuo väite on ulien katkeraa toiveajattelua.
Joojoo, niinhän ne miehet haluavat uskotella että naisten kannattaa jaella toosaansa kaikille joten ne esiintyvät täällä naisina jotka pitävät seksistä ja antavat "hyviä" neuvoja sitten kanssasisarilleen. Totuus kuitenkin on se ettei mikään jakorasia oikeasti kelpaa kellekään. Korkeintaan pääsee jonkun pettäjän sivupanoksi.
"Jaella toosaansa" ja "jakorasia". Wou, miten kauniisti puhut naisista.
No, tosiaan minun "toosani" on kelvannut parisuhteeseen ja jos sinkkuunnun, "jakelen" sitä ihan omaksi ilokseni. Ja nautin. :) Sitten jos riittävän hyvä tulee vastaan niin alan parisuhteeseen. Tai aloin.
Ihan turha yrittää mitään sheimaamista selibaattiin. :D Kyllä naiset itse tietävät, kelpaavatko vai eivät, eikä tämä ulina mitään muuta.
Olet juuri esimerkki tuollaisesta narsistinaisesta jonka on vaikea hyväksyä että ne alfat vaan pyörittää sua huvikseen eivätkä oikeasti välitä sinusta. Tosin jollakin tasolla sinäkin sen tiedostat kun sinulla on suunnitelmat sinkkuuden varalta valmiina.
Jos joskus vakiinnun niin se todellakin tulee olemaan naisen kanssa joka ei ole helppo. Muut ovat vaan lyhytaikaisia panosuhteita varten.
Siis halukas ja seksuaalinen nainen ei kelpaa. Nyky-yhteiskunnassa nainen ei pihtaa periaatteesta, jos vastaan tulee haluttava mies, vaan ottaa omansa. Se, joka ei halua, ei halua. Myöhemmin vielä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kelpaa naisille kuin sänkypuuhiin. Alkaa ottaa huolella päähän. Haluisin oikeasti vakituisen suhteen, mutta kun menee tinder deiteille, niin tulee ehdotuksia oikeastaan heti ja muutaman kommentit deiteillä ollu aika vttumaisia. Et sä oikeasti mitään suhdetta hae ethän. Miks noin komee on sinkkuna muka, voidaan me nssia, mutta en mä usko että voitais mennä pitemmälle. Tollasta saanu kuunnella. Aluksi mä kävin hoitelee hommat niin sanotusti ja tein siihen totaalisen stopin. Vappuna on deitit taas.
Mulla on yksi tuttu joka on just tuollainen. Vähän vajaa mut kelpaa rumille naisille seksiin koska se on silleen pitkä ja tumma. Yleensä menee silleen että baarissa muijat ei heti huomaa kun ovat kännissä. Sitten seuraava päivänä huomaavat että sen jutut on 10 vuotiaan tasolla ja se on heippa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka itse valitset vain niitä komeimpia ja ihmettelet että he halusivat vain seksiä.
Missä on naisten realismi? Siellä on paljon kunnollisia miehiä jotka haluaa loppuelämän suhteen mutta heitä ette valitse.Miksi sinä valitset vain naisia, joiden kanssa haluaisit seksiä ja parisuhteen? Miksi sinulle ei kelpaa massiivisen obeesi tai paljon itseäsi vanhempi nainen? Haluaisitko naisen, joka tyytyy sinuun parisuhdekumppanina, mutta ei koskaan halua seksiä kanssasi, koska ei pidä sinua haluttavana?
Niin, nythän ap:llä oli tilanne, että p*llu kyllä kelpasi, mutta parisuhde ei. Mikä suurella todennäköisyydellä johtui siitä, että oli tullut valkattua niitä liian "tasokkaita" miehiä.
Sä olet ihan pihalla. Kaikki, myös ne komeimmat miehet haluavat saada niitä kauneimpia ja seksikkäimpia naisia. Parisuhde aloitetaan sen kanssa, jonka kanssa syntyy oikeita tunteita, eikä silloin mietitä, onko nainen kaunein vai kolmanneksi kaunein.
Niin, teoriassahan se että kauniimmat naiset kuulostaa hyviltä. Käytännössä tuollaiset kuitenkin ovat ihan kauheita itseään täynnä olevia nirppanokkia. Eli kaikki vaihtoehdot ovat huonoja. Sen takia pyörittelenkin muijia minkä kerkeän. Jos ei saa laatua niin määrällä sitten mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tein toisin. Ilmoitin heti keulaan, että haen vain seksiä, siis naisena. Sitä tuli ja hyvääkin sellaista, mutta tuli se suhdekin, mies jäi kuin koiranpaska kengän pohjaan. leviää vain, mutta ei lähde pois. Nyt kolme vuotta eletty parisuhteessa ja kaikki alkoi seksistä.
Minä etsiskelin myös seksiseuraa netissä. Löysin hyvännäköisen miehen, joka vaikutti täyspäiseltä ja ilmaisin haluavani seksiä häneltä. Oli yllättynyt. Olemme yhä yhdessä, olleet kymmenen vuotta. Ehkä tämä on parempi taktiikka? Olla itse aktiivinen eikä olla muiden pyöritettävänä? Mies ei niin todennäköisesti ole playeri, koska suurin osahan ei ole. Jos valitset satunnaisesti miehen, on melkein todennäköisempää, että on täyspäinen kuin ne, jotka valitsee sut.
Suosittelen. Vaatiihan se tosin, että mieskin on jossain määrin samalla tasolla, että kiinnostus herää.
Jos nämä lassulit uskoisivat, mitä naiset kertovat, eivätkä jankkaisi omia harhojaan, voisivat he joskus saada naista, ehkä jopa naisen.
Voiko Tinderistä muka odottaa irtosuhdetta enempää?
Vierailija kirjoitti:
Oisitko mielummin sitten kuten minä? Naisilta ei tule minkäänlaista kiinnostusta yhtään mihinkään kanssakäymiseen. Aivan, et olisi.
M35
No mitäs uutta tämä on? Naiset valitsee komeita miehiä vaikka itse eivät ole edes perus nättejä. Tottakai ne komeatkin voi naapurintyttöä villoihin vetästä mutta thäts it. ..
Naisethan ne enemmän ulkonäön perään muutenkin on ettei nyt sinällään mitään uutta auringon alla mutta naiset ei vain tajua omaa tasoaan. Miksi normaalin näköinen nainen ei hae normaalin näköistä miestä? Ottaako se oikeasti naisten egojen päälle?
Onnea teille, jotka uhoatte ottavanne vaimoksenne sen keski-ikää lähestyvän semi-immen, teidän tulevaan aseksuaaliseen parisuhteeseen 😀.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tein toisin. Ilmoitin heti keulaan, että haen vain seksiä, siis naisena. Sitä tuli ja hyvääkin sellaista, mutta tuli se suhdekin, mies jäi kuin koiranpaska kengän pohjaan. leviää vain, mutta ei lähde pois. Nyt kolme vuotta eletty parisuhteessa ja kaikki alkoi seksistä.
Pitäisiköhän minunkin kokeilla, mitä vaimo tykkää, jos rinnastaisin hänet koiranpaskaan?
Tuskimpa tuolla edes mitään miestä on, kunhan vaan trollaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asut?
Porvoossa.
Vierailija kirjoitti:
pullapillu kirjoitti:
No mitäs uutta tämä on? Naiset valitsee komeita miehiä vaikka itse eivät ole edes perus nättejä. Tottakai ne komeatkin voi naapurintyttöä villoihin vetästä mutta thäts it. ..
Naisethan ne enemmän ulkonäön perään muutenkin on ettei nyt sinällään mitään uutta auringon alla mutta naiset ei vain tajua omaa tasoaan. Miksi normaalin näköinen nainen ei hae normaalin näköistä miestä? Ottaako se oikeasti naisten egojen päälle?
Moniko tavallinen nainen oikeasti uskoo olevansa tavallinen kun kaikenlaiset playerit sun muut valkoritarit ovat teini-iästä lähtien kertoneet sille sen olevan joku suuremman luokan kaunotar?
Minulle kerran luokan rumin tyttö kertoi ihan pokkana ettei hän koskaan tee aloitetta koska hänen ei tarvitse kun hän on niin kaunis. Jätkiä hänellä kyllä riittikin mutta samoin kuten aapeellä ne suhteet eivät koskaan kestäneet. Meni kuitenkin lopuksi ihan okoo kiltin betamiehen kanssa naimisiin.
No minkä takia ne playerit sitten kertovat rumalle tämän olevan kaunis? Tämä ei koskaan ole minulle auennut. Juu, saadakseen seksiä tietysti, mutta eikö komeat miehet saa seksiä myös kauniilta naisilta? Miksi pitää valehdella saadakseen rumia naisia sänkyynsä? Ja miksi ylipäätään haluaa seksiä ruman naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi ap:n kanssa on ollut niin surkeaa, siihen lisäksi se läskin määrä, joka ap:n vaatteiden alta paljastui, että ei ihme että miehet katoaa ekan tuskallisen panon jälkeen.
T. Mies34vNäkeehän sen ennalta mitä on odotettavissa. Mutta pakkohan sitä kerran jotta voi sitten esitellä kavereille olevansa jotain kovaa pukki pelimiestä.
Huvittavia nämä naiset täällä jotka vielä vakuuttelevat etteivät parisuhdemarkkinat todellakaan noin toimi. Omassa kaveripiirissä tuollaisia jätkiä kuitenkin on montakin.
Hei ei aikuiset miehet esitä kavereilleen mitään pukkia ja pelimiestä. Ne ei edes mieti, onko kaverilla naisia vai ei. Sun mielikuvitusmaailmasi ei ole todellisuus.
Mielestäni ap kyllä kuvaili tässä pelurin hyvin. Peluri on kuka tahansa, joka laskee rimaa alle omien makuvaatimusten seksiä saadakseen, mutta teeskentelee kiinnostunutta jopa viikkotolkulla.
Mutta sitten on tietyt erittäin suositut miehet, joiden ei tarvitse teeskennellä tai pelata, koska naiset eivät vain jätä heitä rauhaan, vaikka he olisivat puhtaan rehellisiä. Tämä menee siellä jossain alle 10 prosenttia miehistä.
Ei se helppoa ole :)
Mitä asialle voi sitten henkilökohtaisella tasolla tehdä? Jos tietäisin ratkaisun vuolisin sillä aikka hyvin fyffee.
Okei, tässä tulee rautainen neuvo, jolla pelurin paljastaa. Älä mene sänkyyn ennen kuin tapaat hänen ystäviään. Mies joka haluaa vain seksiä, ei missään nimessä halua sinun tapaavan ketään ystävistään. Tämän neuvon heikko puoli on se, että osa miehistä haluaa esitellä uuden naisensa, vasta kun suhde sementoitu jollain tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on komeahkona miehenä loukkaavaa, että meidän ajatellaan vain hakevan helppoa seksiä ja elävän villiä poikamieselämää. Minä haen sopivaa kumppania, en irtosuhteita. Missä on tutkitusti todistettu, että kaikki mukiinmenevät miehet ovat vain seksin perään? Linkkejä tutkimuksiin, kiitos.
Kuten ketjusta huomaat, rumat ja tavismiehet ajattelevat niin. Naiset uskovat persoonaan. Kauneus toki vetää puoleensa. Kaikkia. Se vain ei riitä yksinään.
Rationalisaatiohamsteri?
Ymmärrätkö, että muille kuin ylilautalaisille tuo sana viestii vain jostain omituisesta autistisesta maailmankuvasta? Itse olen nähnyt sen tällä palstalla usein - kiitos mm. sinulle - joten en enää aina edes tajua miten friikki maailmankuva sen takana pitää olla, mutta sille joka sen näkee ensimmäistä kertaa, sen täytyy olla vähän vastaava kokemus kuin tutkimusmatkailijoille, jotka ensimmäisen kerran törmäsivät ihmissyöjiin; oma elämänhistoria, kulttuuri ja kokemus ei riitä ymmärtämään, että on kulttuureja (tässä tapauksessa alakulttuuri), jossa tuollaista pidetään normaalina, hyväksyttynä ja ymmärrettävänä.
Muille kuin ylilautalaisile? Tämä termi on PUA maailmasta, ja viittaa naisiin, jotka rationalisoivat ristiriitaisia valintojaa. Tyyppiesimerkki on feministi, joka päätyy yhteen naisia halventavan rentun kanssa. Asian ytimessä on viesti, ettei sillä ole väliä kuinka hyvin naista kohtelee, kunhan pelaa korttinsa oikein.
Mitä ristiriitaista on siinä, että sanon, että kauneus vetää puoleensa, mutta persoona ratkaisee? Ja eikö se ole jokaisen oma asia, kenen kanssa pariutuu tai harrastaa seksiä? Ei sinun sitä tarvitse analysoida. Keskity omiin ihmissuhteisiisi ja ole hyvä niille, jotka päästät lähellesi ja jotka omasta halustaan tulevat.
Vierailija kirjoitti:
Heh.. Ei voi kuin ihmetellä kuinka erilaisia deittejä ihmiset kerää. Mä en uskoisi korviani, jos treffeillä joku ehdottaisi suoraan seksiä.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh.. Ei voi kuin ihmetellä kuinka erilaisia deittejä ihmiset kerää. Mä en uskoisi korviani, jos treffeillä joku ehdottaisi suoraan seksiä.
Mieskaverini sanovat, että Tinderissä tulee paljon suoria seksiehdotuksia naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Sama xD
Eli sinä saat olla helppo mutta naiset ei - taattua vauvapalstan mieskamaa! :-D Minä en ymmärrä, miksi kahden aikuisen kesken pitäisi pihdata, jos molemmat toisiaan haluavat. Aviomieheni oli yhdeksi yöksi isketty poka. Ei vähentänyt kummankaan arvostusta tai kiinnostusta toisiaan kohtaan, että seksillä aloitettiin ilman sen pitkäjänteisempiä suunnitelmia, ja että vasta sen yön jälkeen mietittiin, että voisihan sitä vaihtaa yhteystietoja ja tavata uudestaankin.