Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tinder pettymys - varoitus muille

Vierailija
26.04.2018 |

Olen jonkin verran ylipainoinen 26v nainen. Kasvoilta myös olen myös aika tavallinen mielestäni enkä mitenkään erikoinen vaikka kyllä minua on joskus kehuttukin kauniiksi. Neljä kuukautta sitten tein profiilin tinderiin ja tämä on kokemukseni.

Heti ekana iltana minulle tuli kymmeniä mätchejä. Tämä vaikka olin todella vaativa miesten suhteen ja vedin vain oikealle ne jotka olivat todella komeilta ja vaikuttivat mukavilta. Ihan yllätyin miten helppoa se oli eikä mennyt kuin pari tuntia ennenkuin minulla oli hyvät keskustelut noin kymmenen mielenkiintoisen miehen kanssa. Ajattelin jo onneni miesten suhteen kääntyneen sillä nämä miehet vaikuttivat paljon paremmilta kuin minun exät.

Treffitkin menivät yleensä todella hyvin. Parin kanssa ei synkannut kun olivat liian hiljaisia tai muuten vaan tylsiä.

Seksin jälkeen kuitenkin sitten paljastui karu totuus kun jotkut niistä lopettivat heti yhteydenoton eivätkä enää vastaneet whatsappissa. Ne muutkin hävisivät viikon tai kahden ekan kerran jälkeen. Eli ihan jokaisella oli p*llu vaan mielessä vaikka hyvin vakuuttavasti näyttelivät että olivat niin ihastuneita ja valmiita johonkin vakavaan. Tämä vaikka tekstailin ainakin kaksi viikkoa ennenkun suostuin treffeille ja olin yötä vasta tokalla tai kolmannella treffeillä. Luulin että tämä olisi karsinut pois ne vonkaajat mutta ei. Yksikin jutteli minulle joka päivä kahden kuukauden ajan ennenkuin suostuin treffeille.

Noh, ainakin voin sanoa ettei mennyt kuin viisi miestä ennenkun ymmärsin mikä oli meininki. Että minä olinkin niin tyhmä. Näin jälkeenpäin ajateltuna niillä kyllä oli niin sliipatut rutiinit että varmaan olivat jo käyttäneet ne samat jutut kymmeniin naisiin ennen minua.

Kommentit (181)

Vierailija
121/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo, ap on mies! Aloitus on samaa ulimiesten mantraa, mitä täällä on joka päivä: naisille kelpaa vain pieni prosentti miehistä ja se pieni prosentti painaa naisia halvalla. Miten te menette näin selvään provoon!

Voithan sä lukea ketjun viestitkin ennen kuin kirjoitat omasi...

Miksi lukisin jotain naisvihaketjua? Ilmiannoin ketjun, tehkää muutkin niin. Minä siirryn nyt muiden aiheiden pariin.

Vierailija
122/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koeta laihduttaa ja kehittää juttusi iloisemmaksi niin ehkä joku kiinnostuu sinusta.

Mulla menee hermot tällaisiin puheisiin! Ole hyvä ja selitä, miten sellaiselle pohjalle syntyy aito suhde, jossa suhteen etsijä jo lähtökuopissa pinnistelee ollakseen muuta kuin on... ? Epäilen, ettei sinulla ole kovin pitkää kokemusta parisuhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan erilainen kokemus. Olin muutama vuosi sitten, vähän alle nelikymppisenä kaksi viikkoa Tinderissä. Minulla oli hyvät ja tuoreet kuvat, selkeä kiinnostava teksti.

Maanantai

Liityin Tinderiin, olin suunnitellut sitä jo hetken hengailtuani deittipalstoilla jo jonkin aikaa. Matcheja pläjähti heti runsaasti, joidenkin kanssa alkoi keskustelut, toisten kanssa ei.

Keskiviikko

Joka päivä tulee muutama match. Jatkan juttelua, jos mies vaikuttaa mielenkiintoiselta. Kirjoitellaan elämästä, harrastuksista, seksistä, ruuanlaitosta, politiikasta. Osa vaikenee nopeasti, osa vaikuttaa kiinnostuneilta.

Lauantai

Viikon mittaan on ollut seitsemän matchia, joiden kanssa on kirjoiteltu paljon. Parhaan kanssa olisin voinut tavata nopeastikin, mutta nyt viikonloppuna hänen kirjoituksensa saivat ikävän sävyn. Ilmeisesti kuppi maistuu. Ei jatkoon.

Maanantai

Match Herra A:n kanssa. 37 v, asuu naapurikaupungissa, kahden lapsen isä, komea, mukava, erittäin kiinnostunut minusta. Hänestä löytyy paljon tietoa netistä työn ja harrastuksen puitteissa, joten hän on oikeasti olemassa. Kirjoittelemme kaikesta maan ja taivaan välillä. Öisin aika lailla seksijuttuja, hänellä on pari kk edellisestä suhteesta ja minullakin jo yli 2 viikkoa fuckbuddyn tapaamisesta, joten puutetta on ilmassa. Suunnittelemme tapaamista ja ihan selvää on, että seksiä ei tulla odottelemaan kolmansille treffeille. 😈

Torstai

Tapaaminen Herra A:n kanssa sovittu hänen lapsensa harrastuksen ajaksi, joten meillä on pari tuntia aikaa jutella livenä kahvikupin äärellä! Jos ensitreffit menee hyvin, viikonloppuna mahdollisuus yön yli treffeihin ilman lapsia. Iltapäivällä tulee viesti, että lapsi oksentaa. Lapsi on jo 11 v eli pärjäisi kyllä isosiskon kanssa kotona, mutta päätämme silti siirtää treffejä.

Perjantaina

Herra A ja molemmat lapset yrjötaudissa. Whatsapp laulaa silti, tavataan heti kun tauti on ohi.

Omat lapseni lähtevät isälleen viikoksi.

Tinderissä Match Herra B:n kanssa. Hänellä on todella kiva tilannekuva profiilissaan, ja se saa mielenkiintoni syttymään! Hän on ikäiseni, lapseton ja saamme heti aikaan vilkkaan keskustelun, sillä tunnemme useita samoja henkilöitä. Piirit ovat pienet, ja ihmettelemme miksi emme ole livenä tavanneet, vaikka meillä on paljon yhteistä.

Lauantai

Herra A:n lapset eivät lähteneetkään vielä äidilleen mahataudin takia. Viesteilemme whatsappilla ja alamme Fb-kavereiksi.

Herra B:n kanssa on viesteily siirtynyt myös whatsappiin ja hän pyytää lenkkiseuraksi. Ajan hänen luokseen autolla ja käymme pirteässä pakkassäässä kävelyllä. Sen jälkeen istumme pitkään keittiön pöydän ääressä syömässä, teetä juomassa, juttelemassa ja nauramassa. Juttelemme niin arkisista jutuista kuin syvällisistäkin aiheista, omista toiveistamme ja seksistä. "Yksi asia johtaa toiseen" eli päädymme alastomina olohuoneen lattialle. Jään yöksi Herra B:n kainaloon.

Sunnuntai

Käyn kotona hakemassa vaihtovaatteita, hammasharjan ja käsilaukkuni. Vietän koko lapsettoman viikon Herra B:llä ja käyn töissä hänen luotaan.

Kerron Herra A:lle, että olen tavannut miehen, jonka kanssa haluan katsoa kortitvlopouun saakka. Herra A toivottaa onnea matkaan! Hän haluaa pysyä kaverinani, ja se touteutuu, pidämme yhteyttä vielä vuosien jälkeen.

Herra B:n kanssa poistimme Tinder-profiilit heti ensimmäisenä yhteisenä sunnuntaina. Vuoden päästä matchistamme menimme naimisiin. Sillä tiellä ollaan. ❤

Kuulostaapa ihanalta ja huomaa, että kyseessä aikuiset ihmiset :) Itsekin voisi opetella kertomaan vaan suoraan, kun ei kiinnosta/on löytynyt joku toinen.. :/

Vierailija
124/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin olisi vältetty jos ei oltaisi oltu pinnallisia ja kelpuutettu vain komeat miehet.

Höpö höpö. Se vasta ikävää olisikin, jos tulisi ruman mulkvistin vedättämäksi.

Vierailija
125/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo, ap on mies! Aloitus on samaa ulimiesten mantraa, mitä täällä on joka päivä: naisille kelpaa vain pieni prosentti miehistä ja se pieni prosentti painaa naisia halvalla. Miten te menette näin selvään provoon!

Voithan sä lukea ketjun viestitkin ennen kuin kirjoitat omasi...

Miksi lukisin jotain naisvihaketjua? Ilmiannoin ketjun, tehkää muutkin niin. Minä siirryn nyt muiden aiheiden pariin.

mitä naisvihaa siinä on, jos kertoo miesten huonosta käyttäytymisestä?

Vierailija
126/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista, että näin monella on kokemusta miehistä, jotka haluavat pelkkää seksiä? Kuka siitä tekee ongelman?

Olin sinkkuna muutaman vuoden ja miehiä tuntui riittävän jonoksi asti. Kukaan ei ollut "pelkkää seksiä" eli kaikkien kanssa tapailtiin enemmänkin. Kukaan ei ghostannut tai kohdellut huonosti. Käyttäydyin avoimesti ja ystävällisesti miehiä kohtaan, joten siksikö sain samanlaista kohtelua heiltä?

En ymmärrä myöskään miksi seksi on semmoinen mörkö? Kaikki kai olemme aikuisia ja kaipaamme seksiä? Joku epäili, että ap olisi huono seksikumppani. Luottakaa naiset itseenne! Itsevarma ja seksistä nauttiva nainen on paras seksikumppani, jota kukaan mies ei feidaa vaan haluaa aina vaan lisää. Hyvän ja rennon seksin tuoksinassa mies ei suo ajatustakaan minun selluliiteilleni tai riippurinnoilleni, miksi siis pitäisi minunkaan?

Terv. Nelikymppinen ylipainoinen täti

Siten että nämä "naiset" ovat palstamiehiä yrittämässä uskotella naisille, että nämä menevät seksissä pilalle. 

T. Seksistä pitävä nainen, joka tietää, että tuo väite on ulien katkeraa toiveajattelua. 

Joojoo, niinhän ne miehet haluavat uskotella että naisten kannattaa jaella toosaansa kaikille joten ne esiintyvät täällä naisina jotka pitävät seksistä ja antavat "hyviä" neuvoja sitten kanssasisarilleen. Totuus kuitenkin on se ettei mikään jakorasia oikeasti kelpaa kellekään. Korkeintaan pääsee jonkun pettäjän sivupanoksi.

"Jaella toosaansa" ja "jakorasia". Wou, miten kauniisti puhut naisista. 

No, tosiaan minun "toosani" on kelvannut parisuhteeseen ja jos sinkkuunnun, "jakelen" sitä ihan omaksi ilokseni. Ja nautin. :) Sitten jos riittävän hyvä tulee vastaan niin alan parisuhteeseen. Tai aloin. 

Ihan turha yrittää mitään sheimaamista selibaattiin. :D Kyllä naiset itse tietävät, kelpaavatko vai eivät, eikä tämä ulina mitään muuta. 

Täähän se ois. En tajua, mitä palvelee se, että yritetään kääntää mustaa valkoiseksi vastoin naisten omia kokemuksia. 

Vierailija
127/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä niin jonkun keski-ikää lähestyvän miehen kirjoittama. :D

N25

Vierailija
128/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi..tu! Tuon takia menenkin naimisiin ennen kuin annan pil.ua.

Vierailija
129/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin lähes 50 ja ylipainoinen, ja laitoin viestin omasta mielestäni aivan liian tasokkaalle miehelle. Jo toka treffeille menin hänen luo kortsut käsilaukussa.

Tuolla se kulta nyt on salilta tulleena sohvalla, edelleen hengästyttävän upea jo monta vuotta.

Vierailija
130/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas epäuskottava aloitus, mitähän mielikuvia tälläkin nyt taas yritetään luoda? Ei kannata luottaa (tinder)miehiin? Naiset kuvittelevat itsestään liikoja? Naiset on tyhmiä jakorasioita?

Vierailija
131/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on komeahkona miehenä loukkaavaa, että meidän ajatellaan vain hakevan helppoa seksiä ja elävän villiä poikamieselämää. Minä haen sopivaa kumppania, en irtosuhteita. Missä on tutkitusti todistettu, että kaikki mukiinmenevät miehet ovat vain seksin perään? Linkkejä tutkimuksiin, kiitos.

Kuten ketjusta huomaat, rumat ja tavismiehet ajattelevat niin. Naiset uskovat persoonaan. Kauneus toki vetää puoleensa. Kaikkia. Se vain ei riitä yksinään.

Sen takia se ruma ja mukava tuttu onkin aina sinkkuna ja sillä komealla mulkkututulla on yleensä 3-5 muijaa samaan aikaan karusellissaan.

Vierailija
132/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein toisin. Ilmoitin heti keulaan, että haen vain seksiä, siis naisena. Sitä tuli ja hyvääkin sellaista, mutta tuli se suhdekin, mies jäi kuin koiranpaska kengän pohjaan. leviää vain, mutta ei lähde pois.  Nyt kolme vuotta eletty parisuhteessa ja kaikki alkoi seksistä.

Minä etsiskelin myös seksiseuraa netissä. Löysin hyvännäköisen miehen, joka vaikutti täyspäiseltä ja ilmaisin haluavani seksiä häneltä. Oli yllättynyt. Olemme yhä yhdessä, olleet kymmenen vuotta. Ehkä tämä on parempi taktiikka? Olla itse aktiivinen eikä olla muiden pyöritettävänä? Mies ei niin todennäköisesti ole playeri, koska suurin osahan ei ole. Jos valitset satunnaisesti miehen, on melkein todennäköisempää, että on täyspäinen kuin ne, jotka valitsee sut.

Vierailija
133/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kerron omat episodini.

Useita yhteydenottoja, mutta koska ne ovat tasoa moi, ei niistä synny mitään.

Herra A:lla on hauskat jutut, ja viestit alkavat suihkia. Viikon kuluttua hän kutsuu minut syömään.

Paikalle tultua huomaan, että hänen kuva oli ehkä vähän vanha, mutta hän on todella mukava. Meillä on paljon juteltavaa ja kiva illallinen.

Kemiaa ei kuitenkaan ole, joten kerron hänelle, ettei tästä sen enempää ole tulossa. Myöhemmin hän onkin löytänyt yhden tutun tutun ja heillä on kivaa yhdessä.

Herra B:llä on todella vaikuttava profiili, vaikka ei kuvaa. Etäisyyttä 200 km joten sovimme että näemme hänen työmatkalla. Hän kuitenkin lopettaa viesteilyn, arvailen että löytynyt joku muu tai palannut exän luo.

Herra C ihan todella mukava, mutta matkaa 500 km ja minä kaupunkilainen ja hän enemmän erämies, joten kiitän ja kumarran.

Herra D vaikuttaa todella mielenkiintoiselta, vaikka on lapseton ja naimaton. Sovimme treffit, joihin hän valitettavasti saapuu myöhässä, vähän kurja alku. On todella kiltin, fiksun ja herrasmiehen oloinen, mutta kahvit ovat täysin kaverilliset. Ei mitään kipinää. Totean hänelle että valitettavasti minä en ole se oikea, mutta jos hän tarvitsee kaveria jonnekin tapahtumaan, niin lähden mielelläni. Hän kieltäytyy suruissaan, mutta ottaa yhteyttä parin viikon päästä kuitenkin.

Herra F näyttää hyvältä kuvassaan, ja hänen viestit ovat nokkelia ja hauskoja. Sovimme treffit kahville aika pian, ja huomaan että minulla on jo perhosia vatsassa, enkä ole edes tavannut. Ensinäkemältä hänessä on sitä jotain, siis minulle, varmaan muille hän näyttää ihan tavalliselta keski-ikäiseltä mieheltä. Minulla sukat pyörii jaloissa. Treffien päätteeksi suutelemme ja kuljemme käsikkäin, ja olen jo ihan varma, että tässä se nyt on.

Lähden kotiin, ja suljen profiilini, en pysty enää edes kuvittelemaan, että haluaisin enää treffeille jonkun muun kanssa. Hän tekee samoin.

Seuraavalla treffillä jo käytännössä muutamme yhteen, ja yhdessä ollaan vielä. Olin kyllä todella onnekas kun hänet löysin, hän on edelleen kaikkein ihanin.

Vierailija
134/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tein toisin. Ilmoitin heti keulaan, että haen vain seksiä, siis naisena. Sitä tuli ja hyvääkin sellaista, mutta tuli se suhdekin, mies jäi kuin koiranpaska kengän pohjaan. leviää vain, mutta ei lähde pois.  Nyt kolme vuotta eletty parisuhteessa ja kaikki alkoi seksistä.

Minä etsiskelin myös seksiseuraa netissä. Löysin hyvännäköisen miehen, joka vaikutti täyspäiseltä ja ilmaisin haluavani seksiä häneltä. Oli yllättynyt. Olemme yhä yhdessä, olleet kymmenen vuotta. Ehkä tämä on parempi taktiikka? Olla itse aktiivinen eikä olla muiden pyöritettävänä? Mies ei niin todennäköisesti ole playeri, koska suurin osahan ei ole. Jos valitset satunnaisesti miehen, on melkein todennäköisempää, että on täyspäinen kuin ne, jotka valitsee sut.

Just tyypillinen esimerkki saduista jotka pelimiehet tulevat tänne kirjoittamaan. Pidetään toivoa yllä että jokainen tavistuija voi saada sen komean unelmamiehen. Valitettavasti todellisuus vaan on se että tuollaisia miehiä on todella vähän joten ei niitä riitä jokaiselle tavistuijalle.

Vierailija
135/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tyypillinen esimerkki saduista jotka pelimiehet tulevat tänne kirjoittamaan. Pidetään toivoa yllä että jokainen tavistuija voi saada sen komean unelmamiehen. Valitettavasti todellisuus vaan on se että tuollaisia miehiä on todella vähän joten ei niitä riitä jokaiselle tavistuijalle.

Miksi pelimies tulisi tänne kirjoittamaan, että kun isken sinua nainen niin kieltäydy ja valitse itse joku, joka sinua kiinnostaa? Koska niinhän minä itse tein. Kieltäydyin pelimiesten huomiosta useita kertoja, koska halusin hallita tilannetta itse. En myöskään sanonut, että mies on objektiivisesti sanottuna komea tai jotenkin unelmamies, mutta minusta hän oli sitä persoonallisella tavalla. Hyvin monet naiset nykyään iskevät itse miehensä eivätkä jää odottamaan ja ruikuttamaan. Herää nykyaikaan!

Vierailija
136/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka itse valitset vain niitä komeimpia ja ihmettelet että he halusivat vain seksiä.

Missä on naisten realismi? Siellä on paljon kunnollisia miehiä jotka haluaa loppuelämän suhteen mutta heitä ette valitse.

Miksi sinä valitset vain naisia, joiden kanssa haluaisit seksiä ja parisuhteen? Miksi sinulle ei kelpaa massiivisen obeesi tai paljon itseäsi vanhempi nainen? Haluaisitko naisen, joka tyytyy sinuun parisuhdekumppanina, mutta ei koskaan halua seksiä kanssasi, koska ei pidä sinua haluttavana?

Niin, nythän ap:llä oli tilanne, että p*llu kyllä kelpasi, mutta parisuhde ei. Mikä suurella todennäköisyydellä johtui siitä, että oli tullut valkattua niitä liian "tasokkaita" miehiä.

Vierailija
137/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli valitsit huonosti vain pelureita ja syytät tinderiä. Tuurisi ei muutu jos et myönnä omaa vastuuta valinnoistasi. Hylkäsit ne, jotka sinusta olisi tykänneet ja valitsit väärät.

Niinhän palstan miehetkin tekevät: he tykkäävät kaikista ja valittavat sitten, kun matcheja tulee vain kaikkein alatasoisimpien naisten kanssa, joita he eivät halua lähteä edes tapaamaan.

Mutta kun ei tule matcheja kenenkään kanssa, niin miksi pitäisi pyyhkiä osa vasemmalle. Oikeastaan tinderiin pitäisi saada beetamies ominaisuus, joka hyväksyisi kaikki naiset valitulta alueelta. Säästäisi paljon aikaa beetamiehitä, kun ei tarvitsisi turhaan pyyhkiä kuvia. Voisi vaan muutaman kk välein avata ohjelman ja katsoa onko yhtään matchia tullut.

Mitä iloa on matchista naisen kanssa, jota ei halua edes tavata? Kukaan ei toistaiseksi ole pystynyt tätä minulle selittämään.

Pointtihan oli se, että matcheja ei tule yhtään, joten miksi tuhlaisi aikaa turhaan valintaprosessiin.

Miksi olet Tinderissä, jos et saa matcheja?

Vierailija
138/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka itse valitset vain niitä komeimpia ja ihmettelet että he halusivat vain seksiä.

Missä on naisten realismi? Siellä on paljon kunnollisia miehiä jotka haluaa loppuelämän suhteen mutta heitä ette valitse.

Miksi sinä valitset vain naisia, joiden kanssa haluaisit seksiä ja parisuhteen? Miksi sinulle ei kelpaa massiivisen obeesi tai paljon itseäsi vanhempi nainen? Haluaisitko naisen, joka tyytyy sinuun parisuhdekumppanina, mutta ei koskaan halua seksiä kanssasi, koska ei pidä sinua haluttavana?

Niin, nythän ap:llä oli tilanne, että p*llu kyllä kelpasi, mutta parisuhde ei. Mikä suurella todennäköisyydellä johtui siitä, että oli tullut valkattua niitä liian "tasokkaita" miehiä.

Sä olet ihan pihalla. Kaikki, myös ne komeimmat miehet haluavat saada niitä kauneimpia ja seksikkäimpia naisia. Parisuhde aloitetaan sen kanssa, jonka kanssa syntyy oikeita tunteita, eikä silloin mietitä, onko nainen kaunein vai kolmanneksi kaunein.

Vierailija
139/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kelpaa naisille kuin sänkypuuhiin. Alkaa ottaa huolella päähän. Haluisin oikeasti vakituisen suhteen, mutta kun menee tinder deiteille, niin tulee ehdotuksia oikeastaan heti ja muutaman kommentit deiteillä ollu aika vttumaisia. Et sä oikeasti mitään suhdetta hae ethän. Miks noin komee on sinkkuna muka, voidaan me nssia, mutta en mä usko että voitais mennä pitemmälle. Tollasta saanu kuunnella. Aluksi mä kävin hoitelee hommat niin sanotusti ja tein siihen totaalisen stopin. Vappuna on deitit taas.

Vierailija
140/181 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pelimies tulisi tänne kirjoittamaan, että kun isken sinua nainen niin kieltäydy ja valitse itse joku, joka sinua kiinnostaa? Koska niinhän minä itse tein. Kieltäydyin pelimiesten huomiosta useita kertoja, koska halusin hallita tilannetta itse. En myöskään sanonut, että mies on objektiivisesti sanottuna komea tai jotenkin unelmamies, mutta minusta hän oli sitä persoonallisella tavalla. Hyvin monet naiset nykyään iskevät itse miehensä eivätkä jää odottamaan ja ruikuttamaan. Herää nykyaikaan!

Eli se olikin sitten ulimiehen teksti. Nainen, valitse se vähemmän komea persoonallinen mies ja tee itse se aloite! Tosin niinhän sen tavismuijan pitäisikin tehdä eli valita oman tasonsa mies.