Suomen syntyvyys jatkaa vajoamistaan historiallisen alas - Viime kuussa syntyi alle 4000 vauvaa
https://m.iltalehti.fi/kotimaa/201804262200904673_u0.shtml Sillä lailla. Syntyvyys pyörii nälkävuosien tasolla. Ei hyvältä näytä.
Kommentit (146)
V*ttu minä en ainakaan hanki ensimmäistäkään lasta tänne kärsimään
Haluaisin lapsia, mutta ei ole miestä. :/
- nainen 29v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen opiskellut kahdeksan vuotta enkä opiskellut kotiäitiyttä varten vaan siksi, että menen töihin.
Ja sitäkö se sun elämän tarkoitus on? Tehdä töitä? Tehdä paljon rahaa?
Monilla miehillä on nimenomaan elämän tarkoituksena/ saavutuksena tehdä paljon rahaa. Naisillako ei saa olla tätä saavutusta? 😂
Tämä aina naurattaa itsellänikin.
Naiset on pinnallisia sikoja, jos haluavat omaisuutta ja taloudellisen vakauden, mutta miehille se on luonnollista ja hyvä asia.
Ja kyse ei ole aina esim. rikkaiden miesten kanssa elämisestä yms. vaan esim. ruotsissakin on jatkuvaa haukkumista esim. tiettyä bloggaajaa kohtaan, joka on itse tehnyt miljoonansa ja haaveilee lisää, mm. yksityiskonehaaveet saivat ihan älyttömän raivon aikaiseksi, eihän nainen nyt saa haluta mitään taloudellista omaisuutta, kamalaa, naisten pitää pukeutua säkkeihin, synnytellä ja olla kiitollisia miehen antamista almuista silloin tällöin.
Mä en jaksa tehdä, tee sä mun puolesta.
Joka päivä kaikki lankeaa samaan provoon :D
Naiset ja miehet on molemmat tosi nirsoja nykyään. Aina etsitään sitä parempaa eikä olla mihinkään tyytyväisiä. Itse olen ollut samassa suhteessa 11v ja tämä on ihan käsittämätön harvinaisuus lähipiirissäni. Kaikki muut läheiseni ovat eronneet joistain ihan käsittämättömistä ja pienistä syistä. Tyyliin "liian tylsää haluun kipinää" jne. Ihanku se kipinä säilyisi yhtään kellään vuosikausia?! Jos aina etsii kipinää niin se on sama asia kuin se, ettei sinulla sitten ikinä tule olemaan pitkäaikaista kumppania!
Maailma ei menetä siinä mitään, jos suomalaisten sairas perimä nyt sattuukin katoamaan.
On tutkittu että suomalaisilla on sama alkoholismigeeni kuin Amerikan alkuperäiskansoilla eli intiaaneillla. Hekin kuolevat Pohjois-Amerikassa pikkuhiljaa sukupuuttoon, vaikka heille tehdään eläminen mahdollisimman helpoksi, olen kuullut kanadalaisilta että jos sinulla on se Native American standarditodistus niin voit esim. saada verokevennyksiä, sairasvakuutukset, etuja yliopistoon hakemisessa ym.
Vierailija kirjoitti:
https://m.iltalehti.fi/kotimaa/201804262200904673_u0.shtml Sillä lailla. Syntyvyys pyörii nälkävuosien tasolla. Ei hyvältä näytä.
Puolet lapsista nimettiin mohammediksi tai aishaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehetkin voivat katsoa peiliin. Kukaan nainen ei halua yh:ksi. Huono diili naiselle.
Laadukas nainen ei yh:ksi päädy. Kyllä se on naisilla itsetutkiskelun paikka.
On parempi olla yh:na mitä pettäjän tai juopon puolisona. Lapsiaan suojeleva nainen ottaa eron huonosta miehestä ja isästä.
Totta. Tosin laadukas nainen ei tuollaisiin joutomiehiin haksahtaisi alunperinkään ja jos jostain syystä yh:ksi päätyisikin, niin löytäisi uuden hyvän miehen hetkessä.
Sinä jatkat laadukkaista naisista jankuttamista, mutta moni aloittaa seurustelun teininä. Teini ei ole nainen tai mies. 16-vuotias ehtii muuttua moneen suuntaan kolmekymppiseksi ehdittyään, tosin sinä ilmeisesti näet kaiken ennalta kristallipallostasi.
Ihmiset on nykyään koulutetumpia ja valveutuneempia, ja tajuaa että ruuan tuotanto hidastuu eikä sitä riitä enää kaikille 10 vuoden päästä, ja että ympäristö tuhoutuu ja väki joutuu lähteä ympäristöpakolaisiksi jne. Kannattaako hankkia lapsia kärsimään???
Täydellistä parisuhdetta ei ole olemassakaan. Parisuhde vaatii TYÖTÄ ja sitoutumista. Jos haluaa suhteen kestävän on töitä tehtävä ja vaikeatkin ajat siedettävä. Esim. Pitkissä suhteissa tulee seksielämän hiipumista silloin tällöin ja voi olla pidempiäkin taukoja, sellaista se on. Myös kipinän puutetta tulee ilman muuta pitkissä suhteissa väkisinkin, ihan kaikilla. Nämä ovat ihan normaaleja asioita. Oleellista on se, että on valmis kestämään vaikeampiakin aikoja ja pysymään toisen rinnalla. Toista täytyy rakastaa ja arvostaa. Osoitat välittömistä.
Asia ei todellakaan parane sillä, että aina "vaihdat parempaan" sillä jokaisessa suhteessa nuo samat asiat tulee jossain vaiheessa eteen. Sen toki ymmärrän, että haluaa erota jos toinen pettää tai muuta vastaavaa. Siinä ei ole arvostamista enää sellaisessa.
Vierailija kirjoitti:
Täydellistä parisuhdetta ei ole olemassakaan. Parisuhde vaatii TYÖTÄ ja sitoutumista. Jos haluaa suhteen kestävän on töitä tehtävä ja vaikeatkin ajat siedettävä. Esim. Pitkissä suhteissa tulee seksielämän hiipumista silloin tällöin ja voi olla pidempiäkin taukoja, sellaista se on. Myös kipinän puutetta tulee ilman muuta pitkissä suhteissa väkisinkin, ihan kaikilla. Nämä ovat ihan normaaleja asioita. Oleellista on se, että on valmis kestämään vaikeampiakin aikoja ja pysymään toisen rinnalla. Toista täytyy rakastaa ja arvostaa. Osoitat välittömistä.
Asia ei todellakaan parane sillä, että aina "vaihdat parempaan" sillä jokaisessa suhteessa nuo samat asiat tulee jossain vaiheessa eteen. Sen toki ymmärrän, että haluaa erota jos toinen pettää tai muuta vastaavaa. Siinä ei ole arvostamista enää sellaisessa.
Itse olen pitkässä avioliitossa, ja olen täysin eri mieltä.
Mielestäni meidän suhde ei ole ikinä vaatinut työtä, vaan kaikki on ollut aina helppoa.
Nimenomaan mielestäni parisuhteen pitää parantaa elämänlaatua, tuoda lisää onnellisuutta ja helppoutta elämään.
Antaisin neuvoksi parisuhteen etsimiseen muille, että kun asiat on helppoja sen toisen kanssa, kun elämäsi on parempaa sen toisen kanssa, niin silloin on kyseessä henkilö, josta kannattaa pitää kiinni.
En ymmärrä tuota "kaikki on vaikeaa ja tosi kovaa työtä" juttua, jos parisuhde olisi tuollainen, olisin mielelläni ikuisesti yksin.
Mä näin elämäni miehen n. Vuosi sitten, mutta päästin hänet menemään. Hän ei koskaan saanut edes tietää tunteistani. Olin valtavan ihastunut häneen, hänen lähellä minä aina tärisin ja tuli oikeasti voimakkaita fyysisiä tuntemuksia. En ole koskaan kokenut mitään vastaavaa. Olin niin ihastunut, etten edes kyennyt koskaan puhumaan hänelle mitään. En vaan pystynyt.
Nyt emme ole enää nähneet n. Puoleen vuoteen emmekä todennäköisesti näekään enää koskaan.
Olen ruma ja huonokroppainen reilu kolmekymppinen (neitsyt) nainen, joka tahtoisi kyllä perustaa perheen, mutten kelpaa miehille. Vaikeahan tässä on yksin lisääntyä :(
Monia syitä on. Ihmiset eivät yksinkertaisesti halua lapsia, ei ole varaa, ollaan hedelmättömiä. Tämä aika ei kannusta vauvojen tekoon lainkaan. Varsinkin naisten osalta tilanne on tukala, lasten teko on täynnä uhrauksia. Yhteiskunnan pitäisi tukea perheitä paljon enemmän, sekä rahallisesti että hoito-ja siivousapua tarjoamalla. Ja tietenkin työpaikkojen pitäisi olla paljon vakaampia ja niitä pitäisi olla paljon enemmän. Siinä onkin sitten miettimistä miten nuo saataisiin järjestettyä. Toinen helpompi ratkaisu on sitten ottaa Suomeen lisää paremmin lisääntyvää väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Mä näin elämäni miehen n. Vuosi sitten, mutta päästin hänet menemään. Hän ei koskaan saanut edes tietää tunteistani. Olin valtavan ihastunut häneen, hänen lähellä minä aina tärisin ja tuli oikeasti voimakkaita fyysisiä tuntemuksia. En ole koskaan kokenut mitään vastaavaa. Olin niin ihastunut, etten edes kyennyt koskaan puhumaan hänelle mitään. En vaan pystynyt.
Nyt emme ole enää nähneet n. Puoleen vuoteen emmekä todennäköisesti näekään enää koskaan.
Lisään vielä, että sen miehen kanssa olisin voinut tehdä vaikka kokonaisen pesueen lapsia, ihan oikeasti 😂 mutta tosiaan, enää emme näe ja hyvä niin.
Palstalla on ilmeisesti kiellettyjä sanoja, koska osa viesteistä ei koskaan ilmesty. Kummallista.
Joka tapauksessa. Suomalaiset ovat, osittain sijainnin vuoksi, yksi pahimmin saastuttavista ja luonnonvaroja kuluttavista kansoista. Se on surullista ja häpeällistä.
Työvoimapulan ja veronmaksajien vähenemiseen on vaihtoehto. Maailmassa on ennestään miljardeittain ihmisiä, joita voitaisiin milloin tahansa siirtää tänne, joten lisääntyminen ei ole edes mitenkään tarpeellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pitkässä avioliitossa, ja olen täysin eri mieltä.
Mielestäni meidän suhde ei ole ikinä vaatinut työtä, vaan kaikki on ollut aina helppoa.
Nimenomaan mielestäni parisuhteen pitää parantaa elämänlaatua, tuoda lisää onnellisuutta ja helppoutta elämään.
Antaisin neuvoksi parisuhteen etsimiseen muille, että kun asiat on helppoja sen toisen kanssa, kun elämäsi on parempaa sen toisen kanssa, niin silloin on kyseessä henkilö, josta kannattaa pitää kiinni.
En ymmärrä tuota "kaikki on vaikeaa ja tosi kovaa työtä" juttua, jos parisuhde olisi tuollainen, olisin mielelläni ikuisesti yksin.
Täsmälleen samaa mieltä yli 30 vuoden parisuhdekokemuksella. Puolison pitää olla kuin hyvä ystävä, jonka kanssa viihtyy ja on hauskaa.
:D ''Eivät ihmiset oikeasti laske toistensa markkina- arvoja''.