Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen syntyvyys jatkaa vajoamistaan historiallisen alas - Viime kuussa syntyi alle 4000 vauvaa

Vierailija
26.04.2018 |

https://m.iltalehti.fi/kotimaa/201804262200904673_u0.shtml Sillä lailla. Syntyvyys pyörii nälkävuosien tasolla. Ei hyvältä näytä.

Kommentit (146)

Vierailija
21/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskellut kahdeksan vuotta enkä opiskellut kotiäitiyttä varten vaan siksi, että menen töihin.

Vierailija
22/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks v*tussa tässä naisia syyllistetään?! Naisetko tekee yksin lapsia ja hoitaa yksin lapsia? Ihan yhtä syyllisiä tähän ovat miehetkin!!!!! Jumankauta kun naisia ollaan aina kaikesta syyttämässä!!!

Koska ovat syyllisiä. Joka Pirkko vaan letut levälleen, niin kyllä niitä siittäjiä olisi jonoksi asti. Eivät tee yksin, vaan tylsämielisinkin perunanenä kuvittelee saavansa miesmallin miehekseen, niin siihen se tyssää. Ei tosiaan ole yhtä syyllisiä miehet millään mittapuulla, tiedät sen itsekin. Kyllä täältä siementä löytyy!

Aivan varmasti siementä löytyy, mutta eihän se siihen saa jäädä. Lapsesta täytyy pitää huoli vähintään 18-vuotiaaksi asti, mutta mieluiten koulutuksen loppuun asti. Tuohon ei kaikki miehet kykene vaikka naisista lähes kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who cares. Maapallo on ylikansoitettu as is. 

Vierailija
24/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaihtoehto olisi, että suomalaiset naiset pariutuisivat esim. usalaisten, ruotsalaisten, saksalaisten miesten kanssa? Niillä on sama koulutustaso ja sivistystaso.

Suomalaiset miehet voisivat katsoa esim. vietnamiin, kolumbiaan ja vastaaviin, missä vain on köyhyttä ja naiset kouluttamattomia? Muuten ehdottaisin intiaakin, mutta ne naiset on usein erittäin korkeasti koulutettuja siellä.

Tuo voisi ratkaista ongelmaa ja jo nyt näkyy tilastoissa, että tosiaan suomalaisten naisten ulkosuomalaismiehet on ruotsalaisia ja amerikkalaisia, suomalaisten miesten vaimot taas jostain thaipaikoista.

Vierailija
25/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehetkin voivat katsoa peiliin. Kukaan nainen ei halua yh:ksi. Huono diili naiselle.

Laadukas nainen ei yh:ksi päädy. Kyllä se on naisilla itsetutkiskelun paikka.

On parempi olla yh:na mitä pettäjän tai juopon puolisona. Lapsiaan suojeleva nainen ottaa eron huonosta miehestä ja isästä.

Vierailija
26/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se paljon auta miehenkään haluta niitä lapsia jos ei naista löydy kenen kanssa niitä tehdä.

M35

Vierailija
27/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

match kirjoitti:

Joo, n333k3reiden yms. toimesta. Hehän varmasti ratkaisevat monet ongelmat myöskin ja pelastavat ihmiskunnan tuholta korkealla teknologiallaan, innovaatioilla yms.

Vierailija
28/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lähdettäisiin näillä liikkeelle:

- isät kannustetaan isyysloman pitämiseen kuten Ruotsissa

- sektio vapaaehtoiseksi synnytysmuodoksi

Ruotsissa isät on paljon enemmän mukana lastenhoidossa. Suomessa naiset on ihan liian yksin eikä kukaan jaksa sellaista. Lastenhoitoon tarvitaan molempien panos, äidin ja isän. Äitillä on oikeus myös omiin juttuihinsa, oman uran luomiseen, harrastamiseen ja muuhun. On aivan väärin, että äidit pakotetaan antautumaan kokonaan lapsillensa ja isät viilettää tuolla menemään miten lystää. Tässä on todella suuri ongelma ja itse en ole lisääntynyt tästä syystä. Uskon että tämä on yleinen ajattelu monelle naiselle.

Vierailija
29/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen epillereiden ja syömishäiriön jäljiltä kokonaan hedelmätön 😂

N26

Evoluutio toimii. Ei mielisairaiden ole hyvä lisääntyäkään.

Siis mitä v i t t u a? Hae apua, hullu!

Vierailija
30/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N26

Eli olet maho.

Vierailija
31/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehetkin voivat katsoa peiliin. Kukaan nainen ei halua yh:ksi. Huono diili naiselle.

Laadukas nainen ei yh:ksi päädy. Kyllä se on naisilla itsetutkiskelun paikka.

Kerroppa mulle ihminen joka ei ole virheitä elämässään tehnyt? Parisuhdevalinnat ja muutkin ovat menneet aina aivan nappiin? Aivan, ei sellaista ole.

Lapsen tekee sekä mies että nainen ja jokainen kantaa vastuun omista teoistaan tai ainakin pitäisi. Jos nainen on yh, on silloin mielestäni lapsen siittäneellä miehellä se itsetutkiskelun paikka, että miksi ei lapsen elämässä ole toisena huoltajana.

Vierailija
32/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia syyllistetään kaikesta, olet huono äiti teit mitä tahansa. Kuitenkaan et saisi olla äitiyslomallakaan etkä poissa töistä, koska sekin on huono asia. Olet huono jos et imetä, olet huono koska "makaat kotona" miehen rahoilla. Apua ei saa pyytää, tai olet huono äiti. Kyllä sinun täytyy itse hoitaa lapset ja koti ja mies tulee valmiiseen pöytään ja ottaa kirsikat kakun päältä lastenhoidossa. Ja auta armias jos olet synnyttänyt sektiolla, sitten olet todella todella huono äiti. Myös epiduraalin käyttö huono juttu, koska kyllä meidän naisten pitää kipua kestää!! Eikö niin?

Ja auta armias jos jonain viikonloppuna menet ystävien kanssa lasilliselle niin olet todella huono äiti!!!!!!

Ei kiitos!

- nuori nainen

Ja kaltaisesi lammas kuuntelee kyynel silmässä muiden mielipiteitä. Hanki itsetunto.

Vierailija
33/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lisäänny :)

Vierailija
34/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia syyllistetään kaikesta, olet huono äiti teit mitä tahansa. Kuitenkaan et saisi olla äitiyslomallakaan etkä poissa töistä, koska sekin on huono asia. Olet huono jos et imetä, olet huono koska "makaat kotona" miehen rahoilla. Apua ei saa pyytää, tai olet huono äiti. Kyllä sinun täytyy itse hoitaa lapset ja koti ja mies tulee valmiiseen pöytään ja ottaa kirsikat kakun päältä lastenhoidossa. Ja auta armias jos olet synnyttänyt sektiolla, sitten olet todella todella huono äiti. Myös epiduraalin käyttö huono juttu, koska kyllä meidän naisten pitää kipua kestää!! Eikö niin?

Ja auta armias jos jonain viikonloppuna menet ystävien kanssa lasilliselle niin olet todella huono äiti!!!!!!

Ei kiitos!

- nuori nainen

Ja kaltaisesi lammas kuuntelee kyynel silmässä muiden mielipiteitä. Hanki itsetunto.

Siis kuka sä oikein olet? Joku suurperheen katkera äiti vai joku mies? Haha. Olet loistava esimerkki siitä, ettei missään nimessä kannata lisääntyä. :)

Vierailija
35/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hedelmätön syöpähoitojen takia. Toisaalta jos olisin tiennyt mihin suuntaan maailma on menossa ja kuinka epävarmaa toimeentulo on, en olisi välttämättä tehnyt yhtään lasta tänne. Vuonna 2008 asiat näytti vielä oikein hyvältä Suomessa.

Vierailija
36/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla tehdä lapsia. Ihmiset on niin mahdottomia ettei huvita. Helpommalla pääsee näin. Ja ei kyllä olis varaakaan tehdä lapsia.

Vierailija
37/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on jo 4000 liikaa.

Vierailija
38/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

match kirjoitti:

Joo, n333k3reiden yms. toimesta. Hehän varmasti ratkaisevat monet ongelmat myöskin ja pelastavat ihmiskunnan tuholta korkealla teknologiallaan, innovaatioilla yms.

Aivan, nyt äkkiä lisääntymään naiset, meidän on pelastettava ihmiskunta tuholta ja vain suomalaiset tähän ovat kykeneviä.

Aika jenkkimäinen ajattelutapa.

Vierailija
39/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Evoluutio toimii. Ei mielisairaiden ole hyvä lisääntyäkään.

No mitä sä sitten meuhkaat? Syömishäiriöt on hirvittävän yleisiä nykyään kun on suuria paineita naisille. Eli me kaikki saamme sitten olla lapsettomia kaikessa rauhassa hihii😊🙈🙊💁💁

Vierailija
40/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Eli olet maho.

Jeps, Eli olen kaikessa rauhassa lapseton nuori nainen. Seuraan sinusta tätä meininkiä ja nostan kädet ylös, koska olen ulkona koko touhusta 😂 hahah