Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen syntyvyys jatkaa vajoamistaan historiallisen alas - Viime kuussa syntyi alle 4000 vauvaa

Vierailija
26.04.2018 |

https://m.iltalehti.fi/kotimaa/201804262200904673_u0.shtml Sillä lailla. Syntyvyys pyörii nälkävuosien tasolla. Ei hyvältä näytä.

Kommentit (146)

Vierailija
41/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytän anoppiani tästä. Teki vauvavuodestani täyttä helvettiä joten en halua kokea samaa uudelleen. Lapsi menee jo kouluun syksyllä.

Vierailija
42/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen epillereiden ja syömishäiriön jäljiltä kokonaan hedelmätön 😂

N26

Evoluutio toimii. Ei mielisairaiden ole hyvä lisääntyäkään.

Siis mitä v i t t u a? Hae apua, hullu!

Juurihan tuo kertoi olevansa mielisairas(syömishäiriö). Kyllä luonto heikot karsii, kuten tässäkin nähdään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykymaailmassa pärjää kotiäitinä. On pakko tehdä töitä ja tienata rahaa. Kaikki on kallistunut niin paljon, ettei oikeasti ole enää varaa tehdä lapsia, näin se vaan on. Köyhät kyykkyyn!

Vierailija
44/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Juurihan tuo kertoi olevansa mielisairas(syömishäiriö). Kyllä luonto heikot karsii, kuten tässäkin nähdään.

No älä sitten valita syntyvyyden laskusta. Mielenterveysongelmat on todella yleisiä nykyään ja syömishäiriöt vasta yleisiä ovatkin nuorten naisten keskuudessa. He ovat sitten lapsettomia, älä marise ;)

Vierailija
45/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee tehdä kun on vtun ruma ja muijat juoksee karkuun. 

Vierailija
46/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina halunnut monta lasta, mutta naiset eivät ole halunneet minua. Pidän itsestäni huolta urheilemalla ja syömällä terveellisesti. Pukeudun siististi. Olen tullut siihen tulokseen, että syy on siinä, että olen sekatyömies. Teen töitä raksoilla ja tehtailla, missä vain mistä saa kohtuullista palkkaa.

Tuntuuko pahalta sanoa tyttökaverille, että tapailemasi mies on vain työmies? Hävettääkö kertoa omalle äitille ja isille, että oma mies on heikompaa ainesta? Ansaitseehan oma pikku prinsessa varakkaan ja pitkän miehen? Aika erillaisia on naiset mitä lapsena heidän ajattelin ja näin olevan. Missä vaiheessa se muutos tapahtuu?

Vierailija
47/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pakko-oireita. Saanko myös jäädä ihan luvalla lapsettomaksi? Olenhan mielisairas? 👩

Vierailija
48/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies ei halua lapsia niin minkäs teet. Häntä kuitenkin rakastan ja suhde on niin hyvä ollut vuosikaudet, etten aio erota.

Vierailija
49/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://m.iltalehti.fi/kotimaa/201804262200904673_u0.shtml Sillä lailla. Syntyvyys pyörii nälkävuosien tasolla. Ei hyvältä näytä.

? Tätähän lapsen vihaajat ovat halunneet. Jatkuvasti tälläkin palstalla haukutaan lapsia ja äitejä, kuinka ollaan nettomaksajia jotka maksavat koulutja neuvolat. Kun yrittää vähän sanoa väliin että lapsiakin tarvitaan, alkaa armoton haukkuminen.

Osasyynä syntyvyyden laskuun on lapsikielteinen kulttuuri. Suomessa inhotaan lapsia.

Vierailija
50/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

En tiedä, olen kuullut suomalaiselta kätilöltä, että melkein kaikki synnyttävät on nykyään todella lihavia, kehitysvammaisen tasolla älyllisesti ja köyhiä.

Joten vaikuttaa olevan toisin päin kuin väität.

Vierailija
51/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen opiskellut kahdeksan vuotta enkä opiskellut kotiäitiyttä varten vaan siksi, että menen töihin.

Ja sitäkö se sun elämän tarkoitus on? Tehdä töitä? Tehdä paljon rahaa?

Vierailija
52/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina halunnut monta lasta, mutta naiset eivät ole halunneet minua. Pidän itsestäni huolta urheilemalla ja syömällä terveellisesti. Pukeudun siististi. Olen tullut siihen tulokseen, että syy on siinä, että olen sekatyömies. Teen töitä raksoilla ja tehtailla, missä vain mistä saa kohtuullista palkkaa.

Tuntuuko pahalta sanoa tyttökaverille, että tapailemasi mies on vain työmies? Hävettääkö kertoa omalle äitille ja isille, että oma mies on heikompaa ainesta? Ansaitseehan oma pikku prinsessa varakkaan ja pitkän miehen? Aika erillaisia on naiset mitä lapsena heidän ajattelin ja näin olevan. Missä vaiheessa se muutos tapahtuu?

???

Ainakin tuntemani naiset eivät vain yksinkertaisesti halua lapsia, kenenkään kanssa, ei pitkän, eikä lyhyen kanssa.

Ne, joilla on lapsia, on olleet kaikki vahinkoja, jotka on pidetty, ei niitäkään varsinaisesti haluttu.

Vierailija
53/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

match kirjoitti:

Who cares. Maapallo on ylikansoitettu as is. 

Joo, n333k3reiden yms. toimesta. Hehän varmasti ratkaisevat monet ongelmat myöskin ja pelastavat ihmiskunnan tuholta korkealla teknologiallaan, innovaatioilla yms.

Aivan, nyt äkkiä lisääntymään naiset, meidän on pelastettava ihmiskunta tuholta ja vain suomalaiset tähän ovat kykeneviä.

Aika jenkkimäinen ajattelutapa.

Voit ihan itse seurata missä päin maapalloa aiheutetaan eniten saastumista yms. ja missä taas kehitetään eniten ratkausuja niiden poistamiseksi. Ota joku 5miljoonan kaupunki Afrikasta ja kerro paljonko sieltä tulee clean techiä yms. Tietysti se ei sovellu maailmankuvaasi vaikka kylmä fakta onkin. Leikittele ajatuksella, että kaikki suomalaiset katoaisivat ja tilalle tulisi 5miljoonaa afrikkalaista. Jos alkaisi hahmottua, että maapallon väestöstä puhuttaessa kannattaa huomioida määrän lisäksi myös laatu.

Vierailija
54/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ansaitse ketään. Ihmisiin rakastutaan ja perustetaan perhe. Sun arvomaailmasi on vinoutunut. Pystytkö rakastamaan? Eivät ihmiset oikeasti laske toistensa markkina- arvoja.

Vierailija
55/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina halunnut lapsia, mutta työ vie kaikki mehut enkä millään jaksaisi enää perhe-elämää siinä samassa. Tykkään kyllä työstäni paljon, mutta ei sen lisäksi jaksa enää lastenhoitoa. Olen sairaanhoitaja.

Vierailija
56/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan enää halua sisäsiittoisia, sairaita suomalaisia lapsia. Niin vakavista perinnöllisistä sairauksista ja geenivirheistä kuitenkin nykyään kyse ettei moni uskalla lisääntyä vaikka haluaisi.

Vierailija
57/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

match kirjoitti:

Who cares. Maapallo on ylikansoitettu as is. 

Joo, n333k3reiden yms. toimesta. Hehän varmasti ratkaisevat monet ongelmat myöskin ja pelastavat ihmiskunnan tuholta korkealla teknologiallaan, innovaatioilla yms.

Minusta on aina huvittavaa kun vedetään tämä ylikansoituskortti ja laitetaan se valkoisen miehen hartioille ja syyksi.

Vierailija
58/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen opiskellut kahdeksan vuotta enkä opiskellut kotiäitiyttä varten vaan siksi, että menen töihin.

Ja sitäkö se sun elämän tarkoitus on? Tehdä töitä? Tehdä paljon rahaa?

Monilla miehillä on nimenomaan elämän tarkoituksena/ saavutuksena tehdä paljon rahaa. Naisillako ei saa olla tätä saavutusta? 😂

Vierailija
59/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehetkin voivat katsoa peiliin. Kukaan nainen ei halua yh:ksi. Huono diili naiselle.

Laadukas nainen ei yh:ksi päädy. Kyllä se on naisilla itsetutkiskelun paikka.

On parempi olla yh:na mitä pettäjän tai juopon puolisona. Lapsiaan suojeleva nainen ottaa eron huonosta miehestä ja isästä.

Totta. Tosin laadukas nainen ei tuollaisiin joutomiehiin haksahtaisi alunperinkään ja jos jostain syystä yh:ksi päätyisikin, niin löytäisi uuden hyvän miehen hetkessä.

Vierailija
60/146 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että kaikki on raskaana? Ihmettelen aina näitä uutisia kun lähipiirissä kaikki on raskaana. Kyllä minäkin lapsia haluaisin, mutta ei ole miestä enkä todellakaan tee lapsia kenen tahansa kanssa. Kyllä lasten isän täytyisi olla pitkäaikainen ja luotettava kumppani, eikä sellaista ole näkynyt lähimainkaan...