Virheostokset
Tulipa ostettua kengät, jotka sitten käytössä kuitenkin osoittautuivat liian isoiksi. Ilmeisesti sitä kaupassa kävelee jotenkin eri tavalla kuin kadulla, kun näin pääsi käymään. Ei auta pohjalliset eikä paksummat sukat. Kylläpä harmittaa! Etenkin, kun rahasta on muutenkin tiukkaa, eikä kyseessä ollut mikään heräteostos, vaan harkittu päätös. Tiedostan, että itseni soimaaminen ei auta mitään, mutta silti hirveän epäonnistunut ja syyllinen olo.
En kaipaa mitään kettuilua, vaan kertomuksia siitä, että muutkin tekevät virheostoksia, ja ennen kaikkea vinkkejä siihen, kuinka olette päässeet harmituksesta yli.
Kommentit (198)
Ostin suklaata ja nyt KADUTTAA
oli virheostos
olen tosiaan aikamoinen hamsteri ja mm. vaatteita on kertynyt satoja kappaleita. Nyt olen ajatellut pitää pian totaalisen ostoboikotin vaatteille, etten osta enää mitään vuosiin. Koska vähän on pakko, koska ne eivät mahdu päälle. Niitäkin tullut ostetuksi alennuksista. Muistan vielä kun joskus 2005 tuli työkkärin kurssiuhka ja totesin, ettei minulla ollut edes päälle mahtuvia housuja kurssille mennäkseni. Ehkä sitä on sitten arvioinut kokonsa väärin vaatteita hankkiessaan . Ja pidän kyllä kovasti vaatteista.. nyt on tuloja enemmän ja suurinpiirtein eniten kuluttanut vaatteisiin.
Muita suosikkikohteita ovat kosmetiikka, hajuvedet (joita kymmeniä) ja sisustustarvikkeet. Ja koruja tietysti on niin paljon, etteivät mahdu mihinkään. Niidenkin suhteen olen päättänyt, etten enää osta mitään.
Paljon mietin sitä että kapeat käytävät ja tavaraa kerroksissa joka puolella. Mutta koen itseni ihan hillittömäksi tavaran suhteen.
Olisiko vinkkejä ostohimon hillitsemiseksi?
Vierailija kirjoitti:
olen tosiaan aikamoinen hamsteri ja mm. vaatteita on kertynyt satoja kappaleita. Nyt olen ajatellut pitää pian totaalisen ostoboikotin vaatteille, etten osta enää mitään vuosiin. Koska vähän on pakko, koska ne eivät mahdu päälle. Niitäkin tullut ostetuksi alennuksista. Muistan vielä kun joskus 2005 tuli työkkärin kurssiuhka ja totesin, ettei minulla ollut edes päälle mahtuvia housuja kurssille mennäkseni. Ehkä sitä on sitten arvioinut kokonsa väärin vaatteita hankkiessaan . Ja pidän kyllä kovasti vaatteista.. nyt on tuloja enemmän ja suurinpiirtein eniten kuluttanut vaatteisiin.
Muita suosikkikohteita ovat kosmetiikka, hajuvedet (joita kymmeniä) ja sisustustarvikkeet. Ja koruja tietysti on niin paljon, etteivät mahdu mihinkään. Niidenkin suhteen olen päättänyt, etten enää osta mitään.
Paljon mietin sitä että kapeat käytävät ja tavaraa kerroksissa joka puolella. Mutta koen itseni ihan hillittömäksi tavaran suhteen.
Olisiko vinkkejä ostohimon hillitsemiseksi?
lopeta suklaan mässytys , niin mahdut niihin ostamiisi vaatteisiin
Vierailija kirjoitti:
Ostin Vans tennarit alennuksesta. Jo kaupassa mietin, että ovatko liian isot. Ostin kengät ja nyt ne ovatkin vajaa 2cm liian isot ja näyttää pillifarkkujen kanssa kauhelta monoilta..
Sulla on Hessu Hopon jalka...hah hah haaaaaaa
Onneksi nämä vain 1. maailman ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Kengät osottautuvat minullakin todella usein virheostoiksi.
Kaupassa tuntuvat hyvältä jalkaan, mutta käytössä sitten ilmenee vikoja toisensa perään.
Ongelmia syntyy kun aasialainen lestimestari ei ole nähnyt suomalaista jalkaa käytännössä. Tekee lestit mielikuviensa varassa.
Minä ostin varoihini nähden kalliin mekon koska se oli niin muuntelukelpoinen ja ihanan värinen. Vähän epäilen että en tule koskaan käyttämään sitä koska materiaali on jotenkin oudolla tavalla sukkahousumaista, samaan aikaan hiostavaa ja kylmää tekokuitua. Mutta väri sai ihoni näyttämään niin upealta että pakko oli ostaa.
Olen ollut aika tiukalla budjetilla jonkin aikaa ja huomaan että silloin tulee helposti älyttömyyksiä ostettua. Olisi paljon parempi ostaa säännöllisesti jotain edullista ja järkevää. Jos olen kovin pitkään ostamatta mitään, sekoan ja ostan jotain Kallista Mutta Ihanaa.
Mä kun teen virheostoksen, en vaan anna periksi, vaan käytän. Esim jos kengät painaa, käytän töissä. Kk jälkeen ovat hyvät, teen lähinnä istumatyötä.
Vierailija kirjoitti:
Ostin Vans tennarit alennuksesta. Jo kaupassa mietin, että ovatko liian isot. Ostin kengät ja nyt ne ovatkin vajaa 2cm liian isot ja näyttää pillifarkkujen kanssa kauhelta monoilta..
Onko jalkasi kokoa 42?
Osta kanootit..hah..hah..haa
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin varoihini nähden kalliin mekon koska se oli niin muuntelukelpoinen ja ihanan värinen. Vähän epäilen että en tule koskaan käyttämään sitä koska materiaali on jotenkin oudolla tavalla sukkahousumaista, samaan aikaan hiostavaa ja kylmää tekokuitua. Mutta väri sai ihoni näyttämään niin upealta että pakko oli ostaa.
Olen ollut aika tiukalla budjetilla jonkin aikaa ja huomaan että silloin tulee helposti älyttömyyksiä ostettua. Olisi paljon parempi ostaa säännöllisesti jotain edullista ja järkevää. Jos olen kovin pitkään ostamatta mitään, sekoan ja ostan jotain Kallista Mutta Ihanaa.
Tarviisin uuden huulipunan (60 eur), kampaamo (300 eur pidennys+väri), uudet kengät (100)
no anti olla..ihminen pystyy käymään töissä hiirihikset ponnarilla, huulipunatta ja vanhoilla kengillä.
näillä menty jo 6kk...
En jaksa illalla kytätä tori.fi tai käydä nuuhkimassa toisten vanhoja paska kirppisvaatteita.
on kiva käydä töissä
jospa ostankin SUKLAAATA ja kasvatan ison perseen
Ostin puolen vuoden kuntosalikortin ja en ole käynyt siellä ollenkaan. Kortti menee kohta umpeen. Eli 130 euroa maksoin tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Ostin puolen vuoden kuntosalikortin ja en ole käynyt siellä ollenkaan. Kortti menee kohta umpeen. Eli 130 euroa maksoin tyhjästä.
Ajattele montako Fatserin sinistä levyä sillä rahalla ois saanu
Ostan kaiken netistä ja sen parin viikon palautusajan aikana tulee käsitys siitä mikä vaate kannattaa pitää ja mikä palauttaa. Alan käyttämään vaatetta vasta sitten kun olen täysin varma että haluan sen pitää. Olen kova poika palauttamaan mutta vaatteita on silti kertynyt aika runsaasti.
Vierailija kirjoitti:
Ostan kaiken netistä ja sen parin viikon palautusajan aikana tulee käsitys siitä mikä vaate kannattaa pitää ja mikä palauttaa. Alan käyttämään vaatetta vasta sitten kun olen täysin varma että haluan sen pitää. Olen kova poika palauttamaan mutta vaatteita on silti kertynyt aika runsaasti.
Ostatko aidot nahatakkisi wish.com:ista?
Jos aviopuoliso lihoo ja alkaa haisemaan , voiko sen palauttaa tai vaihtaa?
Vierailija kirjoitti:
jos saa ruman ja tyhmän lapsen, voiko sen palauttaa tai vaihtaa?
Ei senkin julmuri
Vierailija kirjoitti:
Jos aviopuoliso lihoo ja alkaa haisemaan , voiko sen palauttaa tai vaihtaa?
Tottakai uudempaan vuosimalliin:)
Asuksen läppäri joka hajosi vuoden sisään. Ihan leluja nykyään.