Unelmahäät 23.4.
Kommentit (108)
Ai kauhee, ton ikäisten häissä jotain arvuutusleikkejä... myötähäpeä...
Tuolla naisella on kauniit kasvot.
Morsiuskimpun suuret valkoiset liljat ovat minulle hautajaiskukkia, en vain voisi ottaa niitä morsiuskimppuun, toki kukin saa valita haluamansa kukat.
Ihan kaunis pari ja hauska yhteinen historia! Toi mustasukkaisuus kuvio vaan ei lupaa hyvää...
paljon naineet vasta vihityt. kuin mauton???????
Hankalan ja joustamattoman oloinen mies.
Kivasti piti lasten äitikin haukkua heti ohjelman alussa.
Wt-tatuoinnit, mautonta...niin mautonta😦
Morsian on kaunis ja ikäistään nuoremman näköinen.
Onko tämä se pariskunta joista oli lehdessä että heillä oli kesäromanssi 80-luvulla ja löysivät nyt melkein 30 vuoden jälkeen toisensa facesta? Tai siis nainen stalkkasi miehen sieltä ja kutsui kylään.
Mua kyllä kosketti tuon miehen tarina et meinannut jo tappaa itsensä.. :(
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se pariskunta joista oli lehdessä että heillä oli kesäromanssi 80-luvulla ja löysivät nyt melkein 30 vuoden jälkeen toisensa facesta? Tai siis nainen stalkkasi miehen sieltä ja kutsui kylään.
Sen jutun kuvissa mies oli vähän paappa, ja kaljun alkua peiteltiin mutta naisella tosi kauniit, nuoret kasvot ja vähän vatsaa.
Sanoiko noi äsken boolista että "anna sitä märkää" XDD.
Voi miten rakastunut pari ja ihana "vuodet vieriä saa"
”anna sitä märkää!” Voi apua mikä myötähäpeä 😂
Paljon naineet, vasta vihityt! Lukee hääautossa. Aika mautonta sukujuhlissa.
Muuten ihan perustaatiaisilta vaikuttavat, asfalttiprinssi ja maalaismarilyn, mikäpäs siinä.
Mukavasti kertovat suhteestaan, kerrankin pysyy hyvin mukana eikä sekavaa hyppelyä aiheesta toiseen.
Kyllä Halsualla kyräillään ja katsellaan eronnutta kieroon. Ei tarvitse mitään edes tehdä,olen kokenut. Oikea päätös muuttaa pois tuosta kyläpahasesta. Onnea heille yhteiseen elämään!
Kivan olonen pari minun mielestä. Selvästi toisilleen luodut ja huumoria saa ja pittää aina olla (mitä tulee hää-autoon) ;)
Ai kamala tuo lauluesitys. Jonkun kraakun ääni sieltä kantoi muiden yli. Ja tuo parin vaivaannuttava toisiinsa tuijotus.. en kestä!
Vierailija kirjoitti:
Morsian on kaunis ja ikäistään nuoremman näköinen.
Hyvä esimerkki, että joitakuita pieni pyöreys pukee kun on muodot kohdillaan.
Kamalat tatuoinnit morsiamella