Nainen lopetti tapailun kun otin kengät pois
Käytän miehille tarkoitettuja pohjallisia mistä saan n. 5 cm pituutta, lisäksi käytän aina paksupohjaisia kenkiä, joten kengät jalassa olen melkein 10 cm pidempi. Olimme käyneet useilla treffeillä, tekstailimme päivittäin mutta heti kun vietimme koti-illan yhdessä, hän lopetti yhteyden pidon. :(
Olin kengät jalassa häntä hieman pidempi ja ilman vähän lyhyempi. Jotkut ovat sitten todella pinnallisia.
Kommentit (10)
Tältä miehistäkin tuntuu nähdä nainen ensimmäistä kertaa ilman meikkiä. Se on aika shokki.
Eiköhän mies ole vähän tollo jos ei nää että sulla on kengät jalassa. Kai kävitte edes saunassa ekoilla treffeillä vai näkikö mies sinut alasti vasta viimeisillä treffeillä?
Minusta tuollaisten käyttäminen olisi todella omituista. Ei haittaa pätkääkään (!) jos mies on minun mittainen tai vähän lyhempi, mutta tuollainen korkokenkien käyttö olisi kyllä superturnoff. Miksei samantien peppuimplantit?
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuollaisten käyttäminen olisi todella omituista. Ei haittaa pätkääkään (!) jos mies on minun mittainen tai vähän lyhempi, mutta tuollainen korkokenkien käyttö olisi kyllä superturnoff. Miksei samantien peppuimplantit?
Totta. Miksi feikata tuollainen asia, joka käy enne pitkää kumminkin ilmi. Antaa todella typerän kuvan ihmisestä ja saa uskomaan, että tyyppi itse on superpinnallinen - ja sellaista en ainakaan itse ole hakemassa.
Mun mielestä tollaset 10cm piilokorot alkaa olla jo törkeää kusetusta.
Miksi et vain ole oma itsesi ja kulje tennareissa?
Jos se nainen susta oikeesti välittää nii ei se sun pituuttas kattele.
Mä luulin, että kyse oli kuvottavasta jalkahiestä.
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö meikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö meikkiä?
Tuo on täysin eri asia. Vaikutat todella misogynistiseltä!
Todella wanha ja väsynyt läppä/5