Unelmahäät 23.4.
Kommentit (108)
Vihaan Halsuaa, mutta haluan pitää hääni täällä!
Ja sitten isompiin ympyröihin Nokialle, kun on ihan yliopistossa opiskeltu.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla naisella on kauniit kasvot.
Niin on, todella kaunis! :)
Oon vissiin mauton mutta toi "paljon naineet, vasta vihityt" oli ehkä koko kauden hauskin. Etoo kaikki kliseet ja voisin kuvitella meidän häihin jotain vastaavaa. Ja mikäs siinä jos paikkansa pitää?
SIIS mihin ne muuttaa?? Apen ylisille??
Vierailija kirjoitti:
Hävaatteet cittarista?
Hei kamoon, Dressmanilta.
Vierailija kirjoitti:
Hävaatteet cittarista?
Joo kun Halsualta ei löytynyt hyviä😂
Jopas onkin erikoista, että sulhasella oikein valkoinen puku.
Sanoiko toi nainen tanssin jälkeen, että ”pierettää niin hirveästi”?! Vai kuulinko mä väärin...
No, kertokaapa nokialaiset että toteutuiko Halsuan uniikeimman lumihiutaleen visio sopparuokala-jumppavaatekaupasta suurkaupungin ytimessä?
Ihanaa uniikkia & erottuvaa glamouria :D
Yli nelikymppiset ihmiset muuttaa toisen vanhempien kans saman katon alle? anteeks mitä?
Voi ei tuon erilaisuuden kanssa. Eivät kai tiedä että palstalla ollaan totuttu erilaisuuteen jossa vähintään toinen on alunperin ollut eri sukupuolta kuin vihittäessä tms. Onneksi asuvat pienessä kunnassa vaikka en tiedä mitä erilaista heistä sielläkään voi löytää vaikka kovin haluavat.
Kumpikaan ei ole edes Only gay in the village.
Mies taitaa olla hieman viinaan menevä... ja sitten pelastautuui viimeiseen oljenkorteen eli muutti suoraan naisen luo. Aika tavallinen tarina. Muutenkin mies on kunnon nokialainen perusäijä. Nainen toki kanssa aika wt. Elämä Nokialla on hei muuten kanssa pikkukaupunkikyräilyä....
Vierailija kirjoitti:
Morsiuskimpun suuret valkoiset liljat ovat minulle hautajaiskukkia, en vain voisi ottaa niitä morsiuskimppuun, toki kukin saa valita haluamansa kukat.
Kukkakauppiaskin on samaa mieltä.
http://www.runeberginkukka.fi/fin/verkkokauppa/hautajaiskukat/ajasta-ik…
Voi mikä peräkylän Elvis tuo äijä on.
Onkohan tuo Halsuan talo helppo myydä?
Nokian Elvis ja peräkylän Marilyn ihan omissa sfääreissään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Halsualla kyräillään ja katsellaan eronnutta kieroon. Ei tarvitse mitään edes tehdä,olen kokenut. Oikea päätös muuttaa pois tuosta kyläpahasesta. Onnea heille yhteiseen elämään!
Höpö höpö. Halsualla erotaan ihan samalla tavalla kuin muuallakin. Eikä eronneita kytätä yhtään enempää kuin muitakaan. Pikkasen liioittelua sanoa, että sieltä on pakko muuttaa pois eron takia. Minäkin, vieraspaikkakuntalainen, tiedän monta eronnutta halsualaista. Ihan tyytyväisinä siellä elävät.
Jotenkkn hyvin herkkä pari. Kaksi hieman rikki ihmistä löytänyt toisensa ja tietää mitä avioliitto on ja on valmis sitoutumaan. Toivotan heille ksikkea hyvää ja onnellisia vuosia yhdessä!