Naiset - Annatteko miehen laueta peppuun?
Tämä kysymys siis niille, jotka anaaliseksiä harrastavat ja siitä pitävät. Onko miehen sperma epämiellyttävää suolessa? Täytyykö heti orgasmin jälkeen juosta vessaan se huuhtomaan? Minä saan vaimon peppuun laueta ja fiilis on ihan mahtava. Ihan rehellistä vastausta en saa, että onko se ihan ok, vai hoitaako vaimo vain minua parhaalla tavalla. Toki on monia kertoja, joissa molemmat on niin fiiliksissä, että eipä kummallekaan tule mieleen lopettaa kesken. Mennään täysillä loppuun saakka.
Kommentit (145)
En tapaile pienimunasia piilohomoja
tottakai, ja se onkin hyvä liukaste pikaiseen uusintapanoon! muutenkin jos seksiä on usein niin ykkönen voi tulla araksi mutta peppuseksiä pystyy tekemään vaikka kuinka paljon
Outo kysymys, peppuun tullaan ja lauetaan kyllä. Se on sellaista erityisherkkua, että sitten nautiskellaan ihan loppuun. :)
Vierailija kirjoitti:
onko kyrvän pää ylensä paskassa kun työnätte suolee.
Ei ole koskaan ollut. Antava osapuoli kunhan käy kakalla ennen peppuun työntymistä, niin ei tule sotkua.
Siinä tulee samalla suoli huuhtelu spermalla vaikka kullin pää on yleensä paskassa.
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan ollut. Antava osapuoli kunhan käy kakalla ennen peppuun työntymistä, niin ei tule sotkua.
Luuletko, ettei silti paskaa jää aina suolen seinämiin? Itellä jää aina ulostamisen jälkeen sulkijalihasten väliin. Ei tulisi siistinä heterona mieleenkään ottaa peppuun eikä panna peppuun, hyi yäk !
Ainoastaan silloin kun mies kielettää ja imee hartaasti ja pitkään kaikki spermansa takaisin pyllystäni omaan suuhunsa.
Meillä ei laueta peppuun kuin harvoin – yleensä peppuun panemisen jälkeen vaimo imuttaa kulliani ja ottaa spermat suuhun...
Kyllä mies saa mun peppuuni laueta.
netissä voi kirjoittaa mitä tahansa
Hyh hyh. Ripulihan siitä seuraa.
Peppuseksiä harrastan vain kahden miehen kanssa silloin tällöin duunaillessa. Tilanne on yleensä niin kiihkeä, että tuplapano päättyy useimmiten siihen, kun molemmat miehet laukeavat sisään. En erityisemmin pidä siitä, että mies laukeaa sisään anaaliseksissä, sillä seurauksena on mullakin vatsaoireita, mutta laukeamista edeltävät vaiheet johtavat yleensä siihen, että niin vaan käy. N31
Annan laueta joka kerta peppuun, meillä on anaaliseksiä näin päin noin kerran viikossa. Tapahtuu lähes aina pimppiyhdynnän jälkeen vähän niinkun loppuhuipennuksena ja kiihottaa miestä (ja minua, aika usein pyydän tätä itse) siinä määrin että sinne hän aina laukeaa.
Ei se nyt ihan lempijuttu ole kun spermaa poistuu suolesta sitten parilla vessakäynnillä mutta ei kuitenkaan niin epämukavaa että haluaisin muuta.
Se on kuitenki itselle jotenkin herkkä intiimi hetki kun oma rakas laukeaa syvälle peppuun ja tunnen sen sykkeen, tuntuu extrahyvältä ja parit kerrat onnistuttu laukeamaan saman aikaan tuossa.
Anaaliseksi miehen ja naisen välillä on erittäin intiimi kohtaaminen. Pitkä yhteinen taival kun tuntee toisen hyvin, on nautinnon perusta. Toiseen pitää pystyä luottamaan täydellisesti ja siten antautua nautinnolle. Anaaliseksissä antautunut nainen on kaikkein rakastettavin mahdollinen nautinnon antaja ja saaja. Olen anaaliseksissä kokenut ja vaativa rakastaja. Kanssani nainen saa ja joutuu antautumaan, ilman ehtoja. Kiireettömässä yhdynnässä todellakin rakastellaan ja ollaan läsnä suukotellen ja tiukasti halaillen. Usein tunteja kestävä mieliinpainuva aikuisten leikki.
Peppuseksissä orgasmin saanut nainen on kiihottavinta mitä tiedän ja kolmannen orkun jälkeen kauttaaltaan tärisevä, hikinen, leveästi hymyilevä, perusteellisesti anaaliin naitu naaras, joka sanoo ettei pääse ylös sängystä jaloilleen, on todellakin minun rakkaani :-)
Pitääkö vielä vastata laukeanko naiseni peppuun :DD
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, ettei silti paskaa jää aina suolen seinämiin? Itellä jää aina ulostamisen jälkeen sulkijalihasten väliin. Ei tulisi siistinä heterona mieleenkään ottaa peppuun eikä panna peppuun, hyi yäk !
Tongit kuitenkin persettäsi kun tiedät että sulkijalihasten välissä on ulostetta? Ja et kuule ole siisti jos ei edes takapuolen puhdistaminen ulostamisen jälkeen onnistu
No enpä ole koskaan tavannut naista, joka on antanut panna peppuun mutta ei ampua spermoja sinne. Kun sinne puolelle kerran mennään niin melko luonnollista, että loppuun asti.
Pyllyyn laukeaminen on hyvin intensiivinen ja voimakas erilainen orgasmi. Usein kun nainen nauttii ja anus sykkii se puristaa spermat ulos voimakkaasti. Tykkään anaaseksistä mutta pesut ja valmistelut pitää tehdä hyvin. Naisystävä pyytää nykyään usein panemaan peppuun ja o innostunut asiasta
Tietysti saa, mikä kysymys tuo oli?
Jos annan pillua tai peppua niin se on sen merkki että sisään saa laueta.
Kyllä saa, tietysti.