Naiset - Annatteko miehen laueta peppuun?
Tämä kysymys siis niille, jotka anaaliseksiä harrastavat ja siitä pitävät. Onko miehen sperma epämiellyttävää suolessa? Täytyykö heti orgasmin jälkeen juosta vessaan se huuhtomaan? Minä saan vaimon peppuun laueta ja fiilis on ihan mahtava. Ihan rehellistä vastausta en saa, että onko se ihan ok, vai hoitaako vaimo vain minua parhaalla tavalla. Toki on monia kertoja, joissa molemmat on niin fiiliksissä, että eipä kummallekaan tule mieleen lopettaa kesken. Mennään täysillä loppuun saakka.
Kommentit (145)
Onnenpoeka kirjoitti:
Vaimo ei tykkää suoleen laukeamisesta. Yleensä vedän kalun ulos ja ruikkaan mällit persereiälle ja pillulle.
Niin... tämä lienee se yleinen "toinen" vaihtoehto. Naisten kommentteja asiasta kaipailen. Ap
Täällä foorumilla ei naiset rööriä kyllä hirveästi jaa.
En anna. Muutenkin sinne puolelle vain kondomin kanssa.
No saa ihan vapaasti tulla sisään. Miksi ei?
Muutaman kerran saanut laueta naisystävän peppuun mutta ei tykännyt, sykkiminen tuntuu kuulemma ilkeältä välillä.
Suuhun laukeamisesta nauttisin enemmän.. jos vaan saisi...
Joo, annan laueta. Mutta ei äijälle kelpaa mikään. Joka asiasta mäkättää.
Vierailija kirjoitti:
Aaahhh. Antaisitko myös laueta pakaroillesi ja selälle samalla kun pidät selkää notkolla niin, että perseesi on pystyssä?
Annan tulla sisään oikein mielellään. Miehen tuleminen ja peniksen sykkiminen tuntuu taivaalliselta. Usein laukean heti perään juuri tästä syystä. Jos ehdin itse laueta niin sitten homma jää kyllä anaalin osalta kesken. Pesulle ja jatketaan jotenkin muuten. Laukeamisen jälkeen olo on niin sekava, että ei vaan pysty siihen.
Saa laueta peppuun, ihan minne mies haluaa.
En heti seksin jälkeen ryntäile mihinkään, mutta spermat on hyvä saada suolesta kuitenkin pois, mulla se on muuten aiheuttanut ripulua. Ei kiva sekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaahhh. Antaisitko myös laueta pakaroillesi ja selälle samalla kun pidät selkää notkolla niin, että perseesi on pystyssä?
Tietenkin jos mies haluaisi. Aika viaton toive minusta :)
Saan aina näistä peppuun liittyvistä ketjuista heti kovan seisokin.
Harmi kun ei ole naista ja sellaista joka tykkäisi peppuseksistä ;(
Ihan sama mulle. Ei se sperma sieltä valu sen nopeemmin ja ihmeemmin kuin mikään muukaan "sisältö". Meillä tosin useimmiten kumi käytössä hygienian takia.
Itse tulen aina tyttöystäväni peppuun kun harrastetaan peppuseksiä. Tykätään kovasti ja tyttöystävä saa helposti orgasmin tuossa vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mulle. Ei se sperma sieltä valu sen nopeemmin ja ihmeemmin kuin mikään muukaan "sisältö". Meillä tosin useimmiten kumi käytössä hygienian takia.
Tuota kumin käyttöä en oikein ymmärrä, vie kaiken nautinnon hommasta ja minkä takia? Mitä sitten jos penis voi olla vähän likainen pois vedettäessä, ainahan sen saa pestyä.
Oma penis on käynyt naisen pepussa ilman kumia varmaan yli 100 kertaa ja koskaan ei ole tullut mitään ongelmaa.
Kiitos kommenteista, lisää saa laittaa. Enemmän tämä aihe näyttää kuitenkin miehiä pistävän kommentoimaan. Lähinnä minä olen kiinnostunut siitä suhteesta, kuinka moni nainen tykkää anaalista ihan omaksi nautinnokseen ja kuin moni antaa miehelle ja suo myös miehen laukeavan... ja tuoko peppuun laukeaminen inhon, kiihkon vai "no ihan sama" - fiiliksen? AP
Täällä yksi nainen, joka siitä pitää. Ja nimenomaan myös sisään laukeamisesta. Pidän näitä leikkejä erittäin kiihottavina, ja olen onnekseni löytänyt miehen, joka on yhtä kiinnostunut peppujutuista kuin minäkin. Älyttömän intiimiä ja rietasta, eilen viimeksi.
T: N30
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi nainen, joka siitä pitää. Ja nimenomaan myös sisään laukeamisesta. Pidän näitä leikkejä erittäin kiihottavina, ja olen onnekseni löytänyt miehen, joka on yhtä kiinnostunut peppujutuista kuin minäkin. Älyttömän intiimiä ja rietasta, eilen viimeksi.
T: N30
Voi hitto, onnekas mies. Ehkä minäkin vielä joku päivä ;(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota kumin käyttöä en oikein ymmärrä, vie kaiken nautinnon hommasta ja minkä takia? Mitä sitten jos penis voi olla vähän likainen pois vedettäessä, ainahan sen saa pestyä.
Oma penis on käynyt naisen pepussa ilman kumia varmaan yli 100 kertaa ja koskaan ei ole tullut mitään ongelmaa.
Kerro se mun ukolle..
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu meillä. Siinä on jotenkin niin täynnä. Vielä joskus kokeillaan dildoa samaan aikaan. Orgasmi on ihan erilainen ja niin voimallinen, että menee varmaan minuutti sätkiessä enkä sen jälkeen pysty mihinkään pitkään aikaan. Haluaisin aina ja kokoajan, mutta paikat ei kestä ja yleensä onkin tyydyttävä vähempään. Kysyin varmuuden vuoksi myös gynekologilta eikä ongelmia ole kuin puhtaus, lähinnä siis mies pesulle. Itse en pystyisikään. Tiedän, että kaikille tämä ei toimi, mutta meillä seksielämä pyörii pepussani. ;)
Vaimo ei tykkää suoleen laukeamisesta. Yleensä vedän kalun ulos ja ruikkaan mällit persereiälle ja pillulle.