Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Janni Hussi maksoi häneltä apua pyytäneen naisen ostokset kaupassa - Nainen lähti kiittämättä tiehensä!

Vierailija
20.04.2018 |

Ostokset maksoivat yli 30e sisältäen mm. Sacher- kakun. Miksi vähävaraiset ovat näin röyhkeitä/kiittämättömiä? Johtuuko se siitä, että mistään ei tarvitse itse maksaa mitään ja rahaa tulee ns. "taikaseinästä"? Paha mieli tuli kyllä Jannin puolesta. :(

Kommentit (225)

Vierailija
81/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannipa olisi voinut myös jättää maksamatta nuo ostokset. Olisi mamma saanut poliisit peräänsä.

Älkää menkö näihin huijauksiin mukaan.

Pelkäsi varmaan, että nainen kertoo seiskalle jos hän karkaa tilanteesta

Jannihan olisi saanut siitä toisen jutun, kun olisi oikaissut asiaa. Kerjäläiset ei Seiskoista mitään tiedä tai Hussin Jannin julkisuustyrkkyilystä

Vierailija
82/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas malliesimerkki siitä kuinka vähävaraiset pistää rahansa energiajuomiin ja suklaaseen ja sitten valitetaan, että rahat ei riitä terveelliseen ruokaan

Kysehän oli tyypillisestä romanikerjäläisestä, joita näkee kaupunkien kaduilla. Välillä ne jalkautuu ja tekee näitä huijauksiaan.

Ai olitko itse paikalla todistamassa tilannetta?

Niin olinko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nisti kiertää välillä vonkumassa bussi-/junarahaa, kun hänen laukkunsa on muka varastettu ja hänen pitäisi päästä kotikaupunkiinsa. Kännykkä, rahat ja matkalippu menivät tietysti laukun mukana. Puhutaan siis isoista summista, sillä hänen "kotikaupunkinsa" on kaukana. Mitä voisin vastata tälle nasevasti, että hän menisi tiehensä? Mitä tapahtuu oikeasti, jos hukkaa Helsingissä kaiken omaisuutensa, asuu monensadan kilometrin päässä, ei tunne ketään eikä ole paikkaa mihin mennä? Tietääkö kukaan? Auttaako poliisi, ja jos auttaa, niin miten?

Olisi mukava tietää, sillä epäilen, että hän luikkisi tiehensä, jos tarjoutuisin lähtemään mukaan esim. poliisiasemalle. Ja siltäkin kannalta mukava, jos tietäisi, mitä itse tekee, jos käy noin. Tai voisi auttaa oikeasti hädässä olevaa, jolle käy noin.

Vierailija
84/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannipa olisi voinut myös jättää maksamatta nuo ostokset. Olisi mamma saanut poliisit peräänsä.

Älkää menkö näihin huijauksiin mukaan.

Pelkäsi varmaan, että nainen kertoo seiskalle jos hän karkaa tilanteesta

Jannihan olisi saanut siitä toisen jutun, kun olisi oikaissut asiaa. Kerjäläiset ei Seiskoista mitään tiedä tai Hussin Jannin julkisuustyrkkyilystä

Mistä tiedät kuka se nainen oli?

Vierailija
85/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei.. Janni Hussi on suosikkini Selviytyjät-sarjasta. Tuntemattomille ei kadulla tai muuallakaan kannata mitään lahjoittaa, ne lahjoitukset menee usein ihan muualle kuin luulisi. Ammattikerjäläiset ovat myös tuttu näky Helsingin kaduilla, ja eivät ne niitä rahoja itselleen kerää, vaan se on rikollista, organisoitua toimintaa. Jos tulee hölmö olo siitä että ei lahjoita mitään, niin kannattaa mieluummin miettiä mikä olo tulee siitä, kun tajuaa joutuneensa huijatuksi.

T. Lidl-mies.

Vierailija
86/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi nisti kiertää välillä vonkumassa bussi-/junarahaa, kun hänen laukkunsa on muka varastettu ja hänen pitäisi päästä kotikaupunkiinsa. Kännykkä, rahat ja matkalippu menivät tietysti laukun mukana. Puhutaan siis isoista summista, sillä hänen "kotikaupunkinsa" on kaukana. Mitä voisin vastata tälle nasevasti, että hän menisi tiehensä? Mitä tapahtuu oikeasti, jos hukkaa Helsingissä kaiken omaisuutensa, asuu monensadan kilometrin päässä, ei tunne ketään eikä ole paikkaa mihin mennä? Tietääkö kukaan? Auttaako poliisi, ja jos auttaa, niin miten?

Olisi mukava tietää, sillä epäilen, että hän luikkisi tiehensä, jos tarjoutuisin lähtemään mukaan esim. poliisiasemalle. Ja siltäkin kannalta mukava, jos tietäisi, mitä itse tekee, jos käy noin. Tai voisi auttaa oikeasti hädässä olevaa, jolle käy noin.

Itse menisin poliisin puheille. Pyytäisin heitä soittamaan puolestani jollekki tutulleni joka tuntisi jonkun Helsingistä jne.

Vierailija
87/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että tällanen tapaus pääsee ’lehteen’kertoo kuinka yössä suomalaiset ovat.Muualla Euroopassa ei kyllä saisi uutista tästä.

Ja on kyllä päässä vikaa jos ei osaa sanoa ei.

Vierailija
88/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tästä opimme. Älä koskaan maksa tuntemattoman ostoksia.

Maksoin kerran kadunmiehen ruokaostokset. Halusi mustikkakeittoa ja purkin tonnikalaa. Kiitteli kovasti, ja minulle tuli hyvä mieli.

Juustoja ja sacherkakkuja en ostaisi, koska ne tuskin tulee tarpeeseen.

Vierailija
89/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksoin kerran kadunmiehen ruokaostokset. Halusi mustikkakeittoa ja purkin tonnikalaa. Kiitteli kovasti, ja minulle tuli hyvä mieli.

Mustikkakeitossa on hirveästi sokeria. 

Vierailija
90/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan matkustettiin kaverin kanssa euroopassa, ja kaveri haksahti melkein kaikkiin huijauksiin. Kaikille kerjäläisille olisi halunnut antaa rahaa (minä lopulta estin), ja kerran avonaisesta kukkarosta pöllittiin pari kymppiä. Eipähän ole enää niin sinisilmäinen.

Vierailija
91/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Litrassa mustikkakeittoa on 100g sokeria eli enemmän kuin Fazerin sinisessä suklaalevyssä. Siinä kaikille alapeukuttajille

Vierailija
92/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt edes maksaa kenenkään ostoksia? Puhdasta typeryyttä.

Vierailija
93/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Litrassa mustikkakeittoa on 100g sokeria eli enemmän kuin Fazerin sinisessä suklaalevyssä. Siinä kaikille alapeukuttajille

Harva juo litraa mustikkakeittoa kerralla.

Vierailija
94/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on se vanhempi pienikokoinen nainen joka kulkee kerjäämässä Hgin keskustassa. Porukka säälii ja antaa sille rahaa vaikka se tekee sitä kerjäämistä vain sosiaalisessa mielessä ja ilmeisesti jotain mielenhäiriötä taustalla myös, mutta kyseinen nainen omistaa kuulemma paljon kiinteistöjä pääkaupunkiseudulla. Minun kaveri asui nimittäi hänen omistamiensa huoneistojen naapurissa, siksi tiesi kertoa. Uskalsi myös arvata että kiinteistöjä olisi yli parin miljoonan arvosta.

Vierailija
95/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä maa on huijareita pullollaan. Näin jonkin aikaa sitten kun suomalaismummo ojensi Espalla istuvalle rammalle nuorelle romanialaiskerjäläisnaiselle 50 euron setelin. Tuo mummo ei todellakaan ollut mikään varakkaan näköinen.

Kun mummo katosi näköpiiristä niin tämä nuori nainen pomppi kahdella terveellä jalalla Stockalle päin ja huikkasi mukaansa toisen KOLLEGANSA siitä toisesta kadunkulmasta, ja esitteli tälle seteliään, ja nauroivat koko matkan Stockalle.

Vierailija
96/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on se vanhempi pienikokoinen nainen joka kulkee kerjäämässä Hgin keskustassa. Porukka säälii ja antaa sille rahaa vaikka se tekee sitä kerjäämistä vain sosiaalisessa mielessä ja ilmeisesti jotain mielenhäiriötä taustalla myös, mutta kyseinen nainen omistaa kuulemma paljon kiinteistöjä pääkaupunkiseudulla. Minun kaveri asui nimittäi hänen omistamiensa huoneistojen naapurissa, siksi tiesi kertoa. Uskalsi myös arvata että kiinteistöjä olisi yli parin miljoonan arvosta.

Rautatientorillako muovikassien kanssa?

Vierailija
97/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä maa on huijareita pullollaan. Näin jonkin aikaa sitten kun suomalaismummo ojensi Espalla istuvalle rammalle nuorelle romanialaiskerjäläisnaiselle 50 euron setelin. Tuo mummo ei todellakaan ollut mikään varakkaan näköinen.

Kun mummo katosi näköpiiristä niin tämä nuori nainen pomppi kahdella terveellä jalalla Stockalle päin ja huikkasi mukaansa toisen KOLLEGANSA siitä toisesta kadunkulmasta, ja esitteli tälle seteliään, ja nauroivat koko matkan Stockalle.

Ällöttävää

Vierailija
98/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni 80+ ikäisen mummon kimppuun käytiin keskellä päivää ja hänen kaulasta revittiin kultaketju ja helmet. Kaksi ei-suomea puhuvaa naista. Eli jos et maksa näille niin ne ottaa.

Miksi näille ei tehdä mitään, kun vanhuksetkaan eivät uskalla enää liikkua ulkona ilman että pelkäävät tulla ryöstetyiksi?

Viranomaisetkin sanoneet ettei pysty tehdä, koska vedotaan rassissmiin, ja uhreja aletaan syyttää! :-o

Vierailija
99/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rautatientorillako muovikassien kanssa?

Olen nähnyt häntä Stokkan nurkilla lähinnä, Aleksanterinkadulla. Siitäkin on monta vuotta aikaa, elääköhän vielä?

Vierailija
100/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi ei! Juopon dieetti meni varmasti pilalle. Pitää varmaan etsiä se mies, pyytää anteeksi ja ostaa salikortti hyvittelylahjaksi :,D