Hyvät miesten tuoksut (hajuvedet siis)
Kertokaa mitkä ovat mielestänne hyviä/parhaita. Mihin tilanteeseen mikäkin sopii vai sopiiko mielestänne hyvä tuoksu joka tilanteeseen?
Kommentit (28)
Monet Armanin ja Bossin tuoksut. Mutta pitää myös sopia kantajalleen.
Lopetin tuoksujen käytön noin 20 vuotta sitten. Oikea tuoksu on ihmisen oma feronomi. Jos kummallakaan ei ole tuoksuja, niin silloin ne oikeat 'kemiat' selviävät parhaiten ja ei ole kaupan tuoksuja sotkemassa.
Vierailija kirjoitti:
Oikea tuoksu on ihmisen oma feronomi.
Ei ekonomilla ole feronomia. Eikä merkonomilla.
Minulla monet miesten tuoksut aiheuttaa astmakohtauksen. Mietin, onko niissä jokin ainesosa vai onko se vaan se tolkuton määrä minkä jotkut miehet lotraavat itseensä aamuisin kun en junassa saa henkeä.
Voin siis itse käyttää hillityssä määrin chanelin tuoksua, ja miehellä taitaa olla armanin deo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea tuoksu on ihmisen oma feronomi.
Ei ekonomilla ole feronomia. Eikä merkonomilla.
Sattumalta olen kauppatiteen maisteri. Minua viehättää puhdas nainen jonka ominaistutuoksu viehättää. Vaikea selittää, mutta sen vain tunnistaa..
Olen tuoksuyliherkkyyteen taipuvainen, silti Kouros on jotain, mitä rakastan. Se ei pistele eikä kutita nenässä ja sellainen miehekäs, syvä tuoksu.
Yhden naisen kanssa en voinut olla yhdessä vuosi sitten kun se käytti niin voimakkaita tuoksuja. Pyysin kyllä lopettamaan
Äskinen kauppatieteen maisteri 55v.
Mitä porukka on mieltä calvin clein obsessed miesten edt:stä? Se dödö on kyllä jees!
Santal le labo
sitä ei kyllä Suomesta saa, olen esittänyt toiveen Stockmannille josko hankkisivat sitä.
David Beckham, se oranssi. Sopii hajusteyliherkille ja astmaatikolle.
Ei kiitos tuoksuja. Tai jos on, niin korkeintaan suihkusaippuassa, ei muuten. Tuoksuva mies ei ole minun mies, sillä haluan tuntea sen oman tuoksun enkä mitään teollista hajua, joka jää kiinni joka vaatteeseen.
Miestuoksut saavat miehestä pahimmillaan jotenkin naisellisen. En käytä itsekään mitään hajuvesiä, joten tuoksuva mies olisi kauhistus. Kerran laitoin yhden suhteen poikki sen takia, kun mies ei asiaa halunnut ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuoksuyliherkkyyteen taipuvainen, silti Kouros on jotain, mitä rakastan. Se ei pistele eikä kutita nenässä ja sellainen miehekäs, syvä tuoksu.
Puhumattakaan Jorgoksesta...
Minkälainen poika/mies siellä asiaa kyselee? Jos et ole tähän mennessä käyttänyt hajuja, niin älä ala käyttämään tästä eteenpäinkään. Hajuton dödö on paras, jos dödöä kaipaat.
Tuoksua riittää yksi suihkaus, vain häivähdys. Sen verran että tekee mieli tulla lähemmäs ja tuoksutella lisää ;) ei koko pullollista.
Tämä sama ketju ei toimisi naisten keskuudessa, joku iso valtion salaisuus mitä tuoksua käyttää.
Jos hyvän löytänyt, en kerro prkl. Ja jos joku sitä tiedustelee, "en muista, sellanen pinkki pullo tais olla".
Agua de gio, one million, spaispomb. Mitään begham ym prisman 10e pulloja ei missään nimessä.
Boss se harmaa. Aivan ihana tuoksu. Ei liian päällekäyvä eikä varsinkaan pistävä.
Sopii joka tilanteeseen.