Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvät miesten tuoksut (hajuvedet siis)

Vierailija
20.04.2018 |

Kertokaa mitkä ovat mielestänne hyviä/parhaita. Mihin tilanteeseen mikäkin sopii vai sopiiko mielestänne hyvä tuoksu joka tilanteeseen?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boss se harmaa. Aivan ihana tuoksu. Ei liian päällekäyvä eikä varsinkaan pistävä. 

Sopii joka tilanteeseen.

Vierailija
2/28 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ralph Laurenin Polo Blue

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet Armanin ja Bossin tuoksut. Mutta pitää myös sopia kantajalleen.

Vierailija
4/28 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tuoksujen käytön noin 20 vuotta sitten. Oikea tuoksu on ihmisen oma feronomi. Jos kummallakaan ei ole tuoksuja, niin silloin ne oikeat 'kemiat' selviävät parhaiten ja ei ole kaupan tuoksuja sotkemassa.

Vierailija
5/28 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea tuoksu on ihmisen oma feronomi.

Ei ekonomilla ole feronomia. Eikä merkonomilla.

Vierailija
6/28 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla monet miesten tuoksut aiheuttaa astmakohtauksen. Mietin, onko niissä jokin ainesosa vai onko se vaan se tolkuton määrä minkä jotkut miehet lotraavat itseensä aamuisin kun en junassa saa henkeä.

Voin siis itse käyttää hillityssä määrin chanelin tuoksua, ja miehellä taitaa olla armanin deo.

Vierailija
7/28 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea tuoksu on ihmisen oma feronomi.

Ei ekonomilla ole feronomia. Eikä merkonomilla.

Sattumalta olen kauppatiteen maisteri. Minua viehättää puhdas nainen jonka ominaistutuoksu viehättää. Vaikea selittää, mutta sen vain tunnistaa..

Vierailija
8/28 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuoksuyliherkkyyteen taipuvainen, silti Kouros on jotain, mitä rakastan. Se ei pistele eikä kutita nenässä ja sellainen miehekäs, syvä tuoksu.

Vierailija
9/28 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden naisen kanssa en voinut olla yhdessä vuosi sitten kun se käytti niin voimakkaita tuoksuja. Pyysin kyllä lopettamaan

Äskinen kauppatieteen maisteri 55v.

Vierailija
10/28 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä porukka on mieltä calvin clein obsessed miesten edt:stä? Se dödö on kyllä jees!

Vierailija
11/28 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allure Sport

Vierailija
12/28 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santal le labo

sitä ei kyllä Suomesta saa, olen esittänyt toiveen Stockmannille josko hankkisivat sitä.

Vierailija
13/28 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

David Beckham, se oranssi. Sopii hajusteyliherkille ja astmaatikolle.

Vierailija
14/28 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos tuoksuja. Tai jos on, niin korkeintaan suihkusaippuassa, ei muuten. Tuoksuva mies ei ole minun mies, sillä haluan tuntea sen oman tuoksun enkä mitään teollista hajua, joka jää kiinni joka vaatteeseen.

Vierailija
15/28 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestuoksut saavat miehestä pahimmillaan jotenkin naisellisen. En käytä itsekään mitään hajuvesiä, joten tuoksuva mies olisi kauhistus. Kerran laitoin yhden suhteen poikki sen takia, kun mies ei asiaa halunnut ymmärtää.

Vierailija
16/28 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuoksuyliherkkyyteen taipuvainen, silti Kouros on jotain, mitä rakastan. Se ei pistele eikä kutita nenässä ja sellainen miehekäs, syvä tuoksu.

Puhumattakaan Jorgoksesta...

Vierailija
17/28 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen poika/mies siellä asiaa kyselee? Jos et ole tähän mennessä käyttänyt hajuja, niin älä ala käyttämään tästä eteenpäinkään. Hajuton dödö on paras, jos dödöä kaipaat.

Vierailija
18/28 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksua riittää yksi suihkaus, vain häivähdys. Sen verran että tekee mieli tulla lähemmäs ja tuoksutella lisää ;) ei koko pullollista.

Vierailija
19/28 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama ketju ei toimisi naisten keskuudessa, joku iso valtion salaisuus mitä tuoksua käyttää.

Jos hyvän löytänyt, en kerro prkl. Ja jos joku sitä tiedustelee, "en muista, sellanen pinkki pullo tais olla".

Vierailija
20/28 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agua de gio, one million, spaispomb. Mitään begham ym prisman 10e pulloja ei missään nimessä.