Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Janni Hussi maksoi häneltä apua pyytäneen naisen ostokset kaupassa - Nainen lähti kiittämättä tiehensä!

Vierailija
20.04.2018 |

Ostokset maksoivat yli 30e sisältäen mm. Sacher- kakun. Miksi vähävaraiset ovat näin röyhkeitä/kiittämättömiä? Johtuuko se siitä, että mistään ei tarvitse itse maksaa mitään ja rahaa tulee ns. "taikaseinästä"? Paha mieli tuli kyllä Jannin puolesta. :(

Kommentit (225)

Vierailija
21/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jannia! Toivottavasti otti opikseen.

Vierailija
22/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli yrittänyt ostattaa Jannin piikkiin myös energiajuomia ja suklaapatukoita. Olisin kyllä Jannin housuissa lähtenyt lätkimään viimeistään tuossa vaiheessa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittämättömyys on maailman palkka.

Ei tämä fakta ole mihinkään muuttunut.

Vierailija
24/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en itse anna kellekkään rahaa. Ei mun tarvitse omista vähistä antaa yhtään mitään eikä varsinkaan kerjäläisille.

Vierailija
25/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tästä opimme. Älä koskaan maksa tuntemattoman ostoksia.

Ainakaan jos jotain kalliita kakkuja ostellaan.

2€ tai vähemmän voi heittää.

Vierailija
26/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjäämisestä on tullut aja myötä tosi röyhkeää. Uusi omituinen trendi on että pikaruokapaikkojen edustoilla notkuu sekä ulkomaalaisia että suomalaisia jotka kerjää siis ohikulkijoita ostamaan heille jonkun hampurilaisaterian. Vihaksi pistää kun eipä monella töissäkäyvälläkään ole varaa syödä ulkona kuin harvoin, jos silloinkaan.

Vierailija
27/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on niin hullu että ostaa noille romanikerjäläisille yhtään mitään? Sellainen oli kuitenkin kyseessä kun oli englanniksi pyytänyt. Nyt on kaikki suomalaisetkin köyhät haukuttu.

Ja mielestäsi kaikki englantia puhuvat ovat romanikerjäläisiä, vai? 400 miljoonaa ihmistä puhuu äidinkielenään englantia

Vierailija
28/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kerran maksanut kaupassa edellä menevän naisihmisen ostokset, kun hänen korttinsa ei toiminut. Ostokset olivat tyyliin valmiskeitto, voileipä ja jogurtti ja tarjouduin itse ne maksamaan, hän ei siis pyytänyt apuani. Vähän kuitenkin ihmettelin, kun hän maksettuani vain otti eväänsä ja lähti kiittämättä, hymyilemättä tai kommentoimatta asiaa muutenkaan mitenkään.

Vierailija
29/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on niin hullu että ostaa noille romanikerjäläisille yhtään mitään? Sellainen oli kuitenkin kyseessä kun oli englanniksi pyytänyt. Nyt on kaikki suomalaisetkin köyhät haukuttu.

Ja mielestäsi kaikki englantia puhuvat ovat romanikerjäläisiä, vai? 400 miljoonaa ihmistä puhuu äidinkielenään englantia

Tällainen typeryys on jopa liikuttavaa. Halit sinne.

Vierailija
30/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kerran maksanut kaupassa edellä menevän naisihmisen ostokset, kun hänen korttinsa ei toiminut. Ostokset olivat tyyliin valmiskeitto, voileipä ja jogurtti ja tarjouduin itse ne maksamaan, hän ei siis pyytänyt apuani. Vähän kuitenkin ihmettelin, kun hän maksettuani vain otti eväänsä ja lähti kiittämättä, hymyilemättä tai kommentoimatta asiaa muutenkaan mitenkään.

Hyi olkoon

Vierailija
31/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi olla niin ällikällä lyöty, että unohtui tuo pieni sana "kiitos". Itselleni on joskus käynyt eri tilanteessa kylläkin, että olen unohtanut kiittää, olo on ollut niin hämmästynyt.

Vierailija
32/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkelis kokkelis vaan! xD

Vierailija
33/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen herrasmies maksoi kerran bussimatkani kun minulla ei ollut käteistä mukana. Bussi oli illan viimeinen, joten mies teki minulle tästäkin syystä ison palveluksen. Tästä on jo monta vuotta ja edelleen muistelen tätä herraa lämmöllä. Ei suostunut pyyntööni maksaa lipun hinta hänelle tilisiirrolla... Ei tietenkään sama tilanne kuin ensin mainittu, mutta kyllä joskus pienellä avulla voi auttaa ihan merkittävästi toista.

Vierailija
34/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannilta ei kukaan saa ainakaan vähään aikaan

Vierailija
35/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannille sitä sattuu ja tapahtuu. Eikä milloinkaan näitä hänen päiväunia voida tarkistaa mistään...

Vierailija
36/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole kyse siitä, että vähävaraiset olisi röyhkeitä vaan huijauksesta. Oon kuullut useilta, että pyydetty ostamaan leipää lapsille. Tavoitteena on sitten sen parin euron leivän sijaan saada iso kasa ostoksia tai kakskymppiä käteisenä ostoksiin. Nää naikkoset on koko ajan päivystämässä ja pyytämässä sitä leipää. Oikeasti tarpeessa oleva on kyllä kiitollinen ja nöyrä. Mä oon kerran ostanut nälissään olevalle miehelle makaronilaatikon kaupasta eikä halunnut mitään muuta, vaikka tarjouduin ostamaan.

Vierailija
37/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenvikaista läppändeerusta

Vierailija
38/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverille kerran joku tyttö tuli huolissaan selittämään että oli hukannut pankkikorttinsa eikä hänellä ollut käteistä, ja pitäisi vanhempien luokse päästä viikonlopuksi. Hänellä oli S-ryhmän lahjakortti, arvoltaa 20e, ja voisi antaa sen vahdossa bussilipun hitnaa (25e) vastaan. Kaveri vahtoi sen 2kymppiseen, kun kuitenkin käy ruokaostoksilla ässässä, niin se on ihan sama. No, lahjokortti olikin tyhjä, varastettu lataamaton kortti.

Vierailija
39/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävällinen herrasmies maksoi kerran bussimatkani kun minulla ei ollut käteistä mukana. Bussi oli illan viimeinen, joten mies teki minulle tästäkin syystä ison palveluksen. Tästä on jo monta vuotta ja edelleen muistelen tätä herraa lämmöllä. Ei suostunut pyyntööni maksaa lipun hinta hänelle tilisiirrolla... Ei tietenkään sama tilanne kuin ensin mainittu, mutta kyllä joskus pienellä avulla voi auttaa ihan merkittävästi toista.

Ehkäpä se tilisiirto ei ollut miehellä ensimmäisenä mielessä ;)

Vierailija
40/225 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverille kerran joku tyttö tuli huolissaan selittämään että oli hukannut pankkikorttinsa eikä hänellä ollut käteistä, ja pitäisi vanhempien luokse päästä viikonlopuksi. Hänellä oli S-ryhmän lahjakortti, arvoltaa 20e, ja voisi antaa sen vahdossa bussilipun hitnaa (25e) vastaan. Kaveri vahtoi sen 2kymppiseen, kun kuitenkin käy ruokaostoksilla ässässä, niin se on ihan sama. No, lahjokortti olikin tyhjä, varastettu lataamaton kortti.

Ohho, paljon kirjoitusvirhetä ja bussilipun hinta siis 15 eikä 25e...