Miten kauan olet pisimmillään ollut poissa palstalta?
Oliko se tietoinen päätös vai tapahtuiko se jonkun muun asian sivutuotteena?
Kommentit (39)
8 vuotta. Ei vain iskenyt silloin alunperin kun parikymppisenä hetken pyörin.
Mun paras on ollu puolisen vuotta ja oli tietoinen päätös. Tästä on jo aika kauan ja aion tehdä saman uusiksi jossain vaiheessa koska tää paikka on menny niin paljon alaspäin.
Tänään nukuin liian pitkään ja pääsin palstalle vasta 8.15
Käyn vaan täällä poistelemassa tyhmiä aloituksia. Harvoin on aihetta normaali keskusteluun. Eilen poistin 46 tyhmää aloitusta.
Vierailija kirjoitti:
:D
Minä olin täältä lähes kokonaan poissa reilut 6 vuotta, n. 2016-2022. Perheen ulkomaille muutto antoi sen verran paljon muuta ajateltavaa, että palstasta irtautuminen tuli siinä ohessa ihan huomaamatta. Nyt kun olen vähän aikaa taas käynyt täällä enemmän, mitä olen huomannut:
-ex-poikaystäväni jumittaa täällä yhä aivan samalla lailla kuin ennenkin
-on muuttunut vaikeammaksi löytää ketjuja joihin olen vastikään kommentoinut
-kaikenlaista roskaa kuten alapää-aiheisia aloituksia on nyt enemmän
Luulen että irtaudun palstasta uudestaan kun kohta alkaa taas kiireinen jakso. Monesti ei löydy yhtään otsikkoa jonka viitsisi klikata auki.
8 vuotta johtaa tällä hetkellä ja kakkosena 6 vuotta. Kuka panee paremmaksi?
Saan aina pidettyä viikko pari taukoa mut sitten päädyn taas tänne.
Välillä on taukoja. Jopa useita vuosia on ollut.
Riippuu niin elämäntilanteesta. Koronan aikana aloin roikkua täällä enemmän.
Tein uudenvuoden lupauksen pysyä pois palstalta. Tämä palsta aiheuttaa mulle paljon ahdistusta ja vaikuttaa mm. parisuhteeseeni kun alan epäillä poikaystäväni olevan pohjimmiltaan samanlainen kuin palstamiehet väittävät kaikkien miesten olevan. Pelkään miehiä ja välillä tekisi mieli erota tämän takia.
Kuukauden tuo lupaus kesti, mutta sitten palasin takaisin. Joku sanoi joskus hyvin että tämä on kuin onnettomuuspaikka joka oksettaa, mutta silti on pakko katsoa.
Minä teen tänne seksiä koskevia aloituksia. Myös incel-kommentteja teen. Pyrin tarkkailemaan, kuinka kauan menee ennen kuin voimaantuneet av-mammat poistattavat ne.
Vierailija kirjoitti:
No hitsi, mäkin heräsin tänään vasta 7.03 😱
Vierailija kirjoitti:
Minä olin täältä lähes kokonaan poissa reilut 6 vuotta, n. 2016-2022. Perheen ulkomaille muutto antoi sen verran paljon muuta ajateltavaa, että palstasta irtautuminen tuli siinä ohessa ihan huomaamatta. Nyt kun olen vähän aikaa taas käynyt täällä enemmän, mitä olen huomannut:
-ex-poikaystäväni jumittaa täällä yhä aivan samalla lailla kuin ennenkin
-on muuttunut vaikeammaksi löytää ketjuja joihin olen vastikään kommentoinut
-kaikenlaista roskaa kuten alapää-aiheisia aloituksia on nyt enemmänLuulen että irtaudun palstasta uudestaan kun kohta alkaa taas kiireinen jakso. Monesti ei löydy yhtään otsikkoa jonka viitsisi klikata auki.
Mulla vähän saman tyyppinen tarina. Ei muutettu ulkomaille mutta aloitin uudessa työpaikassa ja sen vaikutuksesta olin täältä pari vuotta kokonaan veke. Aika helppo on olla tulematta uudestaan kun sen alkuriuhtaisun on saanut aikaseksi.
Vierailija kirjoitti:
Käyn vaan täällä poistelemassa tyhmiä aloituksia. Harvoin on aihetta normaali keskusteluun. Eilen poistin 46 tyhmää aloitusta.
Tänään ei mitään keskustelun aihetta. Vain 12 viestiä poistanut. Nyt lähden ulos.
Tää on mulle ihan kunnon addiktio. Käyn täällä jopa lomamatkoilla. Joskus oon saanu oltua useamman päivän poissa kun olen päättänyt että nyt riittää vähäksi aikaa.