Mitä nyt eli kun keinoja oman tason nostamiseen ei enää ole
Miestenhän pitää tunnetusti nostaa tasoaan. Silloin saattaisi ehkä saada naisen elämäänsä. Mitä sitten, kun tasoa on nostettu niin korkealle kuin se ikään, varallisuuteen ja kokemustasoon suhteutettuna on realistisesti mahdollista? Jäljellä ovat tietysti lottovoitto, rikolliset keinot, anaboliset steroidit, plastiikkakirurgia ja kuuluisaksi sankariksi tuleminen, mutta näitä en laskisi ihan heti suositeltavien keinojen joukkoon.
Olen ollut elämästäni yhteensä ehkä kolmanneksen parisuhteissa, mutta nyt sinkkuna kolmatta vuotta. Ikä haarukassa 35-40. Pituus välillä 180-185 cm. Ruumiinrakenne hoikka ja rasvaprosentti niin alhainen, että lihakset erottuvat. Leveät hartiat, pitkät jalat ja (omat) hiljalleen harmaantuvat hiukset. Kuntosalilla käydään 3-4x viikossa, lenkillä ajoittain ja ravintoasiat kiinnostavat ihan muuten vain. Painoindeksi 22, ja näkyvätpä ne kuuluisat vatsalihaksetkin (mikä on tässä ikäluokassa jokseenkin harvinaista). Velkaa ei ole, tulot vakituiset, säännöllinen työ, yliopistotutkinto. Terveydestä, hygieniasta ja pukeutumisesta huolehditaan. Yksin asutaan. Lapsia ei (vielä) ole. Mielenterveysongelmia ei ole. Asevelvollisuus suoritettu. Maailmalla jonkun verran matkusteltu. Lukuisia kieliä opiskeltu. Kavereita on. Omia harrastuksia on. Kirjoja luetaan koko ajan itsensä sivistämisen vuoksi (se on kivaa). Ulosanti vähintäänkin normaalilla tasolla niin kirjallisesti kuin suullisestikin.
Kulttuuritapahtumissa sun muissa kokoontumisissa käydään. Netti- ja pikadeitit kokeiltu. Kohderyhmäni ovat 25-36-vuotiaat. Joukkoon on mahtunut jokunen 23-vuotiaskin, koskapa ikä ei aina näy päälle varsinkaan illan hämärässä ihmisten ilmoilla. Painopiste kuitenkin yli 30-vuotiaissa. Luonnollisestikaan en huoli ketä tahansa (miksi pitäisikään). Selkein yksittäinen karsiva tekijä on ylipaino, ja melkein kaikesta muusta voidaan joustaa tilanteen mukaan.
Toisin sanoen minulla alkavat keinot loppua. En yksinkertaisesti enää keksi, miten voisin sitä omaa tasoani lisää nostaa, ja miten voisin vielä enemmän asettaa itseäni tarjolle. Omaa ”rimaani” en puolestaan enää haluaisi laskea, koska ei ole enää kauheasti mitä laskea.
PS. Yritin koota aloitukseen jo valmiiksi kaikki ne helpot kommentit, joita yleensä tällaisiin kysymyksiin heitetään. Varmasti unohdin osan niistä mainita, ja varmasti luen ne alta lähitulevaisuudessa.
Kommentit (296)
Avainkysymys: miksi olet taas sinkku? Mikä ei toiminut?
Suurin osa ihmisistä pariutuu saman ikäisen kumppanin kanssa. Eli kannattaa etsiä mx 2 v nuorempaa tai vanhempaa osapuolta.
Turn off huono ulosanti. Kerrot itsestäsi passiivissa. Ei tule treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian vanha etsimään nuorta lapsentekijää.
Onneksi Sauli Niinistö ei lukenut tätä ennen kun lisääntyi.
Onneksi myöskään esim Ranskan presidentti, joka on Niinistöä huomattavasti komeampi ja vaikutusvaltaisempi, ei tuijottanut ikää vaimoa valitessaan, vaan rakastui huomattavasti vanhempaan.
Vierailija kirjoitti:
Muuta asennetta ja lopeta nössöily.
Millaiseksi muutan asennetta, ja miten se tapahtuu?
Ap täytyy olla provo. Joku teki taas hopeakettu-aloituksen vähän eri muodossa ja keskustelu lähti käyntiin.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Kaava on havaittavissa. Ne miehet jotka tulee tänne ja sanoo että naisia on helppoa löytää erilaisiin suhteisiin, kertovat ensisijaisesti siitä minkälaisia ihmisiä itse ovat. Menekkinsä huonoutta kummastelevat luettelevat mittojaan ja naisen toivottuja mittoja ja muita ulkoisia ja materialistisia seikkoja, eivätkä edes mainitse sitä tärkeintä asiaa joka on luonne, sekä oma että toivotun kumppanin.
Tämä on totta, mutta pätee myös naisiin.
En kuuntelisi noin omahyväistä itsestään paasaajaa kahta lausetta enempää.
Hyvä ulosanti on miinus, kun ulos tulee pelkkää tuubaa.
Sä et ymmärrä? Sen uskon.
Vierailija kirjoitti:
Vaatimuslista liian tiukka. Yksin jäät.
"Selkein yksittäinen karsiva tekijä on ylipaino, ja melkein kaikesta muusta voidaan joustaa tilanteen mukaan."
Kun aloin lukea aloitusta, ap vaikutti ihan tavalliselta sympaattiselta mieheltä, jolla on vain huono tuuri. Kun tajusin että hän hakee vain itseä nuorempia hyvän näköisiä hoikkia naisia, sympatiat lopahti. Niin suuri merkitys on ensivaikutelmalla minkä profiili, ja juuri sen ikähaarukka tekee.
Jos ap on niin poikkeuksellinen, ja joku nuorempi nainen haluaa juuri hänet, ei mikään estä vastaamasta naisen viestiin.
On turha sanoa etteivät naiset tee aloitetta, kyllä he tekevät niille poikkeuksellisille miehille.
Oma mieheni jonka löysin netistä, oli minun mielestä poikkeuksellinen, ja laitoin heti hänelle viestiä. Hän oli kaikkea sitä mitä ap, mutta paljon vaatimattomampi itsestään. Viesteissä hän oli hauska ja lämmin, itsevarma mutta ei ylimielinen.
Täysi kymppi.
Ja ei, en ole itse mielestäni täysi kymppi, vähän pyöreä, en klassisen kaunis, höpsö, mutta hänen mielestä ilmeisesti riittävä.
Olen nuorempi kuin hänen ikähaarukkansa oli.
Vaihtehto unilääkkeille on tässä!
Rupea lukemaan avausta.
Uni tulee viimeistään puolivälissä.
😴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain poikkeusyksilöt lisääntyvät tuossa iässä. Lajinselviytymisessä poikkeusyksilön geeniperimä on kompensoinut iän tuomia riskejä. Onko ap poikkeusyksilö? Poikkeuksellisen menestynyt? Poikkeuksellisen ihana ihminen?
Ap on poikkeuksellinen mies. Jos sitä ei aloituksen luettuaan ymmärtänyt, niin voi lähteä kertaamaan peruskoulua. Paperilla tuollaiselle miehelle löytyisi helposti 10 vuotta nuorempi nainen. Varmaan on sitten jotain vikaa kehonkielessä, ulosannissa tai naamassa, kun ei ole löytynyt. Tosin onhan hän aiemminkin seurustellut. Nyt vain iski joku heikko hetki ja siten hän tuli kirjoittamaan tämän viestin.
Onko tämä ap:n oma kommentti?
Ei ole. Kuinka monta tällaista miestä tunnet: "Velkaa ei ole, tulot vakituiset, säännöllinen työ, yliopistotutkinto. Terveydestä, hygieniasta ja pukeutumisesta huolehditaan. Vatsalihakset näkyy. Yksin asutaan. Lapsia ei (vielä) ole. Mielenterveysongelmia ei ole. Asevelvollisuus suoritettu. Maailmalla jonkun verran matkusteltu. Lukuisia kieliä opiskeltu. Kavereita on. Omia harrastuksia on. Kirjoja luetaan koko ajan itsensä sivistämisen vuoksi (se on kivaa). Ulosanti vähintäänkin normaalilla tasolla niin kirjallisesti kuin suullisestikin. Kulttuuritapahtumissa sun muissa kokoontumisissa käydään."
Itse en tunne yhtäkään. Jos lukuisten kielten opiskelu, itsensä sivistäminen ja vatsalihasten näkyminen otetaan listasta pois, niin sitten tunnen pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain poikkeusyksilöt lisääntyvät tuossa iässä. Lajinselviytymisessä poikkeusyksilön geeniperimä on kompensoinut iän tuomia riskejä. Onko ap poikkeusyksilö? Poikkeuksellisen menestynyt? Poikkeuksellisen ihana ihminen?
Ap on poikkeuksellinen mies. Jos sitä ei aloituksen luettuaan ymmärtänyt, niin voi lähteä kertaamaan peruskoulua. Paperilla tuollaiselle miehelle löytyisi helposti 10 vuotta nuorempi nainen. Varmaan on sitten jotain vikaa kehonkielessä, ulosannissa tai naamassa, kun ei ole löytynyt. Tosin onhan hän aiemminkin seurustellut. Nyt vain iski joku heikko hetki ja siten hän tuli kirjoittamaan tämän viestin.
Poikkeusyksilö kun on töissä ja vatsalihakset ja lukee vapaaehtoisesti kirjoja :D. No ei todellakaan vielä riitä siihen että geenipooli villiintyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatimuslista liian tiukka. Yksin jäät.
Vaatimuslistahan oli 1) tiettyyn haarukkaan osuva ikä ja 2) se ettei ole ylipainoa. Liikaa vaadittu?
Jos hän olisi 25, ei olisi.
Mutta onhan hänellä muitakin vaatimuksia, haluaa lapsia. Ja onko piilotettu vaatimus ettei niitä ole ennestään?
Jos 35 v nainen sanoisi että haluaa lapsia, mutta miehellä ei saa olla ylipainoa eikä häntä yli 5 v vanhempi, mitä sanoisitte hänelle? Just niin. Höllää ikäkriteeriä ja suostu katselemaan hiukan tukevampiakin kuin maratoonarit. Kelpuuta eronneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaava on havaittavissa. Ne miehet jotka tulee tänne ja sanoo että naisia on helppoa löytää erilaisiin suhteisiin, kertovat ensisijaisesti siitä minkälaisia ihmisiä itse ovat. Menekkinsä huonoutta kummastelevat luettelevat mittojaan ja naisen toivottuja mittoja ja muita ulkoisia ja materialistisia seikkoja, eivätkä edes mainitse sitä tärkeintä asiaa joka on luonne, sekä oma että toivotun kumppanin.
Tämä on totta, mutta pätee myös naisiin.
Ei muuten päde ollenkaan samassa mittakaavassa. Kyllä miehenpuutetta valittava nainen yleensä edes jollakin tavalla sivuaa muitakin asioita kuin pelkkää pintaa ja materiaa.
Itseään reilusti nuoremman naisen haluavia setämiehiä on niin paljon, ettei kaikilla voi käydä tuuri sillä itseään reilusti vanhemman miehen haluavia naisia ei yksinkertaisesti ole riittävästi heille kaikille.
Ap, puhut tasosta ja etsit sopivaa pakettia, mutta ongelma piilee nähdäkseni siinä ettet tiedä millaisen naisen haluaisit. Kun perusasiat ovat kunnossa, kuten sinulla hyvin onkin, on aika siirtyä seuraavaan vaiheeseen, eli haarukoimaan tulevan puolison luonnetta, arvoja ja harrastuksia. Jos kelpuutat kenet tahansa sopivan ikäisen ja normaalipainoisen naisen, se kertoo siitä ettet ulkoisesta hyvinvoinnista huolimatta arvosta itsesi etkä tunne itseäsi ollenkaan. Pelkän ulkoisen kuoren etsijä ei ole parisuhdemarkkinoilla valitettavasti kovin haluttua seuraa.
Sinun kannattaisi aloittaa itsestäsi ja miettiä mitä haluaisit tehdä tulevan seurustelukumppanisi kanssa.
Jos et ymmärrä mitä ajan takaa, kerron hieman omista kriteereistäni. Olen työssäkäyvä sinkku, normaalipainoinen ja kasvoiltani suht kaunis, ja vaikka en tietenkään ole täydellinen, ei luonteessanikaan ole luullakseni mitään suuria vikoja. Parin epäonnistuneen suhteen jälkeen olen miettinyt tarkkaan mitä ominaisuuksia arvostan kumppanissa ja mitkä ovat vähemmän olennaisia. Listani on suurinpiirtein seuraava:
Toivon että tuleva kumppanini olisi suhteellisen älykäs, koska olen älykäs itsekin. Hän ei saa olla liian ulkonäkökeskeinen, tai liian urheilullinen koska silloin en itse kelpaisi hänelle. Suhteellisen aktiivinen ja siististi pukeutunut mies kelpaa siis minulle oikein hyvin. Pidän ulkona liikkumisesta, vaikken ole varsinaisesti mikään eräjorma, joten olisi mukavaa että mies pitäisi luonnossa liikkumisesta jollain tasolla. Seuraan ajankohtaisia asioita ja myös jonkin verran politiikkaa, joten minulle sopivin kumppani olisi myös kiinnostunut maailman menosta omalla tavallaan. En ole mikään maailmanmatkaaja, joten innokas travelleri ei välttämättä olisi minulle sopivin kumppani, mutta matkustelen silloin tällöin ja voisin sopivan kumppanin kanssa tehdä sitä enemmänkin. Toivoisin tulevan kumppanini olevan myös jollain tavalla kiinnostunut itsensä kehittämisestä tai ainakin kykenevän tarkastelemaan omaa käytöstään ja ajatuksiaan, koska parisuhteessa näistä taidoista on paljon hyötyä ja koska minulle itsenni kehittäminen on luonnollista ja meditointi mukava harrastus. Työskentelen it-alalla, kuuntelen paljon musiikkia, pidän leffoista ja tv-sarjoista ja kirjoissa minulle tärkeintä on hyvä tarina. Parisuhteessa samankaltainen huumorintaju on minulle todella tärkeää, koska aikaisemmista suhteista kaipaan juuri niitä hetkiä, jolloin olen nauranut seurustelu- tai tapailukumppanin kanssa yhteisille jutuille tai nähnyt tilannekomiikkaa arkipäivän tapahtumissa.
Kaikkien kriteerien ei tietenkään pidä osua kohdalleen, mutta kun tiedän millainen itse olen ja mitä toivon kumppanilta, minun on helpompi hakeutua sellaisten ihmisten seuraan, joiden joukosta samanhenkisiä tyyppejä todennäköisesti löytyy. Sitten kun vastaan tulee ihminen, jonka kanssa jutut sopivat yhteen ja jonka kanssa haluan viettää aikaa, muut kriteerit menettävät tietenkin merkitystään, mutta sitä ennen ne toimivat hyvinä suuntaviivoina "sen oikean" luokse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ap:n oma kommentti?
Ei ole. Kuinka monta tällaista miestä tunnet: "Velkaa ei ole, tulot vakituiset, säännöllinen työ, yliopistotutkinto. Terveydestä, hygieniasta ja pukeutumisesta huolehditaan. Vatsalihakset näkyy. Yksin asutaan. Lapsia ei (vielä) ole. Mielenterveysongelmia ei ole. Asevelvollisuus suoritettu. Maailmalla jonkun verran matkusteltu. Lukuisia kieliä opiskeltu. Kavereita on. Omia harrastuksia on. Kirjoja luetaan koko ajan itsensä sivistämisen vuoksi (se on kivaa). Ulosanti vähintäänkin normaalilla tasolla niin kirjallisesti kuin suullisestikin. Kulttuuritapahtumissa sun muissa kokoontumisissa käydään."
Tämä on. Tiedän olevani poikkeuksellinen, enkä koe sitä itsessään ongelmalliseksi. Enkä muuten vaadi myöskään samoja ominaisuuksia naiselta itseltään.
Enkä tokikaan ala mitään aloitusviestin listaa naiselle luettelemaan: moiset pitää ilmaista ja näyttää epäsuorasti ajan kuluessa. Jokainen mies tietää kyllä sen.
Vaikutat kauhean tylsältä. Sen lisäksi myös epävarmalta.
Ketään ei kiinnosta asepalveluksesi tai tutkintosi. Ketään ei kiinnosta sinun painoindeksi tai vatsalihakset.
Sinun ei myöskään tarvitse puolustella jos olet tapaillut 23-vuotiaita.
Muuta asennetta ja lopeta nössöily.