Mitä nyt eli kun keinoja oman tason nostamiseen ei enää ole
Miestenhän pitää tunnetusti nostaa tasoaan. Silloin saattaisi ehkä saada naisen elämäänsä. Mitä sitten, kun tasoa on nostettu niin korkealle kuin se ikään, varallisuuteen ja kokemustasoon suhteutettuna on realistisesti mahdollista? Jäljellä ovat tietysti lottovoitto, rikolliset keinot, anaboliset steroidit, plastiikkakirurgia ja kuuluisaksi sankariksi tuleminen, mutta näitä en laskisi ihan heti suositeltavien keinojen joukkoon.
Olen ollut elämästäni yhteensä ehkä kolmanneksen parisuhteissa, mutta nyt sinkkuna kolmatta vuotta. Ikä haarukassa 35-40. Pituus välillä 180-185 cm. Ruumiinrakenne hoikka ja rasvaprosentti niin alhainen, että lihakset erottuvat. Leveät hartiat, pitkät jalat ja (omat) hiljalleen harmaantuvat hiukset. Kuntosalilla käydään 3-4x viikossa, lenkillä ajoittain ja ravintoasiat kiinnostavat ihan muuten vain. Painoindeksi 22, ja näkyvätpä ne kuuluisat vatsalihaksetkin (mikä on tässä ikäluokassa jokseenkin harvinaista). Velkaa ei ole, tulot vakituiset, säännöllinen työ, yliopistotutkinto. Terveydestä, hygieniasta ja pukeutumisesta huolehditaan. Yksin asutaan. Lapsia ei (vielä) ole. Mielenterveysongelmia ei ole. Asevelvollisuus suoritettu. Maailmalla jonkun verran matkusteltu. Lukuisia kieliä opiskeltu. Kavereita on. Omia harrastuksia on. Kirjoja luetaan koko ajan itsensä sivistämisen vuoksi (se on kivaa). Ulosanti vähintäänkin normaalilla tasolla niin kirjallisesti kuin suullisestikin.
Kulttuuritapahtumissa sun muissa kokoontumisissa käydään. Netti- ja pikadeitit kokeiltu. Kohderyhmäni ovat 25-36-vuotiaat. Joukkoon on mahtunut jokunen 23-vuotiaskin, koskapa ikä ei aina näy päälle varsinkaan illan hämärässä ihmisten ilmoilla. Painopiste kuitenkin yli 30-vuotiaissa. Luonnollisestikaan en huoli ketä tahansa (miksi pitäisikään). Selkein yksittäinen karsiva tekijä on ylipaino, ja melkein kaikesta muusta voidaan joustaa tilanteen mukaan.
Toisin sanoen minulla alkavat keinot loppua. En yksinkertaisesti enää keksi, miten voisin sitä omaa tasoani lisää nostaa, ja miten voisin vielä enemmän asettaa itseäni tarjolle. Omaa ”rimaani” en puolestaan enää haluaisi laskea, koska ei ole enää kauheasti mitä laskea.
PS. Yritin koota aloitukseen jo valmiiksi kaikki ne helpot kommentit, joita yleensä tällaisiin kysymyksiin heitetään. Varmasti unohdin osan niistä mainita, ja varmasti luen ne alta lähitulevaisuudessa.
Kommentit (296)
Mielestäni riittävä taso on se että käy töissä tai hakee töitä tai sitten opiskelee. Pitää osata huolehtia itsestään. Lisäksi liikuntaa on hyvä harrastaa kunhan se ei ole koko elämän sisältö.
Pituus ja ikä eivät ole kovin tärkeitä.
Ehkä puuttuva palanen on seksikkyys. Se tulee rentouden kautta. Pitää osata flirttailla. Tajusin itsekin tämän vasta vähän aikaa sitten! Olen myös ihan kiva paketti mutta olen jäykkä! Olin nuorempana tosi flirtti ja sain aina miesten päät pyörälle. Vähän liikaakin. Opettelin olemaan näkymättömämpi ja nyt olen ihan lukossa oman seksuaalisuuteni kanssa, eikä mies jutuista tule mitään! (Ikää on 28).
Jos tapailet kiinnostavaa naista niin näytä että haluat hänet. Unohda työmenestys yms, niillä ei ole ihmussuhteissa mitään merkitystä paitsi ehkä jollekin kuivalle nutturapäälle. Jos haluat hauskan ja flirtin naisen niin ole itsekin sellainen. Heitä kraka helvettiin ja ota paita pois farkkujen sisältä. Flirttiä ja sekdikkyyttä peliin! Ota mallia jostain julkkiksista. Esim Jaajo, Cheek, Mikael Gabriel, Juha Perälä(tosi fiksun oloinen 40 mies, mutta rento ja poikamainen). Itsevarmuus, rentous, huumori ja HERKKYYS ovat seksikästä. Voi myös mokata ja hölmöillä. Täydellisyys ja kireys on tylsää.
T. Nainen jolla vähän samaa ongelmaa :)
Olet liian vanha etsimään nuorta lapsentekijää.
No sitten ei auta kuin odotella ja jatkaa etsimistä. Ei elämänkumppanin löytäminen ole aina helppoa ja nopeaa vaikkei mitään vikaa olisikaan. Älä ole mulkero, se ainakin auttaa.
Kuten joku jo sanoi, oletko rento, mukava, hauska ja flirtti vai kuivakas jäykkis? Perusasiat on sinulla ok, mutta entäs se esiintyminen. Ei tietysti tarvitse pelkäksi tai stand-up koomikoksi ryhtyä, mutta rento ja huumorintajuinen sekä sinut itsensä kanssa oleva tyyppi on viehättävä. Miettisin tosiaan sitä miten ne deittipalvelut sujuu.
Minäkin olin kolmatta vuotta sinkkuna ennenkuin nappasi.
Siis ootko 40? Etsi väliltä 35-45, ehkä löytyy paremmin.
Ja lakkaa herrantähden puhumasta itsestäsi passiivissa. Kirjoittamiskökköily on monelle koulutetulle naiselle punainen vaate, eivät pelkästään menetä mielenkiintoa sinuun vaan paheksuvat sinua.
Vierailija kirjoitti:
Kuten joku jo sanoi, oletko rento, mukava, hauska ja flirtti vai kuivakas jäykkis? Perusasiat on sinulla ok, mutta entäs se esiintyminen. Ei tietysti tarvitse pelkäksi tai stand-up koomikoksi ryhtyä, mutta rento ja huumorintajuinen sekä sinut itsensä kanssa oleva tyyppi on viehättävä. Miettisin tosiaan sitä miten ne deittipalvelut sujuu.
Siis pelleksi tai stand-up koomikoksi
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni riittävä taso on se että käy töissä tai hakee töitä tai sitten opiskelee. Pitää osata huolehtia itsestään. Lisäksi liikuntaa on hyvä harrastaa kunhan se ei ole koko elämän sisältö.
Pituus ja ikä eivät ole kovin tärkeitä.
Ehkä puuttuva palanen on seksikkyys. Se tulee rentouden kautta. Pitää osata flirttailla. Tajusin itsekin tämän vasta vähän aikaa sitten! Olen myös ihan kiva paketti mutta olen jäykkä! Olin nuorempana tosi flirtti ja sain aina miesten päät pyörälle. Vähän liikaakin. Opettelin olemaan näkymättömämpi ja nyt olen ihan lukossa oman seksuaalisuuteni kanssa, eikä mies jutuista tule mitään! (Ikää on 28).
Jos tapailet kiinnostavaa naista niin näytä että haluat hänet. Unohda työmenestys yms, niillä ei ole ihmussuhteissa mitään merkitystä paitsi ehkä jollekin kuivalle nutturapäälle. Jos haluat hauskan ja flirtin naisen niin ole itsekin sellainen. Heitä kraka helvettiin ja ota paita pois farkkujen sisältä. Flirttiä ja sekdikkyyttä peliin! Ota mallia jostain julkkiksista. Esim Jaajo, Cheek, Mikael Gabriel, Juha Perälä(tosi fiksun oloinen 40 mies, mutta rento ja poikamainen). Itsevarmuus, rentous, huumori ja HERKKYYS ovat seksikästä. Voi myös mokata ja hölmöillä. Täydellisyys ja kireys on tylsää.
T. Nainen jolla vähän samaa ongelmaa :)
Tämä! Olet ilmeisesti jäykkä suorittaja. Ei monella noista mainitsemistasi asioista ole loppupeleissä mitään merkitystä jos nainen ei viihdy kanssasi. Itse olen 40 kg ylipainoinen (hui kauheeta!), mutta aina hyvätuulinen, iloinen, kuulemma flirttailen (en tarkoituksellisesti, kuuluu vaan luonteeseen) ja ottajia olisi. Siitä ylipainosta huolimatta. Minulla on kyllä lapsia ja aviomieskin, eli en ole ketään hakemassa.
Rentoudu vähän, äläkä mieti "miten voisin nostaa tasoani". Ole oma itsesi.
Onhan sekin totta että jos on hyvä paketti niin deittailu vaikeutuu koska omakin taso väistämättä nousee. Jospa on käynyt niin että olet ajan kuluessa ryhtynyt ressaamaan? Laita joku aikaraja jonka sisällä päätät ottaa rennosti ja lopettaa pariutumisessa pingottamisen. Vaikka puoli vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Miestenhän pitää tunnetusti nostaa tasoaan. Silloin saattaisi ehkä saada naisen elämäänsä. Mitä sitten, kun tasoa on nostettu niin korkealle kuin se ikään, varallisuuteen ja kokemustasoon suhteutettuna on realistisesti mahdollista? Jäljellä ovat tietysti lottovoitto, rikolliset keinot, anaboliset steroidit, plastiikkakirurgia ja kuuluisaksi sankariksi tuleminen, mutta näitä en laskisi ihan heti suositeltavien keinojen joukkoon.
Olen ollut elämästäni yhteensä ehkä kolmanneksen parisuhteissa, mutta nyt sinkkuna kolmatta vuotta. Ikä haarukassa 35-40. Pituus välillä 180-185 cm. Ruumiinrakenne hoikka ja rasvaprosentti niin alhainen, että lihakset erottuvat. Leveät hartiat, pitkät jalat ja (omat) hiljalleen harmaantuvat hiukset. Kuntosalilla käydään 3-4x viikossa, lenkillä ajoittain ja ravintoasiat kiinnostavat ihan muuten vain. Painoindeksi 22, ja näkyvätpä ne kuuluisat vatsalihaksetkin (mikä on tässä ikäluokassa jokseenkin harvinaista). Velkaa ei ole, tulot vakituiset, säännöllinen työ, yliopistotutkinto. Terveydestä, hygieniasta ja pukeutumisesta huolehditaan. Yksin asutaan. Lapsia ei (vielä) ole. Mielenterveysongelmia ei ole. Asevelvollisuus suoritettu. Maailmalla jonkun verran matkusteltu. Lukuisia kieliä opiskeltu. Kavereita on. Omia harrastuksia on. Kirjoja luetaan koko ajan itsensä sivistämisen vuoksi (se on kivaa). Ulosanti vähintäänkin normaalilla tasolla niin kirjallisesti kuin suullisestikin.
Kulttuuritapahtumissa sun muissa kokoontumisissa käydään. Netti- ja pikadeitit kokeiltu. Kohderyhmäni ovat 25-36-vuotiaat. Joukkoon on mahtunut jokunen 23-vuotiaskin, koskapa ikä ei aina näy päälle varsinkaan illan hämärässä ihmisten ilmoilla. Painopiste kuitenkin yli 30-vuotiaissa. Luonnollisestikaan en huoli ketä tahansa (miksi pitäisikään). Selkein yksittäinen karsiva tekijä on ylipaino, ja melkein kaikesta muusta voidaan joustaa tilanteen mukaan.
Toisin sanoen minulla alkavat keinot loppua. En yksinkertaisesti enää keksi, miten voisin sitä omaa tasoani lisää nostaa, ja miten voisin vielä enemmän asettaa itseäni tarjolle. Omaa ”rimaani” en puolestaan enää haluaisi laskea, koska ei ole enää kauheasti mitä laskea.
PS. Yritin koota aloitukseen jo valmiiksi kaikki ne helpot kommentit, joita yleensä tällaisiin kysymyksiin heitetään. Varmasti unohdin osan niistä mainita, ja varmasti luen ne alta lähitulevaisuudessa.
Mites naamataulu?
Vaatimuslista liian tiukka. Yksin jäät.
Tää oli valitettavasti klassisen helppo: yrität liian nuoria. Ja lisäksi sinusta huokuu hieman sovinistinen maailmankuva, mikä saattaa karkoittaa monia naisia.
Joo, vaikka tää kertoo että painopiste on kolmekymppisissä niin aika paljon palstatilaa saa tässä jutussa 10-15 vuotta liian nuoret naiset. Jos on harmaata ohimoilla se ei vaan ole oikea kohderyhmä.
Tulee vaikutelma, että etsit tuotetta etkä ihmistä.
En ole pitkään aikaan hakenut miestä, koska mulla on jo erittäin hyvä. On silti ihan selvä, että jos mulla olis haku päällä, ei aapeellä olisi silti mitään saumaa. Tämä johtuu pääsääntöisesti siitä, että hän ei edes puhu siitä asiasta, joka on minun tasonmäärityslistallani korkeimmalla, eli onko on mukava ja kiva ihminen, ajatteleeko hän ystävällisesti ja käyttäytyykö luotettavasti. Enkä tosiaan tarkoita pelkkiä käytöstapoj, vaan sitä ONKO ihminen oikeasti mukava vai ei. Monista aapee, oman kuvauksensa perusteella, vaikuttaa lähinnä pinnalliselta ja ikäänsä nähden lapselliselta k-päältä.
Tätä aapee voisi yrittää parantaa ja nostaa tasoaan realistisella tavalla, mutta ei taida ymmärtää sen arvoa.
Lisäksi minusta aapee tekee virhee hakiessaan itsään huomattavasti nuorempaa naista ja pitäessään ulkonäkökriteereitä pääosassa sekä ”kelpuuttamiensa” naisten kohdalla että siinä millä perusteella luulee itse tulevansa halutuksi. Ulkonäöln perusteella haetaan lyhyttä suhdetta. HYVÄÄ suhdetta haetaan ensisijaisesti ihan muilla perusteilla ja ulkonäkö on lähinnä bonus jos sekin sattuu olemaan jotenkin keskimääräisestä poikkeava.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli valitettavasti klassisen helppo: yrität liian nuoria. Ja lisäksi sinusta huokuu hieman sovinistinen maailmankuva, mikä saattaa karkoittaa monia naisia.
Miten niin ”hieman” ja ”saattaa”?
Kolme vuotta sinkkuna ei ole vielä pitkä aika, kyllä se siitä vielä.
Valitettavasti ikähaarukkasi on vähän liian nuori, naiset vierastavat miestä joka etsii kovin ilmeisesti kymmenen vuotta nuorempaa. Jos laitat omasta iästäsi +5v, -5v, näyttää paljon kypsemmältä ja on realistisempaakin.
Jos haluat perustaa perhettä, yläraja tietysti on noin 35, mutta sen ikäisillä on jo helposti yksi liitto takana ja siitä lapsi/lapsia. Jos se ei sinulle käy, karsit aika paljon.
Onko pieni pyöreys sinulle ehdoton turn-off? Ettet muutaman lisäkilon takia jätä laittamatta viestiä netissä. Se karsii todella paljon, samoin kuin mieheltä edellyttäisi erottuvia vatsalihaksia, kuten sanoit.
Olet jo iässä jossa noilla kriteereillä on jo iso rajaava merkitys, niin miehillä kuin naisilla.
Vaikutat pikkutarkalta nillittäjältä.
Kun ilmoittaa OMAKSI iäkseen haarukan 35-40 ja pituudeksi 180-185, tulee mieleen että on 41 v. ja 179 cm. Mitkä ei kummatkaan ole mitenkään ongelmia, mutta se on, että luvut ovat ap:lle itselleen noin iso juttu, pistää mietityttämään, onko kaikki ok...
jos et voi vaikuttaa itseesi, vaikuta muihin. hae jotakin joka tarvitsee juuri sut, älä odotakaan kelpaavasi enemmistölle.