Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nyt eli kun keinoja oman tason nostamiseen ei enää ole

Vierailija
18.04.2018 |

Miestenhän pitää tunnetusti nostaa tasoaan. Silloin saattaisi ehkä saada naisen elämäänsä. Mitä sitten, kun tasoa on nostettu niin korkealle kuin se ikään, varallisuuteen ja kokemustasoon suhteutettuna on realistisesti mahdollista? Jäljellä ovat tietysti lottovoitto, rikolliset keinot, anaboliset steroidit, plastiikkakirurgia ja kuuluisaksi sankariksi tuleminen, mutta näitä en laskisi ihan heti suositeltavien keinojen joukkoon.

Olen ollut elämästäni yhteensä ehkä kolmanneksen parisuhteissa, mutta nyt sinkkuna kolmatta vuotta. Ikä haarukassa 35-40. Pituus välillä 180-185 cm. Ruumiinrakenne hoikka ja rasvaprosentti niin alhainen, että lihakset erottuvat. Leveät hartiat, pitkät jalat ja (omat) hiljalleen harmaantuvat hiukset. Kuntosalilla käydään 3-4x viikossa, lenkillä ajoittain ja ravintoasiat kiinnostavat ihan muuten vain. Painoindeksi 22, ja näkyvätpä ne kuuluisat vatsalihaksetkin (mikä on tässä ikäluokassa jokseenkin harvinaista). Velkaa ei ole, tulot vakituiset, säännöllinen työ, yliopistotutkinto. Terveydestä, hygieniasta ja pukeutumisesta huolehditaan. Yksin asutaan. Lapsia ei (vielä) ole. Mielenterveysongelmia ei ole. Asevelvollisuus suoritettu. Maailmalla jonkun verran matkusteltu. Lukuisia kieliä opiskeltu. Kavereita on. Omia harrastuksia on. Kirjoja luetaan koko ajan itsensä sivistämisen vuoksi (se on kivaa). Ulosanti vähintäänkin normaalilla tasolla niin kirjallisesti kuin suullisestikin.

Kulttuuritapahtumissa sun muissa kokoontumisissa käydään. Netti- ja pikadeitit kokeiltu. Kohderyhmäni ovat 25-36-vuotiaat. Joukkoon on mahtunut jokunen 23-vuotiaskin, koskapa ikä ei aina näy päälle varsinkaan illan hämärässä ihmisten ilmoilla. Painopiste kuitenkin yli 30-vuotiaissa. Luonnollisestikaan en huoli ketä tahansa (miksi pitäisikään). Selkein yksittäinen karsiva tekijä on ylipaino, ja melkein kaikesta muusta voidaan joustaa tilanteen mukaan.

Toisin sanoen minulla alkavat keinot loppua. En yksinkertaisesti enää keksi, miten voisin sitä omaa tasoani lisää nostaa, ja miten voisin vielä enemmän asettaa itseäni tarjolle. Omaa ”rimaani” en puolestaan enää haluaisi laskea, koska ei ole enää kauheasti mitä laskea.

PS. Yritin koota aloitukseen jo valmiiksi kaikki ne helpot kommentit, joita yleensä tällaisiin kysymyksiin heitetään. Varmasti unohdin osan niistä mainita, ja varmasti luen ne alta lähitulevaisuudessa.

Kommentit (296)

Vierailija
21/296 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen harmaantunut mies puhuu tasoista ja nuorista naisista? Jatka vaan etsimistä, on loppuelämä aikaa.

Vierailija
22/296 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laiha, "jäntevä", eikä lapsia. Olkiukko.

Pinnallinen.

Epätoivoinen mutta silti kylmä.

Mitä nainen tekisi kanssasi, kävisi salilla? Mihin tarvitset naista? Statussymboliksi?

Voi voi, en jaksa neuvoa, ihan turhaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/296 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatimuslista liian tiukka. Yksin jäät.

10 vuoden ikähaarukka ja normaali bmi on liian paljon vaadittu?

Vierailija
24/296 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin selvästikin tässä nyt on, kun ap sinkkuna yhä vain pörrää.

Vierailija
25/296 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ilmoittaa OMAKSI iäkseen haarukan 35-40 ja pituudeksi 180-185, tulee mieleen että on 41 v. ja 179 cm. Mitkä ei kummatkaan ole mitenkään ongelmia, mutta se on, että luvut ovat ap:lle itselleen noin iso juttu, pistää mietityttämään, onko kaikki ok...

Tähän pätee sama logiikka kuin heihin, joiden mielstä kaikki pettävät (=pettävät itse): tuo ajatus tulee mieleen vain henkilölle, joka itse valehtelee ikänsä ja mittansa, ja jolla kaikki ei ole ihan ok.

Vierailija
26/296 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin selvästikin tässä nyt on, kun ap sinkkuna yhä vain pörrää.

Tai sitten kohtaanto-ongelma.

Vierailija
27/296 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n TASOLLA on.

Vierailija
28/296 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko ikähaarukassa mukana myös 10 v itseä vanhemmat myös vai oliko ikähaarukkaan oma ikä - 10 v . Ihan eri vaikutelma. Normi BMI karsii myös tosi paljon tarjoukkaita ja ne saa nuorempiakin oman ikäisiä miehiä. Vanhemmat äijät ei ole kuuminta hottia. Monet naiset ilmoittaa ikähaarukassa sen oma ikä +- 5 v.

Vierailija
29/296 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat pikkutarkalta nillittäjältä.

Mutta tekstin alkuosassa ap on hauskakin, ennen kuin alkaa merkillinen itsensä yksityiskohtainen ruotiminen ja mittailu. Ehkä ei vaan osaa kirjoittaa ja on jotenkin fiksoitunut siihen, ettei kelpaa omana itsenään vaan pitäis jotenkin kauheesti kehittää itseään nostaakseen statustaan -> tulee antaneeksi ihan kummallisen kuvan itsestään.

Rentoudu ja rauhoitu ap!

Vierailija
30/296 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kiva ja aito

Vierailija
31/296 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ilmoittaa OMAKSI iäkseen haarukan 35-40 ja pituudeksi 180-185, tulee mieleen että on 41 v. ja 179 cm. Mitkä ei kummatkaan ole mitenkään ongelmia, mutta se on, että luvut ovat ap:lle itselleen noin iso juttu, pistää mietityttämään, onko kaikki ok...

Tähän pätee sama logiikka kuin heihin, joiden mielstä kaikki pettävät (=pettävät itse): tuo ajatus tulee mieleen vain henkilölle, joka itse valehtelee ikänsä ja mittansa, ja jolla kaikki ei ole ihan ok.

No kyllä minustakin oli outoa ilmoittaa pituus ja oma ikä tarkan arvon sijaan vaihteluvälinä. Miksei vaan sano rehellisesti näitä ?

Vierailija
32/296 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarjoat naiselle?

Minkä verran sinulla on aikaa naiselle?

Mistä puhut naisen kanssa? Itsestäsi, jatkuvista menoistasi harrastusten parissa, ravintokiihkoilusta?

Mitä kyselet naiselta, oletko kiinnostunut hänen persoonastaan, vai kysytkö vain urheiluharrastukset?

Millaiset tulevaisuudensuunnitelmat sinulla on jos löydät naisen? Perhe? Pidätkö lapsista? Lemmikeistä? Naisen sukulaiset, kiinnostavatko?

Vietkö naisen metsäretkelle tai piknikille treffeillä vai kahvikupilliselle ja otat rasvattoman soija-latten?

Oletko hersyvän hauska vai hyytävän asiallinen?

Jos naisen pitää valita, ottaako hän jatkoon treenatun juristin joka puhuu työ- ja treenipäivästään, vai tikkaria syövän novellikirjailijan joka ehtii käydä läpi mielipiteensä madonrei'istä Thatcherilaisuuteen ja Pietarin arkkitehtuuriin, niin kumman luulet kiinnostavan enemmän?

Aina ei ole kyse rahasta eikä rintalihaksista. Paitsi siellä wt-osastolla toki, silloin pitää olla tatuoinnitkin.

Vierailija
33/296 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa oleva normaalipainoinen nainen 29 v. Kerron, miksi et kelpaisi minulle: liian vanha, etsii liian nuorta (turn off), liian pinnallinen, liian jäykkä, puhuu tasoista, urheilu ja vartalo liian suuressa roolissa, vaikuttaa kylmältä ihmiseltä.

Ja sitten varsinaiseen kysymykseesi. Sanot, ettet enää realistisin keinoin kykene "nostamaan tasoasi" etkä halua laskea omaa vaatimustasoasi. Tasoajattelun mukaisesti vaatimustasosi onkin siis liian korkea suhteessa omaan tasoosi, kun nyt yksin olet. Vaihtoehdoiksi jää siis omien vaatimusten laskeminen (tätä et halunnut) tai epärealistinen oman tason nostaminen. Eli eikun lottoamaan!

Vierailija
34/296 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kiva ja aito

Kuulostiko ap siltä?

Vierailija
35/296 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa oleva normaalipainoinen nainen 29 v. Kerron, miksi et kelpaisi minulle: liian vanha, etsii liian nuorta (turn off), liian pinnallinen, liian jäykkä, puhuu tasoista, urheilu ja vartalo liian suuressa roolissa, vaikuttaa kylmältä ihmiseltä.

Ja sitten varsinaiseen kysymykseesi. Sanot, ettet enää realistisin keinoin kykene "nostamaan tasoasi" etkä halua laskea omaa vaatimustasoasi. Tasoajattelun mukaisesti vaatimustasosi onkin siis liian korkea suhteessa omaan tasoosi, kun nyt yksin olet. Vaihtoehdoiksi jää siis omien vaatimusten laskeminen (tätä et halunnut) tai epärealistinen oman tason nostaminen. Eli eikun lottoamaan!

Ja tarkoitin tietysti, että miksi ap ei kelpaisi minulle, jos olisin sinkku. Nyt ei ole etsinnässä ketään, varsinkaan ap:n kaltaista. :)

Vierailija
36/296 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat pikkutarkalta nillittäjältä.

Mutta tekstin alkuosassa ap on hauskakin, ennen kuin alkaa merkillinen itsensä yksityiskohtainen ruotiminen ja mittailu. Ehkä ei vaan osaa kirjoittaa ja on jotenkin fiksoitunut siihen, ettei kelpaa omana itsenään vaan pitäis jotenkin kauheesti kehittää itseään nostaakseen statustaan -> tulee antaneeksi ihan kummallisen kuvan itsestään.

Rentoudu ja rauhoitu ap!

Minusta taas vaikuttaa enemmänkin siltä, että ap ei näe mitään vikaa itsessään, vaan rivien välistä paistaa: mikä h*lvetti teitä naisia vaivaa kun ette tajua miten "tasokas" olen! Epätoivo ja vihamielisyys tulee läpi.

Vierailija
37/296 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaava on havaittavissa. Ne miehet jotka tulee tänne ja sanoo että naisia on helppoa löytää erilaisiin suhteisiin, kertovat ensisijaisesti siitä minkälaisia ihmisiä itse ovat. Menekkinsä huonoutta kummastelevat luettelevat mittojaan ja naisen toivottuja mittoja ja muita ulkoisia ja materialistisia seikkoja, eivätkä edes mainitse sitä tärkeintä asiaa joka on luonne, sekä oma että toivotun kumppanin.

Vierailija
38/296 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootpa näppärä olevinasi. Olen ihan sinut lukujeni kanssa , ei ole tullut koskaan mieleenkään ilmoittaa olevani 160-165 ja 30-35. Vaikka kieltämättä ” paremmaltahan” vaikuttaa toi ikä noin, koska olen ihan kohta 35... Muttei tarvetta deitti-ilmoituksille ja lapset muistaa mun iän olevan usein nelkytkolme (eli jes, kohta oon sitten heidän puheissaan viiskytkolme)

Vierailija
39/296 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko ikähaarukassa mukana myös 10 v itseä vanhemmat myös vai oliko ikähaarukkaan oma ikä - 10 v . Ihan eri vaikutelma. Normi BMI karsii myös tosi paljon tarjoukkaita ja ne saa nuorempiakin oman ikäisiä miehiä. Vanhemmat äijät ei ole kuuminta hottia. Monet naiset ilmoittaa ikähaarukassa sen oma ikä +- 5 v.

Jos lapsia kaipaa, niin vanhat akat on karsittava.

Vierailija
40/296 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sano sanaakaan tärkeimmästä. Lämpimästä luonteesta.

Mutta ei tarvitsekaan. Kylmyys ja koppavuus huokuu kuin jää rivien välistä. Eikä kukaan nainen halua palella, kuten olet huomannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän