Mitä nyt eli kun keinoja oman tason nostamiseen ei enää ole
Miestenhän pitää tunnetusti nostaa tasoaan. Silloin saattaisi ehkä saada naisen elämäänsä. Mitä sitten, kun tasoa on nostettu niin korkealle kuin se ikään, varallisuuteen ja kokemustasoon suhteutettuna on realistisesti mahdollista? Jäljellä ovat tietysti lottovoitto, rikolliset keinot, anaboliset steroidit, plastiikkakirurgia ja kuuluisaksi sankariksi tuleminen, mutta näitä en laskisi ihan heti suositeltavien keinojen joukkoon.
Olen ollut elämästäni yhteensä ehkä kolmanneksen parisuhteissa, mutta nyt sinkkuna kolmatta vuotta. Ikä haarukassa 35-40. Pituus välillä 180-185 cm. Ruumiinrakenne hoikka ja rasvaprosentti niin alhainen, että lihakset erottuvat. Leveät hartiat, pitkät jalat ja (omat) hiljalleen harmaantuvat hiukset. Kuntosalilla käydään 3-4x viikossa, lenkillä ajoittain ja ravintoasiat kiinnostavat ihan muuten vain. Painoindeksi 22, ja näkyvätpä ne kuuluisat vatsalihaksetkin (mikä on tässä ikäluokassa jokseenkin harvinaista). Velkaa ei ole, tulot vakituiset, säännöllinen työ, yliopistotutkinto. Terveydestä, hygieniasta ja pukeutumisesta huolehditaan. Yksin asutaan. Lapsia ei (vielä) ole. Mielenterveysongelmia ei ole. Asevelvollisuus suoritettu. Maailmalla jonkun verran matkusteltu. Lukuisia kieliä opiskeltu. Kavereita on. Omia harrastuksia on. Kirjoja luetaan koko ajan itsensä sivistämisen vuoksi (se on kivaa). Ulosanti vähintäänkin normaalilla tasolla niin kirjallisesti kuin suullisestikin.
Kulttuuritapahtumissa sun muissa kokoontumisissa käydään. Netti- ja pikadeitit kokeiltu. Kohderyhmäni ovat 25-36-vuotiaat. Joukkoon on mahtunut jokunen 23-vuotiaskin, koskapa ikä ei aina näy päälle varsinkaan illan hämärässä ihmisten ilmoilla. Painopiste kuitenkin yli 30-vuotiaissa. Luonnollisestikaan en huoli ketä tahansa (miksi pitäisikään). Selkein yksittäinen karsiva tekijä on ylipaino, ja melkein kaikesta muusta voidaan joustaa tilanteen mukaan.
Toisin sanoen minulla alkavat keinot loppua. En yksinkertaisesti enää keksi, miten voisin sitä omaa tasoani lisää nostaa, ja miten voisin vielä enemmän asettaa itseäni tarjolle. Omaa ”rimaani” en puolestaan enää haluaisi laskea, koska ei ole enää kauheasti mitä laskea.
PS. Yritin koota aloitukseen jo valmiiksi kaikki ne helpot kommentit, joita yleensä tällaisiin kysymyksiin heitetään. Varmasti unohdin osan niistä mainita, ja varmasti luen ne alta lähitulevaisuudessa.
Kommentit (296)
Olen koulutettu 27 v nainen, vauvakuume enkä halua olla sinkku. Kerron, miksi en valitsisi sinua.
Liian vanha, en halua 8-9 vuotta vanhempaa, etsin ensi sijassa oman ikäistä, ehkä 3 vuotta vanhempi.
Kylmän ja arvostelevan oloinen. Vaikka olen nyt kaunis ja hyväkroppainen, tottahan ymmärrän etten tule olemaan sitä aina. En halua miestä joka alkaa salilla vilkuilla timmejä nuoria naisia.
En halua olla miehelleni vain timmi näyttelyesine. En tavoita arvoja, mielenkiinnon kohteita, lämpöä ja uteliaisuutta, jotain sallivuutta ja suhteellisuudentajua, huumoria. Kiinnostusta kulttuuriin, pientä seikkailun halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian vanha etsimään nuorta lapsentekijää.
Onneksi Sauli Niinistö ei lukenut tätä ennen kun lisääntyi.
Vain poikkeusyksilöt lisääntyvät tuossa iässä. Lajinselviytymisessä poikkeusyksilön geeniperimä on kompensoinut iän tuomia riskejä. Onko ap poikkeusyksilö? Poikkeuksellisen menestynyt? Poikkeuksellisen ihana ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusharmaahapsi-ukko ei ole mikään sauli niinistö. Toki saa tuudittautua tähän sauli-korttiin ja jäädä nuolemaan näppejään, oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatimuslista liian tiukka. Yksin jäät.
10 vuoden ikähaarukka ja normaali bmi on liian paljon vaadittu?
Oliko ikähaarukassa mukana myös 10 v itseä vanhemmat myös vai oliko ikähaarukkaan oma ikä - 10 v . Ihan eri vaikutelma. Normi BMI karsii myös tosi paljon tarjoukkaita ja ne saa nuorempiakin oman ikäisiä miehiä. Vanhemmat äijät ei ole kuuminta hottia. Monet naiset ilmoittaa ikähaarukassa sen oma ikä +- 5 v.
Jos lapsia kaipaa, niin vanhat akat on karsittava.
Et ymmärrä pointtia. Eli sitä miltä ilmoituksesi näyttää jos sen jonnekin deittipalveluun pistät. Jos sun ikähaarukka on se +- 10 v , vaikutat sympaattisen Malta kuin jos ikähaarukkaan on -10 v. Edelleen voit vastata vain sille nuoremmalle osiolle ja jätät ne vanhimmat pois tässä kohtaa. Et vaan jo ilmoituksessasi näytä mulkerolta.
No eikös täällä just ollut samanlainen aloitus naisen kirjoittamana (aika samanlainen esittelykin paitsi kropan kuvailu puuttui) ja vastauskin on sama. Vaukutat olevan ihan ok, mutta ilmeisesti haet itsellesi sellaista eliittipuolisoa. Tasot ei kohtaa. Huonompi homma
Jos ap tahtoo lapsia, niin ikähaarukasta ei voi paljon joustaa, ehkä vähän kuitenkin reivata ylöspäin. Esim. 28-35v. kun etsii, niin ei vaikuta niin epätoivoiselta saalistajalta. Eihän ne nuoret tytöt moneen vuoteen vielä edes tahdo lisääntyä.
Ja jollekin aiemmalle kommentoijalle: itse ottaisin mieluummin kuivan juristin kuin haihattelevan novelistin. Ei kuivuudessa ole vikaa, kunhan ei ole mulkvisti. Johonkin metsään en myöskään ensitreffeille lähtisi.
T: itsekin kuiva juristinainen
Itselleni tärkeintä ulkoisista jutuista on kasvot ja lisäksi pitää tietysti olla vetovoimaa. Sillä ei ole mitään tekemistä vatsalihasten kanssa. Toisaalta kun kerrot aiemmin kuitenkin seurustelleesi, ehkä syynä on tosiaan se, että enää et kelpuuta itsesi ikäisiä.
Alle 30 v naiselle harmaat hiukset miehellä viestii että parhaat ja viriileimmät vuodet on kulutettu.
Missä ne kulutit, kun olit liian kiireinen pariutumaan hakemasi ikäisten naisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain poikkeusyksilöt lisääntyvät tuossa iässä. Lajinselviytymisessä poikkeusyksilön geeniperimä on kompensoinut iän tuomia riskejä. Onko ap poikkeusyksilö? Poikkeuksellisen menestynyt? Poikkeuksellisen ihana ihminen?
Ap on poikkeuksellinen mies. Jos sitä ei aloituksen luettuaan ymmärtänyt, niin voi lähteä kertaamaan peruskoulua. Paperilla tuollaiselle miehelle löytyisi helposti 10 vuotta nuorempi nainen. Varmaan on sitten jotain vikaa kehonkielessä, ulosannissa tai naamassa, kun ei ole löytynyt. Tosin onhan hän aiemminkin seurustellut. Nyt vain iski joku heikko hetki ja siten hän tuli kirjoittamaan tämän viestin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap tahtoo lapsia, niin ikähaarukasta ei voi paljon joustaa, ehkä vähän kuitenkin reivata ylöspäin. Esim. 28-35v. kun etsii, niin ei vaikuta niin epätoivoiselta saalistajalta. Eihän ne nuoret tytöt moneen vuoteen vielä edes tahdo lisääntyä.
Ja jollekin aiemmalle kommentoijalle: itse ottaisin mieluummin kuivan juristin kuin haihattelevan novelistin. Ei kuivuudessa ole vikaa, kunhan ei ole mulkvisti. Johonkin metsään en myöskään ensitreffeille lähtisi.
Saattaa myös olla, että aapeen on ymmärrettävä olevansa liian vanha tekemään lapsia. Silloin hänen on valittava joko parisuhde omanikäisensä naisen kanssa ilman lapsia tai vanhoilla lapsilla tai vaihtoehtoisesti yksin oleminen. Omat lapset eivät yleensä enää tuossa vaiheesa ole pöydällä valittavissa.
Vierailija kirjoitti:
siis liian köyhä. Pari miljoonaa tilillä niin alkaa löytymään nuorta lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on presidentti ja rahaa, vaikutusvaltaa, Ap llä tuskin on näitä ja Jennin kaltaisia naisia on vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on poikkeuksellinen mies. Jos sitä ei aloituksen luettuaan ymmärtänyt, niin voi lähteä kertaamaan peruskoulua. Paperilla tuollaiselle miehelle löytyisi helposti 10 vuotta nuorempi nainen. Varmaan on sitten jotain vikaa kehonkielessä, ulosannissa tai naamassa, kun ei ole löytynyt. Tosin onhan hän aiemminkin seurustellut. Nyt vain iski joku heikko hetki ja siten hän tuli kirjoittamaan tämän viestin.
Mies joka saa kymmenen vuotta nuoremman naisen, on poikkeuksellinen, mutta koulutuksessa ja urheilullisessa vartalossa ei ole mitään niin erinomaista vielä. Mies jolla on karismaa, saa vaikka 20 vuotta nuoremman naisen, eikä sillä ole mitään tekemistä vatsalihasten eikä rahan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä sentään vaikutat huumorintajuiselta, toisin kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
Alle 30 v naiselle harmaat hiukset miehellä viestii että parhaat ja viriileimmät vuodet on kulutettu.
Missä ne kulutit, kun olit liian kiireinen pariutumaan hakemasi ikäisten naisten kanssa?
Tätä minäkin mietin🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ap:n oma kommentti?
Siis haetko parisuhdetta vai pelkästään naista? Sain sen kuvan, että mikä muu ei vaikuta kun ulkonäkö, eli pitää olla hoikka ja näyttävä. Parisuhteeseen kuuluu myös keskustelu, viihdytään yhdessä jne. Aseta itselle kysymyksen: Mitä haluat parisuhteesta?
Pitkässä parisuhteessa niin paljon tapahtuu, jos saadaan lapsia niin paino voi heitellä, välillä voi tulla sairauksia joka vaikuttaa ulkomuotoon. työelämän stressi voi tehdä, ja sitten jokainen meistä vanhenee, ja kukaan meistä ei ole yhtä kaunis kuin silloin kun oltiin 20 vuotiaita.
Itse olen jo 50 vuotta ja olen hoikka ja urhellulinen, mutta on minulla ollut vuosia kun olen ollut pyöreä. Naamassa alkaa näkyä vuodet. Hoidan kyllä itseni ja pidän hiuksista huolta, mutta kyllä se ikä tulee väkisin sieltä.
Parisuhde kuitenkin kukistaa ja olemme nyt ollut yhdessä 25 vuotta, vaikeita aikoja on ollut, ja suurin huuma on pois. Mutta niin kuin mieheni sanoi minulle eilen: - Sinä olet minun silmissä yhtä kaunis kuin silloin kun tavattiin. Ja itse kun katson vanhoja kuvia niin ihan normi tyttö sieltä katsoo takaisin. Mieheni on harmaantunut ja vatsalihakset hieman mennyt piiloon. Mutta ei se haittaa, kun hän hymyilee ja vitsailee minun kanssa, niin sieltä se 25 vuotias tulee esiin. Se on hänen luonne joka loppujen lopuksi on se tärkein. Hän on hauska ja saa minut innostumaan ihan hölmöistä asioista. Ei se ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli valitettavasti klassisen helppo: yrität liian nuoria. Ja lisäksi sinusta huokuu hieman sovinistinen maailmankuva, mikä saattaa karkoittaa monia naisia.
Tämä.
Aseta etsimäsi naisen iköhaarukka + - 2 omasta iästäsi poiketen eli mahdollisimman samaa ikäluokkaa, niin tärppää.
Vierailija kirjoitti:
Vaatimuslista liian tiukka. Yksin jäät.
Vaatimuslistahan oli 1) tiettyyn haarukkaan osuva ikä ja 2) se ettei ole ylipainoa. Liikaa vaadittu?