Oletteko tahattomasti nähneet toisten seksiä livenä?
Itse olen kerran eräällä mökillä yöllä nähnyt, kun tuttavapari alkoi naida luullen minun nukkuvan. Olin parvella ja sieltä näkyi kaikki alakerran makuuhuoneeseen. Olin himoinnut , mutta en saanut tuota naista kauan ennen silloista miestään ja oli se tosi kiihottavaa katsella kun hän nai ja kaikki näkyi...
Jos olette nähneet, pitikö hyväillä itse samalla tai jälkeen?
Kommentit (176)
En, onneksi. En tahdo vahingossa nähdä kenenkään hässimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi pari kesää sitten niin, että olin menossa veneelleni kylän yhdistettyyn vene- ja uimarantaan. Mulla oli pieni Hondan perämoottori, bensakannu, reppu ja kalakamppeet vapoineen kannossa, melkoinen kuorma siis. Kääntyessäni polulta rantaan lojui vain muutaman metrin päässä jaloistani yhden naapurini juuri ja juuri toisellakymmenellä oleva kikattava tytär, joka makasi selällään uimarannan hiekalla vesirajassa, puoliksi järvessä ja jalat äärimmäisen levällään ja tytön päällä ähelsi toisen naapurini laiha, ehkä tuolloin 13-vuotias poika niin että vesi vain tytön jalkovälissä loiskui. Siksi ne eivät ilmeisesti olleet kuulleet tuloani, hyvä etten päälle kävellyt!
Poika pinkaisi oitis jäniksenä metsään pieni kiiltävä pili sojossa taivasta kohti ja unohtaen uimahousunsa ja tyttönsäkin ja pieni, hoikka, tissitön ja karvaton tyttö kirmasi ketterästi peräänsä perse paljaana, selkä hiekassa ja bikininpöksyt kädessään.
Harmittelin itsekseni että olin tullut heidät noin pelotelleeksi kesken kaiken, panin veneeni kuntoon ja läksin järvelle. Näky nuorenparin nautinnosta tosin palasi useamman kerran suorastaan häiritsevän elävänä silmiini muistuttaen omasta nuoruudestani ja erityisesti muutamasta käyttämättä jääneestä mahdollisuudesta.
Nuoret: Muistakaa, että sitten vanhana on paljon parempi katua tehtyjä kuin tekemättömiä tekoja!
Etkö sä nyt MITÄÄN muuta keksi kuin spämmätä näitä muutamaa eri pedotarinaa viikosta toiseen?
VMP
No tällä kertaa ei sentään ollut vasikan immenkalvo.
Teinipoikien pippelit vakiona näissä, se taitaa olla kirjoittajan päällimmäinen kiinnostuksen kohde. Eihän suuntautumiselleen mitään voi, mutta spämmäämiselle kyllä.
Tai ehkä parempi että spämmää palstalla kuin että menee ulos puristelemaan poikia haaroista... voi käydä huonosti.
Te homot olette iljettäviä! Juuri lasten hätyyttely on se todellinen syy miksi teitä kaikkialla inhotaan!
Tämäkin palsta on mennyt ihan homoiluksi ja muuksi pervoiluksi!
Mene muualle saastaisine fantasioittesikanssa!
Unohtuikin mainita nämä amatööritrollit, jotka eivät osaa edes simppeliä provoa kirjoittaa. Tai no, onhan se tavallaan eräänlaista metatrollausta, jos kirjoittaa niin paskaa provoa, että se triggeröi lukijaa varsinaisen aiheen sijaan.
Olin tulevan vaimoni kanssa yötä hänen opiskeluaikanaan soluasunnossa. Sunnuntai aamuna panin häntä ja kävimme vuorotellen vessassa. Samoin teki naapuri huoneen pari. Tuli maanantai ja läksin tyttiksen luota töihin. Kun menin keittiöön naapuri huoneen ovi oli auki. Ohi kulkiessa näin kun tämän pitkän vaalean tytön poikakaveri pani tätä jalat olkapäillä. Pistin kahvit tulelle ja kuulin kun mies ähkäisi ja tämä nainen ynisi. Kohta hän hipsi vessaan pyyhe ympärillään ja kasvot punehtuneena. Toivotti huomenet pikkasen naurahtaen.
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä palsta on kyllä sellainen cocktail että hohhoijaa. Siitoshullua, Konalan jauhelihamiestä, kissanlihakeittoreseptiä, puppaa ja nyt alaikäisten petipuuhia ja eläimiin sekaantumista jonkun pervo-peran kynästä.
Hulluja, pelkkiä hulluja
Älä unohda Survivaalihullua, joka riehui kuukausitolkulla niin, että koko ketju oli pakko sulkea, kun keskustelu oli siellä mahdotonta!
Se on putinisti ja mielenterveyskuntoutuja ja on yritellyt jotain uusia lankoja edelleen samalla tavalla häiriköiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi pari kesää sitten niin, että olin menossa veneelleni kylän yhdistettyyn vene- ja uimarantaan. Mulla oli pieni Hondan perämoottori, bensakannu, reppu ja kalakamppeet vapoineen kannossa, melkoinen kuorma siis. Kääntyessäni polulta rantaan lojui vain muutaman metrin päässä jaloistani yhden naapurini juuri ja juuri toisellakymmenellä oleva kikattava tytär, joka makasi selällään uimarannan hiekalla vesirajassa, puoliksi järvessä ja jalat äärimmäisen levällään ja tytön päällä ähelsi toisen naapurini laiha, ehkä tuolloin 13-vuotias poika niin että vesi vain tytön jalkovälissä loiskui. Siksi ne eivät ilmeisesti olleet kuulleet tuloani, hyvä etten päälle kävellyt!
Poika pinkaisi oitis jäniksenä metsään pieni kiiltävä pili sojossa taivasta kohti ja unohtaen uimahousunsa ja tyttönsäkin ja pieni, hoikka, tissitön ja karvaton tyttö kirmasi ketterästi peräänsä perse paljaana, selkä hiekassa ja bikininpöksyt kädessään.
Harmittelin itsekseni että olin tullut heidät noin pelotelleeksi kesken kaiken, panin veneeni kuntoon ja läksin järvelle. Näky nuorenparin nautinnosta tosin palasi useamman kerran suorastaan häiritsevän elävänä silmiini muistuttaen omasta nuoruudestani ja erityisesti muutamasta käyttämättä jääneestä mahdollisuudesta.
Nuoret: Muistakaa, että sitten vanhana on paljon parempi katua tehtyjä kuin tekemättömiä tekoja!
Etkö sä nyt MITÄÄN muuta keksi kuin spämmätä näitä muutamaa eri pedotarinaa viikosta toiseen?
VMP
Teinipoikien pippelit vakiona näissä, se taitaa olla kirjoittajan päällimmäinen kiinnostuksen kohde. Eihän suuntautumiselleen mitään voi, mutta spämmäämiselle kyllä.
Tai ehkä parempi että spämmää palstalla kuin että menee ulos puristelemaan poikia haaroista... voi käydä huonosti.
Te homot olette iljettäviä! Juuri lasten hätyyttely on se todellinen syy miksi teitä kaikkialla inhotaan!
Unohtuikin mainita nämä amatööritrollit, jotka eivät osaa edes simppeliä provoa kirjoittaa. Tai no, onhan se tavallaan eräänlaista metatrollausta, jos kirjoittaa niin paskaa provoa, että se triggeröi lukijaa varsinaisen aiheen sijaan.
Sinä olet sitten varmastikin se ammattitrolli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pari kertaa nähnyt kesällä ulkona. Ei sytytä yhtään, päin vastoin. Jotenkin epäkiihottavaa. Aiheuttaa lähinnä myötähäpeää.
Satuin näkemään vahingossa toissakesänä iltakävelyllä, miten naapurin sievä lukiolaistyttö astutti itseään perheen kultaisella noutajalla kesken koiranulkoilutuksen. Pakko oli pysähtyä ihmettelemään, mutta koiran päästyä loppuun ja jäädessä röhnöttämään tytön selkään jatkoin matkaa ennenkuin tyttö alkoi nostella päätään.
On niin arkinen tarina, ettei jaksa edes hymähtää.
Ehkä se sulle on, mutta ei normaaleille ihmisille.
Mutta eipä silti, tuskin tuo kovin harvinaista on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VMP
Ihan vaan tietoiskuna, homous ja pedofilia on kaksi eri asiaa. Kyllä niitä nuoriin tyttöihinkin sekaantujia riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VMP
Ihan vaan tietoiskuna, homous ja pedofilia on kaksi eri asiaa. Kyllä niitä nuoriin tyttöihinkin sekaantujia riittää.
Ihan vain tietoiskuna, että kaikki homot ovat myös pedofiileja. Juuri siksi niitä niin inhotaankin.
Olin työn puolesta (esitystekniikka) Perussuomalaisten puoluekokouksessa Seinäjoella ja siellä tuli nähtyä kaikenlaista osaa niistä jutuista oli hankalaa tunnistaa seksiksi, mutta sitä kait se oli esim. Raamatun päälle ulostaminen.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt - lapsena "yllätin" vanhempani, se oli aika kauheaa. Aikuisena olen nähnyt kavereiden puuhastelua, ja se on ollut lähinnä vaivaannuttavaa - ei ole tehnyt mieli kosketella ketään eikä mitään sen jälkeen.
Olen myös lapsena yllättänyt vanhempani kaksi kertaa. Olivat lähetyssaarnaajassa ja täydessä touhussa. Molemmilla kerroilla vain häivyin nopeasti paikalta ja minusta tuntui vain hyvältä että vanhemmillani ilmeisimminkin oli kaikki hyvin ja he rakastivat toisiaan.
Tunsin tuolloin lisääntymisbiologian teoriassa, mutta minulla ei vielä ollut omia tarpeita siihen suuntaan eikä tietysti kokemuksiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Olin talkkarina eräässä oppilaitoksessa ja käräytin opiskelijat kouluajan jälkeen kiekkokaukalon laidalta touhuissa. Olin auraamassa ja näin liikettä. Oli varmasti mahtava paikka tytölle alimmaisena maata siellä. Tuli mieleen lähinnä oma nuoruus ja se kun ei voinut tehdä sitä tyttökaverin kanssa kotona tai hänen kotonaan.
Toimin nuorempana huoltomiehenä ja mennessäni taloyhtiön pyykkitupaan yllätin siellä pariskunnan.
Ehkä 15-16-vuotias poika jyysti siellä takaapäin kuin viimeistä päivää pöydänreunaa vasten nojaavaa, huomattavasti nuoremman näköistä tyttöä.
He huomasivat tuloni mutta eivät malttaneet keskeyttää vaan vasta kun poika oli lauennut ja vetänyt kortsumulkkunsa ulos hän tarjosi säikähtäneen näköistä tyttöä myös minulle, jotta en kertoisi heistä kenellekään.
Ajoin heidät ulos ja käskin olemaan jättämättä kortsujansa pitkin lattioita toisten noukittavaksi.
Vuosikymmeniä sitten alakertaan muutti pariskunta ketkä riitelivät erittäin äänekkäästi. Seksi myös kuului lujaa sillä nainen huusi kuin Seppo Räty keihästä nakatessa. Kerran tämän äänen kuultuani olin parvekkeella tupakalla ja säikähtäen katsoin äänen suuntaan. Siellä alakerran ikkunan takana olikin kova pöhinä käynnissä. Pablovin koiran lailla opin yhdistämään ääntelyn äkkiä röökitauoksi. Olihan se aika jännää nähdä naapurit puuhissa vaikka samaan aikaan suht pervo tirkistelijä fiilis olikin. :)
Oon nähnyt ja sain itsekkin samalta mieheltä hetken päästä. Oltiin baarissa ystävän kanssa ja oli sovittu että hän tulee mun luo yöksi. Baarissa sanoi että häntä panettaa niin paljon että jos löytyy sopiva mies niin voiko hän ottaa sen mun luo kanssa ja tietysti lupasin.
No mieshän tietysti löytyi ja lähdettiin mun luo, eikä mennyt kun pieni hetki kun he olivat jo sohvalla alasti. Mua rupes myös haluttaa kun kuuntelin heidän ääniä ja menin pokilla viereen katsotaan ja olin itsekkin alasti. Heillä alkoi loppukiri. Kun ne oli valmiita niin sanoin miehelle että jos jaksaa vielä niin vois nussii myös mua.
Kesäjuhlilla vuosi sitten heinäkuussa parin tyttökaverini kanssatoinen ei tajunnut että kun olimme kalliolla käymässä sielätiä suoraan näki kun kaverini luuli olevansa piilossa vieraan miehen kaa- sieltä näki hyvin kun piilossa otti pikkarit ja pyllisti ja nosti hametta.. aika nopea toimitus se oli
Olin 15-vuotias, kun tämä tapahtui. Isäni oli rahtilaivalla töissä, viikko töissä - viikko vapaalla. Äidilläni oli kasvihuone, jossa hän kasvatti kurkkua ja tomaattia sekä avomaalla sipulia ja naurista tutun naisen torimyyntiin. Minulla tuli yllätysvapaa, kun opettaja sairastui kesken päivän ja pääsin kaksi tuntia ennemmin lähtemään. Ajelin pyörälläni pihaan ja ihmettelin, kun pihassa oli kylän suurimman talon poikamiesisännän uusi Volvo. Kasvihuoneen päädyssä olevan pakkaushuoneen ovi oli auki ja sieltä kuului ääniä. Kävelin lähemmäs ja näin, kun isäntä nai paksulla kalullaan äitiäni takaapäin pakkauspöytää vasten. Molemmista lähti ääntä, mutta eniten äidistä. Koska näin heidät sivusta, näin että isännän kalu oli tosi paksu. En tietysti ollut isäni kalua kovettuneena nähnyt, mutta en uskonut sen kasvavan yhtä suureksi. Isäntä korjasi vähän asentoaan, jolloin näin koko kiiltävän komeuden eikä siinä ollut mitään kondomia. Poistuin hiljaa ja pyöräilin kirjastolle lehtiä lukemaan.
Tulin takaisin kotiin normaalin koulupäivän aikaan ja äiti oli keittiössä ja hyräili. Hän teki minulle kaakaota ja lempivoileipiäni.
Jälkeenpäin tajusin, että äiti oli aina muutamana päivänä erityisen hyvällä tuulella isän työviikon aikana.
Mistä löytäisin tuon kissareseptin? Elämme tiukkoja aikoja...