Oletteko tahattomasti nähneet toisten seksiä livenä?
Itse olen kerran eräällä mökillä yöllä nähnyt, kun tuttavapari alkoi naida luullen minun nukkuvan. Olin parvella ja sieltä näkyi kaikki alakerran makuuhuoneeseen. Olin himoinnut , mutta en saanut tuota naista kauan ennen silloista miestään ja oli se tosi kiihottavaa katsella kun hän nai ja kaikki näkyi...
Jos olette nähneet, pitikö hyväillä itse samalla tai jälkeen?
Kommentit (131)
Onko täällä joku joka ei olisi nähnyt koskaan ketään muita panemassa livenä? Olen todella siveä enkä käy juuri missään, mutta silti olen nähnyt vaikka kuinka monta kertaa. Puistoissa, risteilyillä, kavereiden mökkireissuilla, kotibileissä yms
Provinssirokissa tyttöystävä oli kateissa ja pitäisi saada auton avaimet. Meidän teltan lähellä oli toinen teltta, jossa käytiin välillä hengailemassa. Kävin kurkkaamassa vetoketjuoven yläpuolen tuuletusluukusta, että onko siellä ketään. No siellähän oli tyttöystäväni jalat levällään antamassa pilluaan jonkun rasvalettisen rokkarin nussittavaksi. Katselin vähän aikaa, lähdin hiljaa pois ja olin muissa kaveriporukoissa festreiden loppuun asti. Kotimatka oli aika hiljainen. Ei vituttanut yhtään sillä tämä oli hyvä paikka päättää muutenkin vaivalloinen suhde.
Kyllä. Pari vuotta sitten pikkjoulujen jälkeen hotellissa kaksi työkaveria alkoi panemaan keskenään. Oli kyllä kiihottavaa kuunnella ja nähä ku sänky heiluu. En siis suoranaisesti niitä nähnyt kunnolla kun oli hämärää mutta riittävästi. Alkoi pillu kostua ja tykyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Pari vuotta sitten pikkjoulujen jälkeen hotellissa kaksi työkaveria alkoi panemaan keskenään. Oli kyllä kiihottavaa kuunnella ja nähä ku sänky heiluu. En siis suoranaisesti niitä nähnyt kunnolla kun oli hämärää mutta riittävästi. Alkoi pillu kostua ja tykyttää.
Olisit siis itsekin kunnon panon tarpeessa siitäkö kostumisesi tapahtuu ?
Uimahallissa pariskunta pani altaassa. Oli pakko jäädä kattoo.
Ilosaarirockissa näin takavuosina vähän sivummalla nurmikentällä, kun tyttö otti suihin nurmikolla makaavalta mieheltä. Pää liikkui edestakasin. Seurasin varmaan puolen minuutin ajan ja jatkoin matkaani.
Joskus nuorena jollain festareilla silloisen tyttöystävän kanssa poikettiin sivummalle metsään pissalle. Kuitenkin aika lähelle kävelykatua. Siellä sitten joku pariskunta oli kiveä vasten touhuissa. Mies lasetteli siinä takaapäin sitä naista. Me teimme tarpeemme ja kiimahan siitä meillekin tuli. Aika nopeet sitten mekin siinä otettiin puuta vasten. Hommat oli maalissa niin nähtiin vain järjestyksenvalvoja joka oli tulossa meitä kohti. Juostiin karkuun ja takas kävelytielle. Oiskohan ollut Provinnssi vuonna 00 tai 01🤔
Joo, olimme mieheni kanssa Levillä niissä huvilahuoneistossa siinä päärinteen alla. Vastapäisen alppimajan alemman kerroksen yhden huoneiston makkariin näkyi suoraan meidän olkkarista. Siellä kuuma pari rakasteli valot päällä, joten näkyi tosi hyvin. Huikkasin miehelleni, että tuolla pannaan. Mies tietysti kärppänä paikalle katsomaan. Katselimme rauhassa ja sitten mieheni alkoi kosketella takapuoltani, raottaa jalkojani ja sormettaa minua. Ja minä tietysti hieroin miehen kalua. Katsoimme paria pitkään ja kiihotimme toisiamme. Kun pari pääsi loppuun asti, mieheni käänsi minut sohvan selkänojaa vasten vatsalleen ja tunkeutui minuun rajusti takaapäin. Sain melkein heti. Ja mies laukesi lähes huutaen sisääni.
Hetken päästä uudelleen rajua rakastelua makkarissa.
Oli todella hyvä pano- ja hiihtoloma.
Joskus peliporukan päättäjäisristeilyllä ukkomiehenä menin hyvissä ajoin neljän hengen hyttiimme nukkumaan. Hyttikaveri raahasi tosi lihavan naisen hyttiin ja totesin , että ne aikoo hoitaa hommat ja käänsin yläpunkassa selkäni. Kohta kaveri valitti, ettei hänellä seiso kun sinä katsot. Totesin, että minähän olen selin! En nähnyt mitään, kun ei ollut mitään näkemistä, enkä kyllä olisi tahtonutkaan nähdä tai yleensä koko tilanetta.
Vierailija kirjoitti:
Joskus peliporukan päättäjäisristeilyllä ukkomiehenä menin hyvissä ajoin neljän hengen hyttiimme nukkumaan. Hyttikaveri raahasi tosi lihavan naisen hyttiin ja totesin , että ne aikoo hoitaa hommat ja käänsin yläpunkassa selkäni. Kohta kaveri valitti, ettei hänellä seiso kun sinä katsot. Totesin, että minähän olen selin! En nähnyt mitään, kun ei ollut mitään näkemistä, enkä kyllä olisi tahtonutkaan nähdä tai yleensä koko tilanetta.
Lisään vielä, että en kyllä päästänyt kavereitakaan näkemään, kun kerran Lapin hiihtolomalla loppuviikosta toin mökkiimme sievän pienen naisen, jonka kanssa olin jo pari päivää hiihdellyt. Kaverit oli vähän halukkaita osille tai edes näkemään, jutut oli sen suuntaiset. Nätti pieni nainen ja pitkä isokullinen korsto olisi kai ollut kiva nähdä. Totesin kuitenkin, että menkääs baariin kaljalle ja laitoin viisikymppisen kouraan. Kaverit olivat sitä mieltä, että heillä on viinaa mökilläkin. Kerroin, että ottavat sitten viinat kantoon ja menevät katsomaan revontulia tunniksi käsikädessä. Valitsivat baarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ku mulla panettaa aina ku oon aina puutteessa ku mies ei anna tarpeeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tänne sitten heti. En ole aikaisempi kommentoija, vaan herrasmies astuu esiin aina oikealla hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö hotellitapausta lisämausteena kun tyydytätä itseäsi ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö hotellitapausta lisämausteena kun tyydytätä itseäsi ?
En, mä saan kyllä helposti ilman mitään virikettäkin. Joskus ajattelen kuinka joku panis mua kunnolla salaa.
Näin kun tyttökaverini petti aviomiestään. Eivät tienneet että olin tullut lomamökkien jo aikaisemmin yökerhossa, ja että näköyhteys sohvalle. Kaverini jutteli vieraalle miehelle 'pane mua ennen kuin muut tulee' otti hameen alta pois pikkarit ja pyllisti...
Ehtivät hyvin, ehkä vajaan tunnin päästä tuli muut kaveriporukka, tyttökaveri oli siveä taas... Selvisi kyllä myöhemmin että olin ollut nukkumassa jo, mutta en ole kertonut että valveilla ja näin
Mulla hieman samanlainen tilanne, paitsi että olimme polttareissa. Sulhanen oli jo toisen päivän jälkeen hieman väsynyt niin meni ottamaan vähän lepiä että jaksaa vielä illan keikalle. Hetken kuluttua ajattelin itsekkin hieman virkistäytyä sohvalla kun muut änkesivät jo taksiin. Ilmeisesti tämä nainen luuli että sulhanen on yksinään lepäilemässä. Kuulin kun hän herätteli sulhasta ja ei jäänyt epäselväksi millainen herätyskello oli. Hiivin mökin sohvalta hissukseen mökin pihalle tupakalle ja menin sitten "herättelemään" sulhasta sinne baariin. Taka-ajatuksena kimppa. Olivat jo hommansa hoitaneet ja otettiin taxi sinne baariin ja sille tielle jäi tuo mystinen nainen joka halusi sulhasen viimeisen irtioton. Sovittiin että ei tästä puhuta.
Vierailija kirjoitti:
Eiks näitä näe / tule nähdyksi -tilanteita voisi myös järjestää? Aila moni fantasioi kiinnijäämisestä. Eikö olisi hauskaa, jos löytäisi varmasti myös halukkaita katselijoita?
Kyllä näitä järjestetään. Katselu ja nähdyksi tuleminen ei ole harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla hieman samanlainen tilanne, paitsi että olimme polttareissa. Sulhanen oli jo toisen päivän jälkeen hieman väsynyt niin meni ottamaan vähän lepiä että jaksaa vielä illan keikalle. Hetken kuluttua ajattelin itsekkin hieman virkistäytyä sohvalla kun muut änkesivät jo taksiin. Ilmeisesti tämä nainen luuli että sulhanen on yksinään lepäilemässä. Kuulin kun hän herätteli sulhasta ja ei jäänyt epäselväksi millainen herätyskello oli. Hiivin mökin sohvalta hissukseen mökin pihalle tupakalle ja menin sitten "herättelemään" sulhasta sinne baariin. Taka-ajatuksena kimppa. Olivat jo hommansa hoitaneet ja otettiin taxi sinne baariin ja sille tielle jäi tuo mystinen nainen joka halusi sulhasen viimeisen irtioton. Sovittiin että ei tästä puhuta.
No nyt on kyllä niin sekainen selostus etten ymmärtänyt juuri mitään. Mihin illan keikalle ja mikä "tämä nainen"? Entä mihin baariin menit herättelemään sulhasta? Olet itse ilmeisesti mies?
Siis meillä oli mökki ja sinne eksyi muutama nainen naapuri mökistä, niin sillä jäi mysteeriksi kuka lie oli se nainen. Muut siis lähtivät jo sinne keikalle kun me huilattiin ja toinen daameista päätti mennä sitten sulhasen kanssa sänkyyn. Näin sohvalta sen ja hiivin tupakalle...
Mulle tulis ainakin vähän oksennusta tuuhun jos moista homoilua joutuisin näkemään.