Oletteko tahattomasti nähneet toisten seksiä livenä?
Itse olen kerran eräällä mökillä yöllä nähnyt, kun tuttavapari alkoi naida luullen minun nukkuvan. Olin parvella ja sieltä näkyi kaikki alakerran makuuhuoneeseen. Olin himoinnut , mutta en saanut tuota naista kauan ennen silloista miestään ja oli se tosi kiihottavaa katsella kun hän nai ja kaikki näkyi...
Jos olette nähneet, pitikö hyväillä itse samalla tai jälkeen?
Kommentit (131)
Useamman kerran koulussa, koulun tapahtumissa, kerhojen yhteydessä, rippileirillä jne. Seurailin tyttöä ja poikaa, jotka piiloutuivat harrastamaan seksiä useasti päivässä. Kaikki alkoi vahingossa havainnosta ja siinä mielessä tahattomasti ja siitä tuli vähän kuin harrastus minulle ja totta kai siinä katsellessa kiihotuin itsekin. Yritin aina pysyä heidän huomaamattomissaan ja uskoisin, että onnistuin siinä, sillä aktit kestivät aina loppuun saakka, aina siihen asti, että poika laukesi voimakkaasti työntäen syvälle tytön pimppiin. Kerran näin pojan runsaan siemensyöksyn, kun hän ei pysynyt sisällä loppuun asti. Kondomeja en bongannut heidän käytössään koskaan. He rakastelivat aina päällekkäin lähetyssaarnaajassa tai niin, että tyttö nojasi seinää vasten ja poika työskenteli polvet koukistuneina hänen edessään. Siinä samalla "opiskelin" seksiä ja tyydyttelin itseäni. Koetin kaikin voimin pysyä hiljaa, joten en montaa kertaa lauennut katsellessani. Sen jälkeen kylläkin. Olisihan sitä voinut kehitellä muitakin järkevämpiä harrastuksia kuin tuollainen tirkistely, mutta silloin nuorena en tiennyt mitään niin kiihottavaa.
Teininä 90-luvulla näin miten kunnan nuoriso-ohjaaja kuherteli, muhinoi ja nusutteli poikaystänsä kanssa työväentalon yläkerrassa sillä välin kun alhaalla pidettiin diskoa. Hänen piti olla valvomassa meitä ipanoita, mutta hän kutsui poikaystävänsä paikalle ja katosi osaksi ajasta iltaa yläkerran vanhoihin asuntotiloihin seksittelemään. Tyttö oli niin hyvännäköinen ja kaikki pojat häntä ihailivat, eikä kukaan käräyttänyt häntä eteenpäin.
Tuntuu, että ainakin omassa nuoruudessani ysärillä oli joka koulussa oma kuherteluparinsa, monissa montakin. Kaipa tuo liittyy siihenkin, ettei silloin ollut somea eikä kamerapuhelimia, toisin sanoin he eivät päätyneet nettiin. Katselin Mikaa ja Aino-Kaisaa suutelemassa jatkuvasti pitkin pienehkön koulurakennuksen käytäviä kovasti mielenkiinnolla ja arvasin, että jossain vaiheessa heidän himonsa kasvaisi liian suureksi. Lopulta he menivät käsikättä kellarin varastotilaan ja palasivat sieltä kellon soitua virne naamallaan ja Mikalla teltta farkuissaan. Menin seuraavalla välkällä katsomaan, olisiko sinne toista tietä. Olin utelias juu. Ryömin käsityöluokan takapihalta kellarin luukusta sisään ja päädyin vähän kuin erilliseen tilaan siellä laajassa kellarissa, josta oli näkymä muualle, mutta paikka oli sopivan suojassa. En siis tiennyt, että he tulisivat sinne uudestaan, mutta menin joka tapauksessa katsomaan josko näin kävisi. Kuinka ollakaan sain todistaa parin aktia ja sitä miten dominoivasti Mika käyttäytyi kaunista A-K:ta kohtaan. Tyttö peittyi kokonaan pojan alle ja panon vauhti oli jotain aivan käsittämätöntä! Olihan siinä pakko vähän koskea itseenikin, mutta säästelin tulemista parempaan tilanteeseen.
Olin reilu parikymppisenä asuntovaunumatkalla isosiskoni ja tämän poikakaverin kanssa. Siinä reissun aikana "pääsin" todistamaan heidän nussimistaan useammankin kerran yrittäessäni nukkua samassa vaunussa, joka heilui parin kiihkeässä lähäri-iloittelussa aika reippaasti. Ikimuistoinen matka, enkä toista kertaa mennyt mukaan. Ekan illan runkkailujen ja peittojeni spermaan sotkemisen jälkeen ärsytti vaan enemmän kuin kiihotti kuulla ja nähdä sitä touhua.
Pari kertaa kotibileissä. Ekalla kerralla tytöllä kulli suussa talon nurkalla ja tokalla talon makkarissa vaakamamboa.
Ihan vaan offtopiccina onks täällä sama kaveri alapeukuttamassa jokaista stooria. Yks päivä oli toises ketjussa joka kommentis monta kertaa. Miettii vaan et on siinäki harrastus ...
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan offtopiccina onks täällä sama kaveri alapeukuttamassa jokaista stooria. Yks päivä oli toises ketjussa joka kommentis monta kertaa. Miettii vaan et on siinäki harrastus ...
Ja kohta poistuu koko ketju... Se sama kaveri tod.näk. liputtaa niin paljon et poistuu...
Ihmisikä sitten juhannusaattona Maarianhaminan leirintäalueella... Ihan vaan porukalla pullakahvilla kahviossa, kun telttojen välissä siinä alle 20m etäisyydellä pariskunta vetäisi umpi-kännivarvin.
Olisi saanut jäädä näkemättä.
Muutettiin maaseudulle aikoinaan ja siinä teini-ikäisenä kerran näin, kun naapurin kavereiden äiti tuli rantasaunalta pyyhkeen kanssa. Vähän myöhemmin sieltä tuli naapurin isännän ensimmäisen avioliiton jo aikuinen poika. Kun seuraavan kerran näin naapurin pojan menevän saunalle, niin jäin katsomaan verhonraosta, että mitä tapahtuu. Vähän myöhemmin naapurin rouvakin lähti saunalle. Hiippailin meidän rannan kautta katsomaan ja saunamökistä kuului natinaa ja ääniä. Kurkistin verhon raosta ja siellä rouva oli pyyhkeen päällä jalat levällään alapää paljaana ja poika riisui housujaan. Poika nousi päälle ja nainen ohjasi kalun sisään. Poika nussi nopeasti ja aika pian kouristeli naisen päällä. Nainen puristi pojan pakaroista ja piti tätä sisällään kunnes kouristelu loppui. Poika nousi päältä ja lähti heti takaisin talolle. Rouva pyyhki pillunsa talouspaperilla, keräs pyyhkeen pois ja lähti myös. Jäin itse vielä piiloon mökin taakse ja hiippailin rannan kautta takaisin kotiin.
Mökillä ekan kerran, minuakin oli pyydetty mukaan kimppaan. Sitä nussimista metrin päästä katsellessa oli pakko hiplata pimppiä ja ois tehnyt mieli vielä mennä mukaan, en kehdannut kuitenkaan. Pidin ystävyyttä tärkeämpänä. Toisen kerran kans mökillä nukkumaan ruvetessa homo pariskunta rupesi panemaan, feminiinisemmän miehen voikiessa kiihottavasti oli pakko hiplata itseään ja yritin jopa ex-panoni ja hänen naispuolisen deittikumppanin kanssa aloittaa kimpan, kun olimme viikko sitten kolmestaan nussineetkin jo, samana iltana näin myös tämän miehen nussivan deittikumppaniaan takaapäin autoa vasten. Kyllä kiihotti kaikki nuo. Pääsisipä vielä parisuhteessakin kokemaan, kiihottaisi naida omaa kumppania samassa tilassa ja kuunnella ääniä🥵
En ole nähnyt mutta mielellään näkisin jos sellainen tilanne tulisi.
M61