Vierailija

Kun uutisoitiin että Virpi Buttia on epäilty Raisa Räisäsen murhasta niin uskon että tämä on aika todennäköistä. Monessa jutussahan on kerrottu että Raisa katosi jäljettömiin, eikä ruumista ole löydetty. Ihan kamalaa ajatella mitä on voinut tapahtua :(

• ylös 111
  • alas 23

Sivut

Kommentit (181)

Vierailija

Aika brutaalia kyllä uhrin perheelle. Kyllähän he varmasti ovat vuosien mittaan käyneet kaikki kauhut päässään mutta ainakin itselle ottaisi aika koville ajatella tuollaista kohtaloa omalle lapselle.

• ylös 150
  • alas 6
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos se butt oli niin asiasta tietää joku muukin. Yksin ei ole voinut ruumista hävittää.

• ylös 116
  • alas 10
Vierailija

Tuli silti vaikutelma että tekijä voisi olla mies. Ja katusoittajan näkemä asia selittyy jollain muulla päällä.

• ylös 5
  • alas 61
Vierailija

Eikö se tavallinen baari ollut? Asematunnelin jälkeen, joskus Tentti nimellä mutta en muista mikä oli silloin nimi. Vai muistanko väärin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos se butt oli niin asiasta tietää joku muukin. Yksin ei ole voinut ruumista hävittää.

Itse kyllä uskoisin, että on pystynyt. Nimittäin pala palalta. Tuskin on pitänyt kiirettä asian suhteen, koska on varmaan ajatellut, ettei häntä epäillä asiasta. Tai en tiedä, mikä hänen diagnoosinsa on, jos se on vaikuttanut asiaan. Missä hän on tämän rikoksen tehnyt, hänen on täytynyt houkutella ensin uhri asuntoonsa/autoonsa tms.

• ylös 41
  • alas 8
Vierailija

Tämä on niin iljettävä juttu ettei mitään rajaa. Hyi hitto. En voi kuvitella mikä tuska kadonneen lapsen läheisillä yli 20 v ja nyt sitten tämä.

• ylös 103
  • alas 6
Vierailija

Kyseessä on todennäköisesti Butt, sillä hänet heti tunnistanut mies tosiaan tunsi hänet salilta ja ravintoloista. Kertoi itse haastattelussaan.

• ylös 90
  • alas 10
Vierailija

Todennäköisemmin tekijä oli kuitenkin Raisan kanssa taksissa ollut ulkomaalaistaustainen mies. Raisahan oli itsekin sanonut taksista noustessaan että mitenköhän minun oikein käy. 

• ylös 8
  • alas 77
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Todennäköisemmin tekijä oli kuitenkin Raisan kanssa taksissa ollut ulkomaalaistaustainen mies. Raisahan oli itsekin sanonut taksista noustessaan että mitenköhän minun oikein käy. 

Onhan se taksin tyttö voinut olla joku muukin, ei taksikuski vuosien jälkeen voi varmuudella sanoa sen olevan juuri Raisa. Ei olisi mitenkään tavatonta, että nuori tyttö on vilkkaana iltana lähtenyt baarista jatkoille ulkomaalaisen miehen kanssa, ja alkanut epäröidä turvallisuutta/jotain muuta.

• ylös 82
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Missään vaiheessa ei ole todettu tuon tytön olleen Raisa.

• ylös 80
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä Butt sosiopaatti vai mikä diagnoosi?

Epävakaa persoonallisuushäiriö.

• ylös 26
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Bonuksena melkoinen määrä hormoneja saliharrastuksen ohella vielä sekoittamassa päätä edellisen diagnoosin kanssa...

• ylös 73
  • alas 4
Vierailija

Edelleen ainakin minua ihmetyttää, mikä RR:ssä olisi suututtanut miestenvihaaja Buttia.

• ylös 57
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Edelleen ainakin minua ihmetyttää, mikä RR:ssä olisi suututtanut miestenvihaaja Buttia.

Vian ei tarvitse ola iso kun se on päässä ja napsahtamiseen voi riittää ihan mikä tahansa syy, vaikkapa "väärin katsominen" tai väärän sanan sanominne.

• ylös 89
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mielentilatutkimuksissa Buttissa todettiin epävakaa persoonallisuushäiriö, jossa on paranoidisia ja asosiaalisia piirteitä. Hän on ollut väkivaltainen nuoresta lähtien ja hänen on vaikea kontrolloida vihantunteitaan.

https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2016081222088078

• ylös 60
  • alas 1
Vierailija

Ylen Viimeinen johtolanka -podcastissa on uusi jakso Butt-epäilyistä. Buttin tunnistanut silminnäkijä ainakin kuulostaa ihan uskottavalta.

• ylös 34
  • alas 1

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.