Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tahattomasti nähneet toisten seksiä livenä?

Vierailija
18.04.2018 |

Itse olen kerran eräällä mökillä yöllä nähnyt, kun tuttavapari alkoi naida luullen minun nukkuvan. Olin parvella ja sieltä näkyi kaikki alakerran makuuhuoneeseen. Olin himoinnut , mutta en saanut tuota naista kauan ennen silloista miestään ja oli se tosi kiihottavaa katsella kun hän nai ja kaikki näkyi...

Jos olette nähneet, pitikö hyväillä itse samalla tai jälkeen?

Kommentit (176)

Vierailija
141/176 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin kotoa aikaisin aamulla lenkille kävellen niin kuin aina tutun päiväkodin ohi. Kello oli puoli viiden maissa ja ihmettelin ketä leikkikentällä oli siihen aikaan. Mentyäni vähän lähemmäs katsomaan selvisi että tuntematon nuoripari makasi ison liukumäen alla tosi huonossa näkösuojassa. Tyttö ynisi ja yritti levitellä jalkojaan minkä pystyi ja poika nussi päältä kovasti keskittyneenä touhuun. En pystynyt lähteä sillä yllättävä näky kiihotti niin ja jäin katsomaan kyykäten aidan takana. Näin pojan rajun loppukirin ja kuulin ihanan nautinnon karjahduksen jota hän ei onneksi pystynyt hillitsemään. Näin tytön kietovan jalkansa tämän ympäri ja parin jäävän vielä makaamaan katsellen samalla levottomasti ympärilleen. Ketään ei näkynyt ja olin kaatua selälleen kyykyssäni mutta jotenkin sain pidettyä itseni kasassa. Mieletön tunne ja vähän hävettikin tirkistellä mutta toisaalta loppulenkki ja päivä sujui kuin tanssi.

Vierailija
142/176 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkasit varmaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/176 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkasit varmaan?

Kotona?

Vierailija
144/176 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoushommissa näin ovenraosta nuoren parin kauppakeskuksen pyörätuolivessassa. Näyttivät nauttivan yhtä paljon, suutelivat ja huohottelivat ja tyttö sulki silmiään välillä voihkaisten hiljaa. Ennen kuin jätin heidät rauhaan, näin miten tahti kiihtyi ja pojan pakarat tärisivät orgasmissa. Jatkoin duunaamista toisessa kohteessa. Ei ollut mahdollisuutta masturboida. Olin itsekin nuori ja häpesin sitä että kurkistin vaikka tilanne toki kiihotti.

Vierailija
145/176 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki aina päättyi sen miehen orgasmiin, ja tyttöö jäi ilman.

Vierailija
146/176 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikki aina päättyi sen miehen orgasmiin, ja tyttöö jäi ilman.

Kyllä se tyttökin sai... :)

Vierailija
147/176 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt, mutta naapurista kuullut paperiseinien läpi litkutuksen, litinän lätinän, persehakkauksen ähinän ja loppuhuipennusten äänen. Myös kun tyttö kysyi anaaliin vai normaalisti. Kummin haluat?

Sitten tytön kirkasun kun kortsussa verta. 

Myös kun tyttöhu.raa pantiin  vuoron perään. Otti maksun. Senkin Kuulin. Ah, tätä kerrostaloelämän ihanuutta....... noot. 

Vähän samantapainen juttu täällä. Asun 80-luvun alun kerrostalossa, jossa äänieristys ei ole kaikkein parhain. Aikoinaan asusti naapurissa nuoripari, jossa tyttö oli hyvin äänekäs ja heräsin usein yöllä unestani nousevalla volyymillä toistettuun "Iiiiiih, iiiiih, iiiiiih, iiiiiiiiiiiiih"-ääneen ja lopuksi tyttö jodlasi kovalla äänellä.

Poikamiehenä minun oli hankalaa saada unta uudelleen tuon jälkeen... Oikein mukava nuoripari muuten.

Vierailija
148/176 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi pari kesää sitten niin, että olin menossa veneelleni kylän yhdistettyyn vene- ja uimarantaan. Mulla oli pieni Hondan perämoottori, bensakannu, reppu ja kalakamppeet vapoineen kannossa, melkoinen kuorma siis. Kääntyessäni polulta rantaan lojui vain muutaman metrin päässä jaloistani yhden naapurini juuri ja juuri toisellakymmenellä oleva kikattava tytär, joka makasi selällään uimarannan hiekalla vesirajassa, puoliksi järvessä ja jalat äärimmäisen levällään ja tytön päällä ähelsi toisen naapurini laiha, ehkä tuolloin 13-vuotias poika niin että vesi vain tytön jalkovälissä loiskui. Siksi ne eivät ilmeisesti olleet kuulleet tuloani, hyvä etten päälle kävellyt!

Poika pinkaisi oitis jäniksenä metsään pieni kiiltävä pili sojossa taivasta kohti ja unohtaen uimahousunsa ja tyttönsäkin ja pieni, hoikka, tissitön ja karvaton tyttö kirmasi ketterästi peräänsä perse paljaana, selkä hiekassa ja bikininpöksyt kädessään. 

Harmittelin itsekseni että olin tullut heidät noin pelotelleeksi kesken kaiken, panin veneeni kuntoon ja läksin järvelle. Näky nuorenparin nautinnosta tosin palasi useamman kerran suorastaan häiritsevän elävänä silmiini muistuttaen omasta nuoruudestani ja erityisesti muutamasta käyttämättä jääneestä mahdollisuudesta.

Nuoret: Muistakaa, että sitten vanhana on paljon parempi katua tehtyjä kuin tekemättömiä tekoja!

Vierailija
149/176 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi pari kesää sitten niin, että olin menossa veneelleni kylän yhdistettyyn vene- ja uimarantaan. Mulla oli pieni Hondan perämoottori, bensakannu, reppu ja kalakamppeet vapoineen kannossa, melkoinen kuorma siis. Kääntyessäni polulta rantaan lojui vain muutaman metrin päässä jaloistani yhden naapurini juuri ja juuri toisellakymmenellä oleva kikattava tytär, joka makasi selällään uimarannan hiekalla vesirajassa, puoliksi järvessä ja jalat äärimmäisen levällään ja tytön päällä ähelsi toisen naapurini laiha, ehkä tuolloin 13-vuotias poika niin että vesi vain tytön jalkovälissä loiskui. Siksi ne eivät ilmeisesti olleet kuulleet tuloani, hyvä etten päälle kävellyt!

Poika pinkaisi oitis jäniksenä metsään pieni kiiltävä pili sojossa taivasta kohti ja unohtaen uimahousunsa ja tyttönsäkin ja pieni, hoikka, tissitön ja karvaton tyttö kirmasi ketterästi peräänsä perse paljaana, selkä hiekassa ja bikininpöksyt kädessään. 

Harmittelin itsekseni että olin tullut heidät noin pelotelleeksi kesken kaiken, panin veneeni kuntoon ja läksin järvelle. Näky nuorenparin nautinnosta tosin palasi useamman kerran suorastaan häiritsevän elävänä silmiini muistuttaen omasta nuoruudestani ja erityisesti muutamasta käyttämättä jääneestä mahdollisuudesta.

Nuoret: Muistakaa, että sitten vanhana on paljon parempi katua tehtyjä kuin tekemättömiä tekoja!

Etkö sä nyt MITÄÄN muuta keksi kuin spämmätä näitä muutamaa eri pedotarinaa viikosta toiseen?

VMP

Vierailija
150/176 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen pettämis seksiä on nähnyt kokonainen lauma ihmisiä. Hienoa, että on ollut niin paljon todistajia, sille ainoalla, joka naimisissa.

Vierailija
151/176 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vappuna kaverini harrastamassa seksiä vieraan miehen kanssa. Kaverini ei edes tiedä että näin ja tiedän. Ihanan kiihkeää se oli

Vierailija
152/176 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pari kertaa nähnyt kesällä ulkona. Ei sytytä yhtään, päin vastoin. Jotenkin epäkiihottavaa. Aiheuttaa lähinnä myötähäpeää.

Satuin näkemään vahingossa toissakesänä iltakävelyllä, miten naapurin sievä lukiolaistyttö astutti itseään perheen kultaisella noutajalla kesken koiranulkoilutuksen. Pakko oli pysähtyä ihmettelemään, mutta koiran päästyä loppuun ja jäädessä röhnöttämään tytön selkään jatkoin matkaa ennenkuin tyttö alkoi nostella päätään.

Vierailija
153/176 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pari kertaa nähnyt kesällä ulkona. Ei sytytä yhtään, päin vastoin. Jotenkin epäkiihottavaa. Aiheuttaa lähinnä myötähäpeää.

Satuin näkemään vahingossa toissakesänä iltakävelyllä, miten naapurin sievä lukiolaistyttö astutti itseään perheen kultaisella noutajalla kesken koiranulkoilutuksen. Pakko oli pysähtyä ihmettelemään, mutta koiran päästyä loppuun ja jäädessä röhnöttämään tytön selkään jatkoin matkaa ennenkuin tyttö alkoi nostella päätään.

On niin arkinen tarina, ettei jaksa edes hymähtää.

Vierailija
154/176 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niin arkinen tarina, ettei jaksa edes hymähtää.

No röhkäise ja vinkaise edes. Eikö itselläsi ole mitään kerrottavaa? Vaikene sitten ja mene muualle happanemaan.

Vierailija
155/176 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä nyt MITÄÄN muuta keksi kuin spämmätä näitä muutamaa eri pedotarinaa viikosta toiseen?

VMP

No tällä kertaa ei sentään ollut vasikan immenkalvo.

Teinipoikien pippelit vakiona näissä, se taitaa olla kirjoittajan päällimmäinen kiinnostuksen kohde. Eihän suuntautumiselleen mitään voi, mutta spämmäämiselle kyllä. 

Tai ehkä parempi että spämmää palstalla kuin että menee ulos puristelemaan poikia haaroista... voi käydä huonosti.

Vierailija
156/176 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä palsta on kyllä sellainen cocktail että hohhoijaa. Siitoshullua, Konalan jauhelihamiestä, kissanlihakeittoreseptiä, puppaa ja nyt alaikäisten petipuuhia ja eläimiin sekaantumista jonkun pervo-peran kynästä. 

Hulluja, pelkkiä hulluja

Vierailija
157/176 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt, mutta minut on yllätetty pari kertaa runkkaamasta työpaikalla. Siivoja ja kollega. Molemmat katsoivat järkyttyneinä valtavaa kaluani ja juoksivat pois.

Vierailija
158/176 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin tollasen tilanteen yhen kerran kun kävelin vähän hiljasemmalla kadulla siellä oli nuoripari ihan kiinni toisissaan. Poika puski seisaallaan polvet notkolla edestakaisin voimakkaasti tyttöä vasten ja tyttö huohotti suu avoinna. En nähnyt niin tarkkaan oliko sepalukset auki, mutta kiihottava näky oli. Kotona hipelöin. 

Vierailija
159/176 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä palsta on kyllä sellainen cocktail että hohhoijaa. Siitoshullua, Konalan jauhelihamiestä, kissanlihakeittoreseptiä, puppaa ja nyt alaikäisten petipuuhia ja eläimiin sekaantumista jonkun pervo-peran kynästä. 

Hulluja, pelkkiä hulluja

No tämähän onkin Sodoma-konsernin Hamasin Sanomien vessanseinä!

Mutta jos eivät nämä jutut vielä järkytä, niin menepä katsomaan talouskeskustelua! Siellä näet todellisia mielenterveyspotilaiden sepustuksia. Ja ajattele: Niillä kaikilla on otaksuttavasti äänioikeus!

Jos etsit älyllistä keskustelua, niin sitä kannattaa etsiä ennemmin Ylilaudalta kuin täältä.

Vierailija
160/176 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VMP

No tällä kertaa ei sentään ollut vasikan immenkalvo.

Teinipoikien pippelit vakiona näissä, se taitaa olla kirjoittajan päällimmäinen kiinnostuksen kohde. Eihän suuntautumiselleen mitään voi, mutta spämmäämiselle kyllä. 

Tai ehkä parempi että spämmää palstalla kuin että menee ulos puristelemaan poikia haaroista... voi käydä huonosti.

Te homot olette iljettäviä! Juuri lasten hätyyttely on se todellinen syy miksi teitä kaikkialla inhotaan!

Tämäkin palsta on mennyt ihan homoiluksi ja muuksi pervoiluksi!

Mene muualle saastaisine fantasioittesikanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi