Itsetyydytyksen jälkeen vatsa kipeä - miksi?
Aina kun itsetyydytän, vatsani tulee jälkeenpäin tosi kipeäksi. Eikä siis edes alavatsa (kohdun alue), vaan ylempää ihan koko vatsa. Vähän samaan tapaan kuin jos on syönyt jotain huonoa ja vatsa on kipeä. Onko muilla tällaista ja mistä se voisi johtua? En työntele itsetyydyttäessä mitään sisääni, vaan hieron klitoriksesta itselleni orgasmin. Olen rehellisesti alkanut jo vähän välttelemään itsetyydytystä, kun tiedän aina etukäteen että jälkeenpäin on taas vatsa kipeä.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kohtu supistelee orgasmin aikana, joten voihan siellä jotain häikkää olla synnytyselimissä.
Mutta kun se kipu ei ole kohdun alueella 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtu supistelee orgasmin aikana, joten voihan siellä jotain häikkää olla synnytyselimissä.
Mutta kun se kipu ei ole kohdun alueella 🤔
Kivun paikallistaminen on monesti kyllä aika vaikeaa.
Yhdynnän jälkeinen pahoinvointi on käsittääkseni melko yleistä, mutta sikäli kun tiedän se johtuu yleensä varsinaisesta penetraatiosta, eli ei varmaankaan päde sinun tapauksessasi.
Kannattaisiko kysyä ihan lääkäriltä, saat 100% varmuudella parempaa neuvoa kuin täällä palstoilla.
On hyvä idea vähentää tuota toimenpidettä, säästyypähän kivulta.
Vaihda räplättävää reikää, se auttaa.
Minulla on sama juttu, tulee vähän kuukautismaisia kipuja. On kyllä ollut jo vuosia näin.
Ukko37 kirjoitti:
Klitoris ei sijaitse reiässä. Just tän takia miehistä ei ole mihinkään seksissä....
Mulla joskus endometrioosi aiheuttaa itsetyydytyksestä kipuja, mutta kohdistuvat enemmänkin juuri kohdun alueelle. Tuleeko sulla itse yhdynnässä kipuja?
Ja nämä synti-kirjoittelijat: ihmisen seksuaalisuus on iso osa ihmisyyttä, jonka tukahduttaminen johtaa monenlaisiin ongelmiin. Miksi seksi olisi luotu nautinnolliseksi, jos siitä ei saisi nauttia, myös itsensä kanssa.
Ota joku kil ttimies panemaan isolla melalla.
Voisiko johtua ihan vatsalihasten arkuudesta "treenin" jälkeen?
Mulla sama. Vatsalihasten jännittäminen saattaa muuten aiheuttaa kipuja. Itse monesti jännitän pitkäänkin vatsalihaksia ja muutenkin kroppa on "jäykkänä" pitkäänkin ennen kuin laukean :D
Vierailija kirjoitti:
Synti siellä kipuilee.
Synninteko on ihmiskunnasta kautta aikain ollut se kivoin juttu. Joten ota burana ja runkkaa uudestaan.
Saat ilmeisesti hyvän orkun käsipelillä, lihaksisto on ihmeissään, runkkaa useammin, tottuu elimistökin.
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Klitoris ei sijaitse reiässä. Just tän takia miehistä ei ole mihinkään seksissä....
Seksiin ei tarvita klitorista.
Jus tän takia naisista ei ole mihinkään seksissä...
Vatsalihasten kipuilua veikkaan minäkin. Itsellä samaa ongelmaa, enemmänkin yhdynnän jälkeen mutta joskus asennosta riippuen itsetyydytyksenkin jälkeen. Kipu ei ole itselläni samanlaista, kuin esim. vatsalihastreenin jälkeen, mutta uskon omalla kohdallani silti vatsan lihaksistosta johtuvan.
Ukko37 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Seksiin ei tarvita klitorista.
Jus tän takia naisista ei ole mihinkään seksissä...
Eikä miehilläkään seksiin tarvii kullii, kokeileppa sitä ite. On niin vankka sun tietämys näköjään mistä nautinto säkenöi aivoihin vahvimmin.