Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootteko pistäneet merkille seuraavat paradoksit

Vierailija
15.04.2018 |

- Suurimmat juoruajat pitävät eniten kiinni yksityisyydestään
- Narsistit eivät siedä puoltakaan niistä loukkauksista joita itse suoltavat
- Itseään herkiksi kuvailevat ovat niitä kovimpia ihmisiä (herkkyydestä kertovia aforismeja fb:ssä ja Nalle Puh-sitaatteja työhuoneen seinällä

Kommentit (208)

Vierailija
1/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
2/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten ulkonäköä rumasti arvostelevat ja kommentoivat ihmiset, eivät koskaan ole mitään adoniksia tai kaunotaria itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkille pannaan.

Ei pistetä.

Vierailija
4/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisten ulkonäköä rumasti arvostelevat ja kommentoivat ihmiset, eivät koskaan ole mitään adoniksia tai kaunotaria itse.

Totta tuokin. Minua arvosteli yks lattarinta lehmäksi isojen rintojeni vuoksi.

Vierailija
5/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovimmat oikeistolaiset ovat mammanpoikia jotka eivät ikinä pärjäisi jos jäisivät työttömiksi.

Finninaamaisilla pojilla on aina kovimmat naisjutut.

Herkät ja "taiteelliset" tyypit käyttävät aina muita hyväkseen. (oikeat taiteilijat keskittyvät työntekoon, puhuin nyt kapakkafilosofeista).

Vierailija
6/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta tuokin. Minua arvosteli yks lattarinta lehmäksi isojen rintojeni vuoksi.

Ja toinen aaaaaa-kuppinen vähä-älyiseksi. Miksi joku haluaa noin selvästi näyttää kateutensa?

Vierailija
7/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti haukkuu toisen maanrakoon kaikilla haukkumasanoilla jotka vain keksii, mutta kun narsistille sanoo et se on moro niin itkee kuinka pashha ihminen on ja mustamaalauskampanja alkaa. Minäkin olen nainut puoli kaupunkia, hyvä että olen ehtinyt kotona käydä kääntymässä ja olen aina ollut uskollinen. Tuskin mieheni olis enää kanssani jos olisi noin kuten nasse väittää.

Vierailija
8/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Kyllä

En

Vierailija
9/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän hieman liittyen, nämä rumasti ulkonäköä arvostelevat eivät kestä jos joku heistä sanoo rumasti. Tai ylipäätään kritisoi millään tavalla heidän tekemisiään.

Vierailija
10/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraa puhetta (muka) arvostavat eivät kestä minkäänlaista suoraa puhetta :D

Vierailija
11/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruminta ja ilkeintä aina  on arvostella ihmisessä hänen ikäänsä (...siis kun ei mitään muuta arvosteltavaa ihmisessä keksi, tai kun sillä arvostelijalla ei oikeasti ole mitään kanttia arvostella hänessä yhtään  mitään. )

Vierailija
12/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suuret persoonat" ovat niitä pikkusieluisimpia. Eivät siedä ketään tai mitään, etenkään muita "suuria persoonia".

Vierailija
13/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti tuntuu, että ne jotka kovimpaan ääneen kailottavat omia provosoivia mielipiteitään eivät kovin hyvin kestä, jos joku onkin eri mieltä. Varsinkin jos rationaalisesti perustelee. Loukkaantuvat suorastaan!

Vierailija
14/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuuden kansanterveydellisenä tai esteettisenä ongelmana ottaa toistuvasti seurueen ainut lihava.

Hän ei kai koskaan ole vilkaissut peiliin.

Toinen harha: hän puhuu alinomaa siitä, miten nuorelta muka näyttää.

Kerran kyllästyin, ja sanoin että kyllä sä ihan ikäiseltäsi näytät.

Hän tarjosi jopa aikanaan omaa hääpukuaan mulle lainaksi. Kun mietin miten diplomaattisesti toisin julki, että sehän olisi mulle 2 tai 3 kokoa liian iso, niin hän jo jatkoi, että "jos se mahtuu sulle".🙄😀😀

Vierailija
15/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aivan totta.

Vierailija
16/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuuden kansanterveydellisenä tai esteettisenä ongelmana ottaa toistuvasti seurueen ainut lihava.

Hän ei kai koskaan ole vilkaissut peiliin.

Toinen harha: hän puhuu alinomaa siitä, miten nuorelta muka näyttää.

Kerran kyllästyin, ja sanoin että kyllä sä ihan ikäiseltäsi näytät.

Hän tarjosi jopa aikanaan omaa hääpukuaan mulle lainaksi. Kun mietin miten diplomaattisesti toisin julki, että sehän olisi mulle 2 tai 3 kokoa liian iso, niin hän jo jatkoi, että "jos se mahtuu sulle".🙄😀😀

Reps 😂😂😂😂. Kiitos illan nauruista

Vierailija
17/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki (?) miehet sanovat, etteivät viehäty lihavista naisista. Silti lähes kaikki lihavat naiset ovat parisuhteessa. Kaikki tuntemani ikisinkut naiset ovat hoikkia ja sporttisia.

Vierailija
18/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli tosi kumma, että mun naispuolinen kaveri piikitteli mua vielä yli 30-vuotiaana rinnoistani tyyliin että ne on pienet.

Itsellään hänellä oli semmoset roikkuvat putket jo lukiossa, ei mitenkään kauniit, mutta kyllähän ne heilui.

Nyt mulla on pyöreä d-kuppi. Jokohan nyt koko riittäisi?

Emme ole enää vuosiin olleet tekemisissä.

Vierailija
19/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset kertovat olevansa täydellisyyteen pyrkijöitä tai esim pikkutarkkoja kotinsa suhteen.

No, ihan norminaisia ovat. Aika harvan täydellisen naisen olen tavannut (kauneuskuningatar, joka on kouluttautunut tohtoriksi asti, työskentelee 100k€ palkalla ja asuu tiptop kartanossa).

Vierailija
20/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki (?) miehet sanovat, etteivät viehäty lihavista naisista. Silti lähes kaikki lihavat naiset ovat parisuhteessa. Kaikki tuntemani ikisinkut naiset ovat hoikkia ja sporttisia.

No kyllä vika taitaa olla näissä sporttisissa naisissa, jotka ei huoli ketä tahansa jormaa sinne nurkkiinsa kuten lihavat siskot.