Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanko oikeasti joku saa työnnettyä kurkun p*lluunsa?

Vierailija
29.07.2012 |

Itse olen pari kertaa kokeillut kondomin kanssa ja kyllä teki aivan liian kipeää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin minimunaan sä oikein olet joutunut tyytymään??

Siis kurkullahan riittää pituutta mutta ei yleensä pahemmin paksuutta ja ei sitä koko pituudeltaan varmaan kukaan sisäänsä tunge..

Vierailija
2/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kurkullahan riittää pituutta mutta ei yleensä pahemmin paksuutta ja ei sitä koko pituudeltaan varmaan kukaan sisäänsä tunge..

On niitä kyllä monenlaista kokoa ja paksuutta, pituuskin vaihtelee.

En itse ymmärrä miksi pitää tunkea kalliita elintarvikkeita pilluunsa ja samaan aikaan opettaa lapsille ettei ruoalla saa leikkiä.

Ei ne dildot kauheita maksa ja kun vaihtaaa paristot niin saa taas leikkiä aika pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle olleet aina täysin riittäviä, jopa kipeää tehnyt. :-D

Ap

Ps. En ole yrittänytkään työntää kurkkua kokonaan sisääni vaan juuri leveyttä tarkoitin. Edes mistään jumbokurkuista ei ole kyse.

Vierailija
4/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan ole mennyt avomaankurkulla hosumaan? Kai hoksasit, että ne on coctailkurkkuja joita yleensä käytetään?

Vierailija
5/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunkenut pilluuni myös kesäkurpitsan. Mies on myös fistannut mua. Miehelläni on kovin pieni muna, mutta sekin tuntuu riittävältä. Lisäksi satunnaiset hoidot ovat kehuneet tiukaksi. Ilmeisesti mulla on melko hyvät lantionpohjalihakset, kun pillu ei ole lösähtänyt satunnaisista venyttelyistä huomimatta.

Vierailija
6/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta samaa kokoluokkaahan tuo oikeakin asia on, vaikkakin tietysti lyhyempi kuin pisimmät kurkut.

Vierailija
7/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole koskaan kokeillut, mutta kyllä keskiverto kurkku on paksuudeltaan samaa luokkaa kuin mun dildo. Hyvin mahtuu. Mitä prinssinakkeja sun miesystävilläs on ollut jos tavallinen kurkku on iso?

Vierailija
8/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mahtuu :D Mun miehelläni on paksu, joten oon varmaan sitten tottunut sellaiseen :D Tietysti jos sitä kuivana sinne yrittää tunkea, sattuu varmaan itse kutakin hhaha!

Vierailija
9/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunkenut pilluuni myös kesäkurpitsan. Mies on myös fistannut mua. Miehelläni on kovin pieni muna, mutta sekin tuntuu riittävältä. Lisäksi satunnaiset hoidot ovat kehuneet tiukaksi. Ilmeisesti mulla on melko hyvät lantionpohjalihakset, kun pillu ei ole lösähtänyt satunnaisista venyttelyistä huomimatta.

kait työnnät sinne myös muutkin elintarvikkeet?

hävytöntä ruuan pilkkaamista.

Vierailija
10/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ihan järkyttävän väljät perät jos oikeesti saatte kurkun sinne sopimaan. En yhtään enää ihmettele että miehet puhuu hehtaaripilluista. Kyllä kurkku on epänormaalin paksu, ja sitä paitsi en edes usko että kukaan on oikeasti sitä jalkoväliinsä työntänyt. Tämä on taas jokin huono provo, jonka joku on uskonut.

Vierailija
11/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ihan järkyttävän väljät perät jos oikeesti saatte kurkun sinne sopimaan. En yhtään enää ihmettele että miehet puhuu hehtaaripilluista. Kyllä kurkku on epänormaalin paksu, ja sitä paitsi en edes usko että kukaan on oikeasti sitä jalkoväliinsä työntänyt. Tämä on taas jokin huono provo, jonka joku on uskonut.

Vierailija
12/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan käytin samantein munakoisoa. Teki hyvää ja maustui myöhempää ruoaksilaittoa varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän