Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootteko pistäneet merkille seuraavat paradoksit

Vierailija
15.04.2018 |

- Suurimmat juoruajat pitävät eniten kiinni yksityisyydestään
- Narsistit eivät siedä puoltakaan niistä loukkauksista joita itse suoltavat
- Itseään herkiksi kuvailevat ovat niitä kovimpia ihmisiä (herkkyydestä kertovia aforismeja fb:ssä ja Nalle Puh-sitaatteja työhuoneen seinällä

Kommentit (208)

Vierailija
21/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset kertovat olevansa täydellisyyteen pyrkijöitä tai esim pikkutarkkoja kotinsa suhteen.

No, ihan norminaisia ovat. Aika harvan täydellisen naisen olen tavannut (kauneuskuningatar, joka on kouluttautunut tohtoriksi asti, työskentelee 100k€ palkalla ja asuu tiptop kartanossa).

Heh, tämän saman huomannut. Töissä silmät kostuen omasta erinomaisuudesta selitetään kuinka kotona ei ole murustakaan pöydillä ja koti on tip top. Sitten kurkut mätänee työpaikan jääkaappiin ja oma työpöytä on papereita täynnä ja sotkuinen,, ööhh milä ei täsmää?

Vierailija
22/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just nää kaikki herkät ja harmoniahakuiset jooga-myönteisyys ym -friikit jotka pitää itseään oikeamielisinä ja haluaa pelastaa kalat ja äyriäisetkin meristä on piiloaggressiivisia säälimättömiä vittupäitä, ainakin joitakin kohtaan.

Nää jotka aina haluaa "välttää konflikteja" ja "inhoaa konflikteja" jossain porukassa itse asiassa vaan kasaa ja eskaloi sitä konfliktia johonkin suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavuuden kansanterveydellisenä tai esteettisenä ongelmana ottaa toistuvasti seurueen ainut lihava.

Hän ei kai koskaan ole vilkaissut peiliin.

Toinen harha: hän puhuu alinomaa siitä, miten nuorelta muka näyttää.

Kerran kyllästyin, ja sanoin että kyllä sä ihan ikäiseltäsi näytät.

Hän tarjosi jopa aikanaan omaa hääpukuaan mulle lainaksi. Kun mietin miten diplomaattisesti toisin julki, että sehän olisi mulle 2 tai 3 kokoa liian iso, niin hän jo jatkoi, että "jos se mahtuu sulle".🙄😀😀

Reps 😂😂😂😂. Kiitos illan nauruista

Joo, en pystynyt pidättelemään ilmettäni, kun tän naisen rinnatkin oli valtavat lähes napaan roikkuvat hinkit jo ennen yhtään lasta.

Hän perusteli, että puku olisi mulle varmaan pieni, kun olen häntä vähän pitempi.

🙄

Ihan kun sitä nyt jonkun kaverinsa vanhaa hääpukua muutenkaan huolisi, kun osa vieraista on nähnyt sen toisen yllä.

Vierailija
24/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki (?) miehet sanovat, etteivät viehäty lihavista naisista. Silti lähes kaikki lihavat naiset ovat parisuhteessa. Kaikki tuntemani ikisinkut naiset ovat hoikkia ja sporttisia.

No kyllä vika taitaa olla näissä sporttisissa naisissa, jotka ei huoli ketä tahansa jormaa sinne nurkkiinsa kuten lihavat siskot.

No mikäs pakko miesten on olla lihavien naisten kanssa jos eivät viehäty? Yksinkin voi olla.

Vierailija
25/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just nää kaikki herkät ja harmoniahakuiset jooga-myönteisyys ym -friikit jotka pitää itseään oikeamielisinä ja haluaa pelastaa kalat ja äyriäisetkin meristä on piiloaggressiivisia säälimättömiä vittupäitä, ainakin joitakin kohtaan.

Nää jotka aina haluaa "välttää konflikteja" ja "inhoaa konflikteja" jossain porukassa itse asiassa vaan kasaa ja eskaloi sitä konfliktia johonkin suuntaan.

Aahhhhh niin totta. Tiedän yhden tällaisen tyypin. On ulkokuktaisin ihminen jonka tunnen.

Vierailija
26/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Suurimmat juoruajat pitävät eniten kiinni yksityisyydestään

- Narsistit eivät siedä puoltakaan niistä loukkauksista joita itse suoltavat

- Itseään herkiksi kuvailevat ovat niitä kovimpia ihmisiä (herkkyydestä kertovia aforismeja fb:ssä ja Nalle Puh-sitaatteja työhuoneen seinällä

En.

Kyllä.

En.

Mihin nämä ensimmäinen ja viimeinen väite perustuvat? Mielestäni juoruilijat kertovat omista asioistaan usein paljon enemmän kuin mitä haluaisin kuulla. En ole myöskään itse törmännyt tuollaisiin koviksiin, jotka herkkyyttään yleensä muille kovaan ääneen mainostaisivat.

Vierailija
27/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut naisesta, joka ei löytäisi miestä lihavuutensa takia.

Ikisinkut on tikkulaihoja. Kumma.

Vierailija
28/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankimmat mielipiteet on niillä, jotka tietävät vähiten.

Vierailija
29/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistien kohdalla joo, muita en ole huomannut. Monet tuntemani juoruajat tunkevat suuren osan elämästään someen, itse en ole ollenkaan somessa enkä juuri jauha muiden asioista. 

Vierailija
30/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka toitottavat luonnollisuuttaan esim. instassa, ovat aina eniten pakkeloituja. Tai tuomitaan nuorten naisten ulkonäköpaineet, kun ollaan itse luomassa niitä p*rse pystyssä vähäpukeisina ja muokatuissa kuvissa.

Vierailija
31/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki (?) miehet sanovat, etteivät viehäty lihavista naisista. Silti lähes kaikki lihavat naiset ovat parisuhteessa. Kaikki tuntemani ikisinkut naiset ovat hoikkia ja sporttisia.

Tää on niin totta!

Ja niillä lihavilla naisilla siippa voi olla urheilullinen, vaikka naista itseään liikunta ei kiinnosta vähääkään.

Vierailija
32/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisten ulkonäköä rumasti arvostelevat ja kommentoivat ihmiset, eivät koskaan ole mitään adoniksia tai kaunotaria itse.

Totta tuokin. Minua arvosteli yks lattarinta lehmäksi isojen rintojeni vuoksi.

Ja minua lattarinnaksi yksi lehmä.

Vierailija
33/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset kertovat olevansa täydellisyyteen pyrkijöitä tai esim pikkutarkkoja kotinsa suhteen.

No, ihan norminaisia ovat. Aika harvan täydellisen naisen olen tavannut (kauneuskuningatar, joka on kouluttautunut tohtoriksi asti, työskentelee 100k€ palkalla ja asuu tiptop kartanossa).

Se täydellisyyden tavoittelu voi näkyä vain osassa asioita, ei suinkaan joka elämän osa-alueella, eikä se läheskään aina johda tuloksiin. Usein siinä käy juuri päinvastoin: kun ei hyväksy itseltään kuin sen parhaan lopputuloksen, ei lähde edes yrittämään mitään kun tietää, ettei siihen täydelliseen pääse kuitenkaan. 

Vierailija
34/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitsevaisuuttaan korostavat ovat tavallisesti juuri niitä suvaitsemattomimpia. He suvaitsevat vain oman maailmankuvansa mukaisia mielipiteitä.

Vierailija
35/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta Näkyvä (entinen Hintsa) ja Janni Hussi kiersivät kouluissa puhumassa teineille ulkonäköpaineista.

Kumpikin syömishäiriöisiä.

Kumpikin naamasta sen näköinen ettei ole vara mennä kenellekään mitään lässyttäään itsensä hyväksymisen vaikeudesta.

Miksei ulkonäköpaineista luennoijat ole pottunokkaisia tihrusilmiä, joilla on kaksoisleuka ja naama täynnä arpia?

Vierailija
36/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistien kohdalla joo, muita en ole huomannut. Monet tuntemani juoruajat tunkevat suuren osan elämästään someen, itse en ole ollenkaan somessa enkä juuri jauha muiden asioista. 

No ehkä ei ole niitä kovimpia juoruajia kuitenkaan.

Vierailija
37/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä vika taitaa olla näissä sporttisissa naisissa, jotka ei huoli ketä tahansa jormaa sinne nurkkiinsa kuten lihavat siskot.

No mikäs pakko miesten on olla lihavien naisten kanssa jos eivät viehäty? Yksinkin voi olla.

Eikö se ole jo monesti tullut esille, että useimmat miehet on surkimuksia jotka ei ole mitään ilman naista. Näitä vollottavia kilttimiehiä yms.

Vierailija
38/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

180 cm pitkä ja hoikka nainen on iso, mutta 150 senttinen pallo kertoo olevansa pieni nainen. Muodotonta läski kuvailee itseään muodokkaaksi. Joka vuosi missikilpailuihin osallistuvat kaikkein rumimmat naiset.

Vierailija
39/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöt, jotka mainostavat olevansa huumorintajuisia, ovat aina tosikoita.

Vierailija
40/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvaitsevaisuuttaan korostavat ovat tavallisesti juuri niitä suvaitsemattomimpia. He suvaitsevat vain oman maailmankuvansa mukaisia mielipiteitä.

Tämä!