Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootteko pistäneet merkille seuraavat paradoksit

Vierailija
15.04.2018 |

- Suurimmat juoruajat pitävät eniten kiinni yksityisyydestään
- Narsistit eivät siedä puoltakaan niistä loukkauksista joita itse suoltavat
- Itseään herkiksi kuvailevat ovat niitä kovimpia ihmisiä (herkkyydestä kertovia aforismeja fb:ssä ja Nalle Puh-sitaatteja työhuoneen seinällä

Kommentit (208)

Vierailija
41/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiehiksi itseään kutsuvat ovatkin aina pahimpia naisvihaajia

Vierailija
42/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään "vahvoina" pitävät ihmiset tulkitsevat itsevarmoja ihmisiä väärin. Kuvittelevat, että henkilö on tyhmä, arka tai heikko jos ei yritä seurassa tavoitella dominoivaa asemaa tai ole koko ajan äänessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs työkaveri selitti, kuinka rintaimplanttien hankkiminen on pinnallista ja naurettavaa, kun taas ikääntyvien kasvojen muokkaaminen on sitten ihan ymmärrettävää.

Vierailija
44/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraa puhetta (muka) arvostavat eivät kestä minkäänlaista suoraa puhetta :D

Uudet työkaverit, jotka kertovat että heitä saa, ja pitääkin, neuvoa että oppivat talon tavat ja muutenkin tärkeät asiat.

Sitten kun haluat olla kiva sille uudelle ja kerrot että asia x kuuluu meidän tehtäviin, niin heti huomaa miten se ei yhtään tykkää että joku yritti auttaa (ilmeisesti olisi parempi että pomo/esimies ehtii asiasta huomauttaa)

Vierailija
45/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvaitsevaisuuttaan korostavat ovat tavallisesti juuri niitä suvaitsemattomimpia. He suvaitsevat vain oman maailmankuvansa mukaisia mielipiteitä.

Niin ja suhtautuvat alentuvasti niihin suvaitsevaisuutensa kohteisiin. Katsovat oikeudekseen loukkaantua toisten puolesta, aivan kuin suvaitsevaisuutensa kohteet olisivat jotain vähän vajaita pikkulapsia.

Heidän toteemieläimensä eivät ole heille muuta kuin itsensä pönkittämistä varten.

Mikään rakkaus tai empatia ei heitä motivoi, vaan vihaaminen.

Saavat nautintonsa siitä kun pääsevät syyttelemmään ja sättimään toisia.

Eivät edistä "asiaansa" vaan lietsovat vastakkain asettelua.

Vaijentamalla toisten äänen ja päälle huutamalla pilaavat toteemieläintensäkin aseman.

Vierailija
46/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt miehet syyttävät naisia ajattelukyvyttömiksi ja tunnepitoisiksi. Naiset eivät tunteiden takia ole vakavasti otettavia, eivätkä luotettavia.

Kuitenkin mies on jotenkin luotettava ja vakavasti otettava, vaikka ajattelee koko ajan piparia ja on sen vietävissä.

Riehuminen ja huutaminen ei ole tunteiden vallassa olemista jos sen tekee mies. Se on vaan voimakkuutta tai persoonaa.

Vain naisen itkeminen on nou nou, ja osoitus heikkoudesta.

Jos nainen huutaa tai suuttuu, niin silloin nainen on totaalisen mielenvikainen ja kuuluisi laitokseen.

Vierailija
47/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyt miehet syyttävät naisia ajattelukyvyttömiksi ja tunnepitoisiksi. Naiset eivät tunteiden takia ole vakavasti otettavia, eivätkä luotettavia.

Kuitenkin mies on jotenkin luotettava ja vakavasti otettava, vaikka ajattelee koko ajan piparia ja on sen vietävissä.

Riehuminen ja huutaminen ei ole tunteiden vallassa olemista jos sen tekee mies. Se on vaan voimakkuutta tai persoonaa.

Vain naisen itkeminen on nou nou, ja osoitus heikkoudesta.

Jos nainen huutaa tai suuttuu, niin silloin nainen on totaalisen mielenvikainen ja kuuluisi laitokseen.

Ai hitsi kuinka hyvä kuvaus!

Vierailija
48/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihmetyttää miten ne ketkä saavat päättää yhteisistä asioista ja ovat vallan kahvassa, ovat niin...ööö..hmmm. ei niin kovin älykkäitä.

Siis tiedättehän ne mötkylät kenellä on ne puvut ja solmiot?

Ne mitkä valehtelevat jatkuvasti ja sikailevat.

Eivät osaa laskea, eivätkä ymmärrä mitään syy seuraus suhteita.

Vierailija
49/208 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisten ulkonäköä rumasti arvostelevat ja kommentoivat ihmiset, eivät koskaan ole mitään adoniksia tai kaunotaria itse.

Plussaa siitä, että kirjoitit adonikset oikein. Kaunotarista miinusta.

Vierailija
50/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joilla on eniten lapsia tai lemmikkejä ovat huonoimpia hoitamaan niitä. (Esim yli 5)

Vierailija
51/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finninaamoilla ja nörteillä  on isot munat.

Vierailija
52/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burleskitanssia harrastavissa on hämmästyttävän paljon naisia, jotka eivät ole sensuelleja, vaikka kertovat että pääsevät harrastuksessaan näyttämään sensuellisuuttaan, mutta drag queenikin on naisellisempi. Lihavan naisen hienhaju tulee lehtikuvasta läpi.

Vierailija
53/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa suvaitsevuuttaan kovasti kailottavat ovat kaikista huonoimpia suvaitsemaan mitään muuta kuin oman mielipiteensä ainoana oikeana vaihtoehtona.

Vierailija
54/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä ihminen julistaa suurieleisesti olevansa kuten: hyvä johtaja, huumorintajuinen tai "vain reilu", niin ei todellakaan ole sitä.

Vierailija
55/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta oli tosi kumma, että mun naispuolinen kaveri piikitteli mua vielä yli 30-vuotiaana rinnoistani tyyliin että ne on pienet.

Itsellään hänellä oli semmoset roikkuvat putket jo lukiossa, ei mitenkään kauniit, mutta kyllähän ne heilui.

Nyt mulla on pyöreä d-kuppi. Jokohan nyt koko riittäisi?

Emme ole enää vuosiin olleet tekemisissä.

Hyi, silarit! Yäks!

Vierailija
56/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä täydellisen aloitekyvyttömiä, epämiehekkäitä nynnyjä. He siis ruikuttavat, kun ei kukaan naine tule ja puserra.

He sekoittavat "kiltteyden", joka ei aikuisessa ole plussa muutenkaan, passiiviseen ulinaan.

Ehkä suurin yksittäinen luotaantyöntävä piirre miehessä. Nämä luomakunnan kruunut eivät varmasti tee yhtään mitään kilpaillakseen naisten suosiosta.

Vierailija
57/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas aina ihmettelen näin, että ”rakkaus syttyi nopeasti”. Kun artikkelia lukee pidemmälle, huomaa, että otsikon pitäisi olla ” vahinkoraskaus nopeasti”. Ihan kuin raskaaksi ei voisi tulla ilman rakkautta?

Vierailija
58/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En

Kyllä

En

Sama.

Kyllä mun tuntemat juoruilijat avautuvat koko ajan omasta elämästään. Eri asia on se, et kuinka paikkansa pitävää se "tieto" on...

Ja näistä todella herkistä en todellakaan sanois et ne on vahvoja... mut hyvin itsekeskeisiä ovat ja katsovat asiat vain omasta näkökulmastaan.

Vierailija
59/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä täydellisen aloitekyvyttömiä, epämiehekkäitä nynnyjä. He siis ruikuttavat, kun ei kukaan naine tule ja puserra.

He sekoittavat "kiltteyden", joka ei aikuisessa ole plussa muutenkaan, passiiviseen ulinaan.

Ehkä suurin yksittäinen luotaantyöntävä piirre miehessä. Nämä luomakunnan kruunut eivät varmasti tee yhtään mitään kilpaillakseen naisten suosiosta.

No toivottavasti kukaan ihminen ei alennu kilpailemaan vastakkaisen sukupuolen suosiosta. Ja eri mieltä olen myös siitä, etteikö muka kiltteys ole plussa ihmisessä. (Miksi rajoittavat tuon muutenkin koskemaan ei-aikuisia? Eli lapsia?)

Vierailija
60/208 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta oli tosi kumma, että mun naispuolinen kaveri piikitteli mua vielä yli 30-vuotiaana rinnoistani tyyliin että ne on pienet.

Itsellään hänellä oli semmoset roikkuvat putket jo lukiossa, ei mitenkään kauniit, mutta kyllähän ne heilui.

Nyt mulla on pyöreä d-kuppi. Jokohan nyt koko riittäisi?

Emme ole enää vuosiin olleet tekemisissä.

Hyi, silarit! Yäks!

?sullako on silarit?

Mitä se tähän kuuluu?😮