Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksiä kahden kuukauden välein? Teekös tuonlaisella vaimolla mitään?

Vierailija
08.04.2018 |

Ollaan vähän puhuttu asiasta, mutta kun vaimoa väsyttää, on selkävaivoja, pikkuisen lonkkakipuja ja ylipainoa, niin tämä on kuulemma normaalia.

Illat hän viettää padin ja Netflixin kanssa sohvalla keskiyölle saakka. Ja syö.

Mites voisi kauniisti ottaa puheeksi asian epänormaaliuuden?

Kommentit (237)

Vierailija
181/237 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa sellaiselta mieheltä, jonka kanssa en haluaisi edes samaan huoneeseen. Hyh..

Totta.  Siinäkin tapauksessa että tämä olisi vain provo. -T: Mies

Vierailija
182/237 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista en tiedä, mutta meillä mies juputtaa itselleen orkun minuutissa ja se on siinä. En saa siitä mitään, joten eihän tuo jaksa vuodesta toiseen kiinnostaa. Ja se joka sanoo, että jokainen hoidelkoon itsensä, eli runkkaa itsellesi orkku, niin sanon , että hinkkaahan se mieskin itsensä minuun, eikä käteensä. Eli eikö minunkin kuuluisi saada siis käyttää miehen tavaraa ? Mutta miten sitä käytät, kun se on minuutissa lerppu. Eli ap:lle vastaisin, että kun seksi on huonoa, ei se kiinnosta. Hyvä seksi kyllä kiinnostaisi. Sänkyleikit on sellaisia, että niissä pitäisi vähän ajatella toistakin. Jos vain oma napa on ainoa tärkeä, toisen osapuolen kiinnostus hiipuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/237 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä kotityöt jaettu reilusti? Onko vaimolla työstressiä tai masennusta? Harrastaako hän mitään liikuntaa koskaan? Miten teidän perheen ruokavalio?

Siivoojamies ei saa. Tutkittu juttu. Veruke on käytetty.

Voi luoja näitä törppöjä. Tähän tutkimukseen vedoten ei sitten tarvitse tehdä kotona mitään, ettei vain lakkaa saamasta? No miten hyvin olet saanut , kun et ole tikkua ristiin kotona laittanut ja väsynyt vaimo ei sitten illalla jalsa muuta kuin nukkua?  Kokemuksesta voin sanoa, että silloin kun lapset oli pieniä, kodinhoito kaatui yksin minun niskaan ja ansiotyö painoi päälle, ei miehellä ollut asiaa samaan punkkaan. Ei enää miestä jaksanut hoitaa, kun kaiken teki yksin. Mies makasi sohvalla kun lauantait siivosin. Kysyin kerran, eikö yhtään omatunto kolkuta, kun vain toinen raataa? Ei kuulema tuntunut missään. Ei kyllä tuntunut sitten sängyssäkään, kun puolikuolleena illalla kaaduin sänkyyn. Miehellähän kyllä olisi hyvin levätyn päivän jälkeen virtaa piisannut. Joten ei saa sekään ukko, joka ei siivoa.

Vierailija
184/237 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vikaahan ei kannata etsiä peilistä? Jos ei seksiä, ei tunnetasolla kaikki ok.

Vierailija
185/237 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kotityöt ja seksi ovat kaksi täysin eri asiaa. En miehenä voi ymmärtää eikö naisten koskaan tee mieli seksiä ihan vaan seksin takia? Minulla jos usean päivän on ilman, alkaa halu nousta jo tappiinsa. Ilmeisesti naisten halu ei ole mitenkään kumuloituva vaan pelkästään inflatoituva, jos esim ei saa kynttiläillallisia, kokovartalohierontaa tai Imurointia.

Vierailija
186/237 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vitussa se kotityöt-kortti lyödään aina tiskiin näissä "naista-ei-kiinnosta-seksi" keskusteluissa?? Sitte ku tilanne on toinen, että nainen valittaa miehestä jota ei kiinnosta seksi, niin ei ykskään toinen mies tuu vikisee, että "voi voi onko se miehes niin kotitöistä uupunut, ettei se jaksa seksiä?"

Ja sitte jos ap tässäkin sanoo, että tekee kotitöitä, kuten imuroi, nii siitäkin vittuillaan!

Meillä harrastetaan seksiä tyyliin päivittäin ja minä onnesta soikeana, VAIKKA meillä minä teen KAIKKI kotityöt. Miksi? No siksi koska, tykkään puuhata kotona, pitää paikat siistinä,kokata,leipoa,tiskata,viedä roskat,hoitaa juoksevia asioita yms. Yhdessä käydään kaupassa. Ja onko ongelmaa? Ei. Maisttuuko seksi? Kyllä.

Eli ap. Laita tollai nainen takas kiertoo, ei oo vaimamatskuu. Etkä näytä olevan kovin innostunu häbestä muutenkaan, paitsi no pilluahan ois vissii kiva joskus saada.

N33

Tässä tuli asiaa!

Vierailija
187/237 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkää horolle. Alat nauttia elämästä. Muutama kunnon irstailu tsekkinarttujen kanssaja sitten Tinderiin. Se on nuoren lihan valtameri. Ja vähän vanhemmankin. Läskille monoa.

Vierailija
188/237 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida pitää vaimoa hyvänä? Tyytyväinen vaimo haluaa seksiä, kuka nyt orgasmeista kieltäytyisi.

Kuinka yllättävää. Naisen haluttomuus ja saamattomuus/laiskuus = miehen vika.

Siis onhan se nyt siinä mielessä että miksi ihmeessä haluaisin seksiä sinun kanssasi jos minä en siitä kostuisi yhtään mitään. Kyllä ihmisen täytyy saada kumppaninsa tuntemaan olonsa hyväksi. Mieheni kanssa seksistä saan läheisyyttä, yhteistä aikaa ja toiselle hyvää oloa, ja hän näkee kovasti vaivaa että minäkin laukean. Jos ei näitä löytyisi seksistä miehen kanssa vaan se olisi miehelle vain orgasmin metsästystä niin ehdottomasti jättäisin väliin. Jos puhutaan nimittäin vain orgasmeista niin saan helpoimmin ihan keskenäni, parissa minuutissa, joten ajanhukkaa se olisi harrastaa toisen kanssa seksiä josta ei saa irti mitään lisää.

Vierailija
189/237 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vitussa se kotityöt-kortti lyödään aina tiskiin näissä "naista-ei-kiinnosta-seksi" keskusteluissa?? Sitte ku tilanne on toinen, että nainen valittaa miehestä jota ei kiinnosta seksi, niin ei ykskään toinen mies tuu vikisee, että "voi voi onko se miehes niin kotitöistä uupunut, ettei se jaksa seksiä?"

Ja sitte jos ap tässäkin sanoo, että tekee kotitöitä, kuten imuroi, nii siitäkin vittuillaan!

Meillä harrastetaan seksiä tyyliin päivittäin ja minä onnesta soikeana, VAIKKA meillä minä teen KAIKKI kotityöt. Miksi? No siksi koska, tykkään puuhata kotona, pitää paikat siistinä,kokata,leipoa,tiskata,viedä roskat,hoitaa juoksevia asioita yms. Yhdessä käydään kaupassa. Ja onko ongelmaa? Ei. Maisttuuko seksi? Kyllä.

Eli ap. Laita tollai nainen takas kiertoo, ei oo vaimamatskuu. Etkä näytä olevan kovin innostunu häbestä muutenkaan, paitsi no pilluahan ois vissii kiva joskus saada.

N33

Tässä tuli asiaa!

No ei kyllä millään lailla asiaa. Seksi ja kotityöthän eivät liity mitenkään yhteen muutoin kuin siinä mielessä, että jos ei koeta asioiden olevan kunnossa suhteessa, harvoin nainen haluaa myöskään seksiä. Jos nainen siis oikeasti totetuttaa itseään siivoamalla niin tuskin silloin mitään skismaa tuleekaan, mutta tuo oli yhden ihmisen tuntemus joka ei todellakaan ole naisten keskimääräisten kokemusten tasalla. Jos tunnetasolla ei ole tyytyväinen kumppaniin, harvoin hänestä nainen muutenkaan innostuu. Se ei tarkoita etteikö haluttaisi, halut vaan tuossa tilanteessa kaikkoaa kun katsoo kumppaniin päin.

Vierailija
190/237 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestäni . Mies ja minä ollaan hoikkia ja nättejä. Ollaan oltu yhdessä 30v.

Seksin määrä laskussa, johtuu minusta.

Rakastan pussailla ja kosketella miestä..mutta en saa orgasmia.

Sain vahingossa yhden suhteen alkuaikoina..

En ole pidättyväinen ...enkä häpeä itseäni.

Annan seksiä rakkauteni osoituksena..mies on kiltti :(

Vierailija
191/237 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nykyään enää runkkaa..se ahdistaa..

Rakastan miestäni..miksi en voisi harrastaa seksiä hänen kanssaan...?

Mutta en laukea yhdyntä seksissä.

En saa orgasmia runkatessa vaan jonkin sortin helpotuksen tunteen. en käytä dildoa

Vierailija
192/237 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av:n käräjäoikeus on puhunut: Syyllinen olet ap sinä itse. Naisessa ei voi olla vikaa vaan sinä olet itse aiheuttanut tilanteesi. Käsittelisit naistasi paremmin, opettelisit rakastelemaan jne.

Haukkasit kuule nyt vaan paskaa. Vaihda muijaa jos vielä pystyt.

Tässä vois kyllä sanoa, et ei se vaihtamalla parane. Seksielämä. Muutakun ehkä alkuun ja sit muuttuu tuohon samaan.

Vierailija
193/237 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan kotityöt ja seksi ovat kaksi täysin eri asiaa. En miehenä voi ymmärtää eikö naisten koskaan tee mieli seksiä ihan vaan seksin takia? Minulla jos usean päivän on ilman, alkaa halu nousta jo tappiinsa. Ilmeisesti naisten halu ei ole mitenkään kumuloituva vaan pelkästään inflatoituva, jos esim ei saa kynttiläillallisia, kokovartalohierontaa tai Imurointia.

Tässäpä se minunkin eksäni ajatusmaailma kiteytyi. Haluta olisi vaan pitänyt vaikka pää kainalossa tai huudon ja tavaroiden paiskomisen jälkeen. Mikset sä halua mua, yhyy, senkin frigidi??? Tällaiset apinat voivat panna vaikka imurinvartta, jos eivät keksi sille muuta käyttöä. 

Vierailija
194/237 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä miettiä, miksi vaimoasi ei yhtään kiinnosta tuottaa sinulle puhdasta nautintoa ja ylläpitää fyysistä läheisyyttä suhteessa. Jotain on kyllä pielessä, ehkä hän ei enää rakasta sinua aidosti?

Vierailija
195/237 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies sanoo vitsillä, ettei anna minulle jos meinaan sanoa sukista lattialla tai roskista pöydällä XD

Vierailija
196/237 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on taas niin että mies ei anna tai osaa antaa. Nytkin on 2,5 kk mennyt viime kerrasta.

Mutta onneksi voin illalla suihkutella itseni orkkuun uudella sykkivällä suihkupäällä. Sillä saan minuutissa.

Mies kyllä taitaa tietää sen, sillä menen vähän sieltä märkänä ja hieman tuoksuvana sänkyyn.

Vierailija
197/237 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotityöt ja seksi kuuluvat sikäli yhteen, että miehestä poiketen nainen ei halua panna kaikkea mikä liikkuu.  Nainen ei halua panna laiskanpaskan kanssa, joka ei tikkua laita kotona ristiin, vaan odottaa, että vaimo hoitaa kaiken. Luulen, että jos nainenkaan ei kotona tekisi mitään ja sinä yksin pyörittäisit koko perhesysteemiä, niin viimeistään  puolen vuoden sisällä alkaisi sinullakin vi*utuskäyrä nousta ja heppi laskeutua.

Vierailija
198/237 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemusta naisena pitkässä parisuhteessa ilman orgasmia?

Nuorena vaan yrittää ja yrittäää...

Sanotaankin et kun ei enää yritä se tulee..

Nykyisin hellyyttä ja pitkä yhdyntä..

Ei tule...tunnen itseni ihan friikiksi.

Kun runkkaan tulee vaan helpotus..ei orgasmia.

En runkkaa enää..panettamisen tunne menee ohi kun sen antaa mennä...

ois kiva itsensäja miehen takia saada edes joskus...:(

Vierailija
199/237 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan miestäni . Mies ja minä ollaan hoikkia ja nättejä. Ollaan oltu yhdessä 30v.

Seksin määrä laskussa, johtuu minusta.

Rakastan pussailla ja kosketella miestä..mutta en saa orgasmia.

Sain vahingossa yhden suhteen alkuaikoina..

En ole pidättyväinen ...enkä häpeä itseäni.

Annan seksiä rakkauteni osoituksena..mies on kiltti :(

Onko kohtalotovereita?

Ihmiset tuntee eroottista vetoa muhun jostain syystä?

Tietäisivätpä...

Vierailija
200/237 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENTÄ JOS LÄSKI AKKAS ANTAIS JOKA ILTA; MUTTA EI SAIS ITE ORGASMIA?