ZALANDO JA LASKU
Miksei onnistu tilata laskulle? Kahta eri käyttäjäyiliä kokeiltu, eikä onnistu. Olisin tilannut kenkiä sovitettavaksi, en halua maksaa etukäteen kun rahojen palauttamisessa menee kuitenkin reilusti aikaa. Laskut olen maksanut ajallaan. :(
Kommentit (135)
Näille paljon palauttaville voisi laittaa maksullisen palautuksen.
Vierailija kirjoitti:
Näille paljon palauttaville voisi laittaa maksullisen palautuksen.
Miksi? Jos palauttelu on zalandolle ongelma, kannattanee laittaa kaikille postikulut maksullisiksi ja lakata mainostamasta ilmaisuuden varjolla.
Muita jotka ovat samassa tilanteessa mutta luottokortin kanssa? Eli olen vuosia tilannut luottokortilla ja viimeiseen puoleen vuoteen se ei ole enää onnistunut? Luottotiedot kunnossa ja luottorajasta ei ole kiinni, toimii hyvin muissa putiikeissa. Ehkä jokaiselle maksutavalle on oma kiintiönsä? Jos tilaa ja palauttaa tarpeeksi niin pitää vaihtaa maksutapaa? Laskua en halua kokeillakaan Zalandolta vaan olen maksanut tilisiirrolla siitä lähtien. Ja niitä kertoja onkin ollut harvassa sen jälkeen koska on se yhtä säätöä, sekä maksaminen että palautus. Pitäköön Zalando tunkkinsa.
Vierailija kirjoitti:
Mun piti kaksi ekaa kertaa maksaa heti, sen jälkeen olen aina saanut laskulle. Luulen että niillä on lisäksi joku jäähysysteemi, että jos rupeaa palauttamaan jokaisen tilauksen tai maksu viivästyy, niin sitten täytyy taas hetki maksella suoraan.
Mä taas tilasin tällä viikolla ekaa kertaa ikinä Zalandolta ja sain tilattua laskulle.
Hämmentävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun piti kaksi ekaa kertaa maksaa heti, sen jälkeen olen aina saanut laskulle. Luulen että niillä on lisäksi joku jäähysysteemi, että jos rupeaa palauttamaan jokaisen tilauksen tai maksu viivästyy, niin sitten täytyy taas hetki maksella suoraan.
Mä taas tilasin tällä viikolla ekaa kertaa ikinä Zalandolta ja sain tilattua laskulle.
Hämmentävää.
Mikä siinä niin hämmentävää oli?
Maksa luottokortilla niin saat maksuaikaa n. 1-1,5kk ilman korkoja tai käsittelykuluja ja varmasti saat tavaran kun myyjä saa rahat taas heti. Sitten jos palautat niin rahat hyvitetään luottokorttifirmalle suoraan eli raha liikkuu korttiyhtiön ja Zalandon välillä vain eikä isnun tarvitse käyttää rahaa yhtään ellet sitten pidä tavaraa ja maksa sitä luottokorttilaskullasi 1-1,5kk kuluttua aikanaan. Jos luottokorttilaskun maksaa aina kokonaisuudessaan heti eikä käytä luotto-ominaisuutta niin korkoa ei mene yhtään ja ilmaisiakin luottokortteja löytyy joissa ei ole kuukausi tai vuosimaksuja eikä laskutuslisiä tms. ollenkaan vaan saa vain ilmaista lainaa aina tuon 30-45vrk ja päälle turvallisuuden verkkokaupoissa, luottokorttifirma kun korvaa joa tavaraa ei tulekaan postissa eli sitä ei silloin tarvitse maksaa ja luottokorttifirma itse hoitaa asian eli omien rahojensa perinnän myyjän kanssa jne. esim. peruuntuneita lentoja tai matkoja oli syy mikä tahansa lakko tai lentoyhtiön konkurssi ei tarvitse maksaa jos ne on maksanut luottokortilla jne.
Vierailija kirjoitti:
Maksa luottokortilla niin saat maksuaikaa n. 1-1,5kk ilman korkoja tai käsittelykuluja ja varmasti saat tavaran kun myyjä saa rahat taas heti. Sitten jos palautat niin rahat hyvitetään luottokorttifirmalle suoraan eli raha liikkuu korttiyhtiön ja Zalandon välillä vain eikä isnun tarvitse käyttää rahaa yhtään ellet sitten pidä tavaraa ja maksa sitä luottokorttilaskullasi 1-1,5kk kuluttua aikanaan. Jos luottokorttilaskun maksaa aina kokonaisuudessaan heti eikä käytä luotto-ominaisuutta niin korkoa ei mene yhtään ja ilmaisiakin luottokortteja löytyy joissa ei ole kuukausi tai vuosimaksuja eikä laskutuslisiä tms. ollenkaan vaan saa vain ilmaista lainaa aina tuon 30-45vrk ja päälle turvallisuuden verkkokaupoissa, luottokorttifirma kun korvaa joa tavaraa ei tulekaan postissa eli sitä ei silloin tarvitse maksaa ja luottokorttifirma itse hoitaa asian eli omien rahojensa perinnän myyjän kanssa jne. esim. peruuntuneita lentoja tai matkoja oli syy mikä tahansa lakko tai lentoyhtiön konkurssi ei tarvitse maksaa jos ne on maksanut luottokortilla jne.
kaikilla ei ole luottokorttia ja kaikki eivät sellaista myöskään parin tarvekerran/ vuosi vuoksi hanki
Vierailija kirjoitti:
verkkokauppa itse tarjoaa luottomahdollisuuden, mutta vain tietyille.
Ehkä niillä on joku musta lista.
Kyllä onnistu viime viikolla.
Maksuhäiriöitä?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä niillä on joku musta lista.
Kuinka tuolle listalle pääsee? Samanlaisella tuurilla kuin laskutusasiakkaaksi?😂
Vierailija kirjoitti:
Kyllä onnistu viime viikolla.
Maksuhäiriöitä?
Ei ole
Luottokortille ainakin palautuu suht nopeasti rahat. Yleensä tulleet n. viikossa. Minusta kaikkein helpoin tapa. Paperilaskuja tulee niin vähän, että ne helposti unohtuu.
Äsken tilasin ja laskulle meni n 200€ ostokset. Olen tilannut aina laskulle, pitänyt osan ja palauttanut osan. Tilaan ehkä 3-5krt vuodessa maksimissaan. Välillä vain kerran vuodessa.
Muistaakseni ihan ekaa tilausta aikoinaan ei saanut laskulle. Luottotiedoissa ei vikaa, ole koskaan ollutkaan.
Zalandolla oli paljon ongelmia alkuun kun kaiken maailman mustalaisakat tilas laskulla ihmenimillä. Ehkä tulivat varovaisemmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä maksuvaihtoehtoja sulla näkyy ap?
Ainoastaan laskulla maksamisen kohta on "harmaana". Ja siis tähän saakka laskulle olen aina tilannut.
Oot varmaan palautellut paljon vaatteita sinne
Kyllä mä uskoisin, että laskulla maksamisen poisottoon on syynä päinvastoin se, että moni on jättänyt palauttamatta.
Äsken kokeilin tilata ja ihan normaalisti tuli lasku vaihtoehdoksi niin kuin aina ennenkin. Mulla on parhaillaankin avoin lasku, koska edellinen tilaus on vielä matkalla. Silti olisi laskulla tilaaminen onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
verkkokauppa itse tarjoaa luottomahdollisuuden, mutta vain tietyille.
Mutta onko se ilmainen sekä palautuksissa että pitäessä tuotteen kuten oma luottokortti on 30-45 vrk ajan?
Valitettavasti asiakaspalvelulla ei ole mahdollisuutta vaikuttaa luoton myöntämiseen.