Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ZALANDO JA LASKU

Vierailija
08.04.2018 |

Miksei onnistu tilata laskulle? Kahta eri käyttäjäyiliä kokeiltu, eikä onnistu. Olisin tilannut kenkiä sovitettavaksi, en halua maksaa etukäteen kun rahojen palauttamisessa menee kuitenkin reilusti aikaa. Laskut olen maksanut ajallaan. :(

Kommentit (135)

Vierailija
121/135 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko nostaa tämä, kun mulla oli tänään sama ongelma ja tämä keskustelu löytyi googlella.

Mulla se ei siis antanut minkäänlaisena, edes harmaana, vaihtoehtona sitä laskua. Olen tilannut aina laskulla ja maksanut ajoissa, joten siksi itsekin tuota hämmästelin. En ole myöskään mikään himopalauttelija, en tilaile kymmentä kokoa kokeiltavaksi ja palauta koko satsia, vaan aina oletuksena on että vaatteet ois hyvät, mutta joskus valitettavasti ei sovikaan omalle kropalle niin on pakko palauttaa.

Mut joo, asiaan: mulla auttoi kun vaihdoin selainta! Chromella ei näytä laskua ollenkaan, vaikka kokeilin kaikkea mahdollista; muokkailin tietojen kirjoitusasuja, pienensin tuotteiden määrää... ei toimi. Mutta sitten koitinkin Explorerilla ja johan pelitti. Vielä tilauksen jälkeen kokeilin uudestaan Chromea eikä se edelleenkään näytä laskua. Mistä lie johtuu. Mutta vinkkinä tämä muille saman asian googlaajille, meitä kun tuntuu olevan monia!

Sulla on eri evästeet chromessa kuin explilla. Jos olet toiminut zalandon suhteen jotenkin huonosti (palautellut liikaa tai liian myöhään tai laskujen kanssa ollut myöhästymisiä tms) niin se tieto on liitettynä suhun evästeiden kautta. Tuon saattaa voida ohittaa jos olet chromessa incognitona. Myös eri selain toimii, kuten huomasitkin.

Vierailija
122/135 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuli yli vuos sitte sama, että laskua ei antanut. Silloin googlasin ja löysin tämän keskustelun. Nyt kokeilin ja onnistui. Olen siis yli vuoden ollut tilaamatta, koska en ala mksaan etukäteen. Oliko syy tuo selain juttu vai et olin yli vuoden tilaamatta? Jokin karenssiaika? Kuitenkin olen 1-2krt/v tilannut, joten en hirveänä turhia palautuksia tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/135 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö göp

Vierailija
124/135 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en saa laskulle

Vierailija
125/135 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakaan ei aina onnistu lasku. Välillä onnistuu ja välillä ei. Laskut maksettu aina ajoissa, palautuksia kyllä teen, mutta verkkokaupassa on hyvin vaikeaa tietää etukäteen millaisia vaatteet ovat ennen niiden näkemistä ja sovitusta.

Joskus kuulin, että myös asuinalue voi vaikuttaa. Zalandolla on joku ennakkotarkistus, jossa katsotaan esimerkiksi palautusmääriä ja maksamattomia laskuja postinumeron mukaan ja silloin voi luotettavatkin asiakkaat kärsiä laskumahdollisuuden poistolla.

Ahaa! Voisiko tämä pitää paikkansa? Tilailin nimittäin vuosikaudet Zalandolta laskulla, ja kun muutin, tuo vaihtoehto poistuikin. Tilasin pari kertaa luottokortilla, kunnes sekin vaihtoehto poistui. Ennakkomaksulla en ole enää tilannut, vaan ostanut sitten muualta.

Vierailija
126/135 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa, etteikö voisi tilata laskulla. Tilasin muutama päivä sitten ja onnistui ja olen 70v mummi. Tilaan aina laskulla, koska helpompi jos tarvitsee palauttaa. Klarna laskuttaa.

Vierailija
127/135 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandosta tilasin kerran verhon, hinta yli 50 e. Sain t-paidan, lasten kokoa. Lasku oli yli 50 e, ja laskussa luki, verho. Palautin t-paidan, mutta eivät kuulemma saaneet paitaa. Lopulta maksoin yli 50 euroa, etten menetä luottotietoja. Maksoin tyhjästä. Verhoa ei koskaan tullut.

Vierailija
128/135 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, etteikö voisi tilata laskulla. Tilasin muutama päivä sitten ja onnistui ja olen 70v mummi. Tilaan aina laskulla, koska helpompi jos tarvitsee palauttaa. Klarna laskuttaa.

Klarna? Minä tilasin laskulla viimeksi syyskuun lopulla ja kyllä laskuttaja oli silloin Zalando itse kuten aiemminkin.

Lasku maksettu, mutta ei vielä näy heillä eikä uuden tilauksen tekeminen onnistunutkaan nyt laskulla.

Vierailija
129/135 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakaan ei aina onnistu lasku. Välillä onnistuu ja välillä ei. Laskut maksettu aina ajoissa, palautuksia kyllä teen, mutta verkkokaupassa on hyvin vaikeaa tietää etukäteen millaisia vaatteet ovat ennen niiden näkemistä ja sovitusta.

Joskus kuulin, että myös asuinalue voi vaikuttaa. Zalandolla on joku ennakkotarkistus, jossa katsotaan esimerkiksi palautusmääriä ja maksamattomia laskuja postinumeron mukaan ja silloin voi luotettavatkin asiakkaat kärsiä laskumahdollisuuden poistolla.

Ahaa! Voisiko tämä pitää paikkansa? Tilailin nimittäin vuosikaudet Zalandolta laskulla, ja kun muutin, tuo vaihtoehto poistuikin. Tilasin pari kertaa luottokortilla, kunnes sekin vaihtoehto poistui. Ennakkomaksulla en ole enää tilannut, vaan ostanut sitten muualta.

No ei varmasti pidä, kaveri tilaa aina laskulla ja samassa postinumerossa asutaan! Minä en saa laskulla enää mitään vaikka kaikki maksettu AINA ajallaan.

Vierailija
130/135 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando ei enään myönnä laskuja. Suosittelen kokeilemaan kilpailevaa firmaa.

Vierailija
131/135 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuussa sain tilattua Zalandolta vielä laskulla. En palauttanut mitään ja maksoin laskun ajallaan.

Olen aika ajoin, noin neljä kertaa vuodessa, tilannut Zalandolta hyvin kohtuullisen tilauksen.

Joskus olen palauttanut jotain, mutta paljon myös pitänyt tuotteita. Aina olen maksanut laskut ajallaan. Minnekään muuallekaan ei ole velkaa tai maksamattomia laskuja.

Äsken yritin ostaa sieltä laskulle, mutta ilmoitettiin ettei onnistu.

En ymmärrä yhtään, mistä tämä voisi johtua. En ainakaan ole mikään turhan ostelija ja palauttelija.

No, ostan sitten jostain toisesta varkkokaupasta.

Vierailija
132/135 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zalandosta tilasin kerran verhon, hinta yli 50 e. Sain t-paidan, lasten kokoa. Lasku oli yli 50 e, ja laskussa luki, verho. Palautin t-paidan, mutta eivät kuulemma saaneet paitaa. Lopulta maksoin yli 50 euroa, etten menetä luottotietoja. Maksoin tyhjästä. Verhoa ei koskaan tullut.

Tämä onkin “mielenkiintoinen” case, sillä Zalando ei myy mitään verhoja. Palautus pitää rekisteröidä etukäteen ja päälle liimataan palautuslappu. Palautuspisteestä saa vielä kuitin asiakaspalautuksesta. Eli tämä juttu oli ihan höpöhöpöä. Kannattaa pysyä kivijalkakaupoissa varmaan tämän yksilön.

Vierailija
133/135 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto vanhaan. Muilla samaa ongelmaa? Ennen saanut aina laskun ja nyt ei onnistu. Luottotiedot kunnossa, eikä ole mitään maksuhäiriöitä tuohon suuntaan

Vierailija
134/135 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa laskua

Vierailija
135/135 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa Zalandolta enää mitään, kun ainoa maksutapa on ennakkolasku. Eivät anna maksaa pankki- tai luottokortiilla saati sitten laskulla. Luottotiedot minulla kunnossa. Selityksenä vain sitä tavanomaista diipadaapaa, että kenties ensi kerralla voi maksaa muilla maksutavoilla yms. Pyysin poistamaan tilini ja senkään tekeminen ei onnistunut itse, piti pyytää asiakaspalvelusta.