Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ZALANDO JA LASKU

Vierailija
08.04.2018 |

Miksei onnistu tilata laskulle? Kahta eri käyttäjäyiliä kokeiltu, eikä onnistu. Olisin tilannut kenkiä sovitettavaksi, en halua maksaa etukäteen kun rahojen palauttamisessa menee kuitenkin reilusti aikaa. Laskut olen maksanut ajallaan. :(

Kommentit (135)

Vierailija
81/135 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksa luottokortilla niin saat maksuaikaa n. 1-1,5kk ilman korkoja tai käsittelykuluja ja varmasti saat tavaran kun myyjä saa rahat taas heti. Sitten jos palautat niin rahat hyvitetään luottokorttifirmalle suoraan eli raha liikkuu korttiyhtiön ja Zalandon välillä vain eikä isnun tarvitse käyttää rahaa yhtään ellet sitten pidä tavaraa ja maksa sitä luottokorttilaskullasi 1-1,5kk kuluttua aikanaan. Jos luottokorttilaskun maksaa aina kokonaisuudessaan heti eikä käytä luotto-ominaisuutta niin korkoa ei mene yhtään ja ilmaisiakin luottokortteja löytyy joissa ei ole kuukausi tai vuosimaksuja eikä laskutuslisiä tms. ollenkaan vaan saa vain ilmaista lainaa aina tuon 30-45vrk ja päälle turvallisuuden verkkokaupoissa, luottokorttifirma kun korvaa joa tavaraa ei tulekaan postissa eli sitä ei silloin tarvitse maksaa ja luottokorttifirma itse hoitaa asian eli omien rahojensa perinnän myyjän kanssa jne. esim. peruuntuneita lentoja tai matkoja oli syy mikä tahansa lakko tai lentoyhtiön konkurssi ei tarvitse maksaa jos ne on maksanut luottokortilla jne.

kaikilla ei ole luottokorttia ja kaikki eivät sellaista myöskään parin tarvekerran/ vuosi vuoksi hanki

Kun sen on hankkinut niin se helpottaa elämää kaikessa mitä varataan netissä, hotellit, lennot, autonvuokraus, verkkokauppaostokset jne. Kaikkea ei edes saa ilman luottokorttia kuin todella hankalasti, ulkomailla jopa hotellihuoneen saaminen voi olla ilman luottokorttia mahdotonta puhumattakaan auton vuokraamisesta. Vaikka ei hotellissa ikinä yöpyisi eikä lentäisi koskaan mihinkään eikä varaisi matkoja koskaan niin jo verkkokaupan takia on luottokortti ehdoton, nopea, luotettava, vakuutettu ja varma, ei huolta saapuuko tavara tai onko se rikki tai sitä mitä luvataan. Etenkin ulkomailta esim. ebay:n kautta tilatessa se on ehdoton. Mutta myös Amazonilla, miten edes tilaatte esim. Amazonilta ai ebaysta ilman luottokorttia? Itselläni on ollut luottokortti nyt 13v. ajan enkä osaa sanoa että miten tuo edes onnistuisi kun ebayta ja ulkomaisia verkkokauppoja olen käyttänyt vasta vuodesta 2006 alkaen. Vai ettekö hyödynnä hintaeroja mitä esim. vaatteissa on ebayssa tai elektroniikassa yms. Amazonilla? Olen maksanut kaiken mitä voi (eli kaiken paitsi Veikkauksen pelit) luottokortilla viimeisen 13v. ajan, enkä ole maksanut korkoa koskaan euroakaan luotosta. Ainoa vuosimaksullinen korteistani on Diners Club, joka maksaa 50€/v., mutta sisältää niin hyvät edut muuten että siitä suostun tuon maksamaan kun sen verran tulee mtkusteltua lentäen loungeja hyödyntäen ja pisteillä saatava tavara on sen verran laadukasta niin paljon alennettuun hintaan pisteillä osin maksaen ja etenkin aiemmin ravintolasetelit ja nykyäänkin hotellivoucherit ovat huippuedullisia että kannattaa tuo maksaa tuo 50€/v. Amex on ilmaisena basic cardina ja kaksi MasterCardia ja aiemmin myös Visa, josta tarpeettomana luovuin luotollisena, ainoa debit-kortti on S-Visa, luottokorteilla luottorajana yhteensä 17.500€, ennalta määrättyä käyttörajaa ei kuukaudessa ole Dinersilla eikä Amexilla, lisäksi tililuotto 20.000€ on jatkuvana käytössä, saan päästää käyttötilin siis 20.000€ miinukselle tarvittaessa pientä (tällä hetkellä 1,65%) korkoa vastaan. Luottokorttien korollista luottoa en käytä, käytän niitä vain maksukortteina koska luoton korko olisi korkea. On ne hyvä silti varalla olla kunnon luottorajalla kuten tuo Stockmannin MasterCard esim. 10.000€/kk.

Vierailija
82/135 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei aina onnistu lasku. Välillä onnistuu ja välillä ei. Laskut maksettu aina ajoissa, palautuksia kyllä teen, mutta verkkokaupassa on hyvin vaikeaa tietää etukäteen millaisia vaatteet ovat ennen niiden näkemistä ja sovitusta.

Joskus kuulin, että myös asuinalue voi vaikuttaa. Zalandolla on joku ennakkotarkistus, jossa katsotaan esimerkiksi palautusmääriä ja maksamattomia laskuja postinumeron mukaan ja silloin voi luotettavatkin asiakkaat kärsiä laskumahdollisuuden poistolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/135 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on onnistunut laskulle tilaaminen, edes 500-1000e tilausten suhteen ei ongelmaa. Olen ollut asiakas n. 5 vuotta, yleensä joka tilauksesta pidän jotain mutta palautan osan. Muistaakseni aluksi piti maksaa kortilla 1-2 tilausta ennen laskun saamista. 

Vierailija
84/135 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksa luottokortilla niin saat maksuaikaa n. 1-1,5kk ilman korkoja tai käsittelykuluja ja varmasti saat tavaran kun myyjä saa rahat taas heti. Sitten jos palautat niin rahat hyvitetään luottokorttifirmalle suoraan eli raha liikkuu korttiyhtiön ja Zalandon välillä vain eikä isnun tarvitse käyttää rahaa yhtään ellet sitten pidä tavaraa ja maksa sitä luottokorttilaskullasi 1-1,5kk kuluttua aikanaan. Jos luottokorttilaskun maksaa aina kokonaisuudessaan heti eikä käytä luotto-ominaisuutta niin korkoa ei mene yhtään ja ilmaisiakin luottokortteja löytyy joissa ei ole kuukausi tai vuosimaksuja eikä laskutuslisiä tms. ollenkaan vaan saa vain ilmaista lainaa aina tuon 30-45vrk ja päälle turvallisuuden verkkokaupoissa, luottokorttifirma kun korvaa joa tavaraa ei tulekaan postissa eli sitä ei silloin tarvitse maksaa ja luottokorttifirma itse hoitaa asian eli omien rahojensa perinnän myyjän kanssa jne. esim. peruuntuneita lentoja tai matkoja oli syy mikä tahansa lakko tai lentoyhtiön konkurssi ei tarvitse maksaa jos ne on maksanut luottokortilla jne.

kaikilla ei ole luottokorttia ja kaikki eivät sellaista myöskään parin tarvekerran/ vuosi vuoksi hanki

Kun sen on hankkinut niin se helpottaa elämää kaikessa mitä varataan netissä, hotellit, lennot, autonvuokraus, verkkokauppaostokset jne. Kaikkea ei edes saa ilman luottokorttia kuin todella hankalasti, ulkomailla jopa hotellihuoneen saaminen voi olla ilman luottokorttia mahdotonta puhumattakaan auton vuokraamisesta. Vaikka ei hotellissa ikinä yöpyisi eikä lentäisi koskaan mihinkään eikä varaisi matkoja koskaan niin jo verkkokaupan takia on luottokortti ehdoton, nopea, luotettava, vakuutettu ja varma, ei huolta saapuuko tavara tai onko se rikki tai sitä mitä luvataan. Etenkin ulkomailta esim. ebay:n kautta tilatessa se on ehdoton. Mutta myös Amazonilla, miten edes tilaatte esim. Amazonilta ai ebaysta ilman luottokorttia? Itselläni on ollut luottokortti nyt 13v. ajan enkä osaa sanoa että miten tuo edes onnistuisi kun ebayta ja ulkomaisia verkkokauppoja olen käyttänyt vasta vuodesta 2006 alkaen. Vai ettekö hyödynnä hintaeroja mitä esim. vaatteissa on ebayssa tai elektroniikassa yms. Amazonilla? Olen maksanut kaiken mitä voi (eli kaiken paitsi Veikkauksen pelit) luottokortilla viimeisen 13v. ajan, enkä ole maksanut korkoa koskaan euroakaan luotosta. Ainoa vuosimaksullinen korteistani on Diners Club, joka maksaa 50€/v., mutta sisältää niin hyvät edut muuten että siitä suostun tuon maksamaan kun sen verran tulee mtkusteltua lentäen loungeja hyödyntäen ja pisteillä saatava tavara on sen verran laadukasta niin paljon alennettuun hintaan pisteillä osin maksaen ja etenkin aiemmin ravintolasetelit ja nykyäänkin hotellivoucherit ovat huippuedullisia että kannattaa tuo maksaa tuo 50€/v. Amex on ilmaisena basic cardina ja kaksi MasterCardia ja aiemmin myös Visa, josta tarpeettomana luovuin luotollisena, ainoa debit-kortti on S-Visa, luottokorteilla luottorajana yhteensä 17.500€, ennalta määrättyä käyttörajaa ei kuukaudessa ole Dinersilla eikä Amexilla, lisäksi tililuotto 20.000€ on jatkuvana käytössä, saan päästää käyttötilin siis 20.000€ miinukselle tarvittaessa pientä (tällä hetkellä 1,65%) korkoa vastaan. Luottokorttien korollista luottoa en käytä, käytän niitä vain maksukortteina koska luoton korko olisi korkea. On ne hyvä silti varalla olla kunnon luottorajalla kuten tuo Stockmannin MasterCard esim. 10.000€/kk.

Kaikki eit myöskään matkustele,lennä tai säännöllisesti yövy hotellissa. Monia verkkokappoja varten "luottokortiksi" käy ihan electron ja maksu tililtä.

Vierailija
85/135 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

verkkokauppa itse tarjoaa luottomahdollisuuden, mutta vain tietyille.

Mutta onko se ilmainen sekä palautuksissa että pitäessä tuotteen kuten oma luottokortti on 30-45 vrk ajan?

On

Vierailija
86/135 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eit myöskään matkustele,lennä tai säännöllisesti yövy hotellissa. Monia verkkokappoja varten "luottokortiksi" käy ihan electron ja maksu tililtä.

Minä en kyllä tiedä ketään, joka ei lentäisi tai matkustelisi vähintään muutamaa kertaa vuodessa.

Vierailija
87/135 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ostanut paljon Zalandolta. Joskus palautan tuotteen tai pari, useimmiten en. Laskun maksan kun olen päättänyt mitkä tuotteet pidän ja mitkä palautan. Joku 1-2 kk sitten loppui Zalandolta tilaaminen sillä tuo laskulle tilaus mahdollisuus poistui minulta myös. En ala maksamaan etukäteen tuotteita ja sitten vahtimaan tuleeko rahat tilille jne vaan siirtyn käyttämään muita nettikauppoja. Harmi sillä olin aktiivinen Zalandon asiakas. Luottotiedot tietysti kunnossa minullakin.

Vierailija
88/135 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa minäkään laskua. Mikähän helvetti on ongelma

Vierailija
89/135 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ostanut paljon Zalandolta. Joskus palautan tuotteen tai pari, useimmiten en. Laskun maksan kun olen päättänyt mitkä tuotteet pidän ja mitkä palautan. Joku 1-2 kk sitten loppui Zalandolta tilaaminen sillä tuo laskulle tilaus mahdollisuus poistui minulta myös. En ala maksamaan etukäteen tuotteita ja sitten vahtimaan tuleeko rahat tilille jne vaan siirtyn käyttämään muita nettikauppoja. Harmi sillä olin aktiivinen Zalandon asiakas. Luottotiedot tietysti kunnossa minullakin.

Zalandon maksuaika on 30vrk laskien siitä kun tuotteet lähetetään.Tuotteilla menee postissa viikko,jos haet tuotteet vasta viikon -kahden päästä ja palautat kahden-neljän viikon päästä niin mielestäni joudut maksamaan laskun vaikka palauttaisit tuotteet.

Vierailija
90/135 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainoa mikä on kusetusta on luotto. Et tarvitse luottokorttia yhtään minnekkään pikemmin todella vanha ja typerä maksutapa. Netti ostokset missä tahansa kannattaa hoitaa paypal kautta ja hotelli varaukset onnistuu ilman luottokorttia ihan normaalilla visaelecrtonillakin, en ole vuosiin törmännyt suomessa tai muualla maissa mihinkään ongelmaan ilman luottokorttia myös yritykset suosivat enemmän asiakkaita jotka eivät maksa luotolla.

Vierailija
91/135 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sieltä kai voi tilata laskulle enää

Viikko sitten tilasin laskulle n. 100 €:n arvosta.

Vierailija
92/135 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyjen valmistajien tuotteita ei myydä laskulla, eli jos ostoskorissa on esimerkiski valmistajan x kengät niin lasku vaihtoehto ei ole käytettävissä vaikka kaikki olisikin kunnossa

Vierailija
93/135 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa mitään enää Zalandolta. Kerran tilasin verhon ja lupasivat laskulle. Paketti tuli ja laskussa luki verho, hinta yli 50 euroa. Paketissa ei ollut verhoa, vaan lasten kirjava t-paita. Palautin paketin ja laitoin mukaan kirjeen, tavallisessa postissa. Koskaan en saanut verhoa, mutta jouduin maksamaan yli 50 euroa. Paita ei kuulemma koskaan palautunut. Zalando on edelleen minulle velkaa rahan tai verhon. Olen tukenut yritystä saamatta vastinetta vain sen takia, ettei luottotietoihini tullut merkintää.

Vierailija
94/135 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tilaa mitään enää Zalandolta. Kerran tilasin verhon ja lupasivat laskulle. Paketti tuli ja laskussa luki verho, hinta yli 50 euroa. Paketissa ei ollut verhoa, vaan lasten kirjava t-paita. Palautin paketin ja laitoin mukaan kirjeen, tavallisessa postissa. Koskaan en saanut verhoa, mutta jouduin maksamaan yli 50 euroa. Paita ei kuulemma koskaan palautunut. Zalando on edelleen minulle velkaa rahan tai verhon. Olen tukenut yritystä saamatta vastinetta vain sen takia, ettei luottotietoihini tullut merkintää.

Eihän Zalando edes myy kodintekstiilejä kuten verhoja? Oletkohan itse sekoillut. 

Vierailija
95/135 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia palautuksesta otetaan kuitti, urpo!

Vierailija
96/135 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tilasin kuulkaas tällä viikolla keskiviikkona ja laskulle. Siellä on joku tilapäinen häiriö menossa.

Jaa, mulla tää "tilapäinen häiriö" on kestänyt ainakin kaksi vuotta. En ole pitkään aikaan saanut laskulla tilattua. Ja luottotiedot on kunnossa ja aiemmat maksut maksettu aina ajoissa. Eikä merkitystä onko ostosteni loppusumma 10 vai 100 euroa, laskuvaihtoehto näkyy harmaana. No enpä zalandolta enää pahemmin tilaile, kun en jaksa sitä säätämistä

Sama täällä, en ole pariin vuoteen saanut laskulle. Minulla myös luottotiedot kunnossa ja aina maksanut ajoissa. Todella epäoikeudenmukaista ja eriarvoista kohtelua Zalandolta. Tänään sain ilmoituksen, että haluamastani tuotteesta olisi nyt koko saatavilla (tuote oli viimeisiä, sillä on nyt loppuunmyyty). Yritin pikaisesti tehdä tilauksen, mutta maksaminen ei onnistunut verkkopankista eikä kortilla, sillä Nordean verkkopalvelussa on häiriö. Ja laskulle en saa! Joku toinen onnekas sai sitten tuotteen ja varmaankin kun/jos sai laskulle. Kyllä otti päähän. Todella epäoikudenmukaista!

Vierailija
97/135 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette tilanneet tavaraa ja jättäneet sen noutamatta, niin silloin Zalando sulkee laskulla maksamisen pois.

Vierailija
98/135 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olette tilanneet tavaraa ja jättäneet sen noutamatta, niin silloin Zalando sulkee laskulla maksamisen pois.

Aina olen noutanut ja maksanut tilauksen ja silti ei saa laskulle.

Vierailija
99/135 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Zalandon vakioasiakas ja tilaan aina laskulle. Olen huomannut, että heillä on joku luottoraja oltava, koska välillä tulee tilaukseen, niin että lasku kohta on harmaana. Kun olen sitten maksanut aikausempia laskuja, niin taas onnistuu laskulle tilaus. Tilaan todella paljon ja palautan myös paljon, niin itselläni on ainut syy ollut luottoraja, koska laskua pienetämällä tilaaminen laskulle taas onnistuu.

Vierailija
100/135 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kans saa laskua vaikka oon kysynyt jo 5 kertaa.