ZALANDO JA LASKU
Miksei onnistu tilata laskulle? Kahta eri käyttäjäyiliä kokeiltu, eikä onnistu. Olisin tilannut kenkiä sovitettavaksi, en halua maksaa etukäteen kun rahojen palauttamisessa menee kuitenkin reilusti aikaa. Laskut olen maksanut ajallaan. :(
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa viestiä/ soittakaa asiakaspalveluun. Tuskin täältä selviää vastaus.
Tuollahan luki ettei aspa tiedä mitään eikä ota mitään kantaa asiaan.
Laskun saatavuus
Automaattinen maksutapojen arviointi tehdään turvallisuustoimenpiteenä jokaisen tilauksen yhteydessä erikseen.
Laskun saatavuuteen vaikuttavat muun muassa seuraavat asiat:
Tilauksen loppusumma on liian suuri.
Asiakastilillä on avoimia laskuja.
Tilauksella on eri toimitus- ja laskutusosoite.
Tilaaja ei ole täysi-ikäinen, Suomessa asuva henkilö.
Tarkastamme myös asiakkaan luottotiedot riippumattomasta luottotietorekisteristä. Kyseisen järjestelmän käyttö auttaa estämään maksutietojen väärinkäyttöä, jolloin maksaminen verkossa on myös asiakkaan kannalta turvallisempaa. Tarkastuksen tulos voi näin ollen vaikuttaa valittavissa oleviin maksutapoihin. Asiakaspalvelullamme ei valitettavasti ole mahdollisuuksia vaikuttaa laskun saatavuuteen
Vierailija kirjoitti:
Laskun saatavuus
Automaattinen maksutapojen arviointi tehdään turvallisuustoimenpiteenä jokaisen tilauksen yhteydessä erikseen.Laskun saatavuuteen vaikuttavat muun muassa seuraavat asiat:
Tilaaja ei ole täysi-ikäinen, Suomessa asuva henkilö.Tarkastamme myös asiakkaan luottotiedot riippumattomasta luottotietorekisteristä. Kyseisen järjestelmän käyttö auttaa estämään maksutietojen väärinkäyttöä, jolloin maksaminen verkossa on myös asiakkaan kannalta turvallisempaa. Tarkastuksen tulos voi näin ollen vaikuttaa valittavissa oleviin maksutapoihin. Asiakaspalvelullamme ei valitettavasti ole mahdollisuuksia vaikuttaa laskun saatavuuteen
Ja sitten kun mikään noista syistä ei pidä paikkaansa? Muun muassa, olisihan tuohon voinut ne loputkin syyt luetella
Vierailija kirjoitti:
Laskun saatavuus
Automaattinen maksutapojen arviointi tehdään turvallisuustoimenpiteenä jokaisen tilauksen yhteydessä erikseen.Laskun saatavuuteen vaikuttavat muun muassa seuraavat asiat:
Tilaaja ei ole täysi-ikäinen, Suomessa asuva henkilö.Tarkastamme myös asiakkaan luottotiedot riippumattomasta luottotietorekisteristä. Kyseisen järjestelmän käyttö auttaa estämään maksutietojen väärinkäyttöä, jolloin maksaminen verkossa on myös asiakkaan kannalta turvallisempaa. Tarkastuksen tulos voi näin ollen vaikuttaa valittavissa oleviin maksutapoihin. Asiakaspalvelullamme ei valitettavasti ole mahdollisuuksia vaikuttaa laskun saatavuuteen
Tilasin ja kaikki nuo mainitut asiat oli kunnossa. Silti ei onnistu laskulle tilaaminen :(
Itselläni ainakin onnistuu, oletteko varmoja ettei tilauksen loppusumma ole liian suuri tai tilillä maksamattomia laskuja.
Samaa on ilmennyt minulla. En halua maksaa ennakkoon joten pitänee tilata muualta.
Hain pari päivää sitten paketin ja laskulla onnistui tilaaminen. Joskin pistän kaiken palautukseen.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ainakin onnistuu, oletteko varmoja ettei tilauksen loppusumma ole liian suuri tai tilillä maksamattomia laskuja.
Mikähän se liian suuri loppusumma mahtaa olla? Kuitenkin tuolta on saanut yli 600euron arvoisiakin tilauksia ennen laskulle, nyt ei edes muutaman kympin tilaus onnistu.
Olen tilannut laskulle ja viimeksi eilen. Ei ole ollut mitään ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Ei sieltä kai voi tilata laskulle enää
Voi tilata, juuri nimittäin tilasin. Tilaan usein Zalandolta eikä ole mitään ongelmia ollut laskulle tilaamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sieltä kai voi tilata laskulle enää
Voi tilata, juuri nimittäin tilasin. Tilaan usein Zalandolta eikä ole mitään ongelmia ollut laskulle tilaamisessa.
Niin voikin, he nopalla arpoo kenelle myydään laskulla ja keneltä peritään maksu heti. Olen ollut aina onnekas.
Minä olen pystynyt tilaamaan laskulle vaikka olisi avoin laskukin.
Mä tilasin viime keskiviikkona ja ihan hyvin onnistui ottaa laskulla
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pystynyt tilaamaan laskulle vaikka olisi avoin laskukin.
Samoin.
Ehkäpä järjestelmä tekee jotain automaattista riskiarviota jokaisen tilauksen kohdalla perustuen asiakkaan aiempaan ostokäyttäytymiseen eli tilausten ja palautusten suhteeseen sekä ostossummiin. Voi olla että olet viime aikoina tilannut liikaa laskulle, maksanut myöhässä ja palauttanut liikaa. Tai vain yhden edellä mainituista.
Itse tilaan muutaman kuukauden välein noin parilla sadalla, joskus tosin on tullut tilaus niin että edellinen on vielä maksamatta, palautan yleensä pari tuotetta mutta pidän yhden tai useamman ja maksan laskun korkeintaan päivän myöhässä. Aina on onnistunut laskulle tilaaminen.
Loin juuri tunnukset, en ole ennen tilannut. Keräsin tavaraa ostoskoriin vähän yli sadan euron edestä ja siirryin maksu vaiheeseen. Ei tullut minulle mahdollissuutta maksaa laskulla. Kaveri kokeili omilla tunnuksillaan, on tilannut joitain kertoja. Eipä saanut hänkään kolmen kympin ostosta laskulle. Erikoista.
Teillä siis ei kysynyt siinä tilausvaiheessa sotua kun halusitte laskulle tilata? Mulla Zalando on kysynyt sitä kerran siinä kassalla ennen tilauksen lähettämistä, ja sen jälkeen ei kertaakaan. Laskulle tilaaminen on onnistunut aina.
Tilasin nyt sitten verkkomaksulla, vaikka aikalailla se kirpaisikin. Jospa he käsittelisi palautuksen kohtuu nopeasti. Tilauksen jälkeen piruuttani kokeilin tehdä vielä toisen tilauksen ja kas vaan, lasku kävikin nyt🤔🤔
Minä tilasin kuulkaas tällä viikolla keskiviikkona ja laskulle. Siellä on joku tilapäinen häiriö menossa.