ZALANDO JA LASKU
Miksei onnistu tilata laskulle? Kahta eri käyttäjäyiliä kokeiltu, eikä onnistu. Olisin tilannut kenkiä sovitettavaksi, en halua maksaa etukäteen kun rahojen palauttamisessa menee kuitenkin reilusti aikaa. Laskut olen maksanut ajallaan. :(
Kommentit (135)
Ei onnistunut kuudenkympin kenkien tilaaminen laskulle minullakaan tuossa joku aika sitten, luottotiedot kunnossa eikä avoimia laskuja. Tilasin toisesta kaupasta, ja tilaan näemä jatkossakin, koska laskulle en edelleenkään saa kun nyt testasin.
Hölmö systeemi.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin nyt sitten verkkomaksulla, vaikka aikalailla se kirpaisikin. Jospa he käsittelisi palautuksen kohtuu nopeasti. Tilauksen jälkeen piruuttani kokeilin tehdä vielä toisen tilauksen ja kas vaan, lasku kävikin nyt🤔🤔
Nii kai ku maksoit zalandon luotosta!
Aina on onnistunut laskulle. Olet varmaan maksanut myöhässä tai sun luottotiedot on menny.
Mitäs ihmettä, kyllä mulle ainakin laskulla myytiin kun eilen illalla laitoin kengät tilaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pystynyt tilaamaan laskulle vaikka olisi avoin laskukin.
Minä myös. Juuri koskaan en ole tehnyt palautuksia.
Tilaan viikon-kahden välein noin 100-400euron arvoista tuotteita. Usein palautan vähintään puolet tilauksen arvosta ja silti saan aina laskulle. Olenpa joskus tehnyt niinkin, että kun tilaamani tuote on tullut lähes heti tilauksen tehtyäni alennukseen, olen tilannut tuotteen alehinnalla ja alauttanut alkuperäisen suoraan. Erikoista, että asiakkaita kohdellaan näin epätasa-arvoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tilaan viikon-kahden välein noin 100-400euron arvoista tuotteita. Usein palautan vähintään puolet tilauksen arvosta ja silti saan aina laskulle. Olenpa joskus tehnyt niinkin, että kun tilaamani tuote on tullut lähes heti tilauksen tehtyäni alennukseen, olen tilannut tuotteen alehinnalla ja alauttanut alkuperäisen suoraan. Erikoista, että asiakkaita kohdellaan näin epätasa-arvoisesti.
Kävikö mielessäsi, että tuollainen toiminta vaikuttaa muidenkin asiakkaiden mahdollisuuksiin jatkossa saada ilmaiset postilulut. Puhumattakaan siitä, kuinka ekologista onbkuljettaa pakettia edestakaisin huvin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä tilasin kuulkaas tällä viikolla keskiviikkona ja laskulle. Siellä on joku tilapäinen häiriö menossa.
Jaa, mulla tää "tilapäinen häiriö" on kestänyt ainakin kaksi vuotta. En ole pitkään aikaan saanut laskulla tilattua. Ja luottotiedot on kunnossa ja aiemmat maksut maksettu aina ajoissa. Eikä merkitystä onko ostosteni loppusumma 10 vai 100 euroa, laskuvaihtoehto näkyy harmaana. No enpä zalandolta enää pahemmin tilaile, kun en jaksa sitä säätämistä
Mä oon ollut Zalandon asiakas nyt pari vuotta ja alussa tilasin usein laskulla, kaikki palautukset ja maksut hoidettu ajallaan eikä maksuhäiriöitä ole ollut ikinä. Tilasin laskulla ilmeisesti liian usein ja sen jälkeen ainut maksuvaihtoehto on ollut ennakkomaksu, jota en nähnyt maksuvaihtoehtona kun olen auttanut puolisoa/äitiäni/ystävää heidän tilausten teossa omilla tunnuksillaan.
Olisin asian kanssa ok jos Zalando myöntäisi että jokin raja laskulla tilaamiseen on. Tuntuu helpommalta tilata nykyään muualta.
Tänä aamuna vasta tein tilauksen zalandolta ja ihan laskulle otin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ollut Zalandon asiakas nyt pari vuotta ja alussa tilasin usein laskulla, kaikki palautukset ja maksut hoidettu ajallaan eikä maksuhäiriöitä ole ollut ikinä. Tilasin laskulla ilmeisesti liian usein ja sen jälkeen ainut maksuvaihtoehto on ollut ennakkomaksu, jota en nähnyt maksuvaihtoehtona kun olen auttanut puolisoa/äitiäni/ystävää heidän tilausten teossa omilla tunnuksillaan.
Olisin asian kanssa ok jos Zalando myöntäisi että jokin raja laskulla tilaamiseen on. Tuntuu helpommalta tilata nykyään muualta.
Sepä se, selkeä raja laskuostoon olisi ok ja ihan ymmärrettävää mielestäni. Mutta kun mitään rajaa ei selkeästi missään mainita ja laskulle saaminen tuntuu olevan kiinni niin monesta muuttujasta aina tuulen suunnasta lähtien, ei kauheasti herätä luottamusta/ostohaluja jatkossa. Asiakastyytyväisyyttä lisäisi myös se, jos asiakaspalvelu olisi asiansaosaavaa ja osaisi vastata asiakkaan kysymyksiin. Enpä ole muissa verkkokaupoissa saanut lopulliseksi vastaukseksi asiakaspalvelusta "en tiiä", yleensä ottavat asiasta selvää ja palaavat asiaan myöhemmin selvitettyään vastauksen asiakkaalle.
Mikä ongelma se oikein on maksaa etukäteen? En ihmettele yhtään että Zalando poistaa laskumaksun niiltä asiakkailta jotka lähettelee paketteja edestakaisin ihan huvin vuoksi. Ei ne palautukset mitään ilmaisia verkkokaupoille ole.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma se oikein on maksaa etukäteen? En ihmettele yhtään että Zalando poistaa laskumaksun niiltä asiakkailta jotka lähettelee paketteja edestakaisin ihan huvin vuoksi. Ei ne palautukset mitään ilmaisia verkkokaupoille ole.
Palautuksen käsittelyssä menee noin kaksi viikkoa. Jos siis tilaat sovitettavaksi vaatteita tai palautat väärän kokoisen, ovat rahasi jumissa zalandolla parhaimmillaan lähes kuukauden. Minulle ainakin 309 euroa on iso raha, jolle löytyisi käyttöä muutakin kuin laittaa pantiksi zalandolle ties kuinka pitkäksi aikaa. Koska heillä ei ilmoiteta kengissä esimerkiksi sisämittaa tai vaatteissa mittoja, harvoin sattuu kerralla etenkään lapsille juuri passeli, jos tilaat vain yhden koon. Lisäksi zalando mainostaa sillä, kuinka helppoa ja ILMAISTA toimitus JA PALAUTUS on.
Minulla ei ole koskaan toiminut lasku, mutta olenkin suht nuori (21v.). Sen sijaan äitini saa aina tilattua laskulle. Olen miettinyt, että ehkä joku ikäjuttu.
Kerran olen palauttanut Zalandolle, ja luottotiedot on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole koskaan toiminut lasku, mutta olenkin suht nuori (21v.). Sen sijaan äitini saa aina tilattua laskulle. Olen miettinyt, että ehkä joku ikäjuttu.
Ei pitäisi vaikuttaa kuin alaikäisyyden. Ehkä sinulla on väärän väriset sukat.
Vierailija kirjoitti:
Olen nuorempi ja lasku aina toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole ikäjuttu.Olen 50v enkä saanut tilattua laskulle. Luottotiedot ym kunnossa.
Zalandolta joku joka vois avata tätä lasku-asiaa?
Mun piti kaksi ekaa kertaa maksaa heti, sen jälkeen olen aina saanut laskulle. Luulen että niillä on lisäksi joku jäähysysteemi, että jos rupeaa palauttamaan jokaisen tilauksen tai maksu viivästyy, niin sitten täytyy taas hetki maksella suoraan.
Ei kysy mitään, kun laskua ei voi valita ollenkaan. Lasku-maksuvaihtoehto näkyy harmaana, kun muut ovat mustalla, eli valittavissa. Sotun olen toki aikaisemmilla kerroilla jo antanut eikä sitä ka ole sen jälkeen kyselty.