SUOMEN PARAS PALOMIES OFFICIAL
Aa, vihdoinkin tänään alkaa Suomen paras palomies -ohjelma.
Oletko tutustunut jo kilpailijoihin, kuka on suosikkisi?
- Mun ehkä Jussi, tai Anton
https://www.mtv.fi/tv/ohjelmat/suomen-paras-palomies/uutiset/artikkeli/…
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
Miten Pasi ja Pertti on niin tutun näköisiä? Ovatko olleet ennen tv:ssä? Olen katsonut joitain sukellusdokkareita, ehkä jompi kumpi sieltä tuttu? Tai Pertti ehkä jossain ohjelmassa, jossa salsattu? Googletin myös Dressmann Suomi -mainoksia, muttei Pasia näkynyt siellä. Ehkä joku Pasin lookalike on noissa ulkomaalaisissa Dressmann-mainoksissa :D
Mä olen jossain ohjelmassa nähnyt Pertin myös!
Mä en pelastaja ohjelmia katsele, enkä edes tätäkään... vaan näin ohjelmasta pätkän Sohviksissa ja jäin miettimään, että mistä Pertti on tuttu.
Ainoa mikä tuli itelle mieleen, oli se illallisohjelma (neljän tähden illallinen, mutta taviksille). Vai mistähän?
Vierailija kirjoitti:
Palomiehille ei taida olla mitään fyysisiä rajamittoja, kuten vaikka hävittäjälnetäjille tai poliiseille? Sen verran eri kokoista miestä oli ryhmään valittu. Mutta varmaan on eri tilanteita ja paikkojakin joihin pitää mennä. Hyvä vaan että on otettu noin laajalla skaalalla kilpailijoita mukaan.
Mitähän vaatimuksia tonne palomieskouluun on, voiko hakee peruskoulupohjalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Pasi ja Pertti on niin tutun näköisiä? Ovatko olleet ennen tv:ssä? Olen katsonut joitain sukellusdokkareita, ehkä jompi kumpi sieltä tuttu? Tai Pertti ehkä jossain ohjelmassa, jossa salsattu? Googletin myös Dressmann Suomi -mainoksia, muttei Pasia näkynyt siellä. Ehkä joku Pasin lookalike on noissa ulkomaalaisissa Dressmann-mainoksissa :D
Mä en pelastaja ohjelmia katsele, enkä edes tätäkään... vaan näin ohjelmasta pätkän Sohviksissa ja jäin miettimään, että mistä Pertti on tuttu.
Ainoa mikä tuli itelle mieleen, oli se illallisohjelma (neljän tähden illallinen, mutta taviksille). Vai mistähän?
Pertti on ollut BB -talossa! Uskokaa tai älkää. Vuonna 2014
Vierailija kirjoitti:
Palomiehille ei taida olla mitään fyysisiä rajamittoja, kuten vaikka hävittäjälnetäjille tai poliiseille? Sen verran eri kokoista miestä oli ryhmään valittu. Mutta varmaan on eri tilanteita ja paikkojakin joihin pitää mennä. Hyvä vaan että on otettu noin laajalla skaalalla kilpailijoita mukaan.
Olisin niin halunnut Joonas Mäkipellonkin tuohon ohjelmaan.
https://www.instagram.com/p/BL_0t5cDfdh/?hl=fi&taken-by=joonasmakipelto
Kiinnostaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla joku tutkinto peruskoulun lisäksi. Lukio, ammattikoulu tai joku keskiasteen tutkinto.
Pasi on ollut jossain 112-ohjelman jaksoissa joita on kuvattu Turussa. Pertti on tosiaan ollut bb-talossa. Anton ja Aki esiintyvät tämän vuoden palomies kalenterissa. Ohjelmasta on kilpailijoiden ylläpitämät epäviralliset Fb- ja ig-sivut, nimellä: Suomen Paras Palomies Kilpailijat.
Muumeista sensuroidaan sukupuolet ja sitten toisaalla rullaa tällainen paloMIES-ohjelma, ihme pelleilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä?! Oikeesti...? Voikohan noita vanhoja Big Brother jaksoja vielä nähdä jostain tietääkö kukaan? Enpä olisi arvannut, ennemmin tosiaan olisin yhdistänyt johonkin illallis- tai tanssihommaan. Onko kukaan seurannut BB:ia tuolloin, onko mitään muistikuvia kaudesta?
Mitä Pertti teki BB:ssä? Oliko vierailemassa jonkun (palomies-)viikkotehtävän tiimoilta? Ei kai ainakaan asukas ollut, koska en muista. Mutta sieltä varmaan minullekin tuttu, koska olen BB:tä seurannut.
Edit: No nyt googlasin ja asukas hän olikin, tuli kesken kauden! https://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/big-brother/asukkaat/artikkeli/pertt… Ohhoh. Miten en heti muistanut, vaikka olen kaikki kaudet katsonut. Hyvä tietää nyt varmuudella, mistä Pertin naama oli tuttu :)
Stalkkaaja kirjoitti:
Kiinnostaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla joku tutkinto peruskoulun lisäksi. Lukio, ammattikoulu tai joku keskiasteen tutkinto.
Lue Pelastusopiston sivuilta valintaperusteet.
Ei kovin helposti pääse.
Perttihän oli edellisellä vaalikaudella Perussuomalaisten kunnallisvaltuutettu Porissa, mutta putosi viime vaaleissa. Hän on porilaisille tuttu erilaisista paikallisjulkaisuista, missä hän on mm. poseerannut ilman paitaa. Sekin on toki tapa pysyä julkisuudessa, mutta minulle tällaisesta tulee väistämättä jonkinlainen tyrkyn vaikutelma. Palomies hän ei ole, vaan on työskennellyt ainakin vuosikymmenen ihan valtiolla paperinpyörittäjänä. En tiedä, miksi hän on ommellut Hätäkeskuslaitoksen virkavaatteisiin pelastustoimen tunnuksia.
Hyvässä kunnossa Pertti näyttää olevan ikäisekseen. Kuitenkin nämä hänen esittelemänsä "maailmanmestaruusmitalit" ovat tulleet epävirallisista World Police and Fire Games-kisoista, joihin voi mennä kuka tahansa pääsymaksun maksava ja on enemmänkin karnevaaliluonteinen Get Together-tapahtuma kuin oikea urheilukisa. Lajeja, ikäsarjoja ja painoluokkia on niin paljon, että joissakin niistä saa mestaruuden ihan vaan osallistumalla. Esimerkiksi pelkästään Intian kansallinen poliisi sai vuoden 2015 kisoissa yhteensä 228 mitalia. USA:n eri laitosten edustajat puolestaan saivat 1934 mitalia.
Vierailija kirjoitti:
Olispa jo torstai!
Kohta taas jatkuu, jee!
Minkähänlaisia kisoja tänään nähdään?
Vierailija kirjoitti:
Mitä Pertti teki BB:ssä? Oliko vierailemassa jonkun (palomies-)viikkotehtävän tiimoilta? Ei kai ainakaan asukas ollut, koska en muista. Mutta sieltä varmaan minullekin tuttu, koska olen BB:tä seurannut.
Edit: No nyt googlasin ja asukas hän olikin, tuli kesken kauden! https://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/big-brother/asukkaat/artikkeli/pertt… Ohhoh. Miten en heti muistanut, vaikka olen kaikki kaudet katsonut. Hyvä tietää nyt varmuudella, mistä Pertin naama oli tuttu :)
Aaettä, oon myös seurannu kaikki Big Brotherit, mutta en muistanu Perttiä.
Perttion mun suosikki myös, Tsemppiä Pertti!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä?! Oikeesti...? Voikohan noita vanhoja Big Brother jaksoja vielä nähdä jostain tietääkö kukaan? Enpä olisi arvannut, ennemmin tosiaan olisin yhdistänyt johonkin illallis- tai tanssihommaan. Onko kukaan seurannut BB:ia tuolloin, onko mitään muistikuvia kaudesta?
Jos joku keksii, mistä näitä vanhoja BB -kausia tai -jaksoja voi nähdä, noon tosiaan linkkiä tänne. Kiinnostaisi myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa jo torstai!
Kohta taas jatkuu, jee!
Minkähänlaisia kisoja tänään nähdään?
Täällä myös odotetaan!
Ja Perttiä ja Akia kannustetaan voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa, vihdoinkin tänään alkaa Suomen paras palomies -ohjelma.
Oletko tutustunut jo kilpailijoihin, kuka on suosikkisi?
- Mun ehkä Jussi, tai Antonhttps://www.mtv.fi/tv/ohjelmat/suomen-paras-palomies/uutiset/artikkeli/…
Palomiehet ne on todellakin Miehiä. Just katoin eka jakson ja olipa ihania, aitoja ihmisiä, varsinaisia miesten miehiä. Ehdoton kevään suosikkiohjelma tuli tästä mulle. Anton oli ihana mut mun suosikki ehkä kans toi Aki.
Tämä! Ja samat suosikit ku mulla, Aki ja Anton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hannes! Kivan tuntuinen mies. Pidin muutenkin tuosta, kuinka kunnioittivat toisiaan ja toistensa kokemusta ja osaamista. Onpa hienoa, että tosiaan näitä tervehenkisiä ja täyspäisiä miehiäkin näkee kaikenmaailman ahdistelu- ja huumekohujen keskellä. Me katsotaan tätä koko perheellä.
Kyllähän tuosta hyvä yhteishenki välittyi.
Kiva tällaista kisaamista on katsoa, kivampi kuin juonittelua.
Pertti oli mahtava tyypp tosiaan, toivottavasti ei tipu.
Tämä muakin ilahdutti, ihan täysillä ja tosissaan vetivät kisoissa, mutta muuten olivat kuin parhaita kaveruksia vaikka olivat ihan eri puolilta Suomea lähtöisin. Ja mahtavaa huumoriakin. Kiva päästä kurkistamaan tuollaisiin totuudenmukaisiin olosuhteisiin heidän työssään, aika kylmäpäistä porukkaa, multa olisi jäänyt heti ekaan torniin kipuamatta.
Ihanaa, yksi ohjelma sentään jossa ei juonitella ja kieroilla eikä kiroilla eikä näytellä keskaria tai puolustella päihteitä ja selitellä sitä sun tätä. Loisto henki porukalla ja kunnon rehtiä kisailua.
Nämäpä on ne syyt, jotka vetää meillä koko perheen telkkari ääreen tätä ohjelmaa katsomaan.