SUOMEN PARAS PALOMIES OFFICIAL
Aa, vihdoinkin tänään alkaa Suomen paras palomies -ohjelma.
Oletko tutustunut jo kilpailijoihin, kuka on suosikkisi?
- Mun ehkä Jussi, tai Anton
https://www.mtv.fi/tv/ohjelmat/suomen-paras-palomies/uutiset/artikkeli/…
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palomiehille ei taida olla mitään fyysisiä rajamittoja, kuten vaikka hävittäjälnetäjille tai poliiseille? Sen verran eri kokoista miestä oli ryhmään valittu. Mutta varmaan on eri tilanteita ja paikkojakin joihin pitää mennä. Hyvä vaan että on otettu noin laajalla skaalalla kilpailijoita mukaan.
Olisin niin halunnut Joonas Mäkipellonkin tuohon ohjelmaan.
https://www.instagram.com/p/BL_0t5cDfdh/?hl=fi&taken-by=joonasmakipelto
Eikös Joona ollut Gladiaattoreissa? Tutun näköinen tyyppi.
Mun suosikki ekan jakson jälkeen: Antti. Vaikutti jotenkin ihanalta ihmiseltä ja hymyilevältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Pertti teki BB:ssä? Oliko vierailemassa jonkun (palomies-)viikkotehtävän tiimoilta? Ei kai ainakaan asukas ollut, koska en muista. Mutta sieltä varmaan minullekin tuttu, koska olen BB:tä seurannut.
Edit: No nyt googlasin ja asukas hän olikin, tuli kesken kauden! https://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/big-brother/asukkaat/artikkeli/pertt… Ohhoh. Miten en heti muistanut, vaikka olen kaikki kaudet katsonut. Hyvä tietää nyt varmuudella, mistä Pertin naama oli tuttu :)
Aaettä, oon myös seurannu kaikki Big Brotherit, mutta en muistanu Perttiä.
Perttion mun suosikki myös, Tsemppiä Pertti!!
Mutta miksi häädetty?
Vierailija kirjoitti:
Puoli tuntia enää odotusta ja hei, palomieskalenterin kuvaukset!! Wau!!
Pasilla on muutama tosi hieno kuva facebookissaan, looksit todellakin kohdallaan.
Ai tämäkin ohjelma on nyt naisten vika? Miehethän siellä kilpailevat, ei siitä naisia voi syyttää. Miksi tämä täällä mesoava miesasiamies ei suutu näille palomiehille?
Pasi oli suorastaan charmantti hopekettu
Vierailija kirjoitti:
Pasi oli suorastaan charmantti hopekettu
Oli? Eikö ole enää?
En tiedä onko ollut jo täällä kun en jaksanut koko ketjua selata, mutta tuon Samin poika tubettaa (lapseni seuraa häntä) ja Sami on pari kertaa vastaillut kysymyksiin videoilla ja on aivan ihana!😍
Vierailija kirjoitti:
Ei alkanutkaan kasilta, mutta ehdinpä iltapolojen lisäksi hoitaa tiskit ja keittiön kuntoon, loppuillan voi ottaa rennosti ja nauttia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan katsokaan?
Sori! Hehkutin tuntia liian aikaisin, mut hei, ei haittaa,nyt kaikki ehtii viel mukaan.
Nonii, kohta kalenteria kuvaamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole otettu yhtään naista mukaan. Naisethan aina väittää olevansa ihan yhtä hyviä kaikessa kuin miehetkin. Oispa ollut kiva nähdä, kuinka paljon häviävät miehille tosi tilanteessa. Vai onks Suomessa ees naisia palomiehinä?
On kai Pelastuskouluun joskus jokunen nainenkin päässyt, muistelisin jotain juttujani nähneeni, mutta ovatko sitten suorittaneet opinnot loppuun ja työskennelleet plomiehinä, enpä tiedä.
Kyllä työskentelee tälläkin hetkellä Suomessa muutama nainen palomiehenä :)
Anton, tosi jäykkä ja huumorintajuton persoona. Tosi ylpeän oloinen. Muille peukku!
Tää Anton ei jotenki istu tuohon porukkaan :/
Ei varsinaisesti mitää pahaa sanottavaa mut erottuu kuitenki joukosta
Vierailija kirjoitti:
Miksi nää palomieskalenterit on muka jotenkin parempia kuin tissikalenterit?
Nätisti Anton puhui tyttärestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nää palomieskalenterit on muka jotenkin parempia kuin tissikalenterit?
Kuka niin on sanonut? Minä ainakin totesin vaan, että kohta kalenteria kuvaamaan.