SUOMEN PARAS PALOMIES OFFICIAL
Aa, vihdoinkin tänään alkaa Suomen paras palomies -ohjelma.
Oletko tutustunut jo kilpailijoihin, kuka on suosikkisi?
- Mun ehkä Jussi, tai Anton
https://www.mtv.fi/tv/ohjelmat/suomen-paras-palomies/uutiset/artikkeli/…
Kommentit (244)
Miten Pasi ja Pertti on niin tutun näköisiä? Ovatko olleet ennen tv:ssä? Olen katsonut joitain sukellusdokkareita, ehkä jompi kumpi sieltä tuttu? Tai Pertti ehkä jossain ohjelmassa, jossa salsattu? Googletin myös Dressmann Suomi -mainoksia, muttei Pasia näkynyt siellä. Ehkä joku Pasin lookalike on noissa ulkomaalaisissa Dressmann-mainoksissa :D
Vierailija kirjoitti:
Miten Pasi ja Pertti on niin tutun näköisiä? Ovatko olleet ennen tv:ssä? Olen katsonut joitain sukellusdokkareita, ehkä jompi kumpi sieltä tuttu? Tai Pertti ehkä jossain ohjelmassa, jossa salsattu? Googletin myös Dressmann Suomi -mainoksia, muttei Pasia näkynyt siellä. Ehkä joku Pasin lookalike on noissa ulkomaalaisissa Dressmann-mainoksissa :D
Hei muuten ihan samaa mietin, jotenkin tuttuja olivat, mutta mistä?
Onko olleet jossain muussa sarjassa aiemmin, Stadin brankkareissa ei kai kumpikaan , eiks he ole muualta päin, mut ehkä joku Pelastajat, 112 tms?!
Olen katkera, olen ärsyyntynyt yyhyy. Naiset tykkääkin komeista ja fiksuista, vahvoista ja huumorintajuisista. BYYHYYYY ja mä vaan haluun tiirailla tissejä ja pyllyjä, yyyyhyyyy eikä kukaan näytä. Mikä mussa on vialla ja miksi kukaan nainen ei halua mua vaan ihailevat palomiehiä. Mainitsinko jo että olen tästä hyvin katkera ja kateellinen, yyyyyyhyyyyyyyy!
Vierailija kirjoitti:
Aki on mun suosikki!
Mut aika pasukkoja tatuointeja noilla näyttää olevan, ihme tuherruksia.
Aika outoja ja suttuisia tatskoja noil näkyi olevan tosiaa. Ehkä nii nyt ei sit niin suurta merkitystä ole, mutta mutta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hannes! Kivan tuntuinen mies. Pidin muutenkin tuosta, kuinka kunnioittivat toisiaan ja toistensa kokemusta ja osaamista. Onpa hienoa, että tosiaan näitä tervehenkisiä ja täyspäisiä miehiäkin näkee kaikenmaailman ahdistelu- ja huumekohujen keskellä. Me katsotaan tätä koko perheellä.
Kyllähän tuosta hyvä yhteishenki välittyi.
Kiva tällaista kisaamista on katsoa, kivampi kuin juonittelua.
Pertti oli mahtava tyypp tosiaan, toivottavasti ei tipu.
Tämä muakin ilahdutti, ihan täysillä ja tosissaan vetivät kisoissa, mutta muuten olivat kuin parhaita kaveruksia vaikka olivat ihan eri puolilta Suomea lähtöisin. Ja mahtavaa huumoriakin. Kiva päästä kurkistamaan tuollaisiin totuudenmukaisiin olosuhteisiin heidän työssään, aika kylmäpäistä porukkaa, multa olisi jäänyt heti ekaan torniin kipuamatta.
Ihanaa, yksi ohjelma sentään jossa ei juonitella ja kieroilla eikä kiroilla eikä näytellä keskaria tai puolustella päihteitä ja selitellä sitä sun tätä. Loisto henki porukalla ja kunnon rehtiä kisailua.
Vierailija kirjoitti:
- Mun ehkä Jussi, tai Antonhttps://www.mtv.fi/tv/ohjelmat/suomen-paras-palomies/uutiset/artikkeli/…
Pasi, 50 v., harmi vaan, että kroppia tuskin päästään ihailemaan samalla tavalla kuin jossain TIS:ssa.
Naiet vihaa mua kirjoitti:
Olen katkera, olen ärsyyntynyt yyhyy. Naiset tykkääkin komeista ja fiksuista, vahvoista ja huumorintajuisista. BYYHYYYY ja mä vaan haluun tiirailla tissejä ja pyllyjä, yyyyhyyyy eikä kukaan näytä. Mikä mussa on vialla ja miksi kukaan nainen ei halua mua vaan ihailevat palomiehiä. Mainitsinko jo että olen tästä hyvin katkera ja kateellinen, yyyyyyhyyyyyyyy!
Edelleen. Minulla ei sinänsä ole mitään palomiesohjelmaa vastaan vaan tätä kaksinaismoralismia, jossa miehille ei voitaisi tehdä samanlaista ohjelmaa koska feminismi. Jos et tätä kykene abstrakoimaan (kuten viestistäsi päätellen et) niin turha tulla tänne ampumaan ohi ja päättelemään että minussa on kaikki vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Mun ehkä Jussi, tai Antonhttps://www.mtv.fi/tv/ohjelmat/suomen-paras-palomies/uutiset/artikkeli/…
Pasi, 50 v., harmi vaan, että kroppia tuskin päästään ihailemaan samalla tavalla kuin jossain TIS:ssa.
Pasi on kyl hot. Aika upeeta olla viiskymppisenä noin hot. Siis mun on pakko alkaa treenaa itekki enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hannes! Kivan tuntuinen mies. Pidin muutenkin tuosta, kuinka kunnioittivat toisiaan ja toistensa kokemusta ja osaamista. Onpa hienoa, että tosiaan näitä tervehenkisiä ja täyspäisiä miehiäkin näkee kaikenmaailman ahdistelu- ja huumekohujen keskellä. Me katsotaan tätä koko perheellä.
Kyllähän tuosta hyvä yhteishenki välittyi.
Kiva tällaista kisaamista on katsoa, kivampi kuin juonittelua.
Pertti oli mahtava tyypp tosiaan, toivottavasti ei tipu.
Tämä muakin ilahdutti, ihan täysillä ja tosissaan vetivät kisoissa, mutta muuten olivat kuin parhaita kaveruksia vaikka olivat ihan eri puolilta Suomea lähtöisin. Ja mahtavaa huumoriakin. Kiva päästä kurkistamaan tuollaisiin totuudenmukaisiin olosuhteisiin heidän työssään, aika kylmäpäistä porukkaa, multa olisi jäänyt heti ekaan torniin kipuamatta.
Ihanaa, yksi ohjelma sentään jossa ei juonitella ja kieroilla eikä kiroilla eikä näytellä keskaria tai puolustella päihteitä ja selitellä sitä sun tätä. Loisto henki porukalla ja kunnon rehtiä kisailua.
No niimpä. Hyvä kun voi koko perheellä katella eikä tarttee koettaa keksiä selityksiä, miksi joku hokee jotain kirosanaa koko ajan tai puhuu pahaa selän takana. Onhan noi loistavia esikuvia lapsilleki ja iskä tykkäsi huumorista ja äiti komeista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi charmikas herrasmies, kyllä itsensä kanssa sinut oleva mies on vetoava eikä tässä edes ikä haittaa vaan päin vastoin tuo jotain vaan lisää. Ehdoton suosikki kans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pasi saa tulla pelastamaan mut koska tahansa , luotan täysin henkeni hänen käsiinsä.
Kyllähän näistä kuka tahansa saisi tulla pelastamaan mut koska tahansa.
Oli kyllä ihanat hauikset useammalla ja ne hymyt, uuuuh. Kyllä miehen on osattava puhua ennen pussaamista muuten se on aika not hot. Näillä tuntuisi juttua riittävän ihan kiitettävästi.
Elämänkokemus tuo sen viimeisen silauksen mieheen.
Kun on nähty vähän maailmaa,
erilaisia tilanteita ja tapahtumia.
Näissä kaikissa kilpailijoissa oli juuri
sellaista miehekkyyttä, josta tykkään, mutta
suosikkia on vielä hankala valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti on mun suosikkini - niiiiin kivat vilkkusilmät että!
Tykkäsin kans Antista, fiksun tuntuinen.
Myös mun suosikki numero 1 - oli sopivasti tosiaan pilkettä silmäkulmassa.
Pakko kattoo tää huomenna kun on vapaata, sen verran taitaa olla silmäkarkkia luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Korkeanpaikankammo -tehtävä palomiehillä... haha, kai nyt palomiehet korkeita paikkoja pelkää, aa että.
Joo ei taida tarvita haaveilla palomiehen urasta jos korkeita paikkoja kammoaa, ei siinä hommassa oikein voi valita, minkä työtehtävän ottaa vastaan ja mitä ei. Joka paikkaan mennän ja täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Hauska nähdä millaisia tehtäviä joutuvat tekemään. Palomiehet on tosi kovakuntoisia miehiä. Ja mun suosikki on Kimmo!!
Oli hyvät tehtävät, saa näin tavallinenkin kansa vähän vilkaista millaista on palomiehen ja pelastajan saappaissa. On siinä oltava viileät hermot ja sukkelasti leikkaava äly fyysisen kunnon lisäksi että siellä pärjää. Huikeeta porukkaa.
Nii ja mä tykkäsin kans et Kimmo on paras. Unohtui äskeiseen kommentoida se.
En ole katkera brankkareille vaan feministeille, jotka kilvan rientäisivät tuomitsemaan, jos vastaavanlaista ohjelmaformaattia yritettäisiin naisosanottajilla, esim hoitsuilla. Miksi naisilla on oikeus kuolata brankkareita mutta miehillä ei saisi olla vastaavaa oikeutta? Tämä kaksinaismoralismi on se mikä ärsyttää.
Miehet ovat suurpiirteisiä eivätkä tuollaisesta palomiesohjelmasta ärsyynny. Ihan sama miten objektivisoitte ja esineellistätte. Mutta oikeus siihen pitää sitten vastavuoroisesti olla myös miehillä.