Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUOMEN PARAS PALOMIES OFFICIAL

Vierailija
29.03.2018 |

Aa, vihdoinkin tänään alkaa Suomen paras palomies -ohjelma.
Oletko tutustunut jo kilpailijoihin, kuka on suosikkisi?
- Mun ehkä Jussi, tai Anton

https://www.mtv.fi/tv/ohjelmat/suomen-paras-palomies/uutiset/artikkeli/…

Kommentit (244)

Vierailija
241/244 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli kertakaikkiaan hyvän mielen ohjelma, harvoin tällaisia enää saa katsoa vaan kaikkiin sekoitetaan turhaa näyteltyä draamaa.

Vierailija
242/244 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jarno on kyllä aika kova 💪

Mää en osaa varsinaisesti nimetä ketään suosikkia, kaikki on omalla tavallaan sympaattisia ja ansaitsee voiton :)

Kukin kolmesta ansaitsis voiton, mutta tsemppaan Jarnoa. Olen alusta alkaen hänen persoonaan tykästynyt. Kunpa voittaisi koko kisan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/244 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jarno on kyllä aika kova 💪

Mää en osaa varsinaisesti nimetä ketään suosikkia, kaikki on omalla tavallaan sympaattisia ja ansaitsee voiton :)

Kukin kolmesta ansaitsis voiton, mutta tsemppaan Jarnoa. Olen alusta alkaen hänen persoonaan tykästynyt. Kunpa voittaisi koko kisan.

Sama.

Vierailija
244/244 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset wt-naiset ihannoivat palomiehiä? Kyllä siinä äkkiä älykkäämmillä naisilla maailma avartuu, jos oikeasti ovat tekemisissä palomiesten kanssa. Palomiehistä suurin osa on oikeasti itseään täynnä. Kaikkia muita pelastuslaitoksen työntekijöitä vihataan ja muita ihmisiä ei pidetä minään. 

Älynlahjat ei siinä ammatissa yleensä ole kovin kaksiset. Perus tietokoneen käytössä suurimmalla osalla suuria vaikeuksia ja yleisesti asenne on se, että tietokoneita vihataan ja muutenkin toimistotyötä tekevät on perseestä. Kyllähän sitä erilaisissa pr-tapahtumissa ollaan mielin kielin ja yritetään skarpata, mutta todellisuus on toista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan